Waar ben je dan niet geweest ? Japan ? Australie ?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet overal hoor. In Amerika in New York en Miami maar dat is al jaren terug.
Nee daar niet. Zou ik wel willen maar ja nu heb ik geen geld meer. Verste weg was denk ik Malediven. Ook al jaren terug.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:06 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waar ben je dan niet geweest ? Japan ? Australie ?
Ik word zeeziek man.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:07 schreef arjan1112 het volgende:
Ja neem een relatie met mij gaan we op vakantie met de boot naar azie lekker roken onderweg.
Heej Mikey, verdwaald?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel Fuck de Koning mogen zeggen maar mensen dood schieten om een tekening.
Rare jongens die moslims.
Marianne is het hier natuurlijk weer mee eens.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:08 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon lekker slachtoffertje spelen en de monarchie een racistisch instituut noemen
Dat is dan ook een buitenlander.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne is het hier natuurlijk weer mee eens.
Ik wist niet waar anders te reageren op het Nos op 3 journaal.quote:
Je bent hier welkom hoorquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wist niet waar anders te reageren op het Nos op 3 journaal.
Doe dat zelf gewoon ook danquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
Adriaan is wel een volhouder, en hij doet dit gewoon niet in DM.
Dan ben je een baas.
En om gifjes van Specularium natuurlijk. En tetten en roken.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:11 schreef arjan1112 het volgende:
het gaat hier vooral om het niet-neuken van Karina
Je hoeft het er niet in te wrijven bij d'rquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:11 schreef arjan1112 het volgende:
het gaat hier vooral om het niet-neuken van Karina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |