totaal nietquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee, Apotheon is precies Guacamelee. Die laatste bestaat al een tijdje langer.
noem verschil danquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
totaal niet
apotheon is pure ids
guacamelee is
alles zn beetjequote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:57 schreef Dagger87 het volgende:
ik snap de witcher 3 hype niet. Misschien omdat ik deel 2 niet heb gespeeld. Is het net zo vet als dragon age inquisition of dragon's dogma? misschien moet ik wat meer filmpjes kijken.
inderdaad. Dat maakte dragon's dogma vet. Het klimmen en aanvallen. We krijgen dan ook een dragon's dogma online ervoor. Ik zei trouwens deel 2, maar ik heb ook deel 1 niet gespeeld van the witcher. Denk dat ik 'm niet ga halen waar ik niet voor gehyped ben. Eerst nog MKX en bloodborne spelen en dan komt batman arkham knight alweer uit.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Mwah dat op monsters klimmen en dan hun "weak spot" raken was wel erg vet van Dragons Dogma. Weet niet of je dat hier ook kan?
dan vind ik dit toch vetter qua gameplay:quote:
Volgens mij valt er niks aan te snappen. Heb 'm even opgestart, en volgens mij is het niet zozeer 'spel' als wel 'beleving'. Beetje 'new age' achtig. Of voor mensen die stoned zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:32 schreef RRuben het volgende:
Hohokum is echt vaag. Toen een keertje gekocht en ik snap er nog steeds niks van..
Dragon's Dogma was idd een pareltjequote:Op woensdag 6 mei 2015 23:07 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
inderdaad. Dat maakte dragon's dogma vet. Het klimmen en aanvallen. We krijgen dan ook een dragon's dogma online ervoor. Ik zei trouwens deel 2, maar ik heb ook deel 1 niet gespeeld van the witcher. Denk dat ik 'm niet ga halen waar ik niet voor gehyped ben. Eerst nog MKX en bloodborne spelen en dan komt batman arkham knight alweer uit.
[..]
dan vind ik dit toch vetter qua gameplay:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door Pheno op 07-05-2015 08:16:19 ]
Beetje zoals driveclub en project carsquote:Op donderdag 7 mei 2015 08:18 schreef PBateman1978 het volgende:
The Witcher en Dragon's Dogma kun je amper vergelijken imo, een echte RPG versus een actiegame met RPG elementen...
Yep.quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Beetje zoals driveclub en project cars
Je kan oneindig riftstones kopen bij de blacksmith. Dat deed ik dus ook, dus kon je zelf bepalen waar je je fast travel plaatst. Misschien dat ik ooit witcher 3 haal, mits ik geen andere spellen heb om uit te spelen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 07:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dragon's Dogma was idd een pareltje![]()
Het enige nadeel was dat het geen fast travel had. Okee, je had die Rift Stones, maar die waren maar beperkt aanwezig.
goeie vraag! Waarschijnlijk heb ik geleerd het te accepterenquote:Op donderdag 7 mei 2015 05:53 schreef Morri het volgende:
[..]
Volgens mij valt er niks aan te snappen. Heb 'm even opgestart, en volgens mij is het niet zozeer 'spel' als wel 'beleving'. Beetje 'new age' achtig. Of voor mensen die stoned zijn.
Goede maand voor mij. Voor mij 3 spellen die me wel wat lijken: Guacamelee, Ether One en Hohokum. Unfinished Swan vind ik nog even een twijfelgevalletje.
Waar blijft trouwens de 'kut indies' discussie? Of heb ik die al gemist?![]()
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem. Kappen doe ik niet zo snel, maar ik raak er wel een beetje van in de stress.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:47 schreef poker4lifee het volgende:
aww hij wordt volwassen
Echt zin in The WitcherHopelijk is het nog wel een beetje overzichtelijk en kap ik er niet te snel mee omdat het allemaal zo groot is
![]()
Ik ook. Maar bij mij is het: des te groter des te beter.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:47 schreef poker4lifee het volgende:
aww hij wordt volwassen
Echt zin in The WitcherHopelijk is het nog wel een beetje overzichtelijk en kap ik er niet te snel mee omdat het allemaal zo groot is
![]()
Muah, cup C is groot genoeg voor mij. Eventueel D/DD, maar dan moet het wel stevig zijn...quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook. Maar bij mij is het: des te groter des te beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |