Ik wist niet dat jij daar genteresseerd in bent.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat moet jij een klein penis hebben.
Zonne grote vuurbal jonguh! Bam!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het altijd wel zieligquote:Op zondag 10 mei 2015 17:41 schreef reza1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij daar genteresseerd in bent.
Lijkt wel een mislukte aanslag. Explosie is te vroeg. Als je de video bekijkt in de hoogste kwaliteit op full screen dan zie je als je goed kijkt in het eerste shot waar hij richting het gebouw rijdt dat er op hem geschoten wordt. In het tweede shot zouden we daar beter beeld op gehad moeten hebben maar dat is er uit geknipt, ze laten alleen de explosie zelf zien.quote:
twitter:Raqqa_Sl twitterde op zondag 10-05-2015 om 17:46:32Islam Army Revenge from #ISIS And executed #ISIS fighters Islam Army Soldiers Dressed in orange #Syria http://t.co/pv7KGKQJgl reageer retweet
twitter:ahmadalissa twitterde op zondag 10-05-2015 om 11:28:39#Syria still has electricity, drinking water, bread, fuel, salaries, internet, & everything almost as usual despite FIVE years of global war reageer retweet
twitter:ahmadalissa twitterde op zondag 10-05-2015 om 16:25:06#Syria: #Turkish PM #Davutoglu infiltrates into #Syrian territory under pretext of visiting #Suleiman-shah tomb http://t.co/GBrWsKolw3 reageer retweet
Laat die vatbommen maar vallenquote:Op zondag 10 mei 2015 17:51 schreef reza1 het volgende:
twitter:ahmadalissa twitterde op zondag 10-05-2015 om 11:28:39#Syria still has electricity, drinking water, bread, fuel, salaries, internet, & everything almost as usual despite FIVE years of global war reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:ahmadalissa twitterde op zondag 10-05-2015 om 16:25:06#Syria: #Turkish PM #Davutoglu infiltrates into #Syrian territory under pretext of visiting #Suleiman-shah tomb http://t.co/GBrWsKolw3 reageer retweet
Wtf... is dat echt?quote:Op zondag 10 mei 2015 17:49 schreef UpsideDown het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Raqqa_Sl twitterde op zondag 10-05-2015 om 17:46:32Islam Army Revenge from #ISIS And executed #ISIS fighters Islam Army Soldiers Dressed in orange #Syria http://t.co/pv7KGKQJgl reageer retweet
[ afbeelding ]
Salafi on Salafi, 18+quote:
Yep, koekje van eigen deeg ofzo.quote:
En Hatay is Syrisch grondgebied.quote:Op zondag 10 mei 2015 18:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Shah Suleyman is Turks grondgebied, hoezo infiltreren.
twitter:mcmayonez twitterde op zondag 10-05-2015 om 14:13:37@sayed_ridha @IvanSidorenko1 Turkish judge says that there is a relationship between turkey and isis-other rebels http://t.co/IdYtwqf1oH reageer retweet
haha so truequote:
Dan was het nog 10x erger dan sub-shara afrika.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:55 schreef UpsideDown het volgende:
Zonder olie hadden ze nu aan het ontwikkelingshulpinfuus gehangen
allemaal een pot nat, of het nou de golf is of daarbuiten.quote:
Ze hebben gewoon een Ibn Khattab nodig. Die wist wel hoe je die verdomde Perzen moest aanpakken.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:00 schreef Aloulu het volgende:
[..]
allemaal een pot nat, of het nou de golf is of daarbuiten.
Tijd dat de perzen de shirk en bida verlaten en terug naar hun echte soennitische roots gaan zoals voor 1500....dan mag die Khattab best Perzisch zijn en is iedereen blijquote:Op zondag 10 mei 2015 21:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een Ibn Khattab nodig. Die wist wel hoe je die verdomde Perzen moest aanpakken.
Volgens mij heb je daar toch wel een Turk voor nodig om die fout van 1500 ongedaan te maken, een Selim I of Murad IVquote:Op zondag 10 mei 2015 21:19 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Tijd dat de perzen de shirk en bida verlaten en terug naar hun echte soennitische roots gaan zoals voor 1500....dan mag die Khattab best Perzisch zijn en is iedereen blij... + geen arabier dan! Dus kans op succes is groter
Muah, Turken hebben het ook niet altijd goed gaan. Men heeft gewoon een rechtvaardig persoon nodig.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar toch wel een Turk voor nodig om die fout van 1500 ongedaan te maken, een Selim I of Murad IV
Het probleem is dat het Sjieisme van Iran vandaag de dag grotendeels aan Turken te wijten valt, vandaar.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:25 schreef rakotto het volgende:
[..]
Muah, Turken hebben het ook niet altijd goed gaan. Men heeft gewoon een rechtvaardig persoon nodig.
Perzen worden steeds on-Islamitischer, laat staan dat men er berhaupt aan denkt om zich te bekeren tot een stroming dat van Afrika tot aan Oost-Azie bekend staat om haar koppensnellers en religieuze striktheid.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:19 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Tijd dat de perzen de shirk en bida verlaten en terug naar hun echte soennitische roots gaan zoals voor 1500....dan mag die Khattab best Perzisch zijn en is iedereen blij... + geen arabier dan! Dus kans op succes is groter
Goedzo, gooi dat sektarisch haat er maar uit.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:33 schreef reza1 het volgende:
Mladic en Karadzic zijn nodig, die wisten wel raad met soennieten.
Leer ik van jullie.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goedzo, gooi dat sektarisch haat er maar uit.
Van Wahabi fanboys als ik ja, prima.quote:
Wat hebben Perzen jouw misdaan?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van Wahabi fanboys als ik ja, prima.![]()
Wat hebben de moslims van Bosni jouw precies misdaan dan?
De Perzen ten tijde van Khattab waren nou niet echt moslim, dus je vergelijking gaat niet echt op.quote:
Turk is ook goed. Zolang maar geen arab is, arabieren kunnen die rol niet handelen.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:23 schreef Triggershot het volgende:
Volgens mij heb je daar toch wel een Turk voor nodig om die fout van 1500 ongedaan te maken, een Selim I of Murad IV
zullen we gaan stemmen dan maar wie het doet?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:40 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Turk is ook goed. Zolang maar geen arab is, arabieren kunnen die rol niet handelen.
Perzen in Iran schrijven zich in overgrote meerderheid nog steeds toe aan de Islam en de Arabische profeet Mohammed en hangen een Koran vers in hun huis op die in het Arabisch is......doet wel beetje pijn he? Die Arabieren zijn de grootste faalhazen maar een ding hebben ze wel geflikt.....de perzen een arabische profeet op de mouw gespeldquote:Op zondag 10 mei 2015 21:28 schreef Intellectueel het volgende:
Perzen worden steeds on-Islamitischer, laat staan dat men er berhaupt aan denkt om zich te bekeren tot een stroming dat van Afrika tot aan Oost-Azie bekend staat om haar koppensnellers en religieuze striktheid.
En het feit dat de Turken berhaupt Islamitisch zijn vandaag de dag is grotendeels te danken aan de Perzen.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het probleem is dat het Sjieisme van Iran vandaag de dag grotendeels aan Turken te wijten valt, vandaar.
Dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 10 mei 2015 21:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Perzen ten tijde van Khattab waren nou niet echt moslim, dus je vergelijking gaat niet echt op.
Tenzij jij een niet-moslim bent, dan snap ik wel dat je die nuance mist, maar volgens mij ben je gewoon moslim?
Symbolisme en oppervlakkig cultureel invloed. Qua identiteitsgevoel zijn de Arabieren er nooit in geslaagd om de Perzen te Arabiseren. Hetzelfde geldt voor de Koerden. Het is niet verwonderlijk dat het voornamelijk de Iraanse volkeren zijn in het Midden-Oosten die hun etnisch en nationaal identiteit hebben weten te behouden.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:42 schreef Aloulu het volgende:
Perzen in Iran schrijven zich in overgrote meerderheid nog steeds toe aan de Islam en de Arabische profeet Mohammed en hangen een Koran vers in hun huis op die in het Arabisch is......doet wel beetje pijn he? Die Arabieren zijn de grootste faalhazen maar een ding hebben ze wel geflikt.....de perzen een arabische profeet op de mouw gespeld![]()
![]()
dat doet de perzische nationalisten zo'n pijn he
![]()
stemmen = haramquote:Op zondag 10 mei 2015 21:41 schreef Triggershot het volgende:
zullen we gaan stemmen dan maar wie het doet?
Op theologisch front enorm genspireerd ja, maar de aanraking met de Islam kwam toch echt door de Arabieren.quote:Op zondag 10 mei 2015 21:42 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
En het feit dat de Turken berhaupt Islamitisch zijn vandaag de dag is grotendeels te danken aan de Perzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |