Je bent nog dronken.quote:
Dat wel, maar ja, t'zit wel goed in elkaar...quote:
Die blazersquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wel, maar ja, t'zit wel goed in elkaar...
Trois FM, toujours la première avec de la musique nouvelle.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom draaien ze de Marseillaise op 3fm?
Met dat schijtirritante nummer zeker?quote:
Friction.quote:
Dat vond ik het enige nadeel van ze, in de studio te veilige keuzes en te veilige singlekeuzesquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed plaatje toch wel. Beetje donker. Gewaagd. Gaan ze vast niet draaien op Q.
Die ja.quote:
Lekker nummer johquote:
Ik vind er niks aanquote:
Maaike Rouwboter.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Maakt niet uit welke tekst ze zingt, het blijft begrafenismuziek.
100% mee eensquote:
Dit had inderdaad prima afgedaan kunnen worden met een random Portisheadtekst en dan was het een prachtig liedje geweest.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Maakt niet uit welke tekst ze zingt, het blijft begrafenismuziek.
Mwah, ik vind dit geen luistermuziek.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze maakt luistermuziek. Ik houd niet van luistermuziek.
Kunnen ze Estranged niet ns draaienquote:
Ze hadden eigenlijk een nummer met Bruce Springsteen moeten maken...quote:
Dat zou idd erg fijn zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen ze Estranged niet ns draaien
Ik was aan het werkquote:
Sportschoolquote:
http://www.libelle.nl/actueel/borsthaar-is-het-helemaalquote:
Eensch!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
chocomel vers is zo niet lekker. Het lijkt wel nesquick.
Waarom lees jij de libelle?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
http://www.libelle.nl/actueel/borsthaar-is-het-helemaal
Jammer joh
[..]
Eensch!
Zie die linkjes de hele tijd op FB voorbijkomen omdat er vrouwen zijn die het liken etc...quote:
Smoesjes.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zie die linkjes de hele tijd op FB voorbijkomen omdat er vrouwen zijn die het liken etc...
Of Imagine Dragons.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:25 schreef Sersjee het volgende:
"Er gaan speakers opgeblazen worden komende week"
Ah, dus hebben de Chemical Brothers de MH. Doe ik het voor.
Friction is dat toch? Die kende ik nog niet, maar zo te horen is dat zeker een optie.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of Imagine Dragons.
Met beide keuzes ben ik wel tervree
Mokkeltje is niet van de libelle doelgroepquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
http://www.libelle.nl/actueel/borsthaar-is-het-helemaal
Jammer joh
[..]
Eensch!
Je moeder toch wel? Kun je het daar toch lezen? Of kom je niet zo vaak bij je moeder?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mokkeltje is niet van de libelle doelgroep
Ik had dat nummer gisteren in de auto toen ik van werk kwam. Dat klink op hoog volume verdraaid lekker.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Friction is dat toch? Die kende ik nog niet, maar zo te horen is dat zeker een optie.
Ik heb er weinig aan om te weten dat vrouwen van mijn moeder haar leeftijd op paffige mannen vallenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moeder toch wel? Kun je het daar toch lezen? Of kom je niet zo vaak bij je moeder?
Ik ben vast raar, ik kom wekelijks bij mijn moeder. Als ik haar 2 weken niet gezien heb, gaat het kriebelen.
Kun je je juist voorbereiden op de toekomst.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb er weinig aan om te weten dat vrouwen van mijn moeder haar leeftijd op paffige mannen vallen
Mokkeltje wordt geen libelle typequote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je je juist voorbereiden op de toekomst.
Gaan we een weddenschap afsluiten?quote:
Is goed. Tegen de tijd dat het zo ver is heb je toch al korsakov ontwikkeldquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaan we een weddenschap afsluiten?
Tss dan zit ik te chillen in mijn schommelstoel met mijn 10 honden om mij heen en een haakwerkje in de hand.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is goed. Tegen de tijd dat het zo ver is heb je toch al korsakov ontwikkeld
Lekker haken met Parkinsonquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tss dan zit ik te chillen in mijn schommelstoel met mijn 10 honden om mij heen en een haakwerkje in de hand.
Zit niet in de familie, dus kans dat ik dat krijg is klein.quote:
SMS "Parkins ON" naar ieniminimuisquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit niet in de familie, dus kans dat ik dat krijg is klein.
Prachtigquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Wat een agressie!"
"GEEN AGRESSIE GEEN AGRESSIE"![]()
Ja je kan het wel shaken...quote:
kloptquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:11 schreef Evertjan het volgende:
Annemieke die de weekend reqeust doet dat is nieuw
Godsamme.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:00 schreef Qunix het volgende:
En de 4e grote artiest is binnen een maand overleden...
"Rutger Gunnarsson, de bassist van ABBA, is op 69-jarige leeftijd overleden. "
Idemditoquote:
doet hij niet mee aan Expeditie Robinson?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is al een tijd ziek, en heeft het blijkbaar flink te pakken...
of de mol?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doet hij niet mee aan Expeditie Robinson?
Weer niets te naaien gekregen?quote:
Welk park?quote:
Huttenheugte. Zwemmen met mokkeltje en haar neefjequote:
Ga weg.quote:Op zondag 10 mei 2015 09:39 schreef Pino112 het volgende:
Het is de week van Douwe Bob! Hij laat de hele week zijn nieuwe album LIVE op de Speelplaats horen.. En er komen ook nog een paar andere leuke gasten langs!
>>> MAANDAG: Douwe Bob
>>> DINSDAG: Douwe Bob
>>> WOENSDAG: Douwe Bob & Kraantje Pappie
>>> DONDERDAG: Douwe Bob
>>> VRIJDAG: Douwe Bob & Rogier Pelgrim.
2,5 FMquote:Op zondag 10 mei 2015 10:00 schreef Pino112 het volgende:
Hahaha, Radio 2 geeft deze week kaarten weg voor.... Douwe Bob
Waarom fuseren beide zenders niet?
Douwe mag 's ochtends wel in mijn bed voor de kerk uitgaat in mijn bed zingen.quote:Op zondag 10 mei 2015 09:39 schreef Pino112 het volgende:
Het is de week van Douwe Bob! Hij laat de hele week zijn nieuwe album LIVE op de Speelplaats horen.. En er komen ook nog een paar andere leuke gasten langs!
>>> MAANDAG: Douwe Bob
>>> DINSDAG: Douwe Bob
>>> WOENSDAG: Douwe Bob & Kraantje Pappie
>>> DONDERDAG: Douwe Bob
>>> VRIJDAG: Douwe Bob & Rogier Pelgrim.
Radio 5quote:Op zondag 10 mei 2015 10:00 schreef Pino112 het volgende:
Hahaha, Radio 2 geeft deze week kaarten weg voor.... Douwe Bob
Waarom fuseren beide zenders niet?
Nou, wat ga ik dat missen zegquote:Op maandag 11 mei 2015 00:31 schreef GlennQuagmire het volgende:
De leegloop bij 3fm is een feit, ook Xnoizz stopt er mee![]()
![]()
Best een oke programma hoor.quote:
Wie?quote:Op maandag 11 mei 2015 00:31 schreef GlennQuagmire het volgende:
De leegloop bij 3fm is een feit, ook Xnoizz stopt er mee![]()
![]()
Dat is een fax zonder teller en gediplomeerd chauffeur?quote:
Die je met een app kunt bestellen?quote:Op maandag 11 mei 2015 09:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is een fax zonder teller en gediplomeerd chauffeur?
ik voel ook een bestelling opkomen...quote:
ja die rijdt alleen enkele reis naar Darmstadtquote:Op maandag 11 mei 2015 09:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is een fax zonder teller en gediplomeerd chauffeur?
'murica?quote:
Daaromquote:Op maandag 11 mei 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'murica?
Je weet dat ik het een kutliedje vind he?
Heb je een nieuwe kast gekocht? een sarcast?quote:
Alles van Razorlight is beter dan deze troep. Het Everybody Hurts van deze band.quote:
Was in de aanbieding bij Ikea.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe kast gekocht? een sarcast?
Volgens mij moet jij buiten even lekker in de zon gaan zitten.quote:
Ik moet werken, Muisje.quote:Op maandag 11 mei 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij buiten even lekker in de zon gaan zitten.
Dat is vrij sneu.quote:
Vind het sowieso een mindere van Bob en ben niet zo kapot van Bob. Eigenlijk laat hij na Redemption Song een groot gat bij mij.quote:
Ik vind dat hij de laatste jaren sowieso een erg groot gat heeft laten vallen... Maar ja, hij is dan ook dood XDquote:Op maandag 11 mei 2015 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het sowieso een mindere van Bob en ben niet zo kapot van Bob. Eigenlijk laat hij na Redemption Song een groot gat bij mij.
Doe dit maar niet meer, SC.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dat hij de laatste jaren sowieso een erg groot gat heeft laten vallen... Maar ja, hij is dan ook dood XD
kunnen ze hem niet effe aandouwequote:Op maandag 11 mei 2015 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dat hij de laatste jaren sowieso een erg groot gat heeft laten vallen... Maar ja, hij is dan ook dood XD
quote:Op maandag 11 mei 2015 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kunnen ze hem niet effe aandouwe
Douwe Bob
Mwhehehe
Hij mag ook wel zingen in mijn bed hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die wordt wel vol op de ether gedouwd deze week
Ik denk dat ik haar op m'n lijstje zet van 3 mensen waarmee ik seks mag hebben als ik de kans krijg, zonder consequenties tussen mij en J.quote:
Omdat ze een goeie plaat hebben uitgebracht? (Friction)quote:Op maandag 11 mei 2015 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
Wat veel Imagine Dragons op de radio ineens. Hoe kan dat?
D'r zit vast en zeker weer een 3FM presents concert aan te komenquote:Op maandag 11 mei 2015 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
Wat veel Imagine Dragons op de radio ineens. Hoe kan dat?
Het origineel van de WC Experience is beter.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 12:40 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste herken ik welquote:Op maandag 11 mei 2015 13:15 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Tevens voel ik mij in de zeik gezet met m'n angststoornis
Ik hou ook niet zo van anaaltunnels...quote:Op maandag 11 mei 2015 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ooit door de anaaltunnel gereisd, toen heb ik 1 uur lang de vluchtroutes gelezen en gehoopt dat ik ze nooit nodig zou hebben.
Manmanman.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van anaaltunnels...
Vrouwvrouwvrouw.quote:
Madonnaquote:Op maandag 11 mei 2015 14:42 schreef Bronson het volgende:
Michael Jackson – Wanna be startin’ Something
31%
Queen – Another One bites the Dust
62%
Madonna – Express Yourself
7%
Express yourself.
quote:
Ik had moeten slikken.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Was hij weer te ruig bezig dit weekend ja?
Heeft jouw vriendin een gag-reflex?quote:
Dat is ook de ergstequote:Op maandag 11 mei 2015 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die eerste herken ik welDat gevoel heb ik soms ook op de sportschool als ik lekker zwaar aan het trainen ben (>2kg)
Ik vind het vooral hypocriet. Nu zo geil op het nummer, maar na dit gesprek zal je het nooit meer horen.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:34 schreef alors het volgende:
Dit ga ik echt niet missen aan C&S, die verschrikkelijke Guus spam
Dat laatste is volledig terecht overigensquote:Op maandag 11 mei 2015 16:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vind het vooral hypocriet. Nu zo geil op het nummer, maar na dit gesprek zal je het nooit meer horen.
als'ie niet uitkijkt is het straks "zwuit"quote:
Verdomme, toch niet bij Zoetermeer? Zie dat't hier vast staatquote:
Bij Nootdorp.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme, toch niet bij Zoetermeer? Zie dat't hier vast staat
Ja daar kom ik dus langs, dat verklaart'tquote:
Succes..quote:Op maandag 11 mei 2015 16:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja daar kom ik dus langs, dat verklaart't
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja daar kom ik dus langs, dat verklaart't
Maak je dan ook een filmpje?quote:
quote:
Helemaal leuk!quote:
quote:
Vlam dan gewoon met 120 over die zwaan heen.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:57 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme 50 minuten over een stuk wat normaal 15-20 minuten is
quote:
Bossie!quote:Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de Appie XL en ik zag bij het bier dat bocht bij jou het dorp er tussen staan![]()
![]()
![]()
Ondertussen op de snelweg:quote:Op maandag 11 mei 2015 17:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vlam dan gewoon met 120 over die zwaan heen.
Dat had de voorste moeten doen, ik stond achteraanquote:Op maandag 11 mei 2015 17:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vlam dan gewoon met 120 over die zwaan heen.
Ik heb het omgestotenquote:Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bossie!![]()
Je hebt het toch wel laten staan, hoop ik?
Hot Fuzzquote:Op maandag 11 mei 2015 18:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ondertussen op de snelweg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The World's end kende ik nog niet. Binnenkort maar eens kijkenquote:
Want?quote:
Domme vragen over taptoequote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanmiddag de uitvaart van mijn schoonvader gehad. Vorige week op bevrijdingsdag overleden na een dappere strijd van 2,5 jaar. Maar hij kon niet meer. Het was een mooi afscheid.
Gecondoleerd, gozert!quote:Op maandag 11 mei 2015 18:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanmiddag de uitvaart van mijn schoonvader gehad. Vorige week op bevrijdingsdag overleden na een dappere strijd van 2,5 jaar. Maar hij kon niet meer. Het was een mooi afscheid.
Gecondoleerd.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gecondoleerd en sterkte, lijkt me erg zwaar ook voor je vriendinquote:Op maandag 11 mei 2015 18:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gecondoleerd. Veel sterkte in de komende periode.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gecondoleerd en sterkte, ook voor je vriendin.quote:
Gecondoleerd, en sterkte. Of iemand opeens weg is, of dat je het al ziet aankomen, het maakt geen ruk uit weet ik ondertussen. Tenminste,dat geldt voor mij.quote:
Het gemis zal er idd niet minder om zijn. Al hebben we wel vrede met de waarop het gegaan is. Het is goed zo.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gecondoleerd, en sterkte. Of iemand opeens weg is, of dat je het al ziet aankomen, het maakt geen ruk uit weet ik ondertussen. Tenminste,dat geldt voor mij.
Dan nogquote:Op maandag 11 mei 2015 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het gemis zal er idd niet minder om zijn. Al hebben we wel vrede met de waarop het gegaan is. Het is goed zo.
Gecondoleerd en sterkte jong!!quote:Op maandag 11 mei 2015 18:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind haar echt een intrigerende, intelligente vrouw, maar seksueel aangetrokken voel ik me niet tot haar...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:11 schreef wolfrolf het volgende:
Er is weer een setje BOOBIES op de markt jongens
Eva Jinek en Freek Vonk uit elkaar
Ok.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind haar echt een intrigerende, intelligente vrouw, maar seksueel aangetrokken voel ik me niet tot haar...
Ik denk, ik meld het evenquote:
Hee het is me ontgaan dat je weer aan de bak bent!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:57 schreef ChatGirl het volgende:
Mogguh!
Als eerste op kantoor. Moet niet gekker worden
Het is vrijwilligerswerk, maar goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee het is me ontgaan dat je weer aan de bak bent!
Gefelicitaart
Ik vind dr niet echt knap anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:01 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)lland-stopt-bij-3FM/
De babe van 3FM kapt er mee
Oh oh letterlijke Mexicanobakker!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dr niet echt knap anders.
Ik was net fitnessen met een internationaal fotomodelquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dr niet echt knap anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |