Je bent nog dronken.quote:
Dat wel, maar ja, t'zit wel goed in elkaar...quote:
Die blazersquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wel, maar ja, t'zit wel goed in elkaar...
Trois FM, toujours la première avec de la musique nouvelle.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom draaien ze de Marseillaise op 3fm?
Met dat schijtirritante nummer zeker?quote:
Friction.quote:
Dat vond ik het enige nadeel van ze, in de studio te veilige keuzes en te veilige singlekeuzesquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed plaatje toch wel. Beetje donker. Gewaagd. Gaan ze vast niet draaien op Q.
Die ja.quote:
Lekker nummer johquote:
Ik vind er niks aanquote:
Maaike Rouwboter.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Maakt niet uit welke tekst ze zingt, het blijft begrafenismuziek.
100% mee eensquote:
Dit had inderdaad prima afgedaan kunnen worden met een random Portisheadtekst en dan was het een prachtig liedje geweest.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Maakt niet uit welke tekst ze zingt, het blijft begrafenismuziek.
Mwah, ik vind dit geen luistermuziek.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze maakt luistermuziek. Ik houd niet van luistermuziek.
Kunnen ze Estranged niet ns draaienquote:
Ze hadden eigenlijk een nummer met Bruce Springsteen moeten maken...quote:
Dat zou idd erg fijn zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen ze Estranged niet ns draaien
Ik was aan het werkquote:
Sportschoolquote:
http://www.libelle.nl/actueel/borsthaar-is-het-helemaalquote:
Eensch!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
chocomel vers is zo niet lekker. Het lijkt wel nesquick.
Waarom lees jij de libelle?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
http://www.libelle.nl/actueel/borsthaar-is-het-helemaal
Jammer joh
[..]
Eensch!
Zie die linkjes de hele tijd op FB voorbijkomen omdat er vrouwen zijn die het liken etc...quote:
Smoesjes.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zie die linkjes de hele tijd op FB voorbijkomen omdat er vrouwen zijn die het liken etc...
Of Imagine Dragons.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:25 schreef Sersjee het volgende:
"Er gaan speakers opgeblazen worden komende week"
Ah, dus hebben de Chemical Brothers de MH. Doe ik het voor.
Friction is dat toch? Die kende ik nog niet, maar zo te horen is dat zeker een optie.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of Imagine Dragons.
Met beide keuzes ben ik wel tervree
Mokkeltje is niet van de libelle doelgroepquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
http://www.libelle.nl/actueel/borsthaar-is-het-helemaal
Jammer joh
[..]
Eensch!
Je moeder toch wel? Kun je het daar toch lezen? Of kom je niet zo vaak bij je moeder?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mokkeltje is niet van de libelle doelgroep
Ik had dat nummer gisteren in de auto toen ik van werk kwam. Dat klink op hoog volume verdraaid lekker.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Friction is dat toch? Die kende ik nog niet, maar zo te horen is dat zeker een optie.
Ik heb er weinig aan om te weten dat vrouwen van mijn moeder haar leeftijd op paffige mannen vallenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moeder toch wel? Kun je het daar toch lezen? Of kom je niet zo vaak bij je moeder?
Ik ben vast raar, ik kom wekelijks bij mijn moeder. Als ik haar 2 weken niet gezien heb, gaat het kriebelen.
Kun je je juist voorbereiden op de toekomst.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb er weinig aan om te weten dat vrouwen van mijn moeder haar leeftijd op paffige mannen vallen
Mokkeltje wordt geen libelle typequote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je je juist voorbereiden op de toekomst.
Gaan we een weddenschap afsluiten?quote:
Is goed. Tegen de tijd dat het zo ver is heb je toch al korsakov ontwikkeldquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaan we een weddenschap afsluiten?
Tss dan zit ik te chillen in mijn schommelstoel met mijn 10 honden om mij heen en een haakwerkje in de hand.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is goed. Tegen de tijd dat het zo ver is heb je toch al korsakov ontwikkeld
Lekker haken met Parkinsonquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tss dan zit ik te chillen in mijn schommelstoel met mijn 10 honden om mij heen en een haakwerkje in de hand.
Zit niet in de familie, dus kans dat ik dat krijg is klein.quote:
SMS "Parkins ON" naar ieniminimuisquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit niet in de familie, dus kans dat ik dat krijg is klein.
Prachtigquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Wat een agressie!"
"GEEN AGRESSIE GEEN AGRESSIE"![]()
Ja je kan het wel shaken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |