SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar kom ik incl. fiets nog niet aan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat hoef jij volgens campa dus ook niet![]()
Of heb jij ooit de 90 aangetikt ?
94 zelfs. Misschien nog wel meer, maar toen woog ik mezelf niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat hoef jij volgens campa dus ook niet![]()
Of heb jij ooit de 90 aangetikt ?
Die andere remblokken voor carbon zijn toch ook omdat gewone remblokken te hard zijn en het carbon daar teveel van slijt?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:56 schreef Oksel het volgende:
Morgenochtend beetje touren. Vriendin heeft nog 3x competitie, en dat gaat even voor.. kutzooi.
Morgen wel mn nieuwe wielen proberen. Met mn normale remblokken. Ach, zolang t droog is zal t vast wel remmen.
Dat zijn juist de mooistequote:Op zondag 10 mei 2015 00:43 schreef gerwinner het volgende:
Ik vond het maar een klote koers vandaag, kon nergens op adem komen. Hoe ging a7 classic Carb? Hoorde dat het aardig in stukken was geslagen.
Nu pas binnen?quote:Op zondag 10 mei 2015 02:05 schreef muzas het volgende:
Ik ben omhoog echt geen stuiver waard
Wat een dag.
Ben straks in de buurt, moet ff naar Beerze naar mams op de camping.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:56 schreef Oksel het volgende:
Morgenochtend beetje touren. Vriendin heeft nog 3x competitie, en dat gaat even voor.. kutzooi.
Morgen wel mn nieuwe wielen proberen. Met mn normale remblokken. Ach, zolang t droog is zal t vast wel remmen.
Nee, je hebt dan straalaandrijving.quote:Op zondag 10 mei 2015 08:51 schreef Wombcat het volgende:
Komt dat ontbijt niet omhoog als je gaat fietsen?
quote:
Zou er ook tegen op zien. Laatste dagen alleen gezopen en niet gefietst. Hoe kom ik nou lekker omhoog in Tecklenburg?quote:Op zondag 10 mei 2015 10:21 schreef Leonos het volgende:
Gister 100 gefietst, nu mooi weer moet ik naar Ajax.
Gelukkig laatste pot van het seizoen, rest alle weekenden fietsen
Ikquote:Op zondag 10 mei 2015 10:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zou er ook tegen op zien. Laatste dagen alleen gezopen en niet gefietst. Hoe kom ik nou lekker omhoog in Tecklenburg?
Wie zijn daar trouwens in het wild te spotten komend weekend?
Wachten... Pff ga fietsen man. Soignee is niks als je enkel op pussymode traint.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:00 schreef Andyy het volgende:
Pfff, zit langs een fietspad te wachten, rijden er allemaal ongesoigneerd toerders langs. Meest pijnlijk om te zien zijn diegenen die totaal verkeerd op de fiets zitten :/
Welke fiets moet ik in de gaten houden?quote:
Jonguh, kijk m'n strava dan.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wachten... Pff ga fietsen man. Soignee is niks als je enkel op pussymode traint.
Ja, ben je me net voorbij gestreed in kilometers?quote:
Volg ik je dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 11:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, ben je me net voorbij gestreed in kilometers?
Wit/zwarte Canyon Aeroad. Waar fiets jij op?quote:Op zondag 10 mei 2015 11:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Welke fiets moet ik in de gaten houden?
Ik ben er ook. Als je iemand de hele tijd 'GRIPPER WACHT EVEN IK BEN ER WEER AF' hoort roepen, dat ben ik.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:20 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wit/zwarte Canyon Aeroad. Waar fiets jij op?
quote:Op zondag 10 mei 2015 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben er ook. Als je iemand de hele tijd 'GRIPPER WACHT EVEN IK BEN ER WEER AF' hoort roepen, dat ben ik.
Ouwe prof!quote:Op zondag 10 mei 2015 14:45 schreef Patroon het volgende:
Prima weekje zo. 400km en 14 uren.
Voor ddx is dit maar 1 ritje![]()
Als je nu zonder navigatie ook prima uit de voeten kan, dan zou ik voor het koopje gaan.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ouwe prof!
Ik kan voor ¤100 een Garmin Edge 510 bundel kopen. Niet gek toch? Vind zo'n 810 wel erg relaxed, maar twijfel of ik die navigatie zo vaak ga gebruiken.
Mwah, ik zou ze allebei kopen, kun je die 510 bundel voor een meier aan mij doorverkopen, mits rood/zwart natuurlijk.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ouwe prof!
Ik kan voor ¤100 een Garmin Edge 510 bundel kopen. Niet gek toch? Vind zo'n 810 wel erg relaxed, maar twijfel of ik die navigatie zo vaak ga gebruiken.
Ik was op tijd binnen. Maar dat was een leuk buitje inderdaad.quote:Op zondag 10 mei 2015 07:58 schreef muzas het volgende:
Het weer was overigens echt fantasties. Nog verbrand ook. Bij een plaatselijke vvv nog zonnebrand moeten kopen. En het meest hilarische was dat we tegen t end echt in een of andere wolkbreuk kwamen ofzo. Onweer, snoeihard zeiken, zelfs wat hagelstenen. Zelfs ff staan schuilen. En daarna was het zo weer strakblauw. Sidis naar de tiefusmjah...
Mooi zeg daar bij jou in de buurt, bij Beerze, weekend van 6 juni ben ik er wederom, mss dan ff toertje tussendoor oid.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:28 schreef Oksel het volgende:
Vanochtend beetje getourd, vanmiddag papadag gehad, beetje geklust in de tuin enzo.
[ afbeelding ]
Lekker tuintjequote:Op zondag 10 mei 2015 18:28 schreef Oksel het volgende:
Vanochtend beetje getourd, vanmiddag papadag gehad, beetje geklust in de tuin enzo.
[ afbeelding ]
Planning was om daar vandaag ook stuk te gaan fietsen alleen iets teveel gedronken gisteren, van fietsen is het niet echt gekomen. Prachtig omgeving ja Beerze/ Den Ham/ Archem/ Ommen/ Hardenberg/ Lemele. 6 juni is er leuke toertocht in Rijssen wel mtbquote:Op zondag 10 mei 2015 19:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooi zeg daar bij jou in de buurt, bij Beerze, weekend van 6 juni ben ik er wederom, mss dan ff toertje tussendoor oid.
Noemen die teammaatjes jou eigenlijk ook een teammaat?quote:Op zondag 10 mei 2015 18:30 schreef Oksel het volgende:
Had graag in Eibergen gereden.. klotezooi. Teammaatje werd 3e in de sprint. Andere 7e.
Chinese carbonies geven geen krimp, rijden perfect. Ook als ik volle macht eens heuveltje omhoog ram lopen ze niet aan ofzo. En lekker op 6,5 bar met 25mm bandjes, wel comfi moet ik zeggen.
Ik waarschijnlijk, nog niet helemaal zeker. Benieuwd hoe dat gaat gaan. Hoger dan het Kopje en die duin in Schoorl ben ik nog niet geweest.quote:Op zondag 10 mei 2015 10:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zou er ook tegen op zien. Laatste dagen alleen gezopen en niet gefietst. Hoe kom ik nou lekker omhoog in Tecklenburg?
Wie zijn daar trouwens in het wild te spotten komend weekend?
Nee, vakantieman.quote:Op zondag 10 mei 2015 19:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
Noemen die teammaatjes jou eigenlijk ook een teammaat?
Ik heb mij wel ingeschreven. Maar misschien rij ik zondag ook wel in Etten-leur. Moet nog even kijken, wat handig is. Rij de vrijdag ervoor ook.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, vakantieman.
Ja ja, snap je. Maar er zijn meer dingen dan wedstrijden, zoals trainingen, clubcompetitie en duurtrainingen. En verjaardagen, uitjes. Vooral die laatste ben ik er altijd.
Ingeschreven voor Ronde van Rijssen zaterdag. Bochtig kutding, dus hoop uberhaupt uit te rijden. Kom je ook?
Hoe groot is de kans dat je Rijssen rijdt dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb mij wel ingeschreven. Maar misschien rij ik zondag ook wel in Etten-leur. Moet nog even kijken, wat handig is. Rij de vrijdag ervoor ook.
Zit nu even op de site te kijken en ziet eruit als een mooi technisch rondje. Daar hou ik wel van. Ga even kijken hoe het weer gaat worden. Start liever bij droog weer, vooral bij zoveel bochten.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:18 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je Rijssen rijdt dan?
Kom je daar nu pas achterquote:Op zondag 10 mei 2015 20:20 schreef Patroon het volgende:
edit: fuck Etten-leur ligt bij Breda, dat ga ik dus niet doen
Als je daar nooit hoeft te zijn, heeft het ook geen zin om te weten waar schubbekutteveen ligt. Gisteren vroeg een ploeggenoot of ik mee ging, maar zei erbij dat het 2,5u rijden is.. hahaquote:Op zondag 10 mei 2015 20:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter![]()
Aardrijkskunde is niet echt je sterkste punt.
Neem je je vrouw mee dan?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:26 schreef Patroon het volgende:
Maar Okkie, de kans is nu wel groot. Groter dan 80%. Wil wel eens zien hoe goed jij kan bbqen
In Nederland is er niets mooiers dan in Brabant koersen, en dan ook nog eens naast het (voormalige) wielermekka en kampersdorp 't Heike. Je zou je ogen uitkijken, als Fries dan....quote:Op zondag 10 mei 2015 20:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
edit: fuck Etten-leur ligt bij Breda, dat ga ik dus niet doen
Ik kijk overal buiten Fryslân mijn ogen uit Buzzquote:Op zondag 10 mei 2015 20:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
In Nederland is er niets mooiers dan in Brabant koersen, en dan ook nog eens naast het (voormalige) wielermekka en kampersdorp 't Heike. Je zou je ogen uitkijken, als Fries dan....
Er staat daar onder het plaatsnaambord zelfs dat het 'Het wielerdorp' van Nederland isquote:Op zondag 10 mei 2015 20:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
In Nederland is er niets mooiers dan in Brabant koersen, en dan ook nog eens naast het (voormalige) wielermekka en kampersdorp 't Heike. Je zou je ogen uitkijken, als Fries dan....
Poeh die hf. Patty is verdrietigquote:Op zondag 10 mei 2015 20:32 schreef Gripper het volgende:
Ik ben er ook weer. Gisteravond vreselijk copieus bij de librije gegeten en daar blijven slapen en ook nog ontbeten.
Vanmiddag thuis maar eens flink getourd om al dat ganzelever en andere lekkers wat ik binnengekregen heb ook goed te benutten![]()
Wat een hoop sukkels onderweg zeg, heb 3x een toerder zonder helm gevraagd of ie niet in m'n wiel wilde rijen alsof we beste Matties waren.
Wel heerlijk gereden, wat een begin van de klimclassic en tecklenburg week!
Grip je weetz, bij zulke gasten fluimen als een pro!quote:Op zondag 10 mei 2015 20:32 schreef Gripper het volgende:
Wat een hoop sukkels onderweg zeg, heb 3x een toerder zonder helm gevraagd of ie niet in m'n wiel wilde rijen alsof we beste Matties waren.
Wel heerlijk gereden, wat een begin van de klimclassic en tecklenburg week!
Goed bezig Buzz!quote:Op zondag 10 mei 2015 20:46 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Grip je weetz, bij zulke gasten fluimen als een pro!
Vond het vanmorgen nog wat frisjes (16 graden en een briesje) dus doe ik armstukken aan. Kom ik op de Lekdijk hele volksstammen tegen in kort/kort. Daar vond ik het vandaag toch maar matig weer voor, al was het niet koud. Kaap van 100km ook voor het eerst weer gerond al waren de laatste 10km kei zwaar. Deze week er maar ff 300 bij trappen.
Dan kan ik misschien eerste Pinksterdag wel naar Tillf, al denk ik dat ik dan op de Dolembreux al omkeer.
Mijn eerste wedstrijd met licentie in Eibergen weten uit te rijden vandaag, in peloton gefinisht op plek 41. Super mooie ervaring was dit voor mij. Zeer tevreden!quote:Op zondag 10 mei 2015 18:30 schreef Oksel het volgende:
Had graag in Eibergen gereden.. klotezooi. Teammaatje werd 3e in de sprint. Andere 7e.
Chinese carbonies geven geen krimp, rijden perfect. Ook als ik volle macht eens heuveltje omhoog ram lopen ze niet aan ofzo. En lekker op 6,5 bar met 25mm bandjes, wel comfi moet ik zeggen.
Proficiat!quote:Op zondag 10 mei 2015 21:01 schreef luc.sken het volgende:
[..]
Mijn eerste wedstrijd met licentie in Eibergen weten uit te rijden vandaag, in peloton gefinisht op plek 41. Super mooie ervaring was dit voor mij. Zeer tevreden!
http://www.mylaps.com/en/classification/3472386
Loop je ook nog rond in je winterjas?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:17 schreef Levitas het volgende:
Vandaag ook iemand op zo'n (ogenschijnlijk) splinternieuwe Canyon TT fiets gezien. Met normale kleding, zonder helm. En dan ook nog eens door rood een rijksweg oversteken.
Ik viel bijna flauw.
Lange broek + armstukken gereden vandaag. Toen de temperatuur boven de 19 kwam konden die armstukken uit, maar kort-kort vind ik nog iets te ambitieus..
Vandaag rond 5uur ook in kort-kort gefietst maar kon net. Achteraf had ik liever m'n winterbroek aan gehad en shirt met armstukken.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:17 schreef Levitas het volgende:
Vandaag ook iemand op zo'n (ogenschijnlijk) splinternieuwe Canyon TT fiets gezien. Met normale kleding, zonder helm. En dan ook nog eens door rood een rijksweg oversteken.
Ik viel bijna flauw.
Lange broek + armstukken gereden vandaag. Toen de temperatuur boven de 19 kwam konden die armstukken uit, maar kort-kort vind ik nog iets te ambitieus..
Afhankelijk van het weer, misschien. Niet met lange broek. Eerder met kniestukken.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:26 schreef Levitas het volgende:
Nope, jij gaat wel in korte broek de deur uit met 16 graden?
Weinig kans dat jij morgenavond ook komt koersen hier he? eerste keer op nieuwe baan en waarschijnlijk gaat het eerst iets rustiger dan normaalquote:Op zondag 10 mei 2015 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Loop je ook nog rond in je winterjas?
Nee. Moet nog een hoop afmaken voor het komende weekend.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:32 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Weinig kans dat jij morgenavond ook komt koersen hier he? eerste keer op nieuwe baan en waarschijnlijk gaat het eerst iets rustiger dan normaal
Ik moet het ook nog ff aanzien morgen, heb er wel zin in eikquote:Op zondag 10 mei 2015 21:36 schreef ddx het volgende:
Zo gisteren lekker ritje richting Nijmegen en vandaag ronde van Nijmegen.
Diep gegaan beide dagen maar wel lekker gereden
Voorspellingen vanaf Donderdag zien er niet echt lekker uit, morgen maar ff beslissen of ik de Klimclassic ga doen, weinig zin om hem te rijden in de regen.
Tuurlijk man, 16 graden, kan makkelijk. Wel het juiste smeerseltje op je benen en gegarandeerd nooit koud. Je mot tenslotte toch streepjes kweken op die melkflessen!quote:Op zondag 10 mei 2015 21:26 schreef Levitas het volgende:
Nope, jij gaat wel in korte broek de deur uit met 16 graden?
Naja, bij gebrek aan kniestukken had ik een korte fietsbroek met een dunne lange broek zonder zeem erover aan.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Afhankelijk van het weer, misschien. Niet met lange broek. Eerder met kniestukken.
Kort-kort gereden. Zweet gutste van mn harses. Had t best warm. Gister was het mouwtjes-aan mouwtjes-uit. Door het windje.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:17 schreef Levitas het volgende:
Ik viel bijna flauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |