‘Supergirl’ Adds Former ‘Superman’ Dean Cain & Helen Slater in Mystery Rolesquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:51 schreef Karina het volgende:
Leuk pakje wel.
Wat ik las is dat de Superman uit Lois en Clark de tv-serie van een poosje geleden ook mee speelt.
[ afbeelding ]
Ja, ik merk dat zelf ook al bij The Flash. Het is een hele andere aanpak als bij Arrow. Uiteindelijk zie je alle superhelden constant worstelen met hun identiteit en die romantische subplots kan ik ook niet goed over.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Arrow is erg vermakelijk. Ben dus ook wel benieuwd naar deze serie. Ze moeten wel oppassen met een overkill aan superheldenseries.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:22 schreef Breuls het volgende:
Toevallig net gekeken. Ik ben enigszins minder enthousiast dan ik was toen de trailer werd vrijgegeven. Ik heb het idee dat de pilot heel erg probeert snel de zaken klaar te zetten voor een serie die voornamelijk procedureel van aard gaat zijn. Er wordt retesnel door haar origine gespoeld, met een aantal scènes om zaken op te zetten en de personages te introduceren, en verder is het gewoon een paar actiescènes die niets toevoegen bovenop wat we in eerdere Superman/Supergirl-verfilmingen hebben gezien, of wat hetzelfde productieteam toont in The Flash en Arrow.
Dat is mijn eerste, niet zo genuanceerde, reactie. Ik vind het leuk om te zien, Benoist zet een leuke Kara neer en ik wil wel meer van deze Kara zien en weten, dus dat is geslaagd. Ik ben ook nieuwsgierig naar de andere zaken die worden opgezet en zie wel potentieel om deze serie te laten groeien. Maar op zichzelf maakt dit niet de indruk die The Flash maakte, toen daar de pilot een jaar geleden van lekte.
Er valt genoeg te verzinnen hoor; er worden al decennia comics over geschreven.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:40 schreef Odaiba het volgende:
Altijd lastig als je een superheld bent die eigenlijk te sterk is om er een goed verhaal omheen te maken.
Ja, dat is zo. Maar Supermen heeft in The New 52 een downgrade gekregen, dus is niet helemaal super super meer, daar kun je weer iets meer kanten mee op.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er valt genoeg te verzinnen hoor; er worden al decennia comics over geschreven.
Ik hoop alleen dat de makers van de serie een insteek kunnen vinden die we niet al kennen uit andere verfilmingen, want tot nu toe is het allemaal nog niet zo origineel.
Volgens mij kwam er toch ook voorbij dat Superman niet ouder is geworden? Ze zijn een soort van volwassen, maar kunnen erg lang blijven leven op aarde?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:58 schreef athlonkmf het volgende:
Wat me opviel: waarom nou weer panties? Die blijkbaar onverwoestbaar zijn..
En waarom lijkt ze last van obstipatie als ze gaat vliegen?
En trouwens. Zij ziet er nu uit als 25. Dus zeker 12 jaar op aarde. En ze was een jaar of 26 aan het slapen in de phantom zone. Dus super man is rond de 40 nu?
The Flash moet je even de eerste 5 afleveringen door. Daarna wordt het alleen maar sterker.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:29 schreef JoelBaka het volgende:
Nice, dit ga ik kijkenIk ben afgelopen jaar begonnen met The Flash, maar die kon me niet echt 'pakken'. Na een paar afleveringen laten hangen, al ga ik de komende tijd de rest van het seizoen kijken wie weet is het toch leuker dan ik dacht.
Maar supergirl ziet er tof uit, het verhaal moet ik een beetje afwachten. Ik ben niet zo'n comics fanMaar de cast vind ik nu al geweldig
Melissa heeft iets leuks over zich, kwam niet zo goed uit de verf bij Glee maar dit lijkt beter te passen. En verder Lexie
Alleen daarom al
Ik ben het er wel redelijk mee eens.quote:
Met een trailer van ruim zes minuten kon je ook niet anders verwachten, natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:57 schreef Komakie het volgende:
Sowieso zaten alle noemenswaardige dingen al in de trailer. Wat wel jammer is.
Dat is juist zorgwekkend: The Flash begon goed en liet meteen zien wat de toon was voor de rest van de serie, en maakte dat waar. Supergirl moet de toon uit de pilot toch zeker wel sterk verbeteren, naar mijn mening.quote:Misschien dat het nog wel beter wordt. The Flash was ik in het begin ook niet zo fan van en die werd alleen maar beter. Het is te hopen dat in dit geval dat ook gebeurd.
Ik vond de The Flash in het begin niet zo goed. Het heeft bij mij echt wel een stuk of 5 afleveringen geduurd voordat ik er lekker in zat.quote:Op maandag 25 mei 2015 08:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Met een trailer van ruim zes minuten kon je ook niet anders verwachten, natuurlijk.
[..]
Dat is juist zorgwekkend: The Flash begon goed en liet meteen zien wat de toon was voor de rest van de serie, en maakte dat waar. Supergirl moet de toon uit de pilot toch zeker wel sterk verbeteren, naar mijn mening.
Ja, het is ook niet verbazend. CBS scoort daar al zeker anderhalf decennium goed mee, dus dat willen ze ongetwijfeld vasthouden.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
De opmerking die ik voorbij zag komen dat Supergirl een procedural gaat worden is nogal logisch, omdat CBS het uitzend.
Ik was eigenlijk meteen enthousiast. En ik was bij een paar screenings op Comic-Con vorig jaar, waar het publiek ook juichend reageerde op diverse momenten tijdens de pilot.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vond de The Flash in het begin niet zo goed. Het heeft bij mij echt wel een stuk of 5 afleveringen geduurd voordat ik er lekker in zat.
wat breuls zegt iddquote:Op maandag 25 mei 2015 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk duikt the Atom snel op voor wat verwarring.
Ik snap even procedural niet. Wat bedoelen jullie daar mee?quote:Op maandag 25 mei 2015 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
De opmerking die ik voorbij zag komen dat Supergirl een procedural gaat worden is nogal logisch, omdat CBS het uitzend.
Ah ok op die manier.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:42 schreef Breuls het volgende:
Een procedural is een case-of-the-week show, zoals al die politieseries die vooral bij CBS worden uitgezonden.
Wat die had ik echt helemaal niet herkendquote:Op maandag 25 mei 2015 11:52 schreef Max23 het volgende:
Owain Yeoman (Rigsby van The Mentalist) als schurk
En ik had Chyler Leigh (Lexie van Greys Anatomy) ook bijna niet herkent met dat kapsel
Meestal niet echt, CBS wil graag dat mensen de series kunnen volgen zonder elke week te moeten kijken.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ah ok op die manier.
Ik neem aan dat er wel een overkoepelend verhaal is ofzo.
The Flash heeft dat ook soms.
In de huidige superman comics (post-crisis) is Supergirl geen kryptonees meer, maar een "kloon" gemaakt in een alternatief universum door een goede Lex Luthor. http://en.wikipedia.org/wiki/Supergirl_(Matrix)quote:
Die zit in metropolis en stuurt af en toe een stukje Superfabric naar z'n nichtje. En nu vliegt ie waarschijnlijk cape-loos rond.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Waar is haar neef eigenlijk in dit alles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |