alsof ze hier meeleest!quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:12 schreef JantinaGr het volgende:
Krijg net een telefoontje van mijn moeder dat ze ergens een Bopita box heeft opgehaald en die wit gaat schilderen voor ons! Totaal onverwacht!
Bij mij de dag dat de bevalling begon.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:15 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb nog geen intake gehad van de kraamzorg, wanneer is dat doorgaans?
Geen flauw idee! Ik dacht ook dat zo'n tub voldoende zou zijn of dat je het badje inderdaad ergens op kunt zetten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:41 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Moet dat met standaard dan? Kan toch ook gewoon op de commode geplaatst worden?
daar kweek je haar mee, toch?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:21 schreef kazy het volgende:
[..]
Geen flauw idee! Ik dacht ook dat zo'n tub voldoende zou zijn of dat je het badje inderdaad ergens op kunt zetten.
Maar goed, ik krijg sowieso ook de indruk dat de uitzetlijst die ik heb ontvangen veel zaken bevat waarvan ik me afvraag hoe nodig dat is.. Waaronder een heel assortiment aan babyschoonheidsproducten. (Leuk die haarlotion, maar wat als ons kind geen haar heeft?)
mijn dochter had een hele bos haar maar mooi niet dat k daar lotion in smeerdequote:Op woensdag 6 mei 2015 20:21 schreef kazy het volgende:
[..]
Geen flauw idee! Ik dacht ook dat zo'n tub voldoende zou zijn of dat je het badje inderdaad ergens op kunt zetten.
Maar goed, ik krijg sowieso ook de indruk dat de uitzetlijst die ik heb ontvangen veel zaken bevat waarvan ik me afvraag hoe nodig dat is.. Waaronder een heel assortiment aan babyschoonheidsproducten. (Leuk die haarlotion, maar wat als ons kind geen haar heeft?)
Precies mijn idee! Ik verwacht alleen nauwelijks haar. Heb nauwelijks last van maagzuur namelijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
mijn dochter had een hele bos haar maar mooi niet dat k daar lotion in smeerdeen zulk spul is nou bij uitstek iets wat je gewoon in de kraamweek nog kunt laten halen als het ineens onmisbaar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wáár is het voor? Enlighten me!quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
mijn dochter had een hele bos haar maar mooi niet dat k daar lotion in smeerdeen zulk spul is nou bij uitstek iets wat je gewoon in de kraamweek nog kunt laten halen als het ineens onmisbaar is
wat geeft je t idee dat ik het wel weet?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:03 schreef WupWup het volgende:
[..]
Maar wáár is het voor? Enlighten me!
/ontaarde moeder
Geen idee. Mijn zoon had een enorme bos punkhaar en daar heeft nooit haarlotion in gezeten (wel lijm, op de creche..vond ie leuk ofzoquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:03 schreef WupWup het volgende:
[..]
Maar wáár is het voor? Enlighten me!
/ontaarde moeder
ja hoor gebeurd heel veel. Als je het fijn vindt dan gewoon doen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:56 schreef JantinaGr het volgende:
Is het trouwens raar om je moeder ook mee te nemen naar een verloskundige controle? Vriend stelde het voor, en mijn moeder vond het meteen te gek. Ze wil graag het hartje horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, de mijne zou ook graag mee willen maar had ik geen behoefte aan. Wel mijn zus mee gehad naar een groeiecho en de verloskundige. In de wachtkamer zie ik ook wel vaker moeders die mee gaan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:56 schreef JantinaGr het volgende:
Is het trouwens raar om je moeder ook mee te nemen naar een verloskundige controle? Vriend stelde het voor, en mijn moeder vond het meteen te gek. Ze wil graag het hartje horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |