Als ze bij de politie gewoon hun bakkes hadden gehouden en op de dag zelf met rode neuzen en toeters waren langsgekomen ipv helmen en wapenstokken, was er niks gebeurd. Nu heb je het risico dat er figuren komen om te kloten, die anders nooit naar de wedstrijd waren gekomen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord - Vitesse is toch geen risicowedstrijd? Hoe is de CC-verplichting deze wedstrijd?
Zie niet in waarom deze wedstrijd niet door zou kunnen gaan met minder politie-inzet.
twitter:DennisVanEersel twitterde op donderdag 07-05-2015 om 14:56:18De KNVB laat weten dat alle andere wedstrijden komende zondag wel door gaan: "Tegelijk spelen is wenselijk maar geen regel." reageer retweet
Maar wel thuiswedstrijd voor ons. Zit het bij jullie ook een keer vol.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:56 schreef Sked het volgende:
Laten we de wedstrijd maar gewoon in Arnhem doen
Of hopen dat die staking via de rechter verboden wordtquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:56 schreef Sked het volgende:
Laten we de wedstrijd maar gewoon in Arnhem doen
Competitie moet alleen wel op tijd afgewerkt worden. Dat wordt donderdag om 18.00 ofzo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op donderdag 07-05-2015 om 14:56:18De KNVB laat weten dat alle andere wedstrijden komende zondag wel door gaan: "Tegelijk spelen is wenselijk maar geen regel." reageer retweet
Donderdagmiddag met Hemelvaart lijkt mij best een reële optie.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Competitie moet alleen wel op tijd afgewerkt worden. Dat wordt donderdag om 18.00 ofzo.
Dat zal het wel worden inderdaad. Zijn de meeste mensen ook vrij.quote:
Hé, dat grapje had ik nog niet gehoord deze weekquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar wel thuiswedstrijd voor ons. Zit het bij jullie ook een keer vol.
grap?quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Hé, dat grapje had ik nog niet gehoord deze week
Maar als Feyenoord gewoon wint van Vitesse, hoeft dat geen probleem te zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zal het wel worden inderdaad. Zijn de meeste mensen ook vrij.
Wel kut voor Feyenoord, want dan moeten ze 2 wedstrijden binnen 4 dagen afwerken. Niet ideaal.
Tegen Vitesse winnen en de laatste wedstrijd de D1 naar Zwolle sturen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel kut voor Feyenoord, want dan moeten ze 2 wedstrijden binnen 4 dagen afwerken. Niet ideaal.
Ik begrijp de beslissing van Aboutaleb ook niet, want ik ken de CC-verplichting tegen Vitesse niet, maar volgens mij is het geen risicowedstrijd. Dus Feyenoord - Vitesse zou prima met wat minder politie-inzet moeten kunnen worden afgewerkt.
Maar had al niet anders verwacht van Aboutaleb, die zou al een WK knikkeren aflasten als men aan de andere kant van de stad een buurt barbeque zouden houden.
Begrijpelijk dat de politie het aankondigt vind ik hoor, en ze staan ook volledig in hun recht.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze bij de politie gewoon hun bakkes hadden gehouden en op de dag zelf met rode neuzen en toeters waren langsgekomen ipv helmen en wapenstokken, was er niks gebeurd. Nu heb je het risico dat er figuren komen om te kloten, die anders nooit naar de wedstrijd waren gekomen.
Ik heb 3 kaarten op 1 cc, dus ik denk 4:1?quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik begrijp de beslissing van Aboutaleb ook niet, want ik ken de CC-verplichting tegen Vitesse niet, maar volgens mij is het geen risicowedstrijd. Dus Feyenoord - Vitesse zou prima met wat minder politie-inzet moeten kunnen worden afgewerkt.
Maar had al niet anders verwacht van Aboutaleb, die zou al een WK knikkeren aflasten als men aan de andere kant van de stad een buurt barbeque zouden houden.
Nee, het is de koppigheid van Den Haag die je nektquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat de politie het aankondigt vind ik hoor, en ze staan ook volledig in hun recht.
Het is de debiliteit van Aboutaleb die ons nu nekt.
Ik zie eerlijk waar niet in wat hij nu anders had kunnen doen, zonder verantwoordelijk te zijn voor grote risico's.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat de politie het aankondigt vind ik hoor, en ze staan ook volledig in hun recht.
Het is de debiliteit van Aboutaleb die ons nu nekt.
Zo groot zijn die risico's nu ook weer niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk waar niet in wat hij nu anders had kunnen doen, zonder verantwoordelijk te zijn voor grote risico's.
En stel dat het alsnog misgaat, heeft Abou wat uit te leggen in de Rotterdamse gemeenteraad.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo groot zijn die risico's nu ook weer niet.
Zijn alsnog risico's.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zijn het allemaal braveriken, jaquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach. Het is Vitesse maar.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zijn het allemaal braveriken, ja
Er zijn altijd risico's. Ook bij volledige politie-inzet.quote:
Zullen je zien dat de politie dan nog eens staaktquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donderdagmiddag met Hemelvaart lijkt mij best een reële optie.
AS Roma speelt natuurlijk op de achtergrond meequote:Op donderdag 7 mei 2015 15:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan leggen ze de hofpleinfontein toch gewoon droog.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:07 schreef eight het volgende:
[..]
AS Roma speelt natuurlijk op de achtergrond mee
twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 07-05-2015 om 15:07:02KNVB wil de wedstrijd tussen #Feyenoord en #Vitesse naar komende maandag verplaatsen. Bond praat met en gemeente. #FEYvit reageer retweet
Ook leuk voor de supportersquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 07-05-2015 om 15:07:02KNVB wil de wedstrijd tussen #Feyenoord en #Vitesse naar komende maandag verplaatsen. Bond praat met en gemeente. #FEYvit reageer retweet
Kansloos, doe het dan op donderdag.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Maandag? De tyfus.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Er gaat niks mis.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En stel dat het alsnog misgaat, heeft Abou wat uit te leggen in de Rotterdamse gemeenteraad.
Denk het niet hoor. Maandag of donderdag scheelt een hoop omzet lijkt mij.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:13 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon niet accepteren. Maar dat doet Gudde toch wel, dus waar hebben we het over.
De fuck. Als ik nu een ekte NL-er was zou ik m'n geld terug vragen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te lui daarvoor?quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De fuck. Als ik nu een ekte NL-er was zou ik m'n geld terug vragen.
Zo denkt Abou natuurlijk niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Maandag? De tyfus.
[..]
Er gaat niks mis.
Dat was het eerste dat ik zei. Gewoon met 4045 man door Rotterdam slenteren zondag. Grootschalige kroegentocht.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:35 schreef Scrummie het volgende:
Laten ze maar een mooie tegenactie organiseren. Moet toch genoeg mensen voor te porren zijn? Met een paar duizend door Rotterdam slenteren.
twitter:FRFC1908 twitterde op donderdag 07-05-2015 om 14:58:34De wedstrijd van Feyenoord aanstaande zondag tegen Vitesse is verplaatst naar zondag 13-12. Einde nieuwsbericht. reageer retweet
Ja maar daar hebben ze natuurlijk wel politie voor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat was het eerste dat ik zei. Gewoon met 4045 man door Rotterdam slenteren zondag. Grootschalige kroegentocht.
Dan wel, ja. Stelletje hoeren.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben ze natuurlijk wel politie voor.
Lekker rond de avondspits.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Die maandagtijd schijnt 18:30 te zijn.
Ik zeg doen! Zou niet naar wedstrijd gaan maar voor zoiets zeg ik Moederdag af.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat was het eerste dat ik zei. Gewoon met 4045 man door Rotterdam slenteren zondag. Grootschalige kroegentocht.
Ik moet dan al om 12:00 uur vertrekken van m'n werk. Waarom pakken die mongolen niet gewoon Hemelvaartsdag?quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Lekker rond de avondspits.
Lekker voor de mensen die wel gewoon moeten werken.
Omdat zondag de laatste ronde is. Te kort dg.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet dan al om 12:00 uur vertrekken van m'n werk. Waarom pakken die mongolen niet gewoon Hemelvaartsdag?
Lijkt mij inderdaad ook de beste optie.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet dan al om 12:00 uur vertrekken van m'n werk. Waarom pakken die mongolen niet gewoon Hemelvaartsdag?
Hij zal wel begrip op kunnen brengen voor de strijdvaardigheid die de politie-eenheden tonen. Ik neem aan dat hij het een vervelende situatie vindt, maar met behulp van een grondige redenatie wel begrip kan opbrengen voor de situatie waarin er eigenlijk alleen maar verliezers zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik vraag mij af wat Klaas vindt van deze beslissing.
GOOOOOOOOOOOquote:Feyenoord en Vitesse overwegen kort geding na speelverbod
Feyenoord overweegt een kort geding tegen de politievakbonden in een poging Feyenoord – Vitesse zondag toch te kunnen spelen. De club bekijkt samen met tegenstander Vitesse en de Eredivisie CV in hoeverre een gang naar de rechter kansrijk is omdat bij de voetbalorganisaties het gevoel leeft dat zij gebuikt worden om conflicten te beslechten waar zij part noch deel aan hebben. De politiebonden hebben aangekondigd zondag actie te zullen voeren voor een betere cao door niet inzetbaar te zijn tijdens het duel. Burgemeester Aboutaleb liet Feyenoord daarop vanmiddag per brief weten de wedstrijd om die reden voor zondag te verbieden.
Meer tekst: http://www.feyenoord.nl/n(...)eding-na-speelverbod
quote:Feyenoords algemeen directeur Eric Gudde snapt het standpunt van de burgemeester, maar vindt het ‘kwalijk’ dat de politiebonden het voetbal gebruiken om de druk op te voeren in een conflict dat zij met de minister hebben over een nieuwe cao. ‘Wij raken zo ongewild betrokken bij en worden gedupeerd door een conflict waar wij niks mee van doen hebben. En met wij bedoel ik dan de clubs, maar vooral de ruim 45.000 mensen die een kaartje hadden gekocht voor dit mooie affiche op zondagmiddag 14.30 uur.’
Bovendien staat door het moeten uitstellen van de wedstrijd volgens Gudde de integriteit van de competitie op het spel. ‘Al jaren is het zo dat gedurende de laatste twee rondes van de competitie alle wedstrijden op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip worden afgewerkt. Dit om competitievervalsing te voorkomen. Dat principe moeten we niet zo maar loslaten. Als clubs zijn we, in tegenstelling tot wat de KNVB kenbaar heeft gemaakt, dus nog niet zo ver zijn dat we zonder nader juridisch advies in te winnen met elkaar in overleg gaan over een nieuwe speeldatum. Bovendien willen we laten uitzoeken in hoeverre de politiebonden aansprakelijk kunnen worden gesteld voor schade die wordt geleden.
Zelfde tijdsbestek als bij EL voetbal toch?quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat zondag de laatste ronde is. Te kort dg.
twitter:Politiebond twitterde op donderdag 07-05-2015 om 15:22:15Met steun politie altijd veilige voetbalwedstrijden. Nu steun supporters #feyvit voor betere #caopolitie? @Feyenoord @MijnVitesse reageer retweet
Wat een droevenis. Wel ballen van Gudde als hij het tot een kort geding laat komen. En terecht. Val anderen niet lastig met je gestaak.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:26 schreef Grifte het volgende:
twitter:Politiebond twitterde op donderdag 07-05-2015 om 15:22:15Met steun politie altijd veilige voetbalwedstrijden. Nu steun supporters #feyvit voor betere #caopolitie? @Feyenoord @MijnVitesse reageer retweet
quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:47 schreef forzavit het volgende:
Ze gaan echt voor goodwill:
Politievakbond denkt nog over acties tijdens 'nieuwe' Feyenoord-Vitesse
http://www.omroepgelderland.nl/web/nieuws-1/2091503/politievakbond-denkt-nog-over-acties-tijdens-nieuwe-feyenoordvitesse.htm#.VUt6o_mqqko
Ik zou nu bepaalde zaken willen zeggen , maar dat kan niet. Dus hou ik het hierbij:quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:47 schreef forzavit het volgende:
http://www.omroepgelderland.nl/web/nieuws-1/2091503/politievakbond-denkt-nog-over-acties-tijdens-nieuwe-feyenoordvitesse.htm#.VUt6o_mqqko
Niet verwacht nee, props voor Gudde.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een droevenis. Wel ballen van Gudde als hij het tot een kort geding laat komen. En terecht. Val anderen niet lastig met je gestaak.
#schuldvanAbouzijnvervangertquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:55 schreef MPC60 het volgende:
Realiseer me net dat ik dus nu Moederdag verplichtingen moet nakomen.
Altijd veiligquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:26 schreef Grifte het volgende:
De teringquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:47 schreef forzavit het volgende:
Koude kroketten horen bij de Kuip belevenis héquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd veiligIk verslikte me laatst nog bijna in een bevroren stukje kroketvulling.
Ik ging voor moederdag met m'n moeder naar de Kuipquote:Op donderdag 7 mei 2015 16:55 schreef MPC60 het volgende:
Realiseer me net dat ik dus nu Moederdag verplichtingen moet nakomen.
Gwoon werken voor dat geld jatoch klaas zakkevullesquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
politie moet je gewoon niet meer geld geven
laat ze maar staken
misselijk die gasten dat ze feyenoord gebruiken om zelf aandacht te krijgen
Het grootste deel van hun tijd voeren die gasten geen reet uit, en maar klagen die gasten
'quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Het grootste deel van hun tijd voeren die gasten geen reet uit,
ik wil ook meer geldvan me baasquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Gwoon werken voor dat geld jatoch klaas zakkevulles
Dat gelul over integriteit kan hij beter achterwege laten, doet 32 rondes namelijk ook niet ter zake..quote:
Moet je ook niet in een indianenstam gaan werkenquote:
Het wordt wel al jaren geroepen dat het van belang is voor een eerlijk verloop van de competitie en ook in dit geval weet je dat Feyenoord op gelijkspel kan spelen indien AZ verloren heeft gelijkgespeeld heeft, en dat we wel tot de 90e minuut voor de overwinning gaan als AZ gewonnen heeft. Is wel gewoon een vorm van competitiebeinvloeding...quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat gelul over integriteit kan hij beter achterwege laten, doet 32 ronden namelijk ook niet ter zake..
Maar dan wel positief voor ons. Ja, of we staan zo onder druk als AZ wint dat ze het verkloten.. Hmquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het wordt wel al jaren geroepen dat het van belang is voor een eerlijk verloop van de competitie en ook in dit geval weet je dat Feyenoord op gelijkspel kan spelen indien AZ verloren heeft gelijkgespeeld heeft, en dat we wel tot de 90e minuut voor de overwinning gaan als AZ gewonnen heeft. Is wel gewoon een vorm van competitiebeinvloeding...
Ja, kan, maar het was een reactie op Haringkop die zei dat het de voorgaande 32 ronden ook niet ter zake deed. Ik licht toe dat het in een een-na-laatste pot wel van meer invloed kan zijn dan noem een speelronde 22.. Al kun je dan ook wel eventueel een mentaal voor- of nadeel hebben, moet je speelronde 22 toch wel winnen, en is dit wel wat meer rechttoe-rechtaan relevante informatie.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dan wel positief voor ons. Ja, of we staan zo onder druk als AZ wint dat ze het verkloten.. Hm
Uh ja.. Moet nog wakker worden, had het te selectief gelezen, heb je zo in de vroege avond hèquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, kan, maar het was een reactie op Haringkop die zei dat het de voorgaande 32 ronden ook niet ter zake deed. Ik licht toe dat het in een een-na-laatste pot wel van meer invloed kan zijn dan noem een speelronde 22.. Al kun je dan ook wel eventueel een mentaal voor- of nadeel hebben, moet je speelronde 22 toch wel winnen, en is dit wel wat meer rechttoe-rechtaan relevante informatie.
Dat hele punt staat er los van dat wij er (gelukkig) voordeel aan hebben
Nee, regen in portugal -> wedstrijd vrijdagmiddag uitgespeeld -> zondag kon niet -> geen treinen op woensdag -> burgemeester verbood het want die durfde geen buscombi aan -> 7 weken later gespeeldquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:29 schreef Vasion het volgende:
Maar wat zijn de updates nu? Dit is weer eens vet kut altijd.
Waarom ging PSV-Feyenoord destijds niet door ook alweer? Ook politie toch ofso?
Godverdomme zeg..
AEK Athene, 2 jaar geleden een amateurclub geworden vanwege financiële problemen, komend seizoen wss wel op het hoogste niveau (staan 1e in de play-offs).quote:'Erwin Mulder mondeling akkoord met AEK Athene'
Erwin Mulder heeft een mondeling akkoord met AEK Athene. De tweede doelman van Feyenoord kan deze zomer transfervrij vertrekken uit De Kuip en zijn toekomst ligt dus in Griekenland. Dat meldt althans het Griekse Filathlos.
De keeper zou een contract met een salaris van zo'n 300.000 euro zijn overgekomen. Er zou alleen nog onderhandeld worden over de duur van een contract, tweejarig of driejarig. Mulder is bij Feyenoord sinds de komst van Keneth Vermeer op het tweede plan geraakt.
Zo'n stoicijns figuur in de Griekse chaos, ik wens hem veel succes.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
AEK Athene, 2 jaar geleden een amateurclub geworden vanwege financiële problemen, komend seizoen wss wel op het hoogste niveau (staan 1e in de play-offs).
Er is meer dan genoeg water om te vissen iigquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zo'n stoicijns figuur in de Griekse chaos, ik wens hem veel succes.
Mulder > Veegnegerquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zo'n stoicijns figuur in de Griekse chaos, ik wens hem veel succes.
Niets mis meequote:Op donderdag 7 mei 2015 21:13 schreef Intellectueel het volgende:
Hahn waarschijnlijk terug naar Feyenoord dus.
Jammer.
Als keeper absoluut niet nee.quote:
Fuck Zwolle en hun gloryhuntersquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Als keeper absoluut niet nee.
Maar had hem graag nog hier in Zwolle gezien voor een jaar. Ook beter voor zijn ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |