Nee, maar vindt het wel een goeie grapquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt het programma ook gezien?
Mooi kut voor Sherlock.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
Martin Freeman joins ‘Captain America: Civil War'
Martin en Benedict zouden alleen maar Sherlock moeten maken voor mijn vermaak.quote:
Ik wil meer dan 1,5 uur Sherlock.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De kerst special is al opgenomen hoor, marvel hater
Dan ga je de huidige 13,5 uur Sherlock toch lekker non stop kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil meer dan 1,5 uur Sherlock.
ik ken ze bijna allemaal uit mijn hoofdquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan ga je de huidige 13,5 uur Sherlock toch lekker non stop kijken
grgr
Jamaar voor kerst 2015. En dan die volgende episodes pas eind 2016.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De kerst special is al opgenomen hoor, marvel hater
Wat goed is, moet je soms op wachtenquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jamaar voor kerst 2015. En dan die volgende episodes pas eind 2016.![]()
Heiligschennis.quote:
Charlie XCX. Ik ben het wel eens met de_boswachter:quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:14 schreef de_boswachter het volgende:
En die Charly SCX mogen ze ook van de radio aftrappen.
Dan ik ook.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Charlie XCX. Ik ben het wel eens met de_boswachter:
[..]
Napoleon?quote:
538 muziek.quote:
Die zijn lekkerquote:
Dat vind ik nou van het meeste werk van Robbie.quote:
Idem.quote:
Eens!quote:
quote:
Is er wellicht overheen mogen gaan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weten wat Tom Hanks gebruikt had op het moment dat ie ja zei tegen deze clip. Dat moet verdomd goed spul zijn geweest.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weten wat Tom Hanks gebruikt had op het moment dat ie ja zei tegen deze clip. Dat moet verdomd goed spul zijn geweest.
quote:Why Tom Hanks Appears in Carly Rae Jepsen's Music Video
While some might assume that the "Call Me Maybe" singer had to beg the Oscar winner to appear in her video, in reality, it was Hanks' idea.
It turns out that Hanks is friendly with Jepsen's manager, Scooter Braun. One night over dinner, Braun shared Jepsen's concept for the clip with Hanks.
"He was telling him how I had this vision for like a male lead, that I wanted to have this guy sing the song rather than me, and I thought it would be really comedic and funny, especially if it was someone totally unexpected," Jepson told ABC News. "And Tom was like, 'Well, why don’t you guys ever ask me?'
"So I got a call from Scooter three days before Christmas, like, 'What about Tom Hanks?' I’m like, 'Are you kidding me? That’s Christmas come early! So, yes, please!'" she added.
Wat een onzinpost.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:40 schreef Sersjee het volgende:
Zijn verhaal: hij is (nu waarschijnlijk was) bevriend met de regisseur van de clip. En hij had ja gezegd voordat hij er erg in had.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:40 schreef Sersjee het volgende:
In principe vrij weinig, al helemaal omdat ik zelden clips kijk. Maar Tom Hanks. In zoiets. Ik snap het gewoon niet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
En bovendien Sersj, wat kan jou in godsvredesnaam die clip boeien
Ik gok dat hij z'n post al klaar had staan.quote:
Wauw, jij durft!!quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
Weing mis met deze plaat.
De rest van Dotan is wel dikke stront in een trechter, maar Home is een leuke song,
*rent weg*
Hungry > Homequote:Op woensdag 6 mei 2015 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
Weing mis met deze plaat.
De rest van Dotan is wel dikke stront in een trechter, maar Home is een leuke song,
*rent weg*
klopt, maar dat tussenstuk van Hungryquote:
Hai!quote:
"vakantie" heet dat tochquote:Op woensdag 6 mei 2015 11:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai!![]()
Zo weer weg, mag eindelijk weer werken na een week huisarrest
Wat ben je toch ook een heerlijke lul af en toequote:
Zeg, doe eens liev tegen Mintquote:
Ik betaal teveelquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoveel belasting betaal ik anders niet.
Wat moet ik nou weer in dit topic.quote:
Omdat Sugar een bazentrack is en The Killers absoluut NIET!quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:16 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Around The World - Daft Punk
When You Were Young - The Killers
Lunchbox 2
Human Nature - Michael Jackson
Sugar - Editors
Waarom niet The Killers en MJ in 1 lunchbox.![]()
Tevens zou ik LB1 doen, maar Around the world is wel zo'n ongelooflijke aidsplaat.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat Sugar een bazentrack is en The Killers absoluut NIET!
LB2 dus
Ik wou dat ik veel belasting moest betalen... dat betekent namelijk dat ik ook flink wat centjes verdienquote:
Dat had ook gemogen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:17 schreef ChatGirl het volgende:
Als The Killers en Editors in een lunchbox hadden gezeten dan had ik wel gestemd. Nu zijn ze alle twee ruk.
Brandon Flowers met z'n anusstemquote:
Ik heb niks met The Killers / Brandon Flowers.... totaal niet mijn muziek...quote:
Jahoor.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat ben jij boos vandaag.
Alles okee?
[ afbeelding ]
als het nou Christopher Walken was geweest dan kon ik het begrijpenquote:Op woensdag 6 mei 2015 11:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In principe vrij weinig, al helemaal omdat ik zelden clips kijk. Maar Tom Hanks. In zoiets. Ik snap het gewoon niet.
quote:
oke, zondequote:
Mr. Brightside was nog wel leukquote:
en when you were young?quote:
Die speelden ze als laatste nummer zie ik net, toen ben ik teruggegaan naar de camping, bij het laatste of een-na-laatste nummer ofzo.quote:
Zoek je alvast de songtekst?quote:
Voor het einde van een concert al terug naar de camping gaan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die speelden ze als laatste nummer zie ik net, toen ben ik teruggegaan naar de camping, bij het laatste of een-na-laatste nummer ofzo.
Als het pure aids is terecht, maar bij de headliner die je een hele tijd hebt bekeken is dat welquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Voor het einde van een concert al terug naar de camping gaan.![]()
Doe ik normaal nooit hoor, maar ik stond daar en vond er gewoon niets aan. Moet ik daar dan blijven staanquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Voor het einde van een concert al terug naar de camping gaan.![]()
Dat zou ik echt nooit doen. Hoe ruk het ook is. Zeker niet bij de headliner van de dag.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe ik normaal nooit hoor, maar ik stond daar en vond er gewoon niets aan. Moet ik daar dan blijven staanBen toen naar die stenen trap gelopen, heb daar nog een paar nummers gezeten en had het toen wel gehad
Dat kan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:12 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit doen. Hoe ruk het ook is. Zeker niet bij de headliner van de dag.
Wat de neuk moet je dan al op de camping?quote:
Ik heb het gedaan toen Coldplay op PP stond (2011?). Iedereen van m'n vriendengroep vond het ruk en toen ging ik ook maar mee naar de camping. En ik heb er spijt van, ook al vind ik het geen súperband.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:12 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit doen. Hoe ruk het ook is. Zeker niet bij de headliner van de dag.
Ja PP11 was dat. Ik vond het ook niet super. Maar het was wel een prima sfeertje.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan toen Coldplay op PP stond (2011?). Iedereen van m'n vriendengroep vond het ruk en toen ging ik ook maar mee naar de camping. En ik heb er spijt van, ook al vind ik het geen súperband.
Dat van een afstandje toekijken deed ik al een half concert, toen hadden we honger en gingen we knakworsten eten op de camping. Wat maakt dat halve nummer die we niet gezien hebben nou uitquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat de neuk moet je dan al op de camping?
Ga dan ergens achter op het veld bier drinken en van een afstandje toekijken.
Maar goed, het zal mij ook een zorg zijn.
Je zei net wat anders duck.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat van een afstandje toekijken deed ik al een half concert, toen hadden we honger en gingen we knakworsten eten op de camping. Wat maakt dat halve nummer die we niet gezien hebben nou uit![]()
Een half fucking nummer
quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die speelden ze als laatste nummer zie ik net, toen ben ik teruggegaan naar de camping, bij het laatste of een-na-laatste nummer ofzo.
QFTquote:
Eenschquote:
Ja, we liepen langzaam terug, tegen de tijd dat je bij de ingang ben en echt niets meer kan zien was het bijna klaar. Maar anyway, ik vond er gewoon niets aan live, normaal loop ik vrijwel nooit voor het einde weg hoor, en idd zeker niet bij een headliner. Een aantal nummers van The Killers kan ik op cd best waarderen maar overal is het niet mijn ding.quote:
Wolter Kroes en K-Liber?quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook al aardig wat live gezien, heb nu een mooie spreadsheet, ook voor Wolfrolf![]()
https://docs.google.com/s(...)s1IHj1MNskuk/pubhtml
Metallica maar 1 keer gezien hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, we liepen langzaam terug, tegen de tijd dat je bij de ingang ben en echt niets meer kan zien was het bijna klaar. Maar anyway, ik vond er gewoon niets aan live, normaal loop ik vrijwel nooit voor het einde weg hoor, en idd zeker niet bij een headliner. Een aantal nummers van The Killers kan ik op cd best waarderen maar overal is het niet mijn ding.
Ik heb ook al aardig wat live gezien, heb nu een mooie spreadsheet, ook voor Wolfrolf![]()
Vanwaar zo weinig op RW08?quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, we liepen langzaam terug, tegen de tijd dat je bij de ingang ben en echt niets meer kan zien was het bijna klaar. Maar anyway, ik vond er gewoon niets aan live, normaal loop ik vrijwel nooit voor het einde weg hoor, en idd zeker niet bij een headliner. Een aantal nummers van The Killers kan ik op cd best waarderen maar overal is het niet mijn ding.
Hij heeft geen vraag getwitterdquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
Holy Moly
Zal Pandaplint z'n comeback kunnen maken bij Domien?
Nee want Domien heeft Pandaplint op de banlijst staan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
Holy Moly
Zal Pandaplint z'n comeback kunnen maken bij Domien?
K-Liber stonden hier op het gratis jaarlijkse festivalquote:
Yep, Metallica was geweldig maar de vorige keer dat ze in Nederland waren was in 2009 en toen luisterde ik totaal nog niet naar die muziek.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Metallica maar 1 keer gezien hebben
Nooit in Het Paard geweest?
Maar da's een beste lijst!
Beth Hart
Mijn vader is een zeer groot Neil Young fan, en onderweg naar vakantiebestemming in Oostenrijk gingen we naar Neil Young op RW, The Verve was mooi meegenomen, was goedquote:
Domienquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee want Domien heeft Pandaplint op de banlijst staan.
Met z'n goudvissen.quote:
Ook van deze vriendin moest hij Fok! verlaten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
M.I.A.
Waar is ons Plintje eigenlijk? Hij is al een week M.I.A. ook op twitter
Dan verwacht ik binnenkort een nieuwe user in het topicquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook van deze vriendin moest hij Fok! verlaten.
En bladhark?quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan verwacht ik binnenkort een nieuwe user in het topic![]()
Of Henkde_J komt weer terug
Hoe zou het met Rickario zijn eigenlijk?
Stttt.quote:
Plint is door z'n vrouw van Fok! gejaagd?quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik dacht dat mokkeltje had omarmt dat Pandaplintje op Fok! zat?
Daar worden geen grappen over gemaakt, Muis!quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij is de ode voor de fruitmachine ooit begonnen als een grap?
Ook niet over opa Roel?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar worden geen grappen over gemaakt, Muis!
Moraalriddersquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:39 schreef ChatGirl het volgende:
Godnondedju, al die butthurt mensen onder dit filmpje
https://www.facebook.com/(...)82535239/?permPage=1
Eens.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Rubberen tegel generatie
Je had pas een goede jeugd gehad als je continu met blauwe plekken en pleisters rond liep met je kleren vol met scheuren en vlekken.
Idd.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moraalridders
Zo komen al die gaye jongens op deze wereld, van die overbeschermende ouders
Mam ik ben buitenspelen! Waar gaan jullie heen? Owh waarschijnlijk naar de overkant van de sloot.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens.
Goeie oude tijd, dat je hele dagdelen de hort op was zonder dat je ouders wisten waar je zat. Heerlijk!
Kleine kinderen zijn net stuiterballen, die kunnen wel tegen een stevig valpartijtjequote:Op woensdag 6 mei 2015 14:39 schreef ChatGirl het volgende:
Godnondedju, al die butthurt mensen onder dit filmpje
https://www.facebook.com/(...)82535239/?permPage=1
Een voordeel van op het platteland wonen was ook dat als je moeder bij de achterdeur stond te schreeuwen dat het tijd was om te eten, dat je dat honderden meters ver gewoon kon horenquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens.
Goeie oude tijd, dat je hele dagdelen de hort op was zonder dat je ouders wisten waar je zat. Heerlijk!
en dan had hij een blauwe plek gehad en was hij gaan huilen van de schrik... wat een wereldramp.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kleine kinderen zijn net stuiterballen, die kunnen wel tegen een stevig valpartijtje
Neemt niet weg dat ik het zielig vind voor het jochie, hij had zomaar eerder uit de glijbaan kunnen vliegen..
Ook kleine kinderen zijn niet onkwetsbaar he?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en dan had hij een blauwe plek gehad en was hij gaan huilen van de schrik... wat een wereldramp.
Huilen is goed voor z'n longetjes. Tegenwoordig mag een kind niet meer huilen want dan is het zielig.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en dan had hij een blauwe plek gehad en was hij gaan huilen van de schrik... wat een wereldramp.
Mijn broers hebben erger meegemaakt en die leven ook nog...quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ook kleine kinderen zijn niet onkwetsbaar he?
en geen blauwe plekken, want stel je voor dat iemand denkt dat jij je kind mishandelt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Huilen is goed voor z'n longetjes. Tegenwoordig mag een kind niet meer huilen want dan is het zielig.
chocolaquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat zal ik mij zelf kado doen voor mijn verjaardag?
spaanse sloffenquote:
Iddquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens.
Ik fietste altijd stiekem naar de grote stad, terwijl ik eigenlijk het dorp niet eens uit mocht.quote:
Verkapte 'ik ben bijna jarig' - post.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat zal ik mij zelf kado doen voor mijn verjaardag?
FTFYquote:
Kloptquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Verkapte 'ik ben bijna jarig' - post.
Goede post.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:21 schreef Sersjee het volgende:
En dan Kelly Clarkson draaien... Doe dan Jimmy Eat World.
Dat is Hank Williams 3 die dat zingtquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
The Dick back in Dixy and the Cunt back in Country
Sprak de Brabanderquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal, ga weg.
Dit is echt non-muziek.
Ik kan dit niet verstaan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sprak de Brabander
Dit is pas muziek in een fatsoenlijke taal.
Ja, dit soort nonnen:quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal, ga weg.
Dit is echt non-muziek.
De muziek is prima, de taal daarentegenquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sprak de Brabander
Dit is pas muziek in een fatsoenlijke taal.
Neequote:
En ze zingen niet ineens in dialectquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal, ga weg.
Dit is echt non-muziek.
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie J al verschijnen in zo'n pakje...
Ik vind het alleen maar laughing stock. Alleen Skik kan ik wel goed hebben.quote:
Jovink en de Voederbietelsquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar laughing stock. Alleen Skik kan ik wel goed hebben.
Volgens mij is er met haar innerlijk ook weinig mis.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
Ze heeft wel het lichaam ervoor
Maar goed, daar heb ik'r ook op uitgezochtoppervlakkige kneus dat ik ben
Ach, zoals bij elke vrouw moet je het mooiste er zelf instoppenquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is er met haar innerlijk ook weinig mis.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, zoals bij elke vrouw moet je het mooiste er zelf instoppen
Manmanmanquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet ik, maar die tekst is zo baas, ik wilde het even roepenquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is Hank Williams 3 die dat zingt
Christus te paard, SC.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Terechtquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Weet ik, maar die tekst is zo baas, ik wilde het even roepen
quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Christus te paard, SC.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Einde bericht.
quote:
Hej, die was al ff niet meer gepost.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:55 schreef wolfrolf het volgende:
NWS / Jongedame poept in politieauto
Ik zou haar raken.
Ik miste je al.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
"We weten nog niet of het om volwassenen of kinderen gaat. Dat maakt het alleen maar angstiger."
NOS op 3
[..]
wat een lollig gifje roelquote:
Ik vind 'm echt schijtirritant.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dit best een lekkere plaat van Imagine Dragons
Zouden meer vrouwen moeten doen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb nog een lollig gifje voor je:
[ afbeelding ]
Ja, nog wel idd.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dit best een lekkere plaat van Imagine Dragons
Idd, hopelijk wordt'ie niet kapotgedraaid...quote:
SCTTH -> MHquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, hopelijk wordt'ie niet kapotgedraaid...
quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dat de laatste tijd aangebroken is.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:17 schreef Abrikozentaart het volgende:
wat vinden jullie de laatste tijd van Giel??
hij is echt beter dan ooitquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:17 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik luister niet naar zijn programma. Vanaf 9 uur luister ik naar Bart Arens op radio 2. Vanaf 10 uur gaat de radio op 3fm.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:17 schreef Abrikozentaart het volgende:
Nee, helaas nietquote:
Ik deed een zeer oncharmante harde grinnikquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar om 10 uur is hij klaarquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:56 schreef ChatGirl het volgende:
Ik luister nooit naar Giel, want dan ben ik nog niet wakker (ok, om 10 uur wel)
Om 10 uur ben ik pas wakker, uit bed, aangekleed en heb ik m'n laptop aan.quote:
Z'n stem is minder ergquote:Op donderdag 7 mei 2015 07:36 schreef JDude het volgende:
Vanochtend voor het eerst de megahit gehoord.
James B. is dus gewoon een afkorting van James Blunt.
Gefeliciteerdquote:
Met allesquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met alles
Single zijn, nieuwe jurkjes, naaien, verjaardag, geen alcohol meer drinken, Portugal memories, 3FM etc
See what I did here?quote:
Ja ik zag het heus wel!quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
See what I did here?
Stiekem ertussen door zetten
Ik ben vorig jaar ook 29 geworden. Dit jaar word ik 28quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik zag het heus wel!
Maar ik word gewoon weer 25 dit jaar. En zolang ik er nog uit zie als 25 houd ik het vol.
Prachtige leeftijd, 25. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik zag het heus wel!
Maar ik word gewoon weer 25 dit jaar. En zolang ik er nog uit zie als 25 houd ik het vol.
Bedanktquote:Op donderdag 7 mei 2015 09:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Prachtige leeftijd, 25. Gefeliciteerd!
En al die kut-3fmbandjes er ook weer tussen he. Dotan, Chef Special, Douwe Bob. Jezus, zelfs Gers Pardoel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die keuzelijstGeen Highway 61 revisited bijvoorbeeld, sjeuzus zeg.
Niet dat ik erop zou stemmen want ben niet zo van Dylan, maar die moet er toch wel op.
En mijn favoriete Beatleplaat er ook niet bij.
Mag van mij best want het wordt toch een kutlijstje, maar geef dan de klassiekers ook een eerlijke kans. Het is zo flinterdun.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
En al die kut-3fmbandjes er ook weer tussen he. Dotan, Chef Special, Douwe Bob. Jezus, zelfs Gers Pardoel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: stemlijstjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit er maar van gebakken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:34 schreef Bronson het volgende:
Mijn lijstje:
Ik moest hier om lachen:
Bedankt voor je stem!
Wat een zalige keuze! We prijzen je om je muzieksmaak. Je hoort op donderdag 14 en vrijdag 15 mei of jouw favoriete albums aller tijden ook door anderen verafgood worden.
![]()
Doe dit nou niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hier hebben ze tenminste wel normale Dylankeuzes.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:37 schreef Bronson het volgende:
De stemlijst van StuBru.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://stubru.be/album500/dealbum500delijst
Niet alleen dat.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier hebben ze tenminste wel normale Dylankeuzes.
Ja nog veel meer, maar die Dylankeuzes bij 3fm waren bijzonder treurig.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Niet alleen dat.
Ik moet nog altijd lachen als 3fm zegt dat StuBru hun Belgische tegenhanger is.
niet gezien maar hij scheen het laatste kwartier even te beesten jaquote:
Mwah, tijdens de gehele wedstrijd wel erg mooie dingen laten zien, hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
niet gezien maar hij scheen het laatste kwartier even te beesten ja
Ze zouden een kledingstuk naar hem moeten vernoemen.quote:
Deze man snaptquote:Op donderdag 7 mei 2015 09:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze zouden een kledingstuk naar hem moeten vernoemen.
De messi-jas.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze zouden een kledingstuk naar hem moeten vernoemen.
De messi-jas.
Mijn lijstje:
Ik moest hier om lachen:
Bedankt voor je stem!
Wat een zalige keuze! We prijzen je om je muzieksmaak. Je hoort op donderdag 14 en vrijdag 15 mei of jouw favoriete albums aller tijden ook door anderen verafgood worden.
![]()
godsamme zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben bang dat de uiteindelijke lijst hierbij in de buurt gaat komen
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
Goed nummer van een topband, gaan het nog ver schoppen. Denk dat ze over een jaar of 20 nog steeds bestaan!quote:
Mijn lijstje:
Ik moest hier om lachen:
Bedankt voor je stem!
![]()
Goeie smaak mangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ik kon het niet laten toen ik de keuzelijst zag. Ik had nog de bedoeling om er heel serieus aan te beginnen, maar na het zien van de lijst kon ik het niet meer opbrengen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
godsamme zegben bang dat de uiteindelijke lijst hierbij in de buurt gaat komen
Anale vernedering zou gepast zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn vriendin zei van het weekend dat ze Kensington wel een leuke band vond...
Ik stierf een klein beetje van binnen.
Kan me het best voorstellen. Simpele hap-slik-weg muziek.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ze is gewoon een beetje in de wa a a a a a rquote:Op donderdag 7 mei 2015 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
Slikt ze eindelijk een keer...quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan me het best voorstellen. Simpele hap-slik-weg muziek.
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)Hemelse-Honderd-2015quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Slikt ze eindelijk een keer...
Maar eh, even terzijde, waar kan je die lijst invullen? kan het niet vinden op de 3FM site
Daarom StuBru.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga dit jaar niet luisteren denk ikBen er wel een beetje klaar mee zo. Misschien als ik wat tijd over heb.
Waar kan ik heenquote:Op donderdag 7 mei 2015 10:15 schreef wolfrolf het volgende:
Maar jongens
WAAR MOET IK HEEN ALS DE STRATEN ZIJN ROEPEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |