Nou, dat wil ik dan nog wel eens zienquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die door je schoen gaat
Schroef een ijzere plaat op je muur, zet je voet neer en laat een andere pijlen gooien zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:25 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Nou, dat wil ik dan nog wel eens zien!
In een hand gaat hij redelijk als iemand met te veel drank op flink uitschiet richting degene die aan het schrijven is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die door je schoen gaat
Wat zag je dan?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:28 schreef Koelkastje het volgende:
Ik zocht net op YouTube naar dart ongelukken.
Dat was een slecht idee.
Die ene die een dartpijl in zijn kop gegooid krijgt door zijn maat?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:28 schreef Koelkastje het volgende:
Ik zocht net op YouTube naar dart ongelukken.
Dat was een slecht idee.
En een in de handquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die ene die een dartpijl in zijn kop gegooid krijgt door zijn maat?
Drunk darts.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die ene die een dartpijl in zijn kop gegooid krijgt door zijn maat?
Hoe gebeurt je dat nou weer danquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij 2x een dartpijl in mij gehad
Darten met blote voeten + bouncer .. + ruzie met broer.. *zoef*quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:36 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Hoe gebeurt je dat nou weer dan?
Nee. Door de sigarettenwalm was het bord minder goed zichtbaar.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:02 schreef bechirti het volgende:
[..]
?? Omdat de tripples kleiner waren ofzo??
Leuke broer heb jequote:Op donderdag 21 mei 2015 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Darten met blote voeten + bouncer .. + ruzie met broer.. *zoef*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |