Is een citaat uit een of ander flutberichtje van de Televaag.quote:
ahaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:45 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Is een citaat uit een of ander flutberichtje van de Televaag.
Had beter tussen aanhalingstekens moeten staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karper diem, vis van de dag
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:23 schreef dl3b het volgende:
Vakantiegeldactie van vorig jaar, toch 0.1% meer dit jaar.
Niet dat het de moeite is.ow wauw, ik krijg nog vakantiegeld van het UWV, is toch 20 euro ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
En de hypotheekrente volgt al snelquote:Op maandag 11 mei 2015 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
dat is de marktrente he, die banken onderling berekenen, die is gestegen.
..
De eerste is er al: Obvion verhoogt hypotheekrentequote:Op woensdag 13 mei 2015 11:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En de hypotheekrente volgt al snel
Dit ja. En kwartaal ook .2 naar beneden. Wat een farce. Binnen een paar maanden van 1.8 terug naar 1.2? Blijkt het toch te zijn zoals ik dacht : puur een lekkertjequote:Op woensdag 13 mei 2015 11:05 schreef sleutelpunt het volgende:
Pffff het moment, dat je weer een mailtje van KNAB in je mailbox ziet verschijnen.......
• Flexibele Spaarrekening: 1,25% (was 1,45%)
Gaat nergens meer over.
Er moet weer gegraaid worden tochquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En de hypotheekrente volgt al snel
Argenta verlaagt ze gelukkig nogquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
De eerste is er al: Obvion verhoogt hypotheekrente
Ja hier hetzelfde.. alleen ING verhoogt de hypotheekrente ook al met 0.2%quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze dat nog een paar maanden vol, tot ik aan de beurt ben.
Thanks, maar even gedaan. Wilde er toch net wat geld op gaan zetten dus komt goed uitquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:40 schreef k_man het volgende:
ING heeft weer een actie. Als je ¤ 500 of meer spaart krijg je een Rituals-pakketje (of 2.500 rentepunten).
In de voorwaarden staat niks over een bepaalde termijn. Dus in principe kun je het geld er de volgende dag weer afhalen, lijkt me.
Wtf is een Rituals-pakketjequote:Op woensdag 13 mei 2015 16:40 schreef k_man het volgende:
ING heeft weer een actie. Als je ¤ 500 of meer spaart krijg je een Rituals-pakketje (of 2.500 rentepunten).
In de voorwaarden staat niks over een bepaalde termijn. Dus in principe kun je het geld er de volgende dag weer afhalen, lijkt me.
Heb er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk om te googlen op Rituals
Rituals heeft 350 eigen winkels. Kom je wel eens buiten?quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb er nog nooit van gehoord.![]()
Maargoed, heb net Google geraadpleegd... blijkbaar Ici Paris meuk ofzo.
30jaar? Zonde van t geld., de laatste jaren is het bedrag waarover je rente betaalt dermate klein dat je een flinke rentestijging kan opvangen. Zelfs in de meest extreme gevallen zou ik max voor 25 jaar gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:08 schreef xzaz het volgende:
Hopen dat die hypotheekrente laag blijft, wij willen aankomende week afsluiten voor 30 jaar
Jawel, maar ken die club dus echt niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Rituals heeft 350 eigen winkels. Kom je wel eens buiten?
Hoe weet je dat? Ik kan er niets over vinden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:52 schreef ShaoKing het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde.. alleen ING verhoogt de hypotheekrente ook al met 0.2%![]()
![]()
Werk bij een intermediair en zag zo'n mailtje voorbij komenquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik kan er niets over vinden.
Ah, dus de hypotheekrente stijgt weer en de spaarrente blijft dalen. Ze zorgen goed voor zichzelf.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)hogen-hypotheekrente
Als er een schaap over de dam is...
Economen dekken zich vast in om "beide" uit te kunnen leggen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 07:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
De rente stijgt in theorie toch als de economie weer beter wordt? Hopelijk is dat het geval, kan ik misschien ook wat meer gaan werken.
Ik maak vast een snelle rekenfout hoor, maar de werkelijkheid zal er niet ver naastliggen:quote:Op donderdag 14 mei 2015 08:15 schreef troepjepdat het volgende:
Weet iemand of je ook een bevestiging krijgt wb het slagen van de spaaractie van de ING?Ik heb me gisteren aangemeld, daar wel een bevestiging van gekregen. Vervolgens >500 EUR naar de spaarrekening overgemaakt, maar daar niets over gehoord. Ik wil het geld natuurlijk niet langer dan noodzakelijk op de ING-spaarrekening laten staan
Ik zou kunnen zeggen "Wie het kleine niet eert...", maar het is me niet echt om die 10 cent te doenquote:Op donderdag 14 mei 2015 08:43 schreef snabbi het volgende:
Ik maak vast een snelle rekenfout hoor, maar de werkelijkheid zal er niet ver naastliggen:
2/52 weken * 0,5% maximaal renteverschil * ¤ 500 = 10 cent renteverlies. Really?
Helemaal mee eens, waar praten we over. Vervolgens verwijten we de ING al dan niet terecht dat ze roven en stelen maar als we zelf een voordeeltje kunnen "pakken" zijn we geen haar beter.quote:Op donderdag 14 mei 2015 08:43 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik maak vast een snelle rekenfout hoor, maar de werkelijkheid zal er niet ver naastliggen:
2/52 weken * 0,5% maximaal renteverschil * ¤ 500 = 10 cent renteverlies. Really?
Tis maar wat je hoog noemt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Klagen over de lage rentes bij de grootbanken is helemaal niet nodig.. een paar muisklikken en wat administratieve handelingen en je hebt een spaarrekening geopend bij een bank die structureel hogere rentes biedt
Ja, maar liefst 1,4%, wat een feest...quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Klagen over de lage rentes bij de grootbanken is helemaal niet nodig.. een paar muisklikken en wat administratieve handelingen en je hebt een spaarrekening geopend bij een bank die structureel hogere rentes biedt
Verschil van 0.5% is er al snel hoor..dan wordt overstappen al snel de moeite waardquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:53 schreef arjan1112 het volgende:
Helemaal een rekening openen voor een verschil in rente van 0,2% die 100 euro is de moeite niet.
Zo is het.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, dus de hypotheekrente stijgt weer en de spaarrente blijft dalen. Ze zorgen goed voor zichzelf.
Bodycreme. Daar heb je ook geen zak aan.quote:Spaar extra en krijg een Rituals-pakket
Spaart u nu ¤ 500 of meer? Dan krijgt u een heerlijk Rituals-pakket cadeau. Dit bestaat uit een scrub douchecrème en bodycrème in reisformaat (2 keer 50 ml) uit de Laughing Buddha-lijn van Rituals. Het pakket past makkelijk in uw toilettas als u op vakantie gaat en is geschikt voor mannen en vrouwen.
Ze verdienen aan mensen die vergeten een formulier in te vullen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:30 schreef troepjepdat het volgende:
Wat is iedereen serieus op deze hemelvaartsdagochtendZoals ik al aangaf gaat het me niet om die tien cent, maar om gemak. Als ik tien cent wil "verdienen", kan ik bwvs beter een boterham met beleg minder eten oid
Ik heb de ING trouwens nooit verweten dat ze "roven en stelen", maar ik vind hun rentes wel belabberd. Zij proberen natuurlijk gewoon hun winst te maximaliseren door lage rentes te bieden en mensen te lokken met acties en allerlei nieuwe rekeningen die verschijnen om snel weer te dalen in rente etc. Prima wmb, maar ik zal dan niet voor m'n plezier daar veel geld stallen.
Wb hun acties, zoals deze actie, of bijvoorbeeld de voorjaarsactie van 5-voor-2500, die zie ik als een soort spelletjes. En volgens mij velen met mij. Zij/de ING proberen er dus geld mee te verdienen, bijv. doordat mensen meer geld bij ze stallen en dit wellicht vergeten er weer af te halen, of soms zelfs doordat mensen een betaalrekening bij ze openen voor de actie etc. Ik/Wij proberen dan weer maximaal gebruik te maken van de actie, zoals door (tot vorig jaar) er slechts een weekend lang zoveel mogelijk geld te stallen, voor een zo groot mogelijke bonus. De ING past dan de regels weer aan, zoals we dit jaar zagen. Kat en muis
Ik denk dat het zoiets is dat ze normaal al gratis weggeven.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:26 schreef Ill-Skillz het volgende:
En stelt dat Rituals pakketje wat voor?
Edit:
[..]
Bodycreme. Daar heb je ook geen zak aan.![]()
Da's goed om te weten. Dan gaat mijn vakantiegeld naar ZwitserLeven.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:49 schreef nhero het volgende:
Zwitserleven deelt weer Bijenkorf cadeaubonnen uit:
http://www.zwitserleven.nl/sparen/bijenkorf_cadeaucard
Bestaande klanten:quote:Op maandag 18 mei 2015 10:49 schreef nhero het volgende:
Moet het er nu op blijven staan of niet?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:24 schreef Goesten het volgende:
[..]
Bestaande klanten:
Heeft u al een bestaande en actieve spaarrekening (InternetSparen of MaandSparen) bij ZwitserlevenBank? U dient in één keer een bedrag van minimaal ¤ 2.500,- over te maken. Dit bedrag moet voor 1 juli 2015 op de rekening staan. Dus ook voor klanten met MaandSparen is het mogelijk om eenmalig minimaal ¤ 2.500,- over te maken gedurende de actieperiode.
Dus met andere woorden, het is ook mogelijk om eerst 2500 euro op te nemen en daarna te storten
En wat heb je gedaan/ga je doen en bij welke bank (is de rente daar gestegen of gedaald?)?quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:08 schreef xzaz het volgende:
Hopen dat die hypotheekrente laag blijft, wij willen aankomende week afsluiten voor 30 jaar
Moet nog gebeuren, één werkgeversverklaring was nog niet goed; bij Aegon 3,2 met NHG en korting van de financieel dienstverlener. Rentepercentage is nog niet veranderd.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:18 schreef Mozart13 het volgende:
[..]
En wat heb je gedaan/ga je doen en bij welke bank (is de rente daar gestegen of gedaald?)?
3,2 voor 30 jaar? Zo ja, dan is dat een heel mooie deal! Hopelijk krijgen jullie het geregeld.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Moet nog gebeuren, één werkgeversverklaring was nog niet goed; bij Aegon 3,2 met NHG en korting van de financieel dienstverlener. Rentepercentage is nog niet veranderd.
Leuke acties altijd bij ZWL.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:49 schreef nhero het volgende:
quote:De actie in het kort
Actieperiode: 16 mei t/m 31 juli 2015.
Stort ¤ 1.000 of meer op een nieuwe of bestaande ASN-spaarrekening naar keuze.
Dan steunt de ASN Bank het werk van de Bijenstichting.
En maakt u kans op een van de imkerworkshops die worden verloot. Wij verloten 25 workshops voor twee personen.
Alle spaarrekeningen doen mee, behalve ASN Optimaalbeleggen en ASN Beleggen Zakelijk.
Maximaal één donatie per rekeninghouder of combinatie van rekeninghouders (bij een en/of-rekening).
Alleen al het feit dat je mag bijstortenquote:Op maandag 18 mei 2015 16:14 schreef rene90 het volgende:
Inderdaad, ook bestaande klanten dus maar even 2500 die kant op storten
Thanks, die pakken we maar weer effe mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:49 schreef nhero het volgende:
Bedankt voor het delen, ik pak hem ook mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:49 schreef nhero het volgende:
Daar staat weer helemaal niets over.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Moet het er nu op blijven staan of niet?
"Naast uw maandelijkse inleg kunt u eenmalig én binnen 4 weken na openen van uw rekening een extra bedrag storten op uw Zwitserleven MaandSparen."quote:Op maandag 18 mei 2015 17:00 schreef impact9 het volgende:
Storten op de maandsparen rekening van Zwitersleven kan altijd al;)
Dat is wel een flinke verlagingquote:Op maandag 18 mei 2015 19:31 schreef tobitronics het volgende:
Knab verlaagt morgen zijn rente van 1,45 naar 1,25, weet iemand of dit is vanwege een algehele markttrend (a.k.a. elke spaarrekening van elke bank gaat binnenkort omlaag) of loont het om per morgen naar bijv. moneyou of zwitserleven over te stappen, welke nu 1,4% aanbieden?
Ik denk het wel.... Je zou natuurlijk het voor de zekerheid kunnen laten staan tot je het ontvangen hebt.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:29 schreef Loekie1 het volgende:
Wat denken jullie? Kun je 2500 op Zwitserleven zetten en het er de volgende dag weer van af halen? Heb je dan recht op de Bijenkorfbon?
Klopt, dat zeggen ze. Je kunt echter gewoon ongelimiteerd storten.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
"Naast uw maandelijkse inleg kunt u eenmalig én binnen 4 weken na openen van uw rekening een extra bedrag storten op uw Zwitserleven MaandSparen."
Oh... dat was mij niet bekend. Ik spaar daar alleen elke maand via de automatische incasso, en bijstorten heb ik nooit gedaan (want dat mag/kan niet, volgens de voorwaarden).quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:14 schreef impact9 het volgende:
[..]
Klopt, dat zeggen ze. Je kunt echter gewoon ongelimiteerd storten.
Heb het al zeker 20x gedaan. Gewoon overmaken rechtstreeks naar je maandsparen rekening.
Komt gewoon op die rekening terecht!
Wat bedoel je precies met "de rest is te klein en dus onveilig"?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:20 schreef arjan1112 het volgende:
al die acties wor je toch helemaal gek van
bij ing kan je 1,2% rente krijgen
sns 1,25
de veiligste bank is nog steeds de rabobank
daarna komt abn en ing
en dan sns
de rest is te klein en dus onveilig
buitenland moet je helemaal niet aan beginnen
Waar baseer je dat op? De mening van die boeren zelf?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:20 schreef arjan1112 het volgende:
de veiligste bank is nog steeds de rabobank
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:02 schreef Ton76 het volgende:
[..]
Oh... dat was mij niet bekend. Ik spaar daar alleen elke maand via de automatische incasso, en bijstorten heb ik nooit gedaan (want dat mag/kan niet, volgens de voorwaarden).
[..]
Wat bedoel je precies met "de rest is te klein en dus onveilig"?
De "rest" valt ook gewoon onder het Depositogarantiestelsel van De Nederlandsche Bank... dus gegarandeerd tot ¤100.000.
Ga maar eens langs bij één van die 30 bankenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:02 schreef Ton76 het volgende:
[..]
Oh... dat was mij niet bekend. Ik spaar daar alleen elke maand via de automatische incasso, en bijstorten heb ik nooit gedaan (want dat mag/kan niet, volgens de voorwaarden).
[..]
De "rest" valt ook gewoon onder het Depositogarantiestelsel van De Nederlandsche Bank... dus gegarandeerd tot ¤100.000.
En dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
Ga maar eens langs bij één van die 30 banken
Misschien heeft hij meer dan ¤100000 :pquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:02 schreef Ton76 het volgende:
[..]
[..]
Ah, de beruchte ratings... Vrijwel alle banken die omvielen of een bailout kregen hadden een hele mooie rating.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:14 schreef arjan1112 het volgende:
Nee op de core tier 1 ratio
die van de rabo is het hoogst van de NL banken
ing volgt daar vlak achter
daarna abn en sns
Ratingsquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:14 schreef arjan1112 het volgende:
Nee op de core tier 1 ratio
die van de rabo is het hoogst van de NL banken
ing volgt daar vlak achter
daarna abn en sns
Bedankt voor het delen, ziet er uit als een degelijke waterafstotende tas! Wat zou er gebeuren als je direct na ontvangst van de tas je geld weer weg sluist? Ik denk helemaal niks...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:13 schreef nhero het volgende:
Gratis tas bij een storting van ¤2.500 bij Robeco. Het geld moet er wel minimaal 1 jaar op staan.
https://www.robeco.nl/pro(...)ex.jsp?icmp=137.0.02
Van Robeco naar ING naar Zwitserleven naar...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:21 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen, ziet er uit als een degelijke waterafstotende tas! Wat zou er gebeuren als je direct na ontvangst van de tas je geld weer weg sluist? Ik denk helemaal niks...
Lijkt me ook sterk, maar het volgende staat wel in de voorwaarden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:21 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen, ziet er uit als een degelijke waterafstotende tas! Wat zou er gebeuren als je direct na ontvangst van de tas je geld weer weg sluist? Ik denk helemaal niks...
quote:Het bedrag staat ten minste 12 maanden op je rekening en je rekening dient voor 7 mei 2015 geopend te zijn
Dan gaat je tas lekken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:21 schreef Graankorrel het volgende:
waterafstotende tas! Wat zou er gebeuren als je direct na ontvangst van de tas je geld weer weg sluist?
Dat is het grootste probleem denk ik. Ik heb wel zo'n Robeco ONE rekening van de actie vorig jaar. Zou die ook gelden voor deze actie?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:03 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk, maar het volgende staat wel in de voorwaarden.
[..]
quote:Alle stortingen op je rekeningen, die je met dit e-mailadres via Mijn Robeco beheert, tellen mee
Die heb ik ook, en daar zit automatisch een Roparco Spaarrekening aan gekoppeld. Als je het daar op zet doe je mee met de actie lijkt me.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is het grootste probleem denk ik. Ik heb wel zo'n Robeco ONE rekening van de actie vorig jaar. Zou die ook gelden voor deze actie?
[..]
Ik denk dat ik het gewoon ga proberenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:21 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Er staat dus dat naar het netto gestorte bedrag wordt gekeken, niet hoe lang het op de rekening blijft staan.quote:Wilt u deze exclusieve GAASTRA tas ontvangen?
• Stort in de periode 7 mei tot 6 juni 2015 op uw Robecorekening
• De som van uw stortingen en opnames in de actieperiode is minimaal EUR 2500 (nieuw netto gestort geld)
Als u wenst, kunt u met uw storting meteen beleggingen aankopen. U komt gewoon in aanmerking voor de tas, want na de actieperiode kijken we naar het netto gestorte bedrag op uw rekening.
Ja al gezien, leuke poging maar ik sla effe overquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:43 schreef rene90 het volgende:
ASR doet ook mee met de acties, zet ¤1000 voor 1 jaar vast tegen 1,1% en dan doneert ASR 10 euro voor Nepal
Hier ook; enkele weken geleden van Rabo naar SNS overgestapt. Zowat anderhalve keer zo veel rente, om over de veel persoonlijkere en betere service, veel minder storingen en de lagere kosten van een zakelijke rekening nog maar te zwijgen. Ik betaalde op een gegeven moment zowat 50 à 60 euro per kwartaal voor een klein zakelijk rekeningetje waar maar zo'n 20 à 30 transacties per maand op plaats vinden. Nu betaal ik vast 7,50 per maand voor een ZZP rekening.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:21 schreef Ton76 het volgende:
[..]
En dan?
Mijn betaalrekening heb ik bij die veilige Rabobank, maar het Rabo kantoor in mijn woonplaats is per 1-1-2015 gesloten, dus daar kan ik ook niet langsgaan.
En dan nog... om bij ZwitserLeven, Nationale Nederlanden of LeasePlanBank mijn spaargeld neer te zetten heb ik geen kantoor nodig.
Het enige wat ik mezelf verwijt is dat ik pas 2 jaar geleden AL mijn spaargeld bij de Rabobank heb weggehaald... dat had ik veel eerder moeten doen.
Dat kan bij Knab nog goedkoper.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:25 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
[..]
Hier ook; enkele weken geleden van Rabo naar SNS overgestapt. Zowat anderhalve keer zo veel rente, om over de veel persoonlijkere en betere service, veel minder storingen en de lagere kosten van een zakelijke rekening nog maar te zwijgen. Ik betaalde op een gegeven moment zowat 50 à 60 euro per kwartaal voor een klein zakelijk rekeningetje waar maar zo'n 20 à 30 transacties per maand op plaats vinden. Nu betaal ik vast 7,50 per maand voor een ZZP rekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |