SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar kom ik incl. fiets nog niet aan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat hoef jij volgens campa dus ook niet![]()
Of heb jij ooit de 90 aangetikt ?
94 zelfs. Misschien nog wel meer, maar toen woog ik mezelf niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat hoef jij volgens campa dus ook niet![]()
Of heb jij ooit de 90 aangetikt ?
Die andere remblokken voor carbon zijn toch ook omdat gewone remblokken te hard zijn en het carbon daar teveel van slijt?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:56 schreef Oksel het volgende:
Morgenochtend beetje touren. Vriendin heeft nog 3x competitie, en dat gaat even voor.. kutzooi.
Morgen wel mn nieuwe wielen proberen. Met mn normale remblokken. Ach, zolang t droog is zal t vast wel remmen.
Dat zijn juist de mooistequote:Op zondag 10 mei 2015 00:43 schreef gerwinner het volgende:
Ik vond het maar een klote koers vandaag, kon nergens op adem komen. Hoe ging a7 classic Carb? Hoorde dat het aardig in stukken was geslagen.
Nu pas binnen?quote:Op zondag 10 mei 2015 02:05 schreef muzas het volgende:
Ik ben omhoog echt geen stuiver waard
Wat een dag.
Ben straks in de buurt, moet ff naar Beerze naar mams op de camping.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:56 schreef Oksel het volgende:
Morgenochtend beetje touren. Vriendin heeft nog 3x competitie, en dat gaat even voor.. kutzooi.
Morgen wel mn nieuwe wielen proberen. Met mn normale remblokken. Ach, zolang t droog is zal t vast wel remmen.
Nee, je hebt dan straalaandrijving.quote:Op zondag 10 mei 2015 08:51 schreef Wombcat het volgende:
Komt dat ontbijt niet omhoog als je gaat fietsen?
quote:
Zou er ook tegen op zien. Laatste dagen alleen gezopen en niet gefietst. Hoe kom ik nou lekker omhoog in Tecklenburg?quote:Op zondag 10 mei 2015 10:21 schreef Leonos het volgende:
Gister 100 gefietst, nu mooi weer moet ik naar Ajax.
Gelukkig laatste pot van het seizoen, rest alle weekenden fietsen
Ikquote:Op zondag 10 mei 2015 10:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zou er ook tegen op zien. Laatste dagen alleen gezopen en niet gefietst. Hoe kom ik nou lekker omhoog in Tecklenburg?
Wie zijn daar trouwens in het wild te spotten komend weekend?
Wachten... Pff ga fietsen man. Soignee is niks als je enkel op pussymode traint.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:00 schreef Andyy het volgende:
Pfff, zit langs een fietspad te wachten, rijden er allemaal ongesoigneerd toerders langs. Meest pijnlijk om te zien zijn diegenen die totaal verkeerd op de fiets zitten :/
Welke fiets moet ik in de gaten houden?quote:
Jonguh, kijk m'n strava dan.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wachten... Pff ga fietsen man. Soignee is niks als je enkel op pussymode traint.
Ja, ben je me net voorbij gestreed in kilometers?quote:
Volg ik je dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 11:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, ben je me net voorbij gestreed in kilometers?
Wit/zwarte Canyon Aeroad. Waar fiets jij op?quote:Op zondag 10 mei 2015 11:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Welke fiets moet ik in de gaten houden?
Ik ben er ook. Als je iemand de hele tijd 'GRIPPER WACHT EVEN IK BEN ER WEER AF' hoort roepen, dat ben ik.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:20 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wit/zwarte Canyon Aeroad. Waar fiets jij op?
quote:Op zondag 10 mei 2015 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben er ook. Als je iemand de hele tijd 'GRIPPER WACHT EVEN IK BEN ER WEER AF' hoort roepen, dat ben ik.
Ouwe prof!quote:Op zondag 10 mei 2015 14:45 schreef Patroon het volgende:
Prima weekje zo. 400km en 14 uren.
Voor ddx is dit maar 1 ritje![]()
Als je nu zonder navigatie ook prima uit de voeten kan, dan zou ik voor het koopje gaan.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ouwe prof!
Ik kan voor ¤100 een Garmin Edge 510 bundel kopen. Niet gek toch? Vind zo'n 810 wel erg relaxed, maar twijfel of ik die navigatie zo vaak ga gebruiken.
Mwah, ik zou ze allebei kopen, kun je die 510 bundel voor een meier aan mij doorverkopen, mits rood/zwart natuurlijk.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ouwe prof!
Ik kan voor ¤100 een Garmin Edge 510 bundel kopen. Niet gek toch? Vind zo'n 810 wel erg relaxed, maar twijfel of ik die navigatie zo vaak ga gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |