Ryanair heb ik altijd prima mee gevlogen hoor. Maar naar Stockholm is het gewoon onpraktisch.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zullen we er een Groningen-vlaggetje van maken?
Ga je gang.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zullen we er een Groningen-vlaggetje van maken?
weeze > stockholm is 35, stockholm > Charleroi is 20.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ryanair heb ik altijd prima mee gevlogen hoor. Maar naar Stockholm is het gewoon onpraktisch.
Wel serveerders?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen serveersters gespot.
Jaahaaaa, maar ga dan nog even alle andere transportkosten uitrekenen. Dan kom je vrijwel altijd aan hetzelfde bedrag als dat je met een fatsoenlijke maatschappij vliegt.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
weeze > stockholm is 35, stockholm > Charleroi is 20.
Is je neef raakbaar?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Deze sectie laat ik aan jou of aan mijn neef over.
Wat een kuttrips moeten dat zijn zeg, allemachtig.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
weeze > stockholm is 35, stockholm > Charleroi is 20.
studentov naar Nijmegen. 18¤ voor de bus. Charleroi naar nl kost 12.50 en dan nog een enkeltje naar huis.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jaahaaaa, maar ga dan nog even alle andere transportkosten uitrekenen. Dan kom je vrijwel altijd aan hetzelfde bedrag als dat je met een fatsoenlijke maatschappij vliegt.
Studentenov geldt niet in de vakantie. Shuttle = 30 euro retour, Charleroi wil ik nog niet dood gevonden worden dus dat sla ik sowieso over.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
studentov naar Nijmegen. 18¤ voor de bus. Charleroi naar nl kost 12.50 en dan nog een enkeltje naar huis.
Welke "fatsoenlijke" club ga je nu mee dan? En voor hoeveel?
16juli stop dat pas. En lekker boeiend dat Charleroi hel op aarde is. Je hoeft er niet te wonen? En als we het zo spelen, Schiphol is ook niet gratis he..quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Studentenov geldt niet in de vakantie. Shuttle = 30 euro retour, Charleroi wil ik nog niet dood gevonden worden dus dat sla ik sowieso over.
Nu met KLM. Maar moet nog boeken.
Wel als papa mij brengt en haalt.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
16juli stop dat pas. En lekker boeiend dat Charleroi hel op aarde is. Je hoeft er niet te wonen? En als we het zo spelen, Schiphol is ook niet gratis he..
beetje avontuur joh.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een kuttrips moeten dat zijn zeg, allemachtig.
Als jij gaat, dan eis ik die livestream. Jij beleeft altijd wel wat. Het enige wat ik in België beleef is Frank Masmeijer in de bak opzoeken.quote:
ik heb ooit mijn vlucht vanaf Charleroi gemist. Dat is pas kut. Dan ben je heel ver van huis, voor helemaal niks.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Als jij gaat, dan eis ik die livestream. Jij beleeft altijd wel wat. Het enige wat ik in België beleef is Frank Masmeijer in de bak opzoeken.
verdiend*quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:13 schreef Yreal het volgende:
Scheelt toch 110¤ vergeleken met Schiphol. Makkelijk verdient
Naar Charleroi, man man man.quote:
zie je nog eens wat joh. Dat is dan misschien niet heel spannend, met de trein door Noorwegen weer wel. Prachtige natuurquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Naar Charleroi, man man man.
MAN MAN MAN.
ik ga net voor het hele kantoor lunch halen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Onze Y beleeft al de meest maffe dingen wanneer hij naar de supermarkt gaat.
Heb je nog steeds een fittie met de baas?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ga net voor het hele kantoor lunch halen.
geen idee. Ik zorg dat ik hem niet zie.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je nog steeds een fittie met de baas?
waarom geen linkedin kei belangrijk mangquote:
Een vakantie naar een stad? Met facking week ben je al uitgekeken op de gemiddelde wereldstad, wat moet er dan bij zo'n stad gebeuren...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:21 schreef Blistering het volgende:
Ik ga toch maar naar Kopenhagen. Stuk goedkoper, en lees eigenlijk nog meer positieve dingen over die stad, dan over Stockholm.
Ben benieuwd.
Volgens mij verschilt dat per persoon. Ik heb mij altijd erg goed zoet kunnen houden in steden hoor. In Londen had ik na een week nog genoeg te doen, Barcelona 4 dagen en ook nog niet uitgekeken. Voor de rest regelmatig weken lang in Zwitserse steden (vakantiehuisquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Een vakantie naar een stad? Met facking week ben je al uitgekeken op de gemiddelde wereldstad, wat moet er dan bij zo'n stad gebeuren...
Denemarken moet toch wel het saaiste land van Europa zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt dat per persoon. Ik heb mij altijd erg goed zoet kunnen houden in steden hoor. In Londen had ik na een week nog genoeg te doen, Barcelona 4 dagen en ook nog niet uitgekeken. Voor de rest regelmatig weken lang in Zwitserse steden (vakantiehuis) rondgehangen, en mij opperbest vermaakt.
Het ligt er ook een beetje aan wat je van een stad verwacht, en wat je er zoal wilt gaan doen. Als je enigszins cultureel onderlegd bent, dan zijn er genoeg musea en andere toffe dingen om te bezoeken. Als je enkel komt om te zuipen en voor de rest niets te doen, kan je net zo goed thuis blijven.
Vind het altijd tof om een fiets te huren en dan gewoon lekker te gaan fietsen in en om een stad. Beetje de natuur verkennen erbuiten enzo. Maar dat kun je in sommige steden (lees: Londen) ook beter niet doen. Op iedere straathoek wel een bijna dood ervaring.
Ik zou me er ook niet kunnen vermaken. Ik vond Kopenhagen wel OK, maar niet voor langer dan een week. Verder Aalborg geweest, hartstikke dood. Natuur is glooiend, maar niet tof verder. Dan liever doorrijden naar Zweden/Noorwegenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Denemarken moet toch wel het saaiste land van Europa zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |