Als ze bij de politie gewoon hun bakkes hadden gehouden en op de dag zelf met rode neuzen en toeters waren langsgekomen ipv helmen en wapenstokken, was er niks gebeurd. Nu heb je het risico dat er figuren komen om te kloten, die anders nooit naar de wedstrijd waren gekomen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord - Vitesse is toch geen risicowedstrijd? Hoe is de CC-verplichting deze wedstrijd?
Zie niet in waarom deze wedstrijd niet door zou kunnen gaan met minder politie-inzet.
twitter:DennisVanEersel twitterde op donderdag 07-05-2015 om 14:56:18De KNVB laat weten dat alle andere wedstrijden komende zondag wel door gaan: "Tegelijk spelen is wenselijk maar geen regel." reageer retweet
Maar wel thuiswedstrijd voor ons. Zit het bij jullie ook een keer vol.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:56 schreef Sked het volgende:
Laten we de wedstrijd maar gewoon in Arnhem doen
Of hopen dat die staking via de rechter verboden wordtquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:56 schreef Sked het volgende:
Laten we de wedstrijd maar gewoon in Arnhem doen
Competitie moet alleen wel op tijd afgewerkt worden. Dat wordt donderdag om 18.00 ofzo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op donderdag 07-05-2015 om 14:56:18De KNVB laat weten dat alle andere wedstrijden komende zondag wel door gaan: "Tegelijk spelen is wenselijk maar geen regel." reageer retweet
Donderdagmiddag met Hemelvaart lijkt mij best een reële optie.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Competitie moet alleen wel op tijd afgewerkt worden. Dat wordt donderdag om 18.00 ofzo.
Dat zal het wel worden inderdaad. Zijn de meeste mensen ook vrij.quote:
Hé, dat grapje had ik nog niet gehoord deze weekquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar wel thuiswedstrijd voor ons. Zit het bij jullie ook een keer vol.
grap?quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Hé, dat grapje had ik nog niet gehoord deze week
Maar als Feyenoord gewoon wint van Vitesse, hoeft dat geen probleem te zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zal het wel worden inderdaad. Zijn de meeste mensen ook vrij.
Wel kut voor Feyenoord, want dan moeten ze 2 wedstrijden binnen 4 dagen afwerken. Niet ideaal.
Tegen Vitesse winnen en de laatste wedstrijd de D1 naar Zwolle sturen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel kut voor Feyenoord, want dan moeten ze 2 wedstrijden binnen 4 dagen afwerken. Niet ideaal.
Ik begrijp de beslissing van Aboutaleb ook niet, want ik ken de CC-verplichting tegen Vitesse niet, maar volgens mij is het geen risicowedstrijd. Dus Feyenoord - Vitesse zou prima met wat minder politie-inzet moeten kunnen worden afgewerkt.
Maar had al niet anders verwacht van Aboutaleb, die zou al een WK knikkeren aflasten als men aan de andere kant van de stad een buurt barbeque zouden houden.
Begrijpelijk dat de politie het aankondigt vind ik hoor, en ze staan ook volledig in hun recht.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze bij de politie gewoon hun bakkes hadden gehouden en op de dag zelf met rode neuzen en toeters waren langsgekomen ipv helmen en wapenstokken, was er niks gebeurd. Nu heb je het risico dat er figuren komen om te kloten, die anders nooit naar de wedstrijd waren gekomen.
Ik heb 3 kaarten op 1 cc, dus ik denk 4:1?quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik begrijp de beslissing van Aboutaleb ook niet, want ik ken de CC-verplichting tegen Vitesse niet, maar volgens mij is het geen risicowedstrijd. Dus Feyenoord - Vitesse zou prima met wat minder politie-inzet moeten kunnen worden afgewerkt.
Maar had al niet anders verwacht van Aboutaleb, die zou al een WK knikkeren aflasten als men aan de andere kant van de stad een buurt barbeque zouden houden.
Nee, het is de koppigheid van Den Haag die je nektquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat de politie het aankondigt vind ik hoor, en ze staan ook volledig in hun recht.
Het is de debiliteit van Aboutaleb die ons nu nekt.
Ik zie eerlijk waar niet in wat hij nu anders had kunnen doen, zonder verantwoordelijk te zijn voor grote risico's.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat de politie het aankondigt vind ik hoor, en ze staan ook volledig in hun recht.
Het is de debiliteit van Aboutaleb die ons nu nekt.
Zo groot zijn die risico's nu ook weer niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk waar niet in wat hij nu anders had kunnen doen, zonder verantwoordelijk te zijn voor grote risico's.
En stel dat het alsnog misgaat, heeft Abou wat uit te leggen in de Rotterdamse gemeenteraad.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo groot zijn die risico's nu ook weer niet.
Zijn alsnog risico's.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zijn het allemaal braveriken, jaquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach. Het is Vitesse maar.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zijn het allemaal braveriken, ja
Er zijn altijd risico's. Ook bij volledige politie-inzet.quote:
Zullen je zien dat de politie dan nog eens staaktquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Donderdagmiddag met Hemelvaart lijkt mij best een reële optie.
AS Roma speelt natuurlijk op de achtergrond meequote:Op donderdag 7 mei 2015 15:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan leggen ze de hofpleinfontein toch gewoon droog.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:07 schreef eight het volgende:
[..]
AS Roma speelt natuurlijk op de achtergrond mee
twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 07-05-2015 om 15:07:02KNVB wil de wedstrijd tussen #Feyenoord en #Vitesse naar komende maandag verplaatsen. Bond praat met en gemeente. #FEYvit reageer retweet
Ook leuk voor de supportersquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 07-05-2015 om 15:07:02KNVB wil de wedstrijd tussen #Feyenoord en #Vitesse naar komende maandag verplaatsen. Bond praat met en gemeente. #FEYvit reageer retweet
Kansloos, doe het dan op donderdag.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Maandag? De tyfus.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Er gaat niks mis.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En stel dat het alsnog misgaat, heeft Abou wat uit te leggen in de Rotterdamse gemeenteraad.
Denk het niet hoor. Maandag of donderdag scheelt een hoop omzet lijkt mij.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:13 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon niet accepteren. Maar dat doet Gudde toch wel, dus waar hebben we het over.
De fuck. Als ik nu een ekte NL-er was zou ik m'n geld terug vragen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te lui daarvoor?quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De fuck. Als ik nu een ekte NL-er was zou ik m'n geld terug vragen.
Zo denkt Abou natuurlijk niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Maandag? De tyfus.
[..]
Er gaat niks mis.
Dat was het eerste dat ik zei. Gewoon met 4045 man door Rotterdam slenteren zondag. Grootschalige kroegentocht.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:35 schreef Scrummie het volgende:
Laten ze maar een mooie tegenactie organiseren. Moet toch genoeg mensen voor te porren zijn? Met een paar duizend door Rotterdam slenteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |