De koning? Goed idee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:37 schreef Rica het volgende:
Als zwarte piet niet mag dan mag fuck de koning ook niet.![]()
Sluit hem maar een tijdje op.
Voor een zeurpiet die een kinderfeest racisme noemt en deels verboten wil maken mag een uitzondering gemaakt worden. Karma. Daarna mag het wetsartikel en het koningshuis per direct afgeschaft worden wmb.quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:41 schreef Jigzoz het volgende:
Ja, vandalisme. Aan de andere kant goed dat er enige opschudding ontstaat om deze middeleeuwse vervolging.
Een paar maanden geleden waren we nog allemaal Charlie, inclusief allerlei politici, maar nu is vervolging om een beledigend geformuleerde opvatting ineens wel normaal?
Stomme mensen hebben geen rechten?quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Voor een zeurpiet die een kinderfeest racisme noemt en deels verboten wil maken mag een uitzondering gemaakt worden. Daarna mag het wetsartikel en het koningshuis per direct afgeschaft worden wmb.
Verbod op majesteitsschennis geldt voor iedereen.quote:
In 1813 is het Paleis terug gegeven aan de stad na Napoleon. Toen is besloten dat het paleis een paleis bleef en het stadsbestuur bleef in het Het Prinsenhof.quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:52 schreef Ringo het volgende:
Het is geen paleis, het is een stadhuis, een publiek gebouw. De koning is een kraker.
Daarom is het misschien ook wel eens goed dat dit voor de rechter komt. Daarna kan dit achterlijke artikel zo snel mogelijk afgeschaft worden.quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Verbod op majesteitsschennis geldt voor iedereen.
Inderdaad, vooral over religie mag geen kwaad woord meer gesproken worden!quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:02 schreef Confetti het volgende:
Oprotten met die vrijheid om te beledigen. Ben blij dat er iemand eens als voorbeeld wordt gesteld.
Heil Jezus! Stop de godslasteraars! Op de brandstapel met die onmensen! Verlichting is teloorgang!quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:02 schreef Confetti het volgende:
Oprotten met die vrijheid om te beledigen. Ben blij dat er iemand eens als voorbeeld wordt gesteld.
Jouw post beledigt mij. Naar de gevangenis met jou, vuile belediger.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:02 schreef Confetti het volgende:
Nee, dat is dus niet normaal. Er is toch ophef over?quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:41 schreef Jigzoz het volgende:
Ja, vandalisme. Aan de andere kant goed dat er enige opschudding ontstaat om deze middeleeuwse vervolging.
Een paar maanden geleden waren we nog allemaal Charlie, inclusief allerlei politici, maar nu is vervolging om een beledigend geformuleerde opvatting ineens wel normaal?
Het ligt ook wel lekker in de bek naast allah ackbar.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:11 schreef Twiitch het volgende:
Dat krijg je hé. Ongelofelijk dom van het OM om er zo'n heisa over te maken. Nu is het een strijdkreet geworden met die mongool Abu als martelaar.
Syndroom van Down.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:11 schreef Twiitch het volgende:
Nu is het een strijdkreet geworden met die mongool Abu als martelaar.
Waarom meteen martelaar als hij een naam als "Abu" heeft.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:11 schreef Twiitch het volgende:
Dat krijg je hé. Ongelofelijk dom van het OM om er zo'n heisa over te maken. Nu is het een strijdkreet geworden met die mongool Abu als martelaar.
Je hebt gelijk. 'Normaal' is het verkeerde woord.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet normaal. Er is toch ophef over?
Ja maar dat is anders wantquote:Op donderdag 7 mei 2015 09:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral over religie mag geen kwaad woord meer gesproken worden!
Omdat ik een gore racist ben.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom meteen martelaar als hij een naam als "Abu" heeft.![]()
Al die godslasteraars die de laatste jaren zijn opgeknoopt in Nederland. In ons land mag je niet gemeen doen tegen religie, inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral over religie mag geen kwaad woord meer gesproken worden!
Dit. Door de overtrokken reactie van het OM op iets achterhaalds als majsteitsschennis kan je dergelijke acties verwachten.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:17 schreef Molurus het volgende:
Vandalisme mag natuurlijk niet, maar dat artikel over majesteitsschennis is wat mij betreft wel dikke onzin.
Rare mening houd jij er op na,quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nogal logisch, elke blanke is een racist.
Nou, nee. Dat jij het doodnormaal vind dat er op deze wijze uiting wordt gegeven aan de onvrede van mensen moet je zelf weten, maar ik vind dit barbaars en dit nadert het niveau van een Downie, net zoals het majesteitsschennis gedoe. Maar goed, jij bent er fan van begrijp ik?quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit. Door de overtrokken reactie van het OM op iets achterhaalds als majsteitsschennis kan je dergelijke acties verwachten.
En als ik neo-nazi's moet geloven, dan willen de joden de wereld overheersen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat is wat je moet geloven als je de anti zwarten pieten lobby hoort blaten.
Volgens mij snapte je het niet, het was een grapje namelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En als ik neo-nazi's moet geloven, dan willen de joden de wereld overheersen.
Maakt het nog niet waar.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:40 schreef Wespensteek het volgende:
Krijgt de koning nu de zwarte Piet toegespeeld?
Ja, want dergelijke acties halen de publiciteit en moedigen een publiek debat over deze in mijn ogen achterhaalde wet aan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, nee. Dat jij het doodnormaal vind dat er op deze wijze uiting wordt gegeven aan de onvrede van mensen moet je zelf weten, maar ik vind dit barbaars en dit nadert het niveau van een Downie, net zoals het majesteitsschennis gedoe. Maar goed, jij bent er fan van begrijp ik?
No schijt?quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens mij snapte je het niet, het was een grapje namelijk.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, nee. Dat jij het doodnormaal vind dat er op deze wijze uiting wordt gegeven aan de onvrede van mensen moet je zelf weten, maar ik vind dit barbaars en dit nadert het niveau van een Downie, net zoals het majesteitsschennis gedoe. Maar goed, jij bent er fan van begrijp ik?
Dat is inderdaad niet waar denk ik. Maar de staat Israël komt wel weg met dingen die ik persoonlijk zie als oorlogmisdaden. Maar dat is denk ik niet de richting die de TS met de opening van haar of zijn topic uit wil gaan. Waar je dus nu wel een opening voor geeft.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En als ik neo-nazi's moet geloven, dan willen de joden de wereld overheersen.
Maakt het nog niet waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |