Dat rugknopen ziet er al impressive uit maar hop krijg je dat hoedje zonder hulp op!quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heerlijk he
Tweede poging rugdragen ging al beter.
Ik dacht sjaak. Huh. Heb ik me nu vergist en per ongeluk sjaak ipv Jaap getypt? Hihiquote:Op donderdag 14 mei 2015 15:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
Vandaag voor het eerst echt gewandeld met Sjaak in de doek, we zijn door het Land van Ooit gewandeld. Dat is heel vervallen, maar wel gaaf om te zien en jeugdherinneringen op te doen. Sjaak vond het heerlijk in de doek! Lekker geslapen op me
dat is omdat je die rekbare doeken meestal maar kort kan gebruiken, en je met een geweven doek langer en meer kan doen. Maar voor zover ik weet is er niks mis mee, je ziet ze zoveel omdat het de enige draagdoek is die ze bij babypark en prenatal verkopen denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:23 schreef FlyingFish het volgende:
Wat is jullie oordeel over ByKay-doeken? Ik wil een goedkope rekbare doek om mee te beginnen, omdat ik niet weet of ik dragen met doek wel echt ga doen, en deze worden erg veel aangeboden voor weinig geld. Zoveel dat ik me afvraag of er niet iets mis mee is ofzo.
Oké Thanks! Dan wordt het waarschijnlijk gewoon een goedkope ByKay! Een mooie geweven doek komt evt later wel!quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is omdat je die rekbare doeken meestal maar kort kan gebruiken, en je met een geweven doek langer en meer kan doen. Maar voor zover ik weet is er niks mis mee, je ziet ze zoveel omdat het de enige draagdoek is die ze bij babypark en prenatal verkopen denk ik
quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijn kwijldingen voor aan de Tula zijn binnen.
Ik vind het voor een rekbare doek geen fijne rekbare, zeker de eerste lichtingen bykay vind ik niets.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:23 schreef FlyingFish het volgende:
Wat is jullie oordeel over ByKay-doeken? Ik wil een goedkope rekbare doek om mee te beginnen, omdat ik niet weet of ik dragen met doek wel echt ga doen, en deze worden erg veel aangeboden voor weinig geld. Zoveel dat ik me afvraag of er niet iets mis mee is ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Ah okeequote:Op donderdag 14 mei 2015 21:08 schreef Moppert het volgende:
Ik vind ze te rekbaar. En dan voor rekbaar te rekbaar, niet vergeleken met geweven.
Je ziet ze vaak uitgelubberd.
Maar een vrijwel ongebruikte die geen jaren oud is zou wat dat betreft wel prima moeten zijn dan, toch? Ze worden ook regelmatig 'nieuw' verkocht namelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:08 schreef Moppert het volgende:
Ik vind ze te rekbaar. En dan voor rekbaar te rekbaar, niet vergeleken met geweven.
Je ziet ze vaak uitgelubberd.
op de draagdoekenmarkt staat een vipcarrier voor 20 euro, een blauwequote:Op donderdag 14 mei 2015 21:13 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar een vrijwel ongebruikte die geen jaren oud is zou wat dat betreft wel prima moeten zijn dan, toch? Ze worden ook regelmatig 'nieuw' verkocht namelijk.
Wat is anders een goed merk voor een goedkope rekbare doek? En met goedkoop bedoel ik max 30 euro 2e hands
Altijd dubbeldragen hierquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
nijn
Ik durfde ook niet, maar jij zei dat ik het kon, dus deed ik het
Wat ik in het begin deed, was baby op de doek zetten in de hoek van de bank. Dan zelf ervoor gaan zitten, beetje aanschuiven zeg maar. Doek aanspannen en opstaan. Wel voorover gebukt, want baby moet nog wat omhoog gehupst worden, maar dan ben je iig over dat punt heen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik durfde ook niet maar als manlief de baby op je rug tilt en meewandelt is er verder niet zoveel meer aan natuurlijk
Morgen maar eens oefenen op die supermantoss. Want dat vanvoornaarachterschuiven levert alleen maar totale paniek bij baby op.
En inderdaad, wat veel toffe foto's hier!
Ik kreeg/krijg het rugdragen (in mijn eentje) ook niet voor elkaar met de Tula. Het op mijn rug zwaaien lukt wel, alleen zit de stof van het 'zitje' van de Tula dan ergens bij S zijn kont in plaats van dat hij er helemaal in zit. De schouderbanden doe ik al heel los om genoeg ruimte te creëren, maar dat werkt ook niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb nu minstens 10 filmpjes bekeken over kind-op-rug-krijgen-in-een-tula. Moet ook werken met een Manduca toch. Morgen live oefenen. Op bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De superman kan ook zonder echt aan de armpjes te pakken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:47 schreef Kyara het volgende:
Ja, de superman met doek inderdaad. Begreep van een draagconsulent dat ze die niet meer aanraden omdat je ze dan aan de armpjes optilt?
Het is een popquote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:14 schreef Kyara het volgende:
Dat kindje is ook wel heel jong in het filmpjeDie zou ik zelf niet op mijn rug durven zwiepen. Ik pak zelf trouwens ook in de oksels vast. Maar goed, met peuters (en dreumessen toen ik begon) dus.
Nope, nooit, dus dat verklaart het ook welquote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:38 schreef JufMariska het volgende:
Ik vond gewicht op m'n rug juist makkelijker, doen jullie geen boodschappen/op pad met rugzak?
Ik vind dat wel knap hoor met zo'n minimini! Hoe zit dat dan eigenlijk met 'je kan beter pas gaan rugdragen als je kindje zelf kan zitten'?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:27 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben dit keer al met een week of 9 voor het eerst gaan rugdragen. Ik vind het gewicht fijner op mij rug (maar ook gewend aan redelijk zware rugtassen en peuter droeg ik lang in een wompat) en het is gewoon wat makkelijker tijdens het eten, koken of met peuter spelen/tillen/luier verschonen.
ligt dus aan de knoop, klaarblijkelijk. Ik vind het ook dapper hoor phaidra!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik vind dat wel knap hoor met zo'n minimini! Hoe zit dat dan eigenlijk met 'je kan beter pas gaan rugdragen als je kindje zelf kan zitten'?
Nee dit is zeker een 7,5. Want: Bonuspunten voor het konijnquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:01 schreef YUR het volgende:
Een zesje voor de moeite bij een eerste zelfstandige poging? Ook al heb ik geen idee wat ik nou precies heb gedaan?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:39 schreef Cholula het volgende:
Wat leuk dat het dragen zo goed bevalt Cactus!
Super stoer dat rugdragen! Daar ben ik echt nog lang niet aan toe.
Wij zijn even gaan uitwaaien op de hei (net zoals de rest van de veluwe leek het)
Met mijn totaal ongeschikte selfiehoofd
[ afbeelding ]
Ooh alleen al om die glitters wil ik 'm... nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:15 schreef Moppert het volgende:
Er zijn weer nieuwe tula's
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En de eenhoorn tula heeft echte glitters![]()
![]()
This Tula cotton print includes sparkly outlines and accents which will fade with normal washing and use.
Ze vervagen wel staat erbij, beetje jammer als je de glitters het einde vindtquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:28 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ooh alleen al om die glitters wil ik 'm... niet
Ohhhhh ik krijg een tula voor m'n verjaardag, had eerst de skull opgegeven maar die eenhoorn!!! Zo jammer dat de band niet zwart is...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:15 schreef Moppert het volgende:
Er zijn weer nieuwe tula's
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En de eenhoorn tula heeft echte glitters![]()
![]()
This Tula cotton print includes sparkly outlines and accents which will fade with normal washing and use.
Diarrhoeaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:10 schreef Kyara het volgende:
Ik vond die 1e nog wel aardig. Maar de diary
Ik vond een Amazonas heel fijn als eerste doek, lekker basicquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:32 schreef Risu het volgende:
Nou, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik ben er over uit, ik wil een geweven doek voor voornamelijk buikdragen. Een beetje een neutrale kleur want we hebben een beperkt budget en ik kan er voorlopig dus ook maar 1 kopen. Maar, er zijn dus zoveel doeken, dat ik het allemaal niet meer weet. Zijn ze allemaal hetzelfde of is er groot verschil, of maakt het niks uit, of is het echt persoonlijk. Hoe weet ik nou welk merk voor mij geschikt is (naast een draagconsult bedoel ik)
ik ga het vooral binnenshuis gebruiken zodat ik op een plakbabydag ook nog wat kan doen. Naar buiten pak ik vaak de wagen omdat ik dan altijd boodschappen mee wil nemen en dan is de wagen weer superhandig. Het hoeft dus geen super warme doek te zijn.
En dan, waar kan ik hem het beste kopen?
welke?quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welke?
En Nikki, ik had me jou sowieso niet als draagmama voorgesteldwat leuk dat jullie er allemaal zo van genieten
+1quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En Nikki, ik had me jou sowieso niet als draagmama voorgesteldwat leuk dat jullie er allemaal zo van genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |