quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:58 schreef mignonne het volgende:
ik vind t al heel wat dat k redelijk op mn netvlies heb wie er een of twee kinderen krijgt. Twist is de enige met voedingsgewoontes die ik onthouden heb verder hoor![]()
Doe ik! Binnenkort maar es bij m gaan etenquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
geef die link maar door aan je broertje dan
ik heb nog 30 pakken staan van toen ie uit het assortiment gingquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:00 schreef twist02 het volgende:
[..]I feel special
Weet niet of je wel eens pasta bij de Lidl haalde (die uit het assortiment is)? Want die komt waarschijnlijk weer terug!
staat alweer tussen de nieuwe producten: http://www.lidl.nl/nl/2734.htmquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:14 schreef twist02 het volgende:
Haha, slim!![]()
Ik had de Lidl gemaild onder het mom van 'baat het niet, dan schaadt het niet' en kreeg toevallig vanmorgen een mailtje terug dat ze er met man en macht aan werken om die pasta terug te krijgen in het assortiment!
Oeh, nice!quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:33 schreef Elleska het volgende:
[..]
staat alweer tussen de nieuwe producten: http://www.lidl.nl/nl/2734.htm
/lurk
Blame it on de user die zo heet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:37 schreef Lijnloos het volgende:
Ja lekker dan stelletje preggo's, nou moet ik ook pizza... Of nee, Henk wil pizza! Maar ik mag niet
volgende week ben ik in NL, eindelijk. Ik heb denk ik al een half jaar geen kroket meer gehad...quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:43 schreef Selvaria het volgende:
Afhaaleten doet me gelukkig niet zo heel veel. Wat ik wel moeilijk vind om te weerstaan zijn loempia's van de markt (die mķet ik als ik langsloop) en eens in de zoveel tijd heb ik broodje kroket-cravings.
quote:
zo'n bodem van bloemkool een idee als experimentje?quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:37 schreef Lijnloos het volgende:
Ja lekker dan stelletje preggo's, nou moet ik ook pizza... Of nee, Henk wil pizza! Maar ik mag niet
huuuuquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:34 schreef LuDann het volgende:
Verdorie Mignonne, nou heb ik zin in bloemkool.![]()
Ik kan het al proeven. Bah.quote:
Oja, dat hebben wij volgende week. Wij hebben 3 rompertjes, een mutsje, 2 paar sokjes en een paar handdoeken. Ik twijfel er niet aan dat we goedgekeurd wordenquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:34 schreef LuDann het volgende:
Morgen intake kraamzorg. Geen idee of ik al iets op orde ''hoor'' te hebben, ben benieuwd. We hebben wel een hoop in huis, maar nog niks af. Alles spullen staan, al dan niet nog in de verpakking, in de babykamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |