oh neequote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Net te laat. Nu heb je Jürgen Marcus gemist.
Oeps foutjequote:
nee, die past niet in het plaatjequote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:50 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
lelijke vaas(je) voor Doedie![]()
ja of nee?
Strijken?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, na 3 wassen vouwen, strijken en opruimen ben ik wel aan bankhangen toe
4 keer per jaar ofzo, met name de linnen zomerbroeken. Een vriendin strijkt letterlijk alles, want dan ligt het zo mooi netjes in de kast. Ik ben gekke Henkie nietquote:
ik las behangenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, na 3 wassen vouwen, strijken en opruimen ben ik wel aan bankhangen toe
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
4 keer per jaar ofzo, met name de linnen zomerbroeken. Een vriendin strijkt letterlijk alles, want dan ligt het zo mooi netjes in de kast. Ik ben gekke Henkie niet
Ik ken ook zo iemand, die deed zelfs de onderbroekenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
4 keer per jaar ofzo, met name de linnen zomerbroeken. Een vriendin strijkt letterlijk alles, want dan ligt het zo mooi netjes in de kast. Ik ben gekke Henkie niet
de schildpadquote:
washandjes, schoonmaakdoekjes, letterlijk alles. Ik heb 2 tantes die dat ook doen, eentje daarvan zet ook gerust de wasmachine aan voor 4 dingen, want ' dan is de wasmand maar leeg'. Ja johquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken ook zo iemand, die deed zelfs de onderbroeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |