Volgens mij niet. 'Ken' hem alleen van hier eigenlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
ik ken hem totaal niet, is hij een voetbalfan ofzo
Ja sorry, dat is mijn autistische kant. In het begin ging ik specubaas ook verbeteren.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het verwarrend als je mijn naam goed schrijft
Henk heeft vaak berichten en topics over hommetjes.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gaat Henk gelijk weer berichten over Mani schrijven hoorAlle homo's ter wereld aangeklaagd
Welke restaurants?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:48 schreef arjan1112 het volgende:
Die meisjes van die restaurants kunnen mij wel helpen om rustiger te worden.
whehe
Djeezquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:50 schreef arjan1112 het volgende:
die ene gozer altijd met zijn berichten over juffrouws die hun mannelijke leerlingen neuken, die is pas echt grappig
Oh ik dacht dat je iets zat te kijken. Ik kom zelden in restaurants en meestal komen de dames alleen eten brengenquote:
Mijn Gaydar geeft geen reactie.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk heeft vaak berichten en topics over hommetjes.
Vind ik persoonlijk erg opvallend.
Haha ja.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:50 schreef arjan1112 het volgende:
die ene gozer altijd met zijn berichten over juffrouws die hun mannelijke leerlingen neuken, die is pas echt grappig
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
Meestal gaat het over paarsgepunten lansen toch? En andere synoniemen ervoor
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
Meestal gaat het over paarsgepunten lansen toch? En andere synoniemen ervoor
[quote]quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je iets zat te kijken. Ik kom zelden in restaurants en meestal komen de dames alleen eten brengen
Op woensdag 6 mei 2015 22:50 schreef Karina het volgende:
Ik ben gewoon NWS tuigquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij niet. 'Ken' hem alleen van hier eigenlijk.
Specularium wil ook een beetje hip doen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is met de Barney UI eigenlijkJe lijkt Stijn wel.
Vuige hipster is het.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Specularium wil ook een beetje hip doen.
Stiekem zit hij gewoon de hele dag op z'n Macbook bij de Starbucks te moddenquote:
Zie je allemaal wormen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:55 schreef arjan1112 het volgende:
Tv staat nog steeds op het voetbal, weet de uitslag niet eens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |