Ik quote je even. Heb je "De ijzeren eeuw" gekeken. Vrijdagavond op de VPRO ging dit keer over Rotterdam. Erg leuk programma.quote:
Vorige week was ook interessant.. Ging over Oost Groningen en de eerste Nederlandse multinationalquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik quote je even. Heb je "De ijzeren eeuw" gekeken. Vrijdagavond op de VPRO ging dit keer over Rotterdam. Erg leuk programma.
Die aardappel boer? Die heb ik gezien. De rest moet ik nog kijken. Volgende week is Amterdamquote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige week was ook interessant.. Ging over Oost Groningen en de eerste Nederlandse multinational
Juist die WA Scholten....quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Die aardappel boer? Die heb ik gezien. De rest moet ik nog kijken. Volgende week is Amsterdam
aan de beurt
Mooie serie ja
Handje eraf, geen probleem helft minder loonquote:
Ja zo werkte het vroegerquote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Handje eraf, geen probleem helft minder loon
Ze "mochten" iig weer in dienst komenquote:
Daar hebben payrollers tegenwoordig geen eens recht meer op ... Alhoewel de overheid al terugkrabbeltquote:
Daar heb ik niet zo veel verstand van.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben payrollers tegenwoordig geen eens recht meer op ... Alhoewel de overheid al terugkrabbelt
Stukje van gezien, maar ik kan Matthijs niet uitstaanquote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo veel verstand van.
Trouwens die DWDD brein serie is ook tof om te kijken. Ik was een beetje lui vandaag![]()
Plus kut weer, dan stroop ik de TV series weer eens af.
Die zie/hoor je niet (of een beetje), zit gewoon in het publiek. Maar die man heeft zo'n passie.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Stukje van gezien, maar ik kan Matthijs niet uitstaan
Probleem is dat mijn hersens het niet meer onthoudenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zie/hoor je niet (of een beetje), zit gewoon in het publiek. Maar die man heeft zo'n passie.
Plus is bére interessant
Die afleveringen zijn wel leuk. Af en toe zie ik er wel eens 1quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:29 schreef Soury het volgende:
Ik ben nu meer Pluijms eetbare wereld aan het downloadenHad één aflevering gezien en dat was erg leuk
Ik kende het niet, dus de laatste vanmiddag gezien. En nu wil ik meer. Even geen moeilijke shit vandaag.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die afleveringen zijn wel leuk. Af en toe zie ik er wel eens 1
Gewoon brak zeg maarquote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kende het niet, dus de laatste vanmiddag gezien. En nu wil ik meer. Even geen moeilijke shit vandaag.
Was een beetje laat/vroeg gister.
Dat dusquote:
Ik weet het, ik hoefde ook niet het huis uit. Ik heb alles wat ik nodig hebquote:
Ik ook en ga zo kokenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het, ik hoefde ook niet het huis uit. Ik heb alles wat ik nodig heb
Ik wacht nog wel een paar uurtjes. Dan zie ik welquote:
Net te laat. Nu heb je Jürgen Marcus gemist.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Weer terug van de kinderverjaardag, nu bijkomen op de bank
Oh wist niet dat ik uitgenodigd wasquote:Op zaterdag 9 mei 2015 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel een paar uurtjes. Dan zie ik je wel
oh neequote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Net te laat. Nu heb je Jürgen Marcus gemist.
Oeps foutjequote:
nee, die past niet in het plaatjequote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:50 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
lelijke vaas(je) voor Doedie![]()
ja of nee?
Strijken?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, na 3 wassen vouwen, strijken en opruimen ben ik wel aan bankhangen toe
4 keer per jaar ofzo, met name de linnen zomerbroeken. Een vriendin strijkt letterlijk alles, want dan ligt het zo mooi netjes in de kast. Ik ben gekke Henkie nietquote:
ik las behangenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, na 3 wassen vouwen, strijken en opruimen ben ik wel aan bankhangen toe
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
4 keer per jaar ofzo, met name de linnen zomerbroeken. Een vriendin strijkt letterlijk alles, want dan ligt het zo mooi netjes in de kast. Ik ben gekke Henkie niet
Ik ken ook zo iemand, die deed zelfs de onderbroekenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
4 keer per jaar ofzo, met name de linnen zomerbroeken. Een vriendin strijkt letterlijk alles, want dan ligt het zo mooi netjes in de kast. Ik ben gekke Henkie niet
de schildpadquote:
washandjes, schoonmaakdoekjes, letterlijk alles. Ik heb 2 tantes die dat ook doen, eentje daarvan zet ook gerust de wasmachine aan voor 4 dingen, want ' dan is de wasmand maar leeg'. Ja johquote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken ook zo iemand, die deed zelfs de onderbroeken
quote:Op zondag 10 mei 2015 09:18 schreef Kingstown het volgende:
Voor alle mannen in een relatie: Vergeet de bloemen niet vandaag....
http://nypost.com/2015/05(...)cheat-on-my-husband/
het is hier bewolkt en ik ben nét wakkerquote:
Blijkbaar verwachten moeders op moederdag niet alleen cadeaus van hun kinderen, maar ook van hun echtgenoot.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:15 schreef just me het volgende:
![]()
maar waarom zou mijn eventuele echtgenoot voor mij bloemen moeten kopen? Ik ben zijn moeder niet.
vrouwenlogicaquote:Op zondag 10 mei 2015 11:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Blijkbaar verwachten moeders op moederdag niet alleen cadeaus van hun kinderen, maar ook van hun echtgenoot.
Ik ga nog eens nadenken over die logica.
Het gaat om moederdag. Niet om een trouwdag. Ik vraag me af of mannen ook op die manier naar vaderdag kijken.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:48 schreef just me het volgende:
vrouwenlogica
waarom zouden alleen mannen een kado moeten regelen voor 'n trouwdag, vrouwen kunnen mannen toch ook verrassen op 'n trouwdag?
* just me zal haar ex vast wel eens een kat hebben gegeven op vaderdagquote:Op zondag 10 mei 2015 11:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken vrouwen die geen kinderen hebben maar wel hond of kat en die krijgen dan van hun partner zogenaamd van het huisdier iets voor moederdag
quote:Op zondag 10 mei 2015 11:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het gaat om moederdag. Niet om een trouwdag. Ik vraag me af of mannen ook op die manier naar vaderdag kijken.
ik denk maar zo, je moet maar doen wat goed isquote:Op zondag 10 mei 2015 11:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb iets voor mijn moeder gekocht, maar ook voor m'n oma en opa.
Lieverd, ik ben vreemd gegaan, omdat je me geen bloemen op vaderdag hebt gegeven komt je dus onbekend voor? Vreemd.quote:
het is dat ik geen aannames mag maken, andersquote:Op zondag 10 mei 2015 12:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben vreemd gegaan, omdat je me geen bloemen op vaderdag hebt gegeven komt je dus onbekend voor? Vreemd.
Je mag zoveel aannames maken als je wilt, zolang je er maar bij ze(g)t dat het een aanname is.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:13 schreef just me het volgende:
het is dat ik geen aannames mag maken, anders
Je mag van mij aannemen dat ik lekker naar buiten gaquote:Op zondag 10 mei 2015 12:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je mag zoveel aannames maken als je wilt, zolang je er maar bij ze(g)t dat het een aanname is.
cutequote:Op zondag 10 mei 2015 12:29 schreef sacha het volgende:
ik kreeg van mijn Aap een zelf gefiguurzaagd en geschilderd memo bord voor op mijn studeerkamer
Dat is dus wel leuk, daarom zeg ik het is leuk voor (kleine) kinderen, iets doen voor vader of moeder, en zelfgemaakt uiteraard, dat is het allermooiste. Ik heb een aantal leuke dingetjes die ik ooit kreeg bewaard, als ik ze die nu laat zien liggen ze dubbel.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:29 schreef sacha het volgende:
ik kreeg van mijn Aap een zelf gefiguurzaagd en geschilderd memo bord voor op mijn studeerkamer
De vraag is vooral of je iets van de postbode gekregen hebt.quote:Op zondag 10 mei 2015 12:29 schreef sacha het volgende:
Totaal onbekend...quote:Op zondag 10 mei 2015 12:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben vreemd gegaan, omdat je me geen bloemen op vaderdag hebt gegeven komt je dus onbekend voor? Vreemd.
daar krijg ik nooit iets vanquote:Op zondag 10 mei 2015 12:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De vraag is vooral of je iets van de postbode gekregen hebt.
er zijn veel hoeken op fok waar ik niks te zoeken heb, KLB is daar een vanquote:Op zondag 10 mei 2015 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Moest in KLB, Sas heeft er ooit 1 geopend volgens mij
Ik kom daar ook nietquote:Op zondag 10 mei 2015 14:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er zijn veel hoeken op fok waar ik niks te zoeken heb, KLB is daar een van
Behalve hoofdpijnquote:
Jammer dat ik die gemist heb, maar ik kan hem vast ergens terug kijken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik quote je even. Heb je "De ijzeren eeuw" gekeken. Vrijdagavond op de VPRO ging dit keer over Rotterdam. Erg leuk programma.
Eigenlijk vind ik vooral de laatste aflevering interessant, omdat Rotterdamquote:Op zondag 10 mei 2015 15:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vader en schoonzusje kijken de IJzeren eeuw ook
nou, de rest schijnt ook de moeite waard te zijn, ik heb ze er enthousiast over horen vertellenquote:Op zondag 10 mei 2015 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik vooral de laatste aflevering interessant, omdat Rotterdam
Ik heb ook niets van mijn zoon gehad, dus ik ga me ook bij Victoria Milan inschrijven.quote:Op zondag 10 mei 2015 15:35 schreef Kingstown het volgende:
Goed....een hoop vrouwen die dus geen bloemen of andere cadeautjes krijgen van hun man op moederdag.
2nd Love zal vanaf morgen hoogtijdagen gaan beleven.
quote:Op zondag 10 mei 2015 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook niets van mijn zoon gehad, dus ik ga me ook bij Victoria Milan inschrijven.
wow, uit 1947quote:Op zondag 10 mei 2015 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Ruim twintig (vaak) topwhisky's + een fles wijn uit 1947 later is de huiskamer weer ontruimd en opgeruimd.
Bekaf, maar het was geweldig...
quote:Op zondag 10 mei 2015 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Ruim twintig (vaak) topwhisky's + een fles wijn uit 1947 later is de huiskamer weer ontruimd en opgeruimd.
Bekaf, maar het was geweldig...
Ik ben geen wijnkenner, maar de 'kenners' vonden 'm fruitig en droog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fruitig en droog kun je vast ook goedkoop krijgenquote:Op zondag 10 mei 2015 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben geen wijnkenner, maar de 'kenners' vonden 'm fruitig en droog.
Ik vond 'm wel lekker...
[ afbeelding ]
30 ???? dat is zowat een wijnkelderquote:
het erge is dat ik voorlopig geen alcohol mag.quote:
Oooh das balen maar het blijft vast wel goed. Als ik de aanbiedingen krijg van wijnvoordeel weet ik nooit wat ik wil kopen en laat het maar weer gaanquote:Op zondag 10 mei 2015 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het erge is dat ik voorlopig geen alcohol mag.
Goeie aanbiedingen bij wijnvoordeel afgelopen jaar en er lag nog wel iets, ik heb serieus maar een paar wijnrekjes van mijn zusje geleend
toen met die codes was het iets van ¤5 voor 6 flessen, nou om mee te koken is dat zeker prima en er zaten in de surprisedozen ook echt goede flessen. Misschien dat ik nog wel een doosje van het een of ander doneer voor een bbq ofzoquote:Op zondag 10 mei 2015 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
Oooh das balen maar het blijft vast wel goed. Als ik de aanbiedingen krijg van wijnvoordeel weet ik nooit wat ik wil kopen en laat het maar weer gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |