Ik kreeg nog wel een glitterbaby.quote:
Oh nee daar ga ik idd ook niet aan beginnen, t babytopic. Ik weet hoe het werkt inmiddels en als ik vragen heb dan kijk k welquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:27 schreef klumsy het volgende:
Ik denk dat ik me helemaal niet kom melden, ben wel benieuwd hoe veren me zullen staan![]()
Bij Lola geen idee of ik het zelf gemeld heb of Skoap heb laten doen, weet wel dat ik straks niet in het baby'tjes topic te vinden zal zijn, dat vond ik vorige keer al geen doen om bij te houden, laat staan met 2 kids
oh das jammer! Wij zitten vlakbij Den Haagquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:28 schreef klumsy het volgende:
Ik wil graag een goede tandoori hut bij thuisbezorgd.nl maar helaas is die er hier niet
Kan ik me wel iets bij voorstellen ja. Dan heb je genoeg andere dingen aan je hoofd, maar dat lijkt me thuis ook wel.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:27 schreef Risu het volgende:
[..]
Ik kreeg nog wel een glitterbaby.![]()
Ja, in het ziekenhuis word je echt geleefd die eerste dagen. Weet niet hoe het gaat als je lekker thuis bent.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:37 schreef pinquit het volgende:
Wij hebben hier ook alleen maar dominos () döner (
) en Griek (okey ook
maar lief krijgt daar steeds een rare reactie van - hele nacht kotsen enzulks
)
Mijn breur woont in Den Haag en kookt nooit
Je moet hier es een burger bestellen! Echt god-de-lijkquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:39 schreef Mariposas het volgende:
Ik woon in Den Haag maar ik heb zelden tot nooit afhaal-eten.Hooguit een paar keer per jaar de Thai Fresh.
Ik ben ze nog niet lekkerder tegen gekomen (zelfs niet onze lekkere zelfgemaakte) dan van onze lokale (niet italiaanse) pizzabakkerquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:42 schreef pinquit het volgende:
Ik ben wel dol op de (gewone Italiaanse) pizza salami van onze Turk <3 die is zoveel lekkerder dan die van de italiaan
Ik post hier over alles behalve mn zwangerschap of kind geloof ikquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:37 schreef Mariposas het volgende:
Haha, nou ik vond het vooral apart omdat ik me nog herinner dat mm hier heen kwam omdat ze op zwangerschapspagina geen aansluiting had ofzo, maar blijkbaar was het uiteindelijk toch nog beter dan OUD.Dus ik was zwaar gedist daardoor.
![]()
En mignonne en mineola, goeden garp.Jullie posten hier zo veel dat het wel opvalt als jullie rond de UD een dagje niet posten.
Ah, klinkt goed!quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:47 schreef mignonne het volgende:
Trouwens Twist, als je ooit in Den Haag bent, hier schijn je uitstekend glutenvrij te kunnen eten als je van te voren even belt met de eigenaareigenaar heeft zelf coeliakie of iig véél ervaring ermee, ik hoor altijd lovende woorden, moeten het nog een keer uit gaan proberen.
http://www.tritunggal.nl/
Goede tip voor een vegetariër.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je moet hier es een burger bestellen! Echt god-de-lijk![]()
http://www.thuisbezorgd.nl/sahbi-burgers
het water loopt me spontaan in de mond
oh kutquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:58 schreef mignonne het volgende:
ik vind t al heel wat dat k redelijk op mn netvlies heb wie er een of twee kinderen krijgt. Twist is de enige met voedingsgewoontes die ik onthouden heb verder hoor![]()
Doe ik! Binnenkort maar es bij m gaan etenquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
geef die link maar door aan je broertje dan
ik heb nog 30 pakken staan van toen ie uit het assortiment gingquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:00 schreef twist02 het volgende:
[..]I feel special
Weet niet of je wel eens pasta bij de Lidl haalde (die uit het assortiment is)? Want die komt waarschijnlijk weer terug!
staat alweer tussen de nieuwe producten: http://www.lidl.nl/nl/2734.htmquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:14 schreef twist02 het volgende:
Haha, slim!![]()
Ik had de Lidl gemaild onder het mom van 'baat het niet, dan schaadt het niet' en kreeg toevallig vanmorgen een mailtje terug dat ze er met man en macht aan werken om die pasta terug te krijgen in het assortiment!
Oeh, nice!quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:33 schreef Elleska het volgende:
[..]
staat alweer tussen de nieuwe producten: http://www.lidl.nl/nl/2734.htm
/lurk
Blame it on de user die zo heet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:37 schreef Lijnloos het volgende:
Ja lekker dan stelletje preggo's, nou moet ik ook pizza... Of nee, Henk wil pizza! Maar ik mag niet
volgende week ben ik in NL, eindelijk. Ik heb denk ik al een half jaar geen kroket meer gehad...quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:43 schreef Selvaria het volgende:
Afhaaleten doet me gelukkig niet zo heel veel. Wat ik wel moeilijk vind om te weerstaan zijn loempia's van de markt (die mķet ik als ik langsloop) en eens in de zoveel tijd heb ik broodje kroket-cravings.
quote:
zo'n bodem van bloemkool een idee als experimentje?quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:37 schreef Lijnloos het volgende:
Ja lekker dan stelletje preggo's, nou moet ik ook pizza... Of nee, Henk wil pizza! Maar ik mag niet
huuuuquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:34 schreef LuDann het volgende:
Verdorie Mignonne, nou heb ik zin in bloemkool.![]()
Ik kan het al proeven. Bah.quote:
Oja, dat hebben wij volgende week. Wij hebben 3 rompertjes, een mutsje, 2 paar sokjes en een paar handdoeken. Ik twijfel er niet aan dat we goedgekeurd wordenquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:34 schreef LuDann het volgende:
Morgen intake kraamzorg. Geen idee of ik al iets op orde ''hoor'' te hebben, ben benieuwd. We hebben wel een hoop in huis, maar nog niks af. Alles spullen staan, al dan niet nog in de verpakking, in de babykamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |