1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1. MICHAEL VAN GERWEN 2-4 (14- 6) Gary Anderson (Sch) 2-4 (14- 6) Dave Chisnall (Eng) 2-4 (14- 6) 4. James Wade (Eng) 2-3 (13- 8) 5. Phil Taylor (Eng) 2-2 (12- 9) 6. Adrian Lewis (Eng) 2-2 ( 9- 8) 7. Stephen Bunting (Eng) 2-1 ( 9-13) 8. RAYMOND VAN BARNEVELD 2-0 ( 6-14) 9. Kim Huybrechts (Bel) 2-0 ( 5-14) 10. Peter Wright (Sch) 2-0 ( 2-14) |
Als het aan hem lag was Barney na de partij van de trap gevallen met een gebroken nek als gevolg.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat PL geen fan is van Raybar180
Komt hij goed weg met een gebroken nek. Kan nog erger.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Als het aan hem lag was Barney na de partij van de trap gevallen met een gebroken nek als gevolg.
Ik wenste Jan Smit een veel erger scenarioquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Komt hij goed weg met een gebroken nek. Kan nog erger.
Die wens ik een poliepjequote:Op donderdag 7 mei 2015 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wenste Jan Smit een veel erger scenario
HOU JE INquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wenste Jan Smit een veel erger scenario
lekker 89 en 92 gemiddeldquote:
Ik weet het nog niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
denk dat taylor 'm gaat pakken vandaag
Ik denk dat Anderson hem gaat pakken vandaag.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
denk dat taylor 'm gaat pakken vandaag
jij durftquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Anderson hem gaat pakken vandaag.
Aan dat ene puntje had hij toch niet zo veel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:44 schreef GwaiLow het volgende:
Wel kut dat Phil niet ff die laatste leg pakt en 6-6 speelt. Nummer 1 moet tegen 4 in de halve finale toch?
108 voor Lewisquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wat waren gemiddeldes tussen MVG en Adie? Weet zeker dat het beter was dan Phil-Gary.
Dan hadden ze toch gelijk gestaan en had hij evt op Leg saldo 3e kunnen worden? Mochten ze beide verliezen, gelijkspelen of winnen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan dat ene puntje had hij toch niet zo veel.
Oh, je bedoelt het in verband met Raybar180?quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan hadden ze toch gelijk gestaan en had hij evt op Leg saldo 3e kunnen worden? Mochten ze beide verliezen, gelijkspelen of winnen?
Uiteraardquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt het in verband met Raybar180?
Klopt.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 00:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Van Barneveld is nu toch niet meer in te halen?
Barney-Buntingquote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
Wat zijn de duels van volgende week? Toch wel belangrijk tegen wie Barney in de halve finale gaat spelen.
Als Lewis zo staat te gooien als gister heeft Barney nog kans om 3e te worden, maar dan nog, zou zomaar kunnen dat Mike 2e gaat worden. Dusja, gewoon hopen dat ze niet tegen elkaar hoeven en het dus net goed uitpakt.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Barney-Bunting
Anderson-Lewis
Als Lewis in topvorm is en Bunting in slechte vorm, dan wordt het hopelijk Barney #3 en Anderson #4.
Een 6-6'je is genoeg voor MVG.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als Lewis zo staat te gooien als gister heeft Barney nog kans om 3e te worden, maar dan nog, zou zomaar kunnen dat Mike 2e gaat worden. Dusja, gewoon hopen dat ze niet tegen elkaar hoeven en het dus net goed uitpakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal ff checken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:32 schreef Salt_Seafood het volgende:
Weer dat kut voetbal op vnv zeker......
Er is inderdaad helaas weer kut voetbal op tv.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:32 schreef Salt_Seafood het volgende:
Weer dat kut voetbal op vnv zeker......
quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:46 schreef GwaiLow het volgende:
Dat zouden jullie als voetbal fans toch uit jullie hoofd moeten weten
okequote:Op donderdag 14 mei 2015 19:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nee, laatste ronde voor dat de play-offs beginnen
Prima via Unibet streamquote:donderdag 14 mei 2015 20:54 schreef Bonzi_Buddy het volgende:[/b]
Ik hoor nauwelijks geluid vanuit de zaal, commentaar is wel luid en duidelijk op mijn stream. Hebben jullie dat ook?
Lewis - anderson nu,quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
Welke wedstrijden komen er nog vanavond?
OK, bedanktquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lewis - anderson nu,
Van Gerwen - Chisnall
104.79 om precies te zijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:47 schreef polderturk het volgende:
Wat zou het toernooigemiddelde zijn van MVG? Rond de 105?
Precies! Hij heeft er al 2 vd 3 gewonnen dit jaar. En er komen er nog zoveelquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:47 schreef Sportex het volgende:
Zin an vanavond. MvG gaat op voor z'n derde major op rij dit jaar!
Mja, de één is 26, de ander 54.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:54 schreef GwaiLow het volgende:
Gerwen staat nu al 2e in de meest gewonnen Majors. Hij heeft er 12 tegenover 86 van Phil lolol.
Dat is waar, al Gerwen zolang op hoog niveau door kan spelen dan zou hij t misschien kunnen redden. Maar denk dat de concurrentie nu groter is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, de één is 26, de ander 54.
Het geeft voornamelijk aan hoe extreem Taylor de dartswereld heeft gedomineerd in de afgelopen 20 jaar tot de opkomst van v. Gerwen.
Hij heeft nog 28 jaar te gaan. Om Taylor te evenaren moet hij in die 28 jaar gemiddeld 2,64 van de 6 majors zien te winnen. Dat zal inderdaad een hele uitdaging gaan worden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is waar, al Gerwen zolang op hoog niveau door kan spelen dan zou hij t misschien kunnen redden. Maar denk dat de concurrentie nu groter is.
Ik vraag me af of je op je vijftigste echt de focus mist om te kunnen darten. Denk dat je daar een vrij lange top kunt hebben, maar je hebt altijd de onvermijdelijke wisselingen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:18 schreef TargaFlorio het volgende:
De huidige generatie spelers zoals Van Gerwen, Wade, enz. zie ik niet nog 20 tot 25 jaar spelen op het hoogste niveau.
Sowieso is dat best lastig. Je moet toch de hele tijd er voor leven en de druk aan kunnen. Op een gegeven moment raak je dat wel zat en wil je eens wat anders. Er zijn er maar weinig dat zolang kunnen volhouden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:18 schreef TargaFlorio het volgende:
De huidige generatie spelers zoals Van Gerwen, Wade, enz. zie ik niet nog 20 tot 25 jaar spelen op het hoogste niveau.
Records verbreken is natuurlijk ook heel mooi!quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Focus is één ding, maar als je net als Van Gerwen nu al zoveel geld verdiend hebt waarom dan nog 25 jaar spelen? Bij snooker zie je dat volgens mij ook niet.
Omdat het hun leven is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Focus is één ding, maar als je net als Van Gerwen nu al zoveel geld verdiend hebt waarom dan nog 25 jaar spelen? Bij snooker zie je dat volgens mij ook niet.
Ja inderdaad en nieuwe toptalenten zullen door deze groei van de 'sport' zich steeds meer aan gaan dienen. Misschien wel iemand die zelfs MvG gaat overtreffen op den duur. Dit tijdperk en die van Taylor is op alle fronten niet met elkaar te vergelijken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:44 schreef bechirti het volgende:
Dat denk ik ook niet , als hij het wel doet zal het een topper dan top prestatie zijn. Taylor heeft titels bij de pdc gewonnen terwijl de nummer twee gemiddeld 85 gooide. Je ziet het nu nog steeds. Taylor is stabiel blijven gooien. Maar met een 102 win je niks gegarandeerd meer. Zelfs met een 115 niet. Komende jaren zouden de majors verdeeldmworden over enkele spelers zoals chisnall, van gerwen, anderson, wright maar ook taylor en lewis nog. En dan heb je nog aanstormend talent als Brown, bunting kortom smullen.
Slechter dan Taylor en MvG jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Priestley was idd heel erg slecht...
zucht
Qua gemiddeldes wel ja . Maar MVG had die hoge gemiddeldes ook niet gegooid in de jaren 80/90quote:
Peukie op de lip, bacootje erbij.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Qua gemiddeldes wel ja . Maar MVG had die hoge gemiddeldes ook niet gegooid in de jaren 80/90
Ik vond het altijd integrerend hoe Bristow zijn pijlen gooide . Die sierlijke stijl terwijl je uit zijn andere hand een peuk zag uitsteken met veel rookquote:
?? Omdat de tripples kleiner waren ofzo??quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Qua gemiddeldes wel ja . Maar MVG had die hoge gemiddeldes ook niet gegooid in de jaren 80/90
Dat ook , kwam door de bedrading van die borden (was een stuk dikker) en de pinnetjes die alles bijelkaar moesten houden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:02 schreef bechirti het volgende:
[..]
?? Omdat de tripples kleiner waren ofzo??
MVG heeft wel meer talent dan Bristow.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ook , kwam door de bedrading van die borden (was een stuk dikker) en de pinnetjes die alles bijelkaar moesten houden.
Maar qua professionaliteit stond het ook in de kinderschoenen
Naar mijn mening had Bristow meer talent tot 1986 toen het noodlot toeslag , maar daar zullen de meningen voor altijd over verdeeld blijvenquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:14 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
MVG heeft wel meer talent dan Bristow.
Al zullen er ongetwijfeld over de hele wereld meer dan honderd mensen zijn die beter dan MVG zouden kunnen zijn in potentie maar nu amper van darten gehoord hebben.
Als we bijv. darten zouden verplichten in NL, dan weet ik zeker dat er zieke talentjes tussen zitten die er waarschijnlijk nooit aan gedacht hadden om te darten doordat ze anders waren gaan voetballen bij het plaatselijke vijfde team van de voetbalclub of iets dergelijks.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:02 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ik vermoed 20.15quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat zijn de wedstrijden gepland?
Stiekem zit Ronald Scholten in een pakquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
Het is net een buikspreekpop he die Barney, alsof het andermans teksten zijn
Ga je handen maar wassen. Barney heeft Sylvia lopen soppen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:09 schreef glasshole het volgende:
Ik heb Barney, Michael en Jelle een hand gegeven...
Echte liefde!quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je handen maar wassen. Barney heeft Sylvia lopen soppen.
Je kunt Barney in ieder geval niet betichten van een gebrek aan doorzettingsvermogen.quote:
Niet het WK Curling op een derde scherm hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:13 schreef DeTolk het volgende:
Op m'n linkerscherm de stream van Heerenveen - Feyenoord en op m'n rechter Chizzy-Ganderson
![]()
![]()
Aziatisch kampioenschap theezakjes origami voor 100+quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:14 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Niet het WK Curling op een derde scherm hebben!
Shit, is dat vandaagquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Aziatisch kampioenschap theezakjes origami voor 100+
Nee oké, Barney is een echte snackerquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt Barney in ieder geval niet betichten van een gebrek aan doorzettingsvermogen.
Niet, Trainer-X-effectquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:16 schreef glasshole het volgende:
Feyenoord gaat verliezen, dat voelt iedereen
Trainerswissel, opleving, winst Feyenoord.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:18 schreef glasshole het volgende:
[..]
HuhIk smap 'm niet, is dat iets nieuws?
Ik vind het knap als Feyenoord wint, maar die dalende lijn...quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:18 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Trainerswissel, opleving, winst Feyenoord.
Bij ons vroeger wel, maar dat was net een iets lager niveau.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:22 schreef Koelkastje het volgende:
Is er ooit wel eens een dart die terug kwam bij iemand in de voet beland?
Bij de scheids dan misschien?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:22 schreef Koelkastje het volgende:
Ik denk niet dat die door je schoen gaatquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:22 schreef Koelkastje het volgende:
Nou, dat wil ik dan nog wel eens zienquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die door je schoen gaat
Schroef een ijzere plaat op je muur, zet je voet neer en laat een andere pijlen gooien zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:25 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Nou, dat wil ik dan nog wel eens zien!
In een hand gaat hij redelijk als iemand met te veel drank op flink uitschiet richting degene die aan het schrijven is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die door je schoen gaat
Wat zag je dan?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:28 schreef Koelkastje het volgende:
Ik zocht net op YouTube naar dart ongelukken.
Dat was een slecht idee.
Die ene die een dartpijl in zijn kop gegooid krijgt door zijn maat?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:28 schreef Koelkastje het volgende:
Ik zocht net op YouTube naar dart ongelukken.
Dat was een slecht idee.
En een in de handquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die ene die een dartpijl in zijn kop gegooid krijgt door zijn maat?
Drunk darts.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die ene die een dartpijl in zijn kop gegooid krijgt door zijn maat?
Hoe gebeurt je dat nou weer danquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij 2x een dartpijl in mij gehad
Darten met blote voeten + bouncer .. + ruzie met broer.. *zoef*quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:36 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Hoe gebeurt je dat nou weer dan?
Nee. Door de sigarettenwalm was het bord minder goed zichtbaar.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:02 schreef bechirti het volgende:
[..]
Leuke broer heb jequote:Op donderdag 21 mei 2015 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Darten met blote voeten + bouncer .. + ruzie met broer.. *zoef*
quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens een 8-darter gooien. Stinkvolk aan de desk.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had ik.
Gevalletje "Je had die ander eens moeten zien".
was een leuk opwarmertjequote:Op donderdag 21 mei 2015 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
Leuk potje, een stuk vermakelijker dan het voetbal van Feyenoord.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |