Inderdaad. De dinsdagochtendkoffie, woensdagochtendkoffie en donderdagochtendkoffie zijn ook belangrijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 09:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon hoi
Dat aanstellerige 'het is maandagochtend koffie ding' heb ik ook nooit begrepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij twijfel: gebruik beton.
quote:Hartstikke stom van me en dat had ik nooit mogen doen, want er moeten natuurlijk mensen kunnen zitten."
Tussen Enschede en Zwolle vanochtend in de sprinter gewoon 2x gecontroleerd, nogwel door dezelfde conducteurquote:Op maandag 11 mei 2015 10:08 schreef derLudolf het volgende:
Wow, deze conducteur doet zowaar een 'service rondje' en vraagt of er nog vragen zijnEn half uur eerder waren alle VVB al gecontroleerd. En dat op maandagochtend.
Als de treinbestuurders en treinbegeleiders zo hard werken... Dan blijkt dat toch uit het onderzoek...?quote:
Zie ik daar nou hoogovens op de achtergrond?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
ziejenou dat die treinen ook zonder bovenleiding kunnen rijden
[ [url=https://farm8.staticflickr.com/7737/17242980500_564a3b4b9d.jpg]afbeelding ]
[/url]
VIRM on tour
Precies.quote:Op maandag 11 mei 2015 12:00 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Als de treinbestuurders en treinbegeleiders zo hard werken... Dan blijkt dat toch uit het onderzoek...?
Nee, dat is volgens mij de asfaltfabriek van KWSquote:Op maandag 11 mei 2015 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie ik daar nou hoogovens op de achtergrond?
vanaf het perron?volgens mij staan daar zelfs al poortjesquote:Op maandag 11 mei 2015 16:02 schreef JDude het volgende:
He die trappen naar het busstation op Den Haag Centraal, daar staat toch wel een NS-blieppaal he?
Jaquote:Op maandag 11 mei 2015 16:02 schreef JDude het volgende:
He die trappen naar het busstation op Den Haag Centraal, daar staat toch wel een NS-blieppaal he?
Al moet ik wel zeggen dat het soms ook teveel kan zijn.. In een IC uit Zwolle bij aankomst in Amersfoort omroepen dat je kan overstappen op de IC naar Schiphol bijvoorbeeld. Wie zou dat nou willen doen? Als de aansluitingen in Zwolle gehaald worden ben je 26 minuten sneller via Almere. Als je ze niet haalt dan ga je of wachten op Zwolle of je bent een ontzettende nerd. Beide categorieën hebben niets aan zo'n omroepbericht.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:27 schreef Blistering het volgende:
Ik merk wel dat het NS personeel veel vriendelijker is de laatste tijd, met name met omroepen enzo.
Zat net in de IC naar Schothorst, en die gozer had flink wat te vertellen. Herhalen waar je op komt overstappen, denk aan uw eigendommen, vergeet niet uit te checken, namens het voltallige NS personeel bedanken dat we met NS reizen. Daarnaast nog melden dat iedereen vooral van het mooie weer moet genieten, en ook nog een schitterende week toegewenst.
Wel verfrissend eigenlijk.
Dat kan ook een bermbrandje zijn, bijvoorbeeld veroorzaakt door vonkvorming tijdens het remmen van een trein.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:32 schreef DriekOplopers het volgende:
Geen treinen tussen Rolsmalen en Ravenstein door "inzet van de brandweer". Kan iemand zien of het hier een brand in een trein betreft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |