wat denk je dan dat het is?quote:Op zondag 10 mei 2015 22:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
ben wel benieuwd naar de defecten. als het is wat ik denk dan kan dat nog lang duren voordat ie weer in dienst kan.
De reguliere dienst van die trein Brussel - Luik is bij NS al niet eens mogelijk.quote:Op zondag 10 mei 2015 22:43 schreef J.B. het volgende:
Afgelopen donderdag zat ik in de trein van Brussel naar Luik waarbij de trein vanaf Leuven over het "klassieke spoor" werd gestuurd vanwege een "onbekende storing". Na ongeveer een half uur stopte de trein in Borgworm (Waremme) waarbij de conducteur omriep dat er vanwege een seinstoring tussen Ans en Luik-Guillemins een "Retard Indéterminée" was opgetreden en wie het wilde naar buiten kon om een sigaret te gaan roken.
Uiteindelijk is de trein via de goederenspoorlijn (lijn 36A) naar Kinkempois gereden, vervolgens dwars door het rangeerterrein en de goederenwagons naar Luik-Guillemins. Voordat die lijn werd afgereden stapte bij de halte Voroux nog een geel hesje in, vanwege wegbekendheid vermoed ik. Die kwam uit een andere trein, liep doodleuk over het spoor en heeft mijn trein het laatste stuk gereden.
Uiteindelijk hadden we 'maar' 1.15 uur vertraging, ik vond het toch wel bijzonder creatief opgelost van de NMBS en het is natuurlijk wel leuk om over een spoorlijn te rijden waar nooit passagierstreinen komen. Ik denk niet dat dat bij de NS zou kunnen
Al die somda figuren jaloers..quote:Op zondag 10 mei 2015 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
Een passagierstrein zul je niet zo gauw op de Betuweroute zien, hoewel
Voor de rest rijden er weinig Nederlandse passagierstreinen over goederensporen, al kan het bijvoorbeeld nog wel eens op Amersfoort Goederen gebeuren. Ook weet ik dat het bij Arriva na een storing eens is gebeurd dat er over het boogje tussen Waterhuizen en Onnen een passagierstrein is gereden
SNCF had eergisteren ook zo'n rotdag: een springer op de HSL tussen Avignon en Valence.quote:Op zondag 10 mei 2015 23:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een rotdag voor ns personeel. vandaag een springer bij Heemskerk en ook tussen Uitgeest en Alkmaar.
Bij deze voorspel ik dat b2py geen glansrijke carriere zal hebben in de (sociale) hulpverlening.quote:Op maandag 11 mei 2015 00:17 schreef b2py het volgende:
Achja, zo heeft iedereen die werkt wel eens mindere dagen.
Tuurlijk wel, het is maar met waar de cliënt behoefte aan heeftquote:Op maandag 11 mei 2015 00:31 schreef bork het volgende:
[..]
Bij deze voorspel ik dat b2py geen glansrijke carriere zal hebben in de (sociale) hulpverlening.
Ik had laatst zo'n typische conducteur met snorretje, brilletje, petje en zo'n giletje. Heel geinig was dat!quote:Op maandag 11 mei 2015 08:00 schreef FredvZ het volgende:
En ligt het aan mij of komen de petjes van de Belgische conducteurs op de Benelux écht uit een "my first railroad" speelset?
Ze willen waarschijnlijk ook geen gesprekken hoor, voor hun is het ook maandagochtendquote:Op maandag 11 mei 2015 07:52 schreef FredvZ het volgende:
Hoe kan het toch dat de leukste treinmeisjes altijd op maandagmorgen in de trein zitten, voor de eerste koffie en ik dus nog niet wakker genoeg ben om er een gesprek mee aan te knopen
Die van vanmorgen keek me toch wel een beetje aan met zo'n blik van "zeg eens hoi of zo"quote:Op maandag 11 mei 2015 09:03 schreef b2py het volgende:
Ze willen waarschijnlijk ook geen gesprekken hoor, voor hun is het ook maandagochtend
Zeg dan gewoon hoiquote:Op maandag 11 mei 2015 09:40 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die van vanmorgen keek me toch wel een beetje aan met zo'n blik van "zeg eens hoi of zo"
Inderdaad. De dinsdagochtendkoffie, woensdagochtendkoffie en donderdagochtendkoffie zijn ook belangrijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon hoi
Dat aanstellerige 'het is maandagochtend koffie ding' heb ik ook nooit begrepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij twijfel: gebruik beton.
quote:Hartstikke stom van me en dat had ik nooit mogen doen, want er moeten natuurlijk mensen kunnen zitten."
Tussen Enschede en Zwolle vanochtend in de sprinter gewoon 2x gecontroleerd, nogwel door dezelfde conducteurquote:Op maandag 11 mei 2015 10:08 schreef derLudolf het volgende:
Wow, deze conducteur doet zowaar een 'service rondje' en vraagt of er nog vragen zijnEn half uur eerder waren alle VVB al gecontroleerd. En dat op maandagochtend.
Als de treinbestuurders en treinbegeleiders zo hard werken... Dan blijkt dat toch uit het onderzoek...?quote:
Zie ik daar nou hoogovens op de achtergrond?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
ziejenou dat die treinen ook zonder bovenleiding kunnen rijden
[ [url=https://farm8.staticflickr.com/7737/17242980500_564a3b4b9d.jpg]afbeelding ]
[/url]
VIRM on tour
Precies.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:00 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Als de treinbestuurders en treinbegeleiders zo hard werken... Dan blijkt dat toch uit het onderzoek...?
Nee, dat is volgens mij de asfaltfabriek van KWSquote:Op maandag 11 mei 2015 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie ik daar nou hoogovens op de achtergrond?
vanaf het perron?volgens mij staan daar zelfs al poortjesquote:Op maandag 11 mei 2015 16:02 schreef JDude het volgende:
He die trappen naar het busstation op Den Haag Centraal, daar staat toch wel een NS-blieppaal he?
Jaquote:Op maandag 11 mei 2015 16:02 schreef JDude het volgende:
He die trappen naar het busstation op Den Haag Centraal, daar staat toch wel een NS-blieppaal he?
Al moet ik wel zeggen dat het soms ook teveel kan zijn.. In een IC uit Zwolle bij aankomst in Amersfoort omroepen dat je kan overstappen op de IC naar Schiphol bijvoorbeeld. Wie zou dat nou willen doen? Als de aansluitingen in Zwolle gehaald worden ben je 26 minuten sneller via Almere. Als je ze niet haalt dan ga je of wachten op Zwolle of je bent een ontzettende nerd. Beide categorieën hebben niets aan zo'n omroepbericht.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:27 schreef Blistering het volgende:
Ik merk wel dat het NS personeel veel vriendelijker is de laatste tijd, met name met omroepen enzo.
Zat net in de IC naar Schothorst, en die gozer had flink wat te vertellen. Herhalen waar je op komt overstappen, denk aan uw eigendommen, vergeet niet uit te checken, namens het voltallige NS personeel bedanken dat we met NS reizen. Daarnaast nog melden dat iedereen vooral van het mooie weer moet genieten, en ook nog een schitterende week toegewenst.
Wel verfrissend eigenlijk.
Dat kan ook een bermbrandje zijn, bijvoorbeeld veroorzaakt door vonkvorming tijdens het remmen van een trein.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:32 schreef DriekOplopers het volgende:
Geen treinen tussen Rolsmalen en Ravenstein door "inzet van de brandweer". Kan iemand zien of het hier een brand in een trein betreft?
storinginfo zegt treinen rijden met vertraging en ook rijden de treinen app zegt dat treinen wel rijden... zal wel geen trein brand zijn he?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:32 schreef DriekOplopers het volgende:
Geen treinen tussen Rolsmalen en Ravenstein door "inzet van de brandweer". Kan iemand zien of het hier een brand in een trein betreft?
Bericht op ns.nl is inmiddels ook aangepast. Zei eerst "geen treinen" en later "vertraging 30 tot 60".quote:Op maandag 11 mei 2015 16:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
storinginfo zegt treinen rijden met vertraging en ook rijden de treinen app zegt dat treinen wel rijden... zal wel geen trein brand zijn he?
Sneu dat je dan ook nog gaat liegen, wees dan echt stoerquote:Op maandag 11 mei 2015 18:43 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn weer nieuwe foto's van de "treinplasser" opgedoken. Hij had dus geen flesje in de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |