SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alvast voor alle vragen:
PS+ is nu het goedkoopst bij Wehkamp met de code 'lente'
[ Bericht 0% gewijzigd door Yi-Long op 08-05-2015 22:11:58 ]
Ik koop Witcher 3 wel tijdens een Steam sale wanneer ik mijn GTX970 heb ergens eind dit jaar. Ik koop hem nu voor de PS4 omdat ik hem moet spelen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:38 schreef Yi-Long het volgende:
Ik twijfel: Het liefst wil ik The Witcher 3 voor de PS4 halen, want dat vind ik gewoon veel relaxter spelen, maar ik heb ook een nieuwe grafische kaart en/of nieuwe PC nodig, en bij de huidige GTX970/980 krijg je nu The Witcher 3 en Arkham Knight gratis erbij, voor PC uiteraard...
De PC is voornamelijk bedoeld voor grafisch werk dus die zal gewoon in de werkkamer staan, en dus niet aangesloten op de plasma...
Lastig.
Ik wil hem ook meteen spelen, maar het dilemma is dus dat ik het liefst op PS4 speel, maar al ik die grafische kaart toch koop en die game er dan toch gratis bij krijg, plus de game ziet er dan op PC beter uit, dan is het een beetje zonde om hem OOK voor PS4 te kopen wanneer ik de PC versie gratis heb liggen....quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik koop Witcher 3 wel tijdens een Steam sale wanneer ik mijn GTX970 heb ergens eind dit jaar. Ik koop hem nu voor de PS4 omdat ik hem moet spelen.
Het zijn de enige hoogtepuntjes in mijn zo depressieve bestaan....quote:
Wel met een dalurenkaart dan he?quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het zijn de enige hoogtepuntjes in mijn zo depressieve bestaan....
Zonder de sporadisch geslaagde topic-kaap had ik mezelf allang voor een trein gegooid.
begrijpelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het zijn de enige hoogtepuntjes in mijn zo depressieve bestaan....
Zonder de sporadisch geslaagde topic-kaap had ik mezelf allang voor een trein gegooid.
Gewoon keihard midden in de spits op een belangrijk knooppunt. De NS heeft me tientallen jaren uitgezogen en laten wachten en in overvolle treinen laten staan.... dan moet ik ze natuurlijk wel zo hard mogelijk raken als ik kan.quote:
Ik vind Dragon Age serieus een soort ''My first RPG'' en dat is The Witcher juist weer niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind The Witcher veel minder dan een Elder Scrolls of Dragon Age, ik ga hem zeker wel spelen maar dat komt ooit nog wel eens.
Vanavond eindelijk eens kneiterhard gaan scheuren over het asfalt
Dragon Age Inquisition heb ik op de XBO en lijkt me gewoon een hele andere game maar ook gewoon prima. Beide games lijken me tof.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind Dragon Age serieus een soort ''My first RPG'' en dat is The Witcher juist weer niet.
Je krijgt hem nu gratis bij je GTX 970 en ook de nieuwe batmanquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik koop Witcher 3 wel tijdens een Steam sale wanneer ik mijn GTX970 heb ergens eind dit jaar. Ik koop hem nu voor de PS4 omdat ik hem moet spelen.
Deze man weetquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:21 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond eindelijk eens kneiterhard gaan scheuren over het asfalt
Ja, die speelt gewoon erg makkelijk weg, net als bijv Skyrim. Maar heb al meer moeite met Pillars of Eternity om erin te komen. Ik ben ook niet echt een die-hard RPG speler, ik ben ooit begonnen met Oblivion eigenlijk om toen mijn nieuwe videokaart te testen en dat spel was toen het mooiste.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind Dragon Age serieus een soort ''My first RPG'' en dat is The Witcher juist weer niet.
Zat er zelf ook naar te kijken om een 970 daarvoor te kopen, scheelt weer 40-60 euro, maar de 970 is niet echt een 4GB VRAM maar een 3,5 en daar werd veel over geklaagd. Dus zit zelf nog te twijfelen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:38 schreef Yi-Long het volgende:
Ik twijfel: Het liefst wil ik The Witcher 3 voor de PS4 halen, want dat vind ik gewoon veel relaxter spelen, maar ik heb ook een nieuwe grafische kaart en/of nieuwe PC nodig, en bij de huidige GTX970/980 krijg je nu The Witcher 3 en Arkham Knight gratis erbij, voor PC uiteraard...
De PC is voornamelijk bedoeld voor grafisch werk dus die zal gewoon in de werkkamer staan, en dus niet aangesloten op de plasma...
Lastig.
Nou zo hardcore is The Witcher nou ook weer niet hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die speelt gewoon erg makkelijk weg, net als bijv Skyrim. Maar heb al meer moeite met Pillars of Eternity om erin te komen. Ik ben ook niet echt een die-hard RPG speler, ik ben ooit begonnen met Oblivion eigenlijk om toen mijn nieuwe videokaart te testen en dat spel was toen het mooiste.
Heb sindsdien dus wel veel vergelijkbaar gespeeld, maar nooit echt hardcore, geen idee of The Witcher dan iets voor mij zal zijn.
Dat schijn je in de praktijk eigenlijk alleen maar in theorie te merken, de laatste 512MB schijnt idd niet al te snel te zijn, maar meestal trek je dat toch niet dicht.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zat er zelf ook naar te kijken om een 970 daarvoor te kopen, scheelt weer 40-60 euro, maar de 970 is niet echt een 4GB VRAM maar een 3,5 en daar werd veel over geklaagd. Dus zit zelf nog te twijfelen.
Ach, telefoons met dat vogel-spelletje verkochten ook voor duizenden.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
PS4's met P.T. erop geinstalleerd voor 1000 euro op ebay.!
OK, dat was eigenlijk mijn vraag dusquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou zo hardcore is The Witcher nou ook weer niet hoor.
Skyrim bv. lijkt me wel redelijk vergelijkbaar maar ik vind Dragon Age een stapje makkelijker/oppervlakkiger nog.
Ik heb een iphone 6 met de OG flappybird & een ps4 met P.T. Mijn pensioen is binnen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ach, telefoons met dat vogel-spelletje verkochten ook voor duizenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |