quote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:43 schreef Franny_G het volgende:
Paar weken geleden stond er een interview in de Volkskrant met de vrouwelijke hoogleraar die veel kritiek heeft gehad op 'oei ik groei'; dat het niet wetenschappelijk was e.d. Nu had ze zelf de stelling dat kinderen tot 1 jaar niet naar een opvang moeten gaan, omdat ze daar teveel stresshormonen aanmaken. Ze vertelde vervolgens hoe ze dat zelf had gedaan. Ze had het 'geluk' dat ze haar baby destijds wel makkelijk mee kon nemen naar haar werk, dan stond de baby onder haar bureau. In een MC..
Toen moest ik wel even gniffelen.
Mijn jongste broertje is de enige bij ons thuis die in een MC heeft gezeten, hij is 21 en toen kwam al naar voren dat kinderen die hele dagen in een mc liggen een vergroeide rug kunnen krijgen. Mijn broertje zat best veel in de mc (immers, mijn moeder moest vaak met de auto kinderen wegbrengen en ophalen) maar dat werd afgewisseld met in de box liggen, in bed liggen en op de arm zitten van 6 oudere broers en zussen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:10 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]dat had ik dus ook ja!
Maar toen las ik dat het wel iets van 15-20 jaar geleden was, toen wisten ze vast nog niet dat dat zo slecht wastoch??
Op het kdv zag ik een moeder (oudste zoon op groep bij I., dus ik ken haar wel een beetje) met baby die ernstige heupdysplasie heeft met een bb lopen. Nu nog niet zo'n probleem, want ze zit nog in het gips vanaf haar middel. Maar hoop toch dat ze het niet meer doet zonder gipsquote:Op vrijdag 8 mei 2015 10:32 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk om het 'aan te zien'. Ik zie de laatste tijd in de stad veel ouders dragen. En het is echt beetje 50%, als in: de helft heeft een goede draagzak of doek, maar de andere helft heeft een BB of iets wat daarop lijkt. Dan zit zo'n drager ook nog eens vaak heel erg laag.. En als ik zie hoe die kindjes daar dan zo in hangen, dan word ik er helemaal ongemakkelijk van. Ik snap echt niet zo goed dat je dat zelf niet ziet, als ouder..
Ik zat te denken, kan je de doek nog in zijn broekrand stoppen? Dus voor het knopen eerst de onderrand tussen zijn benen stoppen en een flapje vastzetten. Dan popt het misschien minder makkelijk los! Maar wellicht is de doek niet breed genoeg meer voor een ruim 1-jarige, hoor, dat weet ik niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:37 schreef DJMomo het volgende:
Noh. Al mijn ruckjes zijn momenteel zwaar ruk! Drie stappen en ik voel Jaap zo eronderuit zakken.dacht eerst dat het aan nieuwe doek lag, maar vandaag met doek die ik al had was t ook bal.
Nieuwste doek is juist lekker breed. Maakte geen verschilquote:Op zaterdag 9 mei 2015 21:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zat te denken, kan je de doek nog in zijn broekrand stoppen? Dus voor het knopen eerst de onderrand tussen zijn benen stoppen en een flapje vastzetten. Dan popt het misschien minder makkelijk los! Maar wellicht is de doek niet breed genoeg meer voor een ruim 1-jarige, hoor, dat weet ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |