quote:
Dank je. Weet jij waarom sommige users andermans topics komen verpesten ?quote:
Serieus. Dat is één van de redenen dat ik niet meer naar grote festivals ga. Ben 52. Moet 8 keer per nacht pissen. Ben ook ziek. Maar okquote:
Ik probeer negatieve reacties altijd zo veel mogelijk te negeren.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Weet jij waarom sommige users andermans topics komen verpesten ?
Ik probeerde ze altijd met een kwinkslag of one-liner te pareren. Maar dat heeft geen zin meer. Of het onderwijs is afgeschaft of er komen steeds meer domme users bij. Niks mis met domme users. Maar hang dan niet de wijsneus uit.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:46 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik probeer negatieve reacties altijd zo veel mogelijk te negeren.
Ja van die leuke kwinkslagen voor vrouwen met een kort pittig kapsel. Zoals Viola Holt.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeerde ze altijd met een kwinkslag of one-liner te pareren. Maar dat heeft geen zin meer. Of het onderwijs is afgeschaft of er komen steeds meer domme users bij. Niks mis met domme users. Maar hang dan niet de wijsneus uit.
Kom je nog terug ? Of ben je na één rake opmerking uit het veld geslagen ?quote:
Mijn God.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja van die leuke kwinkslagen voor vrouwen met een kort pittig kapsel. Zoals Viola Holt.
Sorry man.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom je nog terug ? Of ben je na één rake opmerking uit het veld geslagen ?
Briljant is bij jou wel erg aan deflatie onderhevig.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn God.
Waar ben ik aan begonnen in een topic met een briljante OP.
Daarom gaf ik Bruce in de OP een 10-quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Briljant is bij jou wel erg aan deflatie onderhevig.
Probeer je niet te veel aan te trekken van negatieve reacties.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeerde ze altijd met een kwinkslag of one-liner te pareren. Maar dat heeft geen zin meer. Of het onderwijs is afgeschaft of er komen steeds meer domme users bij. Niks mis met domme users. Maar hang dan niet de wijsneus uit.
'I' ve seen the future of Rock 'n' 'Roll'quote:
Het massale zijn nu de grote grote festivals dance-festivalsquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:16 schreef ranja het volgende:
Mooi verhaal
Ik ben nog nooit in een stadion voor een optreden geweest. Volgens mij komt het nu ook niet veel meer voor, afgezien van de Toppers in de arena en dj's in gelredome.
Eerste concert waren Dire Straits in 1992 in De Kuip. Heel indrukwekkend voor een jonge Litpho, maar een slagje kleiner is uiteindelijk toch wel leukerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:16 schreef ranja het volgende:
Mooi verhaal
Ik ben nog nooit in een stadion voor een optreden geweest. Volgens mij komt het nu ook niet veel meer voor, afgezien van de Toppers in de arena en dj's in gelredome.
Ik kan niks zeggen over LIVE-Aid. Viel in slaap bij Hoe heet ie. De zanger van Les Zeppelen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als 'ie wel op Live Aid had gestaan een maand later, zou het dan beter geweest zijn dan Queen, tong?
Hoef je in de Kuip niet meer voor aan te komen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:46 schreef Litpho het volgende:
maar een slagje kleiner is uiteindelijk toch wel leuker.
Er waren daarna ook geen hoogtepunten meer, dus niks gemist.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niks zeggen over LIVE-Aid. Viel in slaap bij Hoe heet ie. De zanger van Les Zeppelen.
:>P
Lief zijn voor de prostaat helpt anders is de maat gauw vol.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Serieus. Dat is één van de redenen dat ik niet meer naar grote festivals ga. Ben 52. Moet 8 keer per nacht pissen. Ben ook ziek. Maar ok
Af en toe masseren ofzo bedoel je?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:50 schreef -AMG- het volgende:
[..]
Lief zijn voor de prostaat helpt anders is de maat gauw vol.
Precies!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Af en toe masseren ofzo bedoel je?
1993? Metallica was dat "1 of ander naprogramma".quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ben maar 1 keer bij een kuipconcert geweest. Suicidal Tendencies en Megadeth. En nog 1 of ander naprogramma..
maar niet echt m'n ding, te groot.
The horror.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:55 schreef Braindead2000 het volgende:
'85 was nog te vroeg voor mij. Toen leerde ik hem net kennen door de singles van "Born in the USA" en door "We are the World".
Kun jij vinden wanneer Metallica in Den Bosch speelde ? Volgens mijn broer blijft het het enige concert waar ik bij alcoholvrij bier dronken werd.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
1993? Metallica was dat "1 of ander naprogramma".
Hüsker Dü ?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar tong, was dat concert een jaar later in Geleen op 1e pinksterdag niet beter?
Nee, deze jongens natuurlijk (dit was 3 dagen daarna)quote:
Tja, je mist altijd wat. Ik ben 30 jaar te laat geboren. 60s, 70s had ik ook wel bewust mee willen maken. En gooi WWII er dan ook maar bij.quote:
Wat vind je.....Zal ik m'n ervaringen met m'n op één na mooiste concertervaring nogmaals posten ? Moet zo weg.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, deze jongens natuurlijk (dit was 3 dagen daarna)
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/playerpage.WO_VPRO_453444.html
Dat mag natuurlijk nooit en te nimmer een haastklus zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind je.....Zal ik m'n ervaringen met m'n op één na mooiste concertervaring nogmaals posten ? Moet zo weg.
Ik heb al mijn concerten in een schriftje bijgehouden. Wel handig want mijn geheugen is zo lek als een mandje. Kwam er pas geleden nog achter dat Ik Lou Reed gezien had. Helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun jij vinden wanneer Metallica in Den Bosch speelde ? Volgens mijn broer blijft het het enige concert waar ik bij alcoholvrij bier dronken werd.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb al mijn concerten in een schriftje bijgehouden. Wel handig want mijn geheugen is zo lek als een mandje. Kwam er pas geleden nog achter dat Ik Lou Reed gezien had. Helemaal vergeten.![]()
Maar ik heb ff voor je online gekeken. Ze traden oa op 7 december 1992 in de Brabanthallen op. Bedoel je die?
Hier gaat FOK! aan kapot. Undergroundmusic-lieghebber. Althans dat beweed zij of hij. Die met de m eute meegaat. Zoek het effe lekker zelf uit. Zijn er nog handdoesjes ? Of tegenwoordig in de zakdoel.quote:
Dieper kun je niet vallen.quote:
Ben er ook 1x geweest: Rolling Stones 18 mei 1990. Toen was er al sprake van dat het wel eens de laatste keer kon zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ben maar 1 keer bij een kuipconcert geweest. Suicidal Tendencies en Megadeth. En nog 1 of ander naprogramma..
maar niet echt m'n ding, te groot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |