Niet zo aanstellen man. Volgens mij zit je ons gewoon in het ootje te nemenquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:35 schreef arjan1112 het volgende:
Kortom. Het word nooit wat met mij.
ik ga nu bijna huilen hoor
En dan gaat Henk gelijk weer berichten over Mani schrijven hoorquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:32 schreef LTVDK het volgende:
Sorry, ik was even Erdogan bashenErdogan teleurgesteld in Rusland
Dat had hij goed gezien dus. Ik moet iig om je lachen en Yoki ook en volgens mij de rest hier eveneens.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:39 schreef arjan1112 het volgende:
Vroeger zei een vriend tegen me dat ik nogal droog uit de hoek kon komen.
Op een positieve manierquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat had hij goed gezien dus. Ik moet iig om je lachen en Yoki ook en volgens mij de rest hier eveneens.
Ik lach sowieso nooit, dus ben niet echt een graadmeterquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat had hij goed gezien dus. Ik moet iig om je lachen en Yoki ook en volgens mij de rest hier eveneens.
Walgelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik lach sowieso nooit, dus ben niet echt een graadmeter.
Stiekem wel een glimlach af en toe denk ik hoorquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik lach sowieso nooit, dus ben niet echt een graadmeter.
Die is lekker druk bezig.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef arjan1112 het volgende:
en waar is die Indiase prinses gebleven?
quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Stiekem wel een glimlach af en toe denk ik hoor
quote:
Maar LTVDK is totaal niet grappig.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:45 schreef Karina het volgende:
Volgens mij moeten jullie twee een keer afspreken voor een biertje, dat is denk ik een topshowArjan en LTVDK. Gewoon platonisch natuurlijk he.
Ik vind het verwarrend als je mijn naam goed schrijftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |