Moet dat met standaard dan? Kan toch ook gewoon op de commode geplaatst worden?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:35 schreef kazy het volgende:
Nu wil ik ook pizza..![]()
De dame van de kraamzorgintake vroeg hier alleen of we al een badje op een standaard hadden. Heb maar gezegd dat die nog op de (heeeele lange) to buy-list stond
hahaha wat een vraagquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:35 schreef kazy het volgende:
Nu wil ik ook pizza..![]()
De dame van de kraamzorgintake vroeg hier alleen of we al een badje op een standaard hadden. Heb maar gezegd dat die nog op de (heeeele lange) to buy-list stond
Misschien is het dan te hoog? Ze vroegen het hier ook inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:41 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Moet dat met standaard dan? Kan toch ook gewoon op de commode geplaatst worden?
Ja dat kan wel maar waar ga je de baby dan laten als ie uit het bad komt en afgedroogd moet worden?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:41 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Moet dat met standaard dan? Kan toch ook gewoon op de commode geplaatst worden?
Buscozol was mijn redding.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:46 schreef coccinelle het volgende:
Ik heb amper gegeten en nergens trek in. Volgens mij krijg ik een baby met een bos haar van een halve meter. Zo ontzettend last van brandend maagzuur. Rennies en antagel helpen niet meer. Verder nog tips?
gaviscon? en anders langs de huisarts voor receptje maagzuurremmer. Er zijn verschillende soorten dus daar kan je huisarts je prima mee helpen. Of je gyn natuurlijk bedenk ik me nu, als je onder controle bent bij de gyn.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:46 schreef coccinelle het volgende:
Ik heb amper gegeten en nergens trek in. Volgens mij krijg ik een baby met een bos haar van een halve meter. Zo ontzettend last van brandend maagzuur. Rennies en antagel helpen niet meer. Verder nog tips?
Bananen en ginger alequote:Op woensdag 6 mei 2015 18:46 schreef coccinelle het volgende:
Vanille vla en als je medicijnen mag Omeprazol. Maar ik weet niet of die in de zwangerschap kunnen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:46 schreef coccinelle het volgende:
Ik had hem twee weken geleden, maar die afspraak stond wel al sinds begin maart.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:15 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb nog geen intake gehad van de kraamzorg, wanneer is dat doorgaans?
Staat er op de website iets over wanneer ze contact opnemen? Anders zou ik even bellen. Onze uitgerekende data zijn wel in de vakantieperiode, dus dan zou ik wel even zeker willen weten dat ik beeld ben als ik jou was.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:22 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb überhaupt niets meer gehoord van de kraamzorg, alleen een e-mail dat de inschrijving was bevestigd, vlak nadat ik me had aangemeld. Na ja, ik wacht nog wel even af.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanille vla en als je medicijnen mag Omeprazol. Maar ik weet niet of die in de zwangerschap kunnen.
Op de website staat dat ze in de 7e of 8e maand contact opnemen. Ik weet het nooit in maanden, zit ik nu in de 7e maand?quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:23 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Staat er op de website iets over wanneer ze contact opnemen? Anders zou ik even bellen. Onze uitgerekende data zijn wel in de vakantieperiode, dus dan zou ik wel even zeker willen weten dat ik beeld ben als ik jou was.
Dat geloof ik wel jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:28 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Op de website staat dat ze in de 7e of 8e maand contact opnemen. Ik weet het nooit in maanden, zit ik nu in de 7e maand?
Jij ging ook naar Zin toch?quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:22 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb überhaupt niets meer gehoord van de kraamzorg, alleen een e-mail dat de inschrijving was bevestigd, vlak nadat ik me had aangemeld. Na ja, ik wacht nog wel even af.
Oh maar ik twijfel er ook niet aan dat we goedgekeurd worden hoor. Ik weet alleen niet zo goed wat er nu precies moet gebeuren enzo. Maar dat hoor ik morgen wel.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:08 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Oja, dat hebben wij volgende week. Wij hebben 3 rompertjes, een mutsje, 2 paar sokjes en een paar handdoeken. Ik twijfel er niet aan dat we goedgekeurd worden
Daar heb ik dus ook geen enkel idee van. Ik weet dat ik nu 26 weken ben, maar ik hoor echt compleet andere dingen om mij heen als het gaat om de maand waarin ik zit. Heb ook geen idee wanneer het derde trimester begint.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:28 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Op de website staat dat ze in de 7e of 8e maand contact opnemen. Ik weet het nooit in maanden, zit ik nu in de 7e maand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |