Nee, maar vindt het wel een goeie grapquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt het programma ook gezien?
Mooi kut voor Sherlock.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
Martin Freeman joins ‘Captain America: Civil War'
Martin en Benedict zouden alleen maar Sherlock moeten maken voor mijn vermaak.quote:
Ik wil meer dan 1,5 uur Sherlock.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De kerst special is al opgenomen hoor, marvel hater
Dan ga je de huidige 13,5 uur Sherlock toch lekker non stop kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil meer dan 1,5 uur Sherlock.
ik ken ze bijna allemaal uit mijn hoofdquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan ga je de huidige 13,5 uur Sherlock toch lekker non stop kijken
grgr
Jamaar voor kerst 2015. En dan die volgende episodes pas eind 2016.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De kerst special is al opgenomen hoor, marvel hater
Wat goed is, moet je soms op wachtenquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jamaar voor kerst 2015. En dan die volgende episodes pas eind 2016.![]()
Heiligschennis.quote:
Charlie XCX. Ik ben het wel eens met de_boswachter:quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:14 schreef de_boswachter het volgende:
En die Charly SCX mogen ze ook van de radio aftrappen.
Dan ik ook.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Charlie XCX. Ik ben het wel eens met de_boswachter:
[..]
Napoleon?quote:
538 muziek.quote:
Die zijn lekkerquote:
Dat vind ik nou van het meeste werk van Robbie.quote:
Idem.quote:
Eens!quote:
quote:
Is er wellicht overheen mogen gaan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weten wat Tom Hanks gebruikt had op het moment dat ie ja zei tegen deze clip. Dat moet verdomd goed spul zijn geweest.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weten wat Tom Hanks gebruikt had op het moment dat ie ja zei tegen deze clip. Dat moet verdomd goed spul zijn geweest.
quote:Why Tom Hanks Appears in Carly Rae Jepsen's Music Video
While some might assume that the "Call Me Maybe" singer had to beg the Oscar winner to appear in her video, in reality, it was Hanks' idea.
It turns out that Hanks is friendly with Jepsen's manager, Scooter Braun. One night over dinner, Braun shared Jepsen's concept for the clip with Hanks.
"He was telling him how I had this vision for like a male lead, that I wanted to have this guy sing the song rather than me, and I thought it would be really comedic and funny, especially if it was someone totally unexpected," Jepson told ABC News. "And Tom was like, 'Well, why don’t you guys ever ask me?'
"So I got a call from Scooter three days before Christmas, like, 'What about Tom Hanks?' I’m like, 'Are you kidding me? That’s Christmas come early! So, yes, please!'" she added.
Wat een onzinpost.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:40 schreef Sersjee het volgende:
Zijn verhaal: hij is (nu waarschijnlijk was) bevriend met de regisseur van de clip. En hij had ja gezegd voordat hij er erg in had.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:40 schreef Sersjee het volgende:
In principe vrij weinig, al helemaal omdat ik zelden clips kijk. Maar Tom Hanks. In zoiets. Ik snap het gewoon niet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
En bovendien Sersj, wat kan jou in godsvredesnaam die clip boeien
Ik gok dat hij z'n post al klaar had staan.quote:
Wauw, jij durft!!quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
Weing mis met deze plaat.
De rest van Dotan is wel dikke stront in een trechter, maar Home is een leuke song,
*rent weg*
Hungry > Homequote:Op woensdag 6 mei 2015 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
Weing mis met deze plaat.
De rest van Dotan is wel dikke stront in een trechter, maar Home is een leuke song,
*rent weg*
klopt, maar dat tussenstuk van Hungryquote:
Hai!quote:
"vakantie" heet dat tochquote:Op woensdag 6 mei 2015 11:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai!![]()
Zo weer weg, mag eindelijk weer werken na een week huisarrest
Wat ben je toch ook een heerlijke lul af en toequote:
Zeg, doe eens liev tegen Mintquote:
Ik betaal teveelquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoveel belasting betaal ik anders niet.
Wat moet ik nou weer in dit topic.quote:
Omdat Sugar een bazentrack is en The Killers absoluut NIET!quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:16 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Around The World - Daft Punk
When You Were Young - The Killers
Lunchbox 2
Human Nature - Michael Jackson
Sugar - Editors
Waarom niet The Killers en MJ in 1 lunchbox.![]()
Tevens zou ik LB1 doen, maar Around the world is wel zo'n ongelooflijke aidsplaat.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat Sugar een bazentrack is en The Killers absoluut NIET!
LB2 dus
Ik wou dat ik veel belasting moest betalen... dat betekent namelijk dat ik ook flink wat centjes verdienquote:
Dat had ook gemogen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:17 schreef ChatGirl het volgende:
Als The Killers en Editors in een lunchbox hadden gezeten dan had ik wel gestemd. Nu zijn ze alle twee ruk.
Brandon Flowers met z'n anusstemquote:
Ik heb niks met The Killers / Brandon Flowers.... totaal niet mijn muziek...quote:
Jahoor.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat ben jij boos vandaag.
Alles okee?
[ afbeelding ]
als het nou Christopher Walken was geweest dan kon ik het begrijpenquote:Op woensdag 6 mei 2015 11:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In principe vrij weinig, al helemaal omdat ik zelden clips kijk. Maar Tom Hanks. In zoiets. Ik snap het gewoon niet.
quote:
oke, zondequote:
Mr. Brightside was nog wel leukquote:
en when you were young?quote:
Die speelden ze als laatste nummer zie ik net, toen ben ik teruggegaan naar de camping, bij het laatste of een-na-laatste nummer ofzo.quote:
Zoek je alvast de songtekst?quote:
Voor het einde van een concert al terug naar de camping gaan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die speelden ze als laatste nummer zie ik net, toen ben ik teruggegaan naar de camping, bij het laatste of een-na-laatste nummer ofzo.
Als het pure aids is terecht, maar bij de headliner die je een hele tijd hebt bekeken is dat welquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Voor het einde van een concert al terug naar de camping gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |