Is een citaat uit een of ander flutberichtje van de Televaag.quote:
ahaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:45 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Is een citaat uit een of ander flutberichtje van de Televaag.
Had beter tussen aanhalingstekens moeten staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karper diem, vis van de dag
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 23:23 schreef dl3b het volgende:
Vakantiegeldactie van vorig jaar, toch 0.1% meer dit jaar.
Niet dat het de moeite is.ow wauw, ik krijg nog vakantiegeld van het UWV, is toch 20 euro ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
En de hypotheekrente volgt al snelquote:Op maandag 11 mei 2015 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
dat is de marktrente he, die banken onderling berekenen, die is gestegen.
..
De eerste is er al: Obvion verhoogt hypotheekrentequote:Op woensdag 13 mei 2015 11:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En de hypotheekrente volgt al snel
Dit ja. En kwartaal ook .2 naar beneden. Wat een farce. Binnen een paar maanden van 1.8 terug naar 1.2? Blijkt het toch te zijn zoals ik dacht : puur een lekkertjequote:Op woensdag 13 mei 2015 11:05 schreef sleutelpunt het volgende:
Pffff het moment, dat je weer een mailtje van KNAB in je mailbox ziet verschijnen.......
• Flexibele Spaarrekening: 1,25% (was 1,45%)
Gaat nergens meer over.
Er moet weer gegraaid worden tochquote:Op woensdag 13 mei 2015 11:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En de hypotheekrente volgt al snel
Argenta verlaagt ze gelukkig nogquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
De eerste is er al: Obvion verhoogt hypotheekrente
Ja hier hetzelfde.. alleen ING verhoogt de hypotheekrente ook al met 0.2%quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze dat nog een paar maanden vol, tot ik aan de beurt ben.
Thanks, maar even gedaan. Wilde er toch net wat geld op gaan zetten dus komt goed uitquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:40 schreef k_man het volgende:
ING heeft weer een actie. Als je ¤ 500 of meer spaart krijg je een Rituals-pakketje (of 2.500 rentepunten).
In de voorwaarden staat niks over een bepaalde termijn. Dus in principe kun je het geld er de volgende dag weer afhalen, lijkt me.
Wtf is een Rituals-pakketjequote:Op woensdag 13 mei 2015 16:40 schreef k_man het volgende:
ING heeft weer een actie. Als je ¤ 500 of meer spaart krijg je een Rituals-pakketje (of 2.500 rentepunten).
In de voorwaarden staat niks over een bepaalde termijn. Dus in principe kun je het geld er de volgende dag weer afhalen, lijkt me.
Heb er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk om te googlen op Rituals
Rituals heeft 350 eigen winkels. Kom je wel eens buiten?quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb er nog nooit van gehoord.![]()
Maargoed, heb net Google geraadpleegd... blijkbaar Ici Paris meuk ofzo.
30jaar? Zonde van t geld., de laatste jaren is het bedrag waarover je rente betaalt dermate klein dat je een flinke rentestijging kan opvangen. Zelfs in de meest extreme gevallen zou ik max voor 25 jaar gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:08 schreef xzaz het volgende:
Hopen dat die hypotheekrente laag blijft, wij willen aankomende week afsluiten voor 30 jaar
Jawel, maar ken die club dus echt niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Rituals heeft 350 eigen winkels. Kom je wel eens buiten?
Hoe weet je dat? Ik kan er niets over vinden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:52 schreef ShaoKing het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde.. alleen ING verhoogt de hypotheekrente ook al met 0.2%![]()
![]()
Werk bij een intermediair en zag zo'n mailtje voorbij komenquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik kan er niets over vinden.
Ah, dus de hypotheekrente stijgt weer en de spaarrente blijft dalen. Ze zorgen goed voor zichzelf.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)hogen-hypotheekrente
Als er een schaap over de dam is...
Economen dekken zich vast in om "beide" uit te kunnen leggen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 07:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
De rente stijgt in theorie toch als de economie weer beter wordt? Hopelijk is dat het geval, kan ik misschien ook wat meer gaan werken.
Ik maak vast een snelle rekenfout hoor, maar de werkelijkheid zal er niet ver naastliggen:quote:Op donderdag 14 mei 2015 08:15 schreef troepjepdat het volgende:
Weet iemand of je ook een bevestiging krijgt wb het slagen van de spaaractie van de ING?Ik heb me gisteren aangemeld, daar wel een bevestiging van gekregen. Vervolgens >500 EUR naar de spaarrekening overgemaakt, maar daar niets over gehoord. Ik wil het geld natuurlijk niet langer dan noodzakelijk op de ING-spaarrekening laten staan
Ik zou kunnen zeggen "Wie het kleine niet eert...", maar het is me niet echt om die 10 cent te doenquote:Op donderdag 14 mei 2015 08:43 schreef snabbi het volgende:
Ik maak vast een snelle rekenfout hoor, maar de werkelijkheid zal er niet ver naastliggen:
2/52 weken * 0,5% maximaal renteverschil * ¤ 500 = 10 cent renteverlies. Really?
Helemaal mee eens, waar praten we over. Vervolgens verwijten we de ING al dan niet terecht dat ze roven en stelen maar als we zelf een voordeeltje kunnen "pakken" zijn we geen haar beter.quote:Op donderdag 14 mei 2015 08:43 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik maak vast een snelle rekenfout hoor, maar de werkelijkheid zal er niet ver naastliggen:
2/52 weken * 0,5% maximaal renteverschil * ¤ 500 = 10 cent renteverlies. Really?
Tis maar wat je hoog noemt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Klagen over de lage rentes bij de grootbanken is helemaal niet nodig.. een paar muisklikken en wat administratieve handelingen en je hebt een spaarrekening geopend bij een bank die structureel hogere rentes biedt
Ja, maar liefst 1,4%, wat een feest...quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Klagen over de lage rentes bij de grootbanken is helemaal niet nodig.. een paar muisklikken en wat administratieve handelingen en je hebt een spaarrekening geopend bij een bank die structureel hogere rentes biedt
Verschil van 0.5% is er al snel hoor..dan wordt overstappen al snel de moeite waardquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:53 schreef arjan1112 het volgende:
Helemaal een rekening openen voor een verschil in rente van 0,2% die 100 euro is de moeite niet.
Zo is het.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, dus de hypotheekrente stijgt weer en de spaarrente blijft dalen. Ze zorgen goed voor zichzelf.
Bodycreme. Daar heb je ook geen zak aan.quote:Spaar extra en krijg een Rituals-pakket
Spaart u nu ¤ 500 of meer? Dan krijgt u een heerlijk Rituals-pakket cadeau. Dit bestaat uit een scrub douchecrème en bodycrème in reisformaat (2 keer 50 ml) uit de Laughing Buddha-lijn van Rituals. Het pakket past makkelijk in uw toilettas als u op vakantie gaat en is geschikt voor mannen en vrouwen.
Ze verdienen aan mensen die vergeten een formulier in te vullen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:30 schreef troepjepdat het volgende:
Wat is iedereen serieus op deze hemelvaartsdagochtendZoals ik al aangaf gaat het me niet om die tien cent, maar om gemak. Als ik tien cent wil "verdienen", kan ik bwvs beter een boterham met beleg minder eten oid
Ik heb de ING trouwens nooit verweten dat ze "roven en stelen", maar ik vind hun rentes wel belabberd. Zij proberen natuurlijk gewoon hun winst te maximaliseren door lage rentes te bieden en mensen te lokken met acties en allerlei nieuwe rekeningen die verschijnen om snel weer te dalen in rente etc. Prima wmb, maar ik zal dan niet voor m'n plezier daar veel geld stallen.
Wb hun acties, zoals deze actie, of bijvoorbeeld de voorjaarsactie van 5-voor-2500, die zie ik als een soort spelletjes. En volgens mij velen met mij. Zij/de ING proberen er dus geld mee te verdienen, bijv. doordat mensen meer geld bij ze stallen en dit wellicht vergeten er weer af te halen, of soms zelfs doordat mensen een betaalrekening bij ze openen voor de actie etc. Ik/Wij proberen dan weer maximaal gebruik te maken van de actie, zoals door (tot vorig jaar) er slechts een weekend lang zoveel mogelijk geld te stallen, voor een zo groot mogelijke bonus. De ING past dan de regels weer aan, zoals we dit jaar zagen. Kat en muis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |