ja precies. Daar is niet tegenop te boksen. Vind het echt een rare move van de v&d.quote:Op zondag 10 mei 2015 09:55 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk ook niet echt dat dit een succes gaat worden. Doorgaans hebben moslims hun favoriete winkeltjes al. Lastig om daar in te breken.
Dit.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:15 schreef Ceberut het volgende:
Dat TS een fixatie op de islam heeft, is bij velen al bekend. Dat je het in je botte kop kunt halen om het islamiseren te noemen wanneer een winkelketen naast tienduizenden artikelen ook hoofddoeken gaat verkopen, is echter bijna psychotisch.
Een ziekelijke drang welhaast. Ik zou zeggen dat er in zijn wereld een hoop zaken niet gaan zoals hij wil. Daarnaast ziet hij de samenleving veranderen. Op de televisie althans en van wat hij op het internet ziet. In zijn dorp wonen er geen moslims. Hij probeert zich te verzetten tegen de veranderingen in de samenleving. Hij heeft ze door, de moslims, die Nederland langzaam maar zeker aan het islamiseren zijn.
En zijn levensdoel is om op fok! anderen te waarschuwen voor het gevaar. Op fok! waar hij tegen wordt gewerkt door de linkse policor, kop in het zand stekende, joop.nl lezende, thee drinkende landverraders zijn het!
Moslims gaan ook gewoon naar de ZARA/H&M/HEMA net als de rest van Nederland.quote:Op zondag 10 mei 2015 09:55 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk ook niet echt dat dit een succes gaat worden. Doorgaans hebben moslims hun favoriete winkeltjes al. Lastig om daar in te breken.
jahaquote:Op zondag 10 mei 2015 10:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Moslims gaan ook gewoon naar de ZARA/H&M/HEMA net als de rest van Nederland.
En voor "etnische" producten zijn er al winkeltjes en ketens inmiddels inderdaad.
Omdat ze daar reeds zwaarbewapend zijn?quote:Op zondag 10 mei 2015 09:55 schreef Hexagon het volgende:
Dan ben je op dat gebied net zo achterlijk en zielig als de groep moslims die op niet-moslims neerkijkt.quote:Op zondag 10 mei 2015 09:48 schreef hoas het volgende:
[..]
Omdat ik toch met enig dedain op ze neerkijk.
Mooi toch?quote:Op zondag 10 mei 2015 13:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dan ben je op dat gebied net zo achterlijk en zielig als de groep moslims die op niet-moslims neerkijkt.
Ik ben niet echt serieus. Als er vraag naar is dan snap ik niet eens waarom het überhaupt NWS is.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Spullen aan moslims verkopen = verraad en 'dhimmiegedrag'?
Tsja, de oude formule werkte nou eenmaal niet meer.quote:
Ah oké, ik dacht alquote:Op zondag 10 mei 2015 13:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik ben niet echt serieus. Als er vraag naar is dan snap ik niet eens waarom het überhaupt NWS is.
Gaat dit geen mensen afschrikken dan ? "Dit is een winkel voor dikke mensen" is nu niet iets wat mij motiveert er binnen te stappen.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, de oude formule werkte nou eenmaal niet meer.
Gewoon pragmatisch ondernemerschap.
Dikke moslims.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:29 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Gaat dit geen mensen afschrikken dan ? "Dit is een winkel voor dikke mensen" is nu niet iets wat mij motiveert er binnen te stappen.
Dit dus. Ik snap best dat ze het proberen, maar het zal niet gewoon niet lukken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Kansloos deze actie. Dit gaat het concern echt niet redden
Dit dus. Bovendien is V&D nou niet écht goedkoop, dus daarop kunnen ze ook al niet concurreren....quote:Op zondag 10 mei 2015 09:55 schreef Hexagon het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |