abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152442966
Dat TS een fixatie op de islam heeft, is bij velen al bekend. Dat je het in je botte kop kunt halen om het islamiseren te noemen wanneer een winkelketen naast tienduizenden artikelen ook hoofddoeken gaat verkopen, is echter bijna psychotisch.

Een ziekelijke drang welhaast. Ik zou zeggen dat er in zijn wereld een hoop zaken niet gaan zoals hij wil. Daarnaast ziet hij de samenleving veranderen. Op de televisie althans en van wat hij op het internet ziet. In zijn dorp wonen er geen moslims. Hij probeert zich te verzetten tegen de veranderingen in de samenleving. Hij heeft ze door, de moslims, die Nederland langzaam maar zeker aan het islamiseren zijn.

En zijn levensdoel is om op fok! anderen te waarschuwen voor het gevaar. Op fok! waar hij tegen wordt gewerkt door de linkse policor, kop in het zand stekende, joop.nl lezende, thee drinkende landverraders zijn het!
  zaterdag 9 mei 2015 @ 22:20:41 #52
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_152443175
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:15 schreef Ceberut het volgende:
Dat TS een fixatie op de islam heeft, is bij velen al bekend.

Ik kom jou ook alleen maar in moslimtopics tegen, dude.
TS heeft het vaak over andere onderwerpen btw.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 09-05-2015 22:28:43 ]
I´m back.
pi_152443768
wat is deze?
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 23:10:35 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_152445065
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:15 schreef Ceberut het volgende:
Dat TS een fixatie op de islam heeft, is bij velen al bekend. Dat je het in je botte kop kunt halen om het islamiseren te noemen wanneer een winkelketen naast tienduizenden artikelen ook hoofddoeken gaat verkopen, is echter bijna psychotisch.

Een ziekelijke drang welhaast. Ik zou zeggen dat er in zijn wereld een hoop zaken niet gaan zoals hij wil. Daarnaast ziet hij de samenleving veranderen. Op de televisie althans en van wat hij op het internet ziet. In zijn dorp wonen er geen moslims. Hij probeert zich te verzetten tegen de veranderingen in de samenleving. Hij heeft ze door, de moslims, die Nederland langzaam maar zeker aan het islamiseren zijn.

En zijn levensdoel is om op fok! anderen te waarschuwen voor het gevaar. Op fok! waar hij tegen wordt gewerkt door de linkse policor, kop in het zand stekende, joop.nl lezende, thee drinkende landverraders zijn het!
Het artikel komt van Joop. Onderstaand mijn commentaar op het artikel:
quote:
Van het onvolprezen Joop, dus ook voor links angehauchte FOK!ers een betrouwbare bron.

Ik vind dat winkels zelf mogen weten wie ze tot doelgroep kiezen en wens in deze de V&D ook veel succes. Ik vraag me echter af of deze strategie succesvol zal zijn. De gemiddelde V&D-klant is toch een vergrijsde babyboomer die naar pis stinkt en niet weet hoe hij via internet een bestelling moet plaatsen bij een webshop. Ik denk dat deze categorie mensen niet zit te wachten op een verdere islamisering van spruiten van het voormalige VENDEX-concern (zie de HEMA). Misschien raakt de V&D zo zijn laatste klanten juist wel kwijt.
Nergens heb ik het hier over het gevaar van de islam. Hooguit trek ik de strategie van V&D in twijfel. Verder heb je wel een beetje gelijk hoor, over dat dorp en zo.
Daarnaast gaan ze niet ook hoofddoekjes verkopen, maar zich specifiek richten op moslimklanten. (wat hun goed recht is).
The End Times are wild
pi_152445263
Waar maak je je druk over... Men wilt wat zoete hapjes en sjaaltjes verkopen.
Nou en ?
pi_152445302
Moslims en babyboomers bij mekaar in één ranzig koophol. Die twee bevolkingsgroepen verdienen elkaar. Ideaal.
pi_152445365
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:15 schreef hpeopjes het volgende:
Moslims en babyboomers bij mekaar in één ranzig koophol. Die twee bevolkingsgroepen verdienen elkaar. Ideaal.
tjongee.. wat een arrogante haat weer
pi_152445520
Dat is nou de VOC mentaliteit.
pi_152445667
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:21 schreef Atak het volgende:
Dat is nou de VOC mentaliteit.
Nee, dat zie je verkeerd. Dit is het tegenovergestelde van de VOC-mentaliteit. Dit is capituleren voor buitenlandse invloeden. Een dhimmificatie van de V&D. De V&D gaat zich specifiek op moslims richten, dit komt erop neer dat alles bij de La Place voortaan halal is. Vijf keer per dag zal de oproep tot het gebed klinken door alle geluidssystemen. Tijdens het vrijdaggebed wordt er niets verkocht. De vrouwenafdeling komt op de bovenste verdieping, welke bewaakt zal worden door de Halalpolitie. De islamisering van Nederland begint bij de HEMA en de V&D, precies op schema volgens het 7-stappenplan dat TS eerder gepost heeft.
pi_152445724
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:24 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nee, dat zie je verkeerd. Dit is het tegenovergestelde van de VOC-mentaliteit. Dit is capituleren voor buitenlandse invloeden. Een dhimmificatie van de V&D. De V&D gaat zich specifiek op moslims richten, dit komt erop neer dat alles bij de La Place voortaan halal is. Vijf keer per dag zal de oproep tot het gebed klinken door alle geluidssystemen. Tijdens het vrijdaggebed wordt er niets verkocht. De vrouwenafdeling komt op de bovenste verdieping, welke bewaakt zal worden door de Halalpolitie. De islamisering van Nederland begint bij de HEMA en de V&D, precies op schema volgens het 7-stappenplan dat TS eerder gepost heeft.
Is gewoon marktwerking.
pi_152445760
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:25 schreef Atak het volgende:

[..]

Is gewoon marktwerking.
Open je ogen toch eens gast. De vijfde colonne is binnen als het paard van Troje en jij hebt het over marktwerking. Jij stemt zeker PvdA?
pi_152445792
quote:

[..]

VOC: Vergaan Onder Corruptie.
I´m back.
pi_152445833
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:25 schreef Atak het volgende:

[..]

Is gewoon marktwerking.
Ja, duh. Blijkbaar zijn er wat marketinggasten aan het werk gezet om doelgroepen aan te spreken die voorheen minder in de spotlights stonden. Dit heeft helemaal niets met islamiseren te maken. 0,0.
pi_152446230
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 20:46 schreef quirina het volgende:
Zoet hapjes voor t Suikerfeest kopen moslims niet bij de V&D.
Het gaat hier niet om "inkopen doen" voor thuis lijkt me, als je bekend bent met het concept van La Place tenminste. Bovendien hou je geen rekening met niet-moslims die ook van die zoetigheden zouden willen proeven.

quote:
La Place werkt met varkensvlees en kan nooit zuiver werken dus dat gaat niet verkopen want haram.
Op basis van die redenatie zouden moslims nooit bij een tent eten waar ook varkensproducten geserveerd worden.

quote:
Hijaab's zullen ze ook niet kopen bij de V&D.
Hoe kom je toch tot die conclusies? Waarom niet?

quote:
Islamitische winkels genoeg waar er makkelijk over de prijs onderhandeld kan worden.
_O-

Je bent echt wereldvreemd als je denkt dat dit een overweging is.
quote:
Kleding voor dikke mensen. Ze hadden toch al een tentenafdeling
:?
En nog een non-argument.

Je doet wel je best om overal over te klagen zeg, lijkt wel alsof je het idee al niet kan uitstaan. Kom naar voren met je onderliggende bezwaren.
pi_152450815
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:53 schreef LXIV het volgende:
Tijdens de ramadan zullen er sjaals en hoofddoeken beschikbaar zijn en La Place, de horecatak van het warenhuis, zal zoete hapjes verzorgen voor het suikerfeest.
Het winkelcentrum in mijn wijk (ongeveer 60% allochtoon, hoofzakelijk Marokkanen) zijn de winkels inmiddels in meerderheid in allochtone handen. En wat ik zie is dat allochtonen meestal naar allochtone winkels gaan. Maar V&D heeft de illusie dat ze nu ineens hun hoofdoeken en Halal vreten bij hun gaan halen. Ik denk dat ze bedrogen uitkomen.
Snijdt de economische elite, de grote aanjager van de massa-immigratie, zichzelf uiteindelijk in de vingers ??
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_152452061
quote:

[..]

Nouja, conform de VOC mentaliteit is dit idd capitulatie. De VOC mentaliteit is immers "slacht die mensen af voor winst" ;)
pi_152452122
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:58 schreef zarGon het volgende:
Kapitalisme is alleen goed wanneer het de autochtonen uitkomt, of zo?
allocjtonen gaan daar gewoon niet heen, dus domme zet
pi_152452131
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 19:57 schreef YazooW het volgende:
Ik las eerst VVD :P
Ik ook :D. De moed zonk mij al in de schoenen -O-
Zonder wrijving geen glans
pi_152452141
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 23:39 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om "inkopen doen" voor thuis lijkt me, als je bekend bent met het concept van La Place tenminste. Bovendien hou je geen rekening met niet-moslims die ook van die zoetigheden zouden willen proeven.

[..]

Op basis van die redenatie zouden moslims nooit bij een tent eten waar ook varkensproducten geserveerd worden.

[..]

Hoe kom je toch tot die conclusies? Waarom niet?

[..]

_O-

Je bent echt wereldvreemd als je denkt dat dit een overweging is.

[..]

En nog een non-argument.

Je doet wel je best om overal over te klagen zeg, lijkt wel alsof je het idee al niet kan uitstaan. Kom naar voren met je onderliggende bezwaren.
omdat ze betere en goedkopere doekjes elders kunnen kopen. Idem met buitenlandse hapjes. Bij een Turks restaurantje kun je veel beter (en wss lekkerder) eten dan bij v&d la place met belachelijke prijzen - want de prijzen gaan belachelijk zijn , zoals altijd.
  zondag 10 mei 2015 @ 09:22:38 #71
93664 waht
Mushir
pi_152452145
Als de autochtone Nederlander niet meer bij V&D wil winkelen moet je andere klanten aanspreken. Oftewel autochtonen mogen hun klep houden of weer bij V&D gaan winkelen. De V&D zelf heeft geen enkele plicht hier anders dan vraag en aanbod bij elkaar brengen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_152452295
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 22:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Kansloos deze actie. Dit gaat het concern echt niet redden
dat dus, lijkt wel wanhoopsactie.
pi_152452451
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 21:26 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Waarom zou je een winkel mijden omdat er ook moslims komen? :?
Omdat ik toch met enig dedain op ze neerkijk.
  zondag 10 mei 2015 @ 09:51:48 #74
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_152452483
De nieuwe V&D doelgroep zijn dikke moslims? Zijn er daarvan genoeg en trouw genoeg van om de V&D te redden? Met zo'n doelgroep raak je denk ik best wat bestaande vaste klanten kwijt.
reset
pi_152452499
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2015 09:48 schreef hoas het volgende:

[..]

Omdat ik toch met enig dedain op ze neerkijk.
doe normaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')