SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Guard op 08-05-2015 11:47:59 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Geen reactie van mijn knie na gisteren![]()
Het is maar goed dat ik vandaag hele andere dingen te doen heb, anders zou ik waarschijnlijk meteen veel te lang gaan lopen
F means you're fucked![]()
Tja met al dat trainen moet je ook een keer lopen. Mogen mijn geplande loopjes in de wie-loopt-waar?
1
2[b]17 mei 2015 - Leiden Marathon(Leiden)[/b]
[*] abraham - HM
1
2[b]27 juni 2015 - [url=http://www.veluwezoomtrail.nl/]Veluwezoom Trail (Rheden)[/url][/b]
[*] abraham - 18km
1
2[b]28 juni 2015 - [url=http://www.veluwezoomtrail.nl/]Veluwezoom Trail (Rheden)[/url][/b]
[*] abraham - 14km
1
2[b]4 juli 2015 - [url=http://www.festival-trail-semois.be/nl.php]Festival Trail Herbeumont (be)[/url][/b]
[*] abraham - 28km
1
2[b]11 oktober 2015 - Hoge Veluwe Loop (Hoge Veluwe)[/b]
[*] abraham - 42kmIf at first you fail, re-define your objective.![]()
Ook halloquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:10 schreef abraham het volgende:
[ code verwijderd ]
18km
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja sorryquote:
Heb de code nog niet onder de knie en dikke vingers verwarren preview met post.. Lijkt wel een maandagochtend zo
[ Bericht 0% gewijzigd door abraham op 06-05-2015 09:15:34 (argh.. typo's) ]If at first you fail, re-define your objective.![]()
Goeiemorgenquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:10 schreef abraham het volgende:
Tja met al dat trainen moet je ook een keer lopen. Mogen mijn geplande loopjes in de wie-loopt-waar?
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]![]()
![]()
LT, Mijn dochter is net 1 jaar, maar rent al als een malle achter de poes aan. Ik vind het wel tijd voor d'r eerste wedstrijdje binnenkort![]()
![]()
Er zit en langzaam ecalerende opbouw in inderdaad. Maar inderdaad géén marathon. Ben niet gekquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:20 schreef Devv het volgende:
Je gaat ook nog een keer net geen marathon lopen?
If at first you fail, re-define your objective.![]()
Groot gelijk heb je! Een ultratrail toch wel, neem ik aan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:30 schreef Tarahumara het volgende:
LT, Mijn dochter is net 1 jaar, maar rent al als een malle achter de poes aan. Ik vind het wel tijd voor d'r eerste wedstrijdje binnenkortKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zo, spierpijnKuiten, achillespezen, bovenbenen, voeten. Misschien een tikje te ver gegaan? Herstellen tot vrijdagavond, dat scheelt.
Dat is het criterium: achter de poes aanrennen. Misschien poes meenemen naar het loopje?quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:30 schreef Tarahumara het volgende:
LT, Mijn dochter is net 1 jaar, maar rent al als een malle achter de poes aan. Ik vind het wel tijd voor d'r eerste wedstrijdje binnenkortHet kan nog weleens tegenvallen in het heetst van de strijd. Maar wordt hoe dan ook leuk
![]()
![]()
Poes mee en gaan![]()
T. rent de hele dag, maar verwacht niet dat hij een km kan rennen oid. Misschien bij de Ernst en Bobbie loop volgend jaar, dan is hij 2.5 ()
Spierpijn is fijn Q!![]()
![]()
quote:
Nietquote:![]()
Zelf 2 dagen krom gelopen na een klusochtend, een circuitrun en een uurtje ijshockey met de familie afgelopen weekend.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Guard, kan je mij uit de OP halen voor die Color run op 23 mei?quote:
Die gaat het toch niet wordenHier geen spierpijn, dus misschien toch niet diep genoeg gegaan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:43 schreef Quoi het volgende:
Zo, spierpijnKuiten, achillespezen, bovenbenen, voeten. Misschien een tikje te ver gegaan? Herstellen tot vrijdagavond, dat scheelt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik merk dat ik het toch echt makkelijker vind om in deze tijd van het jaar vaker te lopen, vooral omdat het langer licht is. Zou niet uit moeten maken, maarja...It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Als je nog eens wat weetquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:10 schreef abraham het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]![]()
![]()
![]()
Alles erbij gezetJammer hoorquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Guard, kan je mij uit de OP halen voor die Color run op 23 mei?
Die gaat het toch niet worden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dit waren 16 intervallen met dribbel tussendoor en 2x een viaduct bestormd. Andere inspanning dan jouwtesquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Guard, kan je mij uit de OP halen voor die Color run op 23 mei?
Die gaat het toch niet worden
[..]
Hier geen spierpijn, dus misschien toch niet diep genoeg gegaan?die je trouwens Veelbelovend kunt noemen
![]()
![]()
Ik snap trouwens niet hoe de meesten van ons als kinderen zo goed kunnen rennen maar het toch blijkbaar snel verlerenquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:49 schreef GotC het volgende:
Poes mee en gaan![]()
T. rent de hele dag, maar verwacht niet dat hij een km kan rennen oid. Misschien bij de Ernst en Bobbie loop volgend jaar, dan is hij 2.5 ()
Spierpijn is fijn Q!Al die kids (iets ouder dan, 7-10 jaar of zo) rennen makkelijk kms van 4 tot 6 minuten.. Blijkbaar gaat er toch iets mis in ons proces van opgroeien
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik denk dat kinderen relatief veel spierkracht per kilo lichaamsgewicht hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet hoe de meesten van ons als kinderen zo goed kunnen rennen maar het toch blijkbaar snel verlerenAl die kids (iets ouder dan, 7-10 jaar of zo) rennen makkelijk kms van 4 tot 6 minuten.. Blijkbaar gaat er toch iets mis in ons proces van opgroeien
![]()
Ze kunnen gaan zonder er bij na te denkenquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet hoe de meesten van ons als kinderen zo goed kunnen rennen maar het toch blijkbaar snel verlerenAl die kids (iets ouder dan, 7-10 jaar of zo) rennen makkelijk kms van 4 tot 6 minuten.. Blijkbaar gaat er toch iets mis in ons proces van opgroeien
Net als skiën leren denk ik? Geen angst.
Jammer dat we dat kwijtraken, maar we hebben ons verstand ook nodig. Al ben die soms ook even kwijt![]()
![]()
Ja dat zal ook helpen, maar ik denk dat het ook gewoon is dat kinderen toch al gauw een uur of 4 per dag rondrennen terwijl wij op onze kont zitten. Althans, dat was altijd zo. Misschien dat er nu ook veel kinderen op hun kont zitten te gamenquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ze kunnen gaan zonder er bij na te denken
Net als skiën leren denk ik? Geen angst.
Jammer dat we dat kwijtraken, maar we hebben ons verstand ook nodig. Al ben die soms ook even kwijt
Er zit denk ik ook veel explosiviteit in. Je moet ze eens langer dan 3 kilometer laten rennen. Dan gaat het vaak al een heel stuk minder snelquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik denk dat kinderen relatief veel spierkracht per kilo lichaamsgewicht hebben.. Er zijn denk ik ook relatief weinig kinderen die het echt leuk vinden om verder te lopen. Net als volwassenen die liever niet verder dan een halve marathon gaan
.
![]()
Het is ook niet goed voor (kleine) kinderen om echt duursport te doen. Ik vind het ook altijd best wel schokkend als ik zo'n bericht lees over een 10-jarige die een HM heeft gelopen. Knap, maar eigenlijk heeft dat kind de energie veel harder nodig voor allerlei groeiprocessen en zo. Kinderen die atletiek doen rennen ook meestal niet langer dan 1km aan één stuk, en tussendoor veel oefeningen/spelletjes.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:44 schreef Devv het volgende:
[..]
Er zit denk ik ook veel explosiviteit in. Je moet ze eens langer dan 3 kilometer laten rennen. Dan gaat het vaak al een heel stuk minder snel. Er zijn denk ik ook relatief weinig kinderen die het echt leuk vinden om verder te lopen. Net als volwassenen die liever niet verder dan een halve marathon gaan
.
Geen angst om stuk te gaan en denken er niet bij naquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hartelijk bedankt!quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je nog eens wat weet![]()
![]()
![]()
Alles erbij gezetIf at first you fail, re-define your objective.![]()
Het is een ultra!quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:35 schreef abraham het volgende:
[..]
Er zit en langzaam ecalerende opbouw in inderdaad. Maar inderdaad géén marathon. Ben niet gekWaarschijnlijk komt er nog wel een km bij, vinden ze leuk daar. Vorig jaar kwam ik op 42.6km uit. Maar wel een erg gave loop! Erg mooi lijstje!
![]()
![]()
Gaat eigenlijk niemand van hier de Roparun lopen dit jaar?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
ja, ik in ieder geval.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:16 schreef SiIk het volgende:
Gaat eigenlijk niemand van hier de Roparun lopen dit jaar?It has to mean something
Op een of andere manier moet ik niet denken aan een straat marathon. Waar ik op de weg na 16 km wel klaar ben heb ik in gemengd terrein dat idee niet. Het zal wel een issue zijn met asfalt vs. afstand. Wegkilometers en terreinkilometers voelen gewoon anders.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het is een ultra!Waarschijnlijk komt er nog wel een km bij, vinden ze leuk daar. Vorig jaar kwam ik op 42.6km uit. Maar wel een erg gave loop! Erg mooi lijstje!
Nog wel wat te doen qua training. LDL max staat nu op 28.. klein stukje verder nog dus.If at first you fail, re-define your objective.![]()
Ik denk dat een marathon op een wedstrijddag wel iets anders is dan tijdens een training heel ver lopen. Dat vond ik ook dodelijk saai terwijl ik de marathon zelf helemaal te gek vond.
![]()
Hmm.. Wie weet bedenk ik me ooit nog eens. Volgend jaar is in mijn stadje Leiden tenslotte ook weer een loopje van 42.195 meter gepland.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:34 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat een marathon op een wedstrijddag wel iets anders is dan tijdens een training heel ver lopen. Dat vond ik ook dodelijk saai terwijl ik de marathon zelf helemaal te gek vond.
If at first you fail, re-define your objective.![]()
Gisteravond pap in de benen. Doel was 1km op 6:30, 2ekm op 5:30, 3e 6:30, 4e 5:30 en zo door tm 6 km.
Bij de 2e snelle km kwam ik maar niet goed op tempo. Toen besloten om rustig uit te hobbelen.
Nu wat kleine pijntjes.![]()
![]()
Gefeliciteerd Semtex![]()
Hopelijk valt het mee met de hamstring Mr. B en is even rust houden genoeg om te herstellen.![]()
Dank jequote:Op woensdag 6 mei 2015 11:19 schreef Jero_nimo het volgende:
SEMTEX Gefeliciteerd!!!Volgende marathon voor de Masters! Die gaat nog sneller!
( en GotC en Voccar!) Denk dat dat heuvelachtige Limburgse landschap me geen PR toestaat hoor
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
dat is wel mijn plan, maar ja ik heb ook niet net een dijk van een tijd gelopen in Antwerpenquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dank je( en GotC en Voccar!) Denk dat dat heuvelachtige Limburgse landschap me geen PR toestaat hoor
Ik niet zowaar, al zoeken ze volgens mij nog wel een loper voor het bedrijventeam hier, interesse?quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:16 schreef SiIk het volgende:
Gaat eigenlijk niemand van hier de Roparun lopen dit jaar?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik wil ook wel weer eens met een loop in de OP
1
2[b]26 juni [url=http://www.grachtenloop.nl/]Grachtenloop (Haarlem)[/url][/b]
[*] Schanulleke - 10 km
Bij mij gaat het lopen best okay momenteel, al heb ik enorme last van mijn rug. Na 500 meter lopen is het over, maar na een loopje trekt het er weer in. Het voelt alsof mijn onderste wervels compleet op slot zitten. Met veel rekken en strekken blijft het dragelijk, maar ik hoop er ook weer gau van af te zijn.
[ Bericht 22% gewijzigd door Schanulleke op 07-05-2015 20:49:17 ]Life is what you make it.![]()
Dat is ook weer zo, al viel het mee toch qua hoogtemeters, 316 ofzo? Minder per km dan de zevenheuvelenloop en die is ook snelquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dank je( en GotC en Voccar!) Denk dat dat heuvelachtige Limburgse landschap me geen PR toestaat hoor
![]()
![]()
Ghehe, ik zat wat rond te zoeken om mijn lijstje van wedstrijden van a tot z vol te kunnen maken en zie dat in Duitsland net over de grens een plaatsje is met een X en dat er op 11 september een Xantener Citylauf is
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
En bedankt he? Nu heb ik er nog een hardloopdoel bij...quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:59 schreef MaleDuck het volgende:
Ghehe, ik zat wat rond te zoeken om mijn lijstje van wedstrijden van a tot z vol te kunnen maken en zie dat in Duitsland net over de grens een plaatsje is met een X en dat er op 11 september een Xantener Citylauf is
Welke wedstrijd heb je voor de Q?![]()
Xanten is een leuk plaatsje! Er zit ook een Trinkgut, voor goedkoop bierquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:59 schreef MaleDuck het volgende:
Ghehe, ik zat wat rond te zoeken om mijn lijstje van wedstrijden van a tot z vol te kunnen maken en zie dat in Duitsland net over de grens een plaatsje is met een X en dat er op 11 september een Xantener Citylauf is![]()
![]()
Dat doel was voor mij al een tijdje bekend, ik houd het al bij op mijn blogquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:16 schreef pijll het volgende:
[..]
En bedankt he? Nu heb ik er nog een hardloopdoel bij...
Welke wedstrijd heb je voor de Q?
Ik heb er nog geen, dat zal 1 van de lastigste worden, net als de I, J en Y. Want waar hoort IJsselstein onder? Zat voor de Q te denken aan Quebec, maar dat moet in combi met een vakantie gok ik...Hebben ze daar ook glutenvrij bier?quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Xanten is een leuk plaatsje! Er zit ook een Trinkgut, voor goedkoop bier<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik vrees van niet, maar ik heb er ook nooit naar gezicht. De Bionade is daar in ieder geval wel betaalbaarder dan in NL (al heb ik geen idee of dat wel glutenvrij is).quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat doel was voor mij al een tijdje bekend, ik houd het al bij op mijn blog
Ik heb er nog geen, dat zal 1 van de lastigste worden, net als de I, J en Y. Want waar hoort IJsselstein onder? Zat voor de Q te denken aan Quebec, maar dat moet in combi met een vakantie gok ik...
[..]
Hebben ze daar ook glutenvrij bier?![]()
IJsselstein valt onder de I, wat mij betreft. Je schrijft het immers niet met een i-grec.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen, dat zal 1 van de lastigste worden, net als de I, J en Y. Want waar hoort IJsselstein onder? Zat voor de Q te denken aan Quebec, maar dat moet in combi met een vakantie gok ik...
[..]
Hebben ze daar ook glutenvrij bier?
In België maken ze volop glutenvrij bier, kwam langs in een aflevering van Keuringsdienst van Waarde. Ik weet niet meer wat de naam van de brouwerij is.![]()
Voor mij valt IJsselstein onder de IJ, die ik als afzonderlijke letter in het Nederlandse alfabet beschouw. Ik ben daarin een volgeling van Hugo Brandt Corstius.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Iets anders: ik ben dus even willekeurig aan het bladeren in de kalender op dutchrunners.nl; kom ik ineens de Gouden Pijlloop tegen. Die moet ik gewoon hebben.![]()
Moet je wel winnenquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:52 schreef pijll het volgende:
[..]
Voor mij valt IJsselstein onder de IJ, die ik als afzonderlijke letter in het Nederlandse alfabet beschouw. Ik ben daarin een volgeling van Hugo Brandt Corstius.
Iets anders: ik ben dus even willekeurig aan het bladeren in de kalender op dutchrunners.nl; kom ik ineens de Gouden Pijlloop tegen. Die moet ik gewoon hebben.
En waarom nou weer een extra letter toevoegen? Moeilijk doen als het ook makkelijk kan, vind ik dat.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:
Het is een wedstrijd over 4 rondjes van 1,6 km... Dat is dan weer jammer. En later op de avond is er een criterium met TdF-renners; dat is dan wel weer leuk.
Maar om er helemaal voor naar Emmen te gaan, ik weet het nog niet.
Overigens, MD, had je de Sportvisserloop in Yerseke al gezien?![]()
Wat is dan jouw mening over de oe?quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:52 schreef pijll het volgende:
[..]
Voor mij valt IJsselstein onder de IJ, die ik als afzonderlijke letter in het Nederlandse alfabet beschouw. Ik ben daarin een volgeling van Hugo Brandt Corstius.
Iets anders: ik ben dus even willekeurig aan het bladeren in de kalender op dutchrunners.nl; kom ik ineens de Gouden Pijlloop tegen. Die moet ik gewoon hebben.![]()
Ja maar hallo!! Gouden Pijlloop! Wat maakt de afstand dan nog uit!?quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:30 schreef pijll het volgende:
[..]
Het is een wedstrijd over 4 rondjes van 1,6 km... Dat is dan weer jammer. En later op de avond is er een criterium met TdF-renners; dat is dan wel weer leuk.
Maar om er helemaal voor naar Emmen te gaan, ik weet het nog niet.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
2 letters, zelfs als ligatuur. Kijk naar "Oeuvre", de E is geen hoofdletter. Terwijl bij "IJsselmeer" de hele IJ als hoofdletter geschreven wordt.quote:
Maar we dwalen af van het hardlopen, geloof ik![]()
![]()
Oeuvre is geen Nederlands woord, dus telt niet. Dat de J als hoofdletter wordt geschreven is ook gek, waarom dan niet ook EIndhoven? Is voor veel mensen dezelfde klank.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:34 schreef pijll het volgende:
[..]
2 letters, zelfs als ligatuur. Kijk naar "Oeuvre", de E is geen hoofdletter. Terwijl bij "IJsselmeer" de hele IJ als hoofdletter geschreven wordt.
Maar we dwalen af van het hardlopen, geloof ik
Klanktechnisch zou het zelfs logischer zijn om voor de oe een andere letter aan te maken, dan voor de ij. Maar spelling is nu eenmaal niet logisch.![]()
Ik betwijfel ook of IJsselstein echt de juiste spelling is. Ik denk dat die gebruikt wordt omdat het er beter uitziet/makkelijker leesbaar is.quote:Op woensdag 6 mei 2015 17:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oeuvre is geen Nederlands woord, dus telt niet. Dat de J als hoofdletter wordt geschreven is ook gek, waarom dan niet ook EIndhoven? Is voor veel mensen dezelfde klank.
Klanktechnisch zou het zelfs logischer zijn om voor de oe een andere letter aan te maken, dan voor de ij. Maar spelling is nu eenmaal niet logisch.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ysselsteyn ligt in Noord-Limburg, tegen de grens tussen Brabant en Limburg.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik betwijfel ook of IJsselstein echt de juiste spelling is. Ik denk dat die gebruikt wordt omdat het er beter uitziet/makkelijker leesbaar is.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Klopt. Maar daar is geen hardloopwedstrijd, had ik al gecheckt. In IJsselstein wel.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Ysselsteyn ligt in Noord-Limburg, tegen de grens tussen Brabant en Limburg.![]()
Oh we waren wel met hardlopen bezig?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:45 schreef pijll het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar is geen hardloopwedstrijd, had ik al gecheckt. In IJsselstein wel.
Ik dacht dat het een topografisch ding was geworden
Yes, ik werd net bij de bloedbank geidentificeerd als sporter omdat ik midden op de avond een hartslag van 52 had
Topografie is voor mij een van de belangrijkste motivaties om te lopen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh we waren wel met hardlopen bezig?
Ik dacht dat het een topografisch ding was geworden![]()
Vandaag rustig herstelloopje gedaan van 5km: melkzuurtjes in de bovenbenen zijn (bijna) bevrijd nu!
Tijdens het loopje ook maar beslist dat mijn volgend doel een marathon wordt.
Nu even kijken welke marathon ik er ga uitkiezen in september/oktober.
Brussel lijkt me zwaar als beginner. Parcours van Eindhoven en Amsterdam ken ik eigenlijk totaal niet als zuiderbuur zijnde. Suggesties zijn dus welkom!![]()
Als ik m 's ochtend meet voordat ik opsta, zit ik altijd vrij hoog, rond de 65-70. Net ff gecheckt, zit nu op 54.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Yes, ik werd net bij de bloedbank geidentificeerd als sporter omdat ik midden op de avond een hartslag van 52 had![]()
Berlijnquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:15 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Brussel lijkt me zwaar als beginner. Parcours van Eindhoven en Amsterdam ken ik eigenlijk totaal niet als zuiderbuur zijnde. Suggesties zijn dus welkom!.
![]()
Ik meet 's ochtends na het wakker worden ook een hogere hartslag dan wanneer ik relaxed op m'n werk zit.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:23 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Als ik m 's ochtend meet voordat ik opsta, zit ik altijd vrij hoog, rond de 65-70. Net ff gecheckt, zit nu op 54.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gisteren was ik 400jes aan het lopen (wat overigens flink pittig was!), hoor ik op een gegeven moment allemaal knallen, leek wel vuurwerk. Kijk ik die kant op, zie ik een dikke fik bij een boerderij waar ik 200 meter terug langs was gelopen. In eerste instantie dacht ik nog dat er misschien wat afvalhout werd verbrand ofzo, maar al vrij snel kwam ik tot de conclusie dat het toch wat meer was.
Terugrennen dus. Staan er inmiddels een paar jongeren op de weg, eentje al 112 aan het bellen. Stond een grote opslagschuur in de fik en niet zo'n beetje ook! Dak was kapot aan het springen (dat waren de knallen die ik hoorde). Woonhuis stond een paar meter voor die schuur en nog niet in brand, dus ik daarheen gerend om te kijken of er iemand thuis was. Alleen een hond en er was geen direct gevaar, dus ook maar geen ramen in gaan trappen ofzo.
Toen ik terugliep richting de weg was de eerste politie er al, dus meegedeeld wat ik wist, nog een paar minuten gekeken en toen weer verder gelopen. Thuisgekomen bleek het hierom te gaan: http://www.rtvutrecht.nl/(...)tbedrijf-houten.html. Zo maak je nog eens wat mee!![]()
Goede grapquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik niet zowaar, al zoeken ze volgens mij nog wel een loper voor het bedrijventeam hier, interesse?
Was gewoon benieuwd, vond het leuk om de teams te volgen vorig jaar.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Overigens nog een vraagje over loopstatistiekjes. Sinds kort gebruik ik de intervalfunctie van m'n TomTom. Tijdens marathontraining liep ik alleen extensieve intervallen, dan liep ik gewon op lap-functie en deed ik de intervallen zelf. Nu loop ik bv 400jes, dat wil zeggen, 10m warming up, 7x400p400, 10m cooling down. Prima in te stellen op TomTom.
Maar nu wil ik eigenlijk na m'n loopje precies zien hoe lang ik over die 400jes heb gedaan, en dat is lastig. Ik kan wel in endo in het grafiekje gaan zitten gokken waar het interval begon en waar het stopte, maar dat moet toch makkelijker kunnen?![]()
![]()
Misschien Strava gaan gebruiken, daar kan je wel de laps bekijken. 10 meter opwarmen vind ik wel een beetje karig moet ik zeggen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:57 schreef TMan het volgende:
Overigens nog een vraagje over loopstatistiekjes. Sinds kort gebruik ik de intervalfunctie van m'n TomTom. Tijdens marathontraining liep ik alleen extensieve intervallen, dan liep ik gewon op lap-functie en deed ik de intervallen zelf. Nu loop ik bv 400jes, dat wil zeggen, 10m warming up, 7x400p400, 10m cooling down. Prima in te stellen op TomTom.
Maar nu wil ik eigenlijk na m'n loopje precies zien hoe lang ik over die 400jes heb gedaan, en dat is lastig. Ik kan wel in endo in het grafiekje gaan zitten gokken waar het interval begon en waar het stopte, maar dat moet toch makkelijker kunnen?![]()
![]()
Eindhoven natuurlijk. De Marathon van Amsterdam is nauwelijks in Amsterdam.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:15 schreef minimaLL het volgende:
Vandaag rustig herstelloopje gedaan van 5km: melkzuurtjes in de bovenbenen zijn (bijna) bevrijd nu!
Tijdens het loopje ook maar beslist dat mijn volgend doel een marathon wordt.
Nu even kijken welke marathon ik er ga uitkiezen in september/oktober.
Brussel lijkt me zwaar als beginner. Parcours van Eindhoven en Amsterdam ken ik eigenlijk totaal niet als zuiderbuur zijnde. Suggesties zijn dus welkom!
Eindhoven is wel in Eindhoven, en de passage op het Stratums eind schijnt erg gaaf te zijn.
Plus de leukste fok!ers lopen daar dit jaar![]()
Anders heb je ook nog wat kleinere marathons in het najaar, Etten-Leur bijvoorbeeld, maar das dan wel weer 2 rondjes...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Daar heb je wel de IJsselsteinloop, en die is heel erg leukquote:Op woensdag 6 mei 2015 16:47 schreef Serinde het volgende:
IJsselstein valt onder de I, wat mij betreft. Je schrijft het immers niet met een i-grec.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Niet betwijfelen, IJsselstein begint echt met IJ.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik betwijfel ook of IJsselstein echt de juiste spelling is. Ik denk dat die gebruikt wordt omdat het er beter uitziet/makkelijker leesbaar is.
De marathon van Eindhoven zou ik alleen kunnen slaapwandelen, gezien de schoonheid van de stad.
De Archemerberg blijkt mooier te zijn dan de Lemelerberg. Maar alle respect voor jero dat hij hier overheen geraasd is tijdens een 75 km-wedstrijd. Heb veel aan hem moeten denken toen ik er vanmiddag wandelde.![]()
Ik heb me ingeschreven voor een leeglooploopje, een week voor de MVB, de Singelloop in Weert.
Lekker kleinschalig, ben benieuwd
Maar in Amsterdam finish je in het Olympisch Stadion!quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Eindhoven natuurlijk. De Marathon van Amsterdam is nauwelijks in Amsterdam.
Eindhoven is wel in Eindhoven, en de passage op het Stratums eind schijnt erg gaaf te zijn.
Plus de leukste fok!ers lopen daar dit jaar![]()
Anders heb je ook nog wat kleinere marathons in het najaar, Etten-Leur bijvoorbeeld, maar das dan wel weer 2 rondjes...
Etten-Leur schijnt dodelijk saai te zijnheb ik van horen zeggen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Weet jij hoe snel Roosendaal is uitverkocht? En of het überhaupt uitverkocht raakt?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar in Amsterdam finish je in het Olympisch Stadion!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Volgens mij kun je je op de dag zelf ook nog inschrijven. Dacht ik. Ik heb me ook nog niet ingeschreven...quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Weet jij hoe snel Roosendaal is uitverkocht? En of het überhaupt uitverkocht raakt?
Jup, op de site:quote:- Op zondag 28 juni 2014 vanaf 12.00 bij het wedstrijdsecretariaat in het Kellebeek College,
Adresgegevens :
Oostelijke Havendijk 1
4704 AD Roosendaal.
Klik hier voor de plattegrond
- Na-inschrijving op zondag 28 juni sluit 45 minuten voor aanvang van het betreffende onderdeel
- Betaling is mogelijk contant of via Pin.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Een leeglooploopje? Je gaat weer de bosjes in tijdens een trail?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:25 schreef Guard het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor een leeglooploopje, een week voor de MVB, de Singelloop in Weert.
Lekker kleinschalig, ben benieuwd![]()
Etten-Leur lijkt me ook niet echt gaaf.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar in Amsterdam finish je in het Olympisch Stadion!
Maar ja, als je het doet voor de marathon zelf en het verder geen kont uitmaakt waar je loopt, dan zijn van die kleinere marathons misschien wel aantrekkelijker als de grote massaleMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Een leeglooploopje? Je gaat weer de bosjes in tijdens een trail?
Dat is waarquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Etten-Leur lijkt me ook niet echt gaaf.
Maar ja, als je het doet voor de marathon zelf en het verder geen kont uitmaakt waar je loopt, dan zijn van die kleinere marathons misschien wel aantrekkelijker als de grote massalehet schijnt wel weer goed geregeld te zijn. M'n moeder heeft er eens een 10km gelopen en de organisatie was wel goed.
Het IJsselstein waar ik geboren ben in ieder geval wel. En daar is met Pinksteren een leuk loopje. Heb er zelf ooit mijn eerst 18-er gelopen op de 5 km, wat mij nog een leuk etentje opleverde.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Niet betwijfelen, IJsselstein begint echt met IJ.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Je moet het ook eigenlijk pas meten 10 minuten nadat je wakker bent, maar terwijl je wel rustig blijft liggen die 10 minuten. Doe ik ook meestal niet hoor, dus die van mij was vanochtend ook 53. Maar zoveel slagen hoger is wel veel, herstel je dan wel goed/word je wel relaxed wakker?quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:23 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Als ik m 's ochtend meet voordat ik opsta, zit ik altijd vrij hoog, rond de 65-70. Net ff gecheckt, zit nu op 54.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb er nog een t-shirt vanquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:48 schreef Corniel het volgende:
[..]
Het IJsselstein waar ik geboren ben in ieder geval wel. En daar is met Pinksteren een leuk loopje. Heb er zelf ooit mijn eerst 18-er gelopen op de 5 km, wat mij nog een leuk etentje opleverde.
Jij hebt een shirt van Corniel's eerste 18-er ?quote:
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2015 20:57:19 ]![]()
Collectors item dit datquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Jij hebt een shirt van Corniel's eerste 18-er ?![]()
Van de IJsselsteinloop natuurlijk, van m'n eigen 5km toen
Ah de IJsselsteinloop, die heb ik ook nog even overwogen, omdat mijn tante vroeger in IJsselstein woonde.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:48 schreef Corniel het volgende:
[..]
Het IJsselstein waar ik geboren ben in ieder geval wel. En daar is met Pinksteren een leuk loopje. Heb er zelf ooit mijn eerst 18-er gelopen op de 5 km, wat mij nog een leuk etentje opleverde.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb eigenlijk altijd deze ochtendpols. Heb zo'n slaapapp, die vraagt 's ochtend standaard om je hartslag te meten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je moet het ook eigenlijk pas meten 10 minuten nadat je wakker bent, maar terwijl je wel rustig blijft liggen die 10 minuten. Doe ik ook meestal niet hoor, dus die van mij was vanochtend ook 53. Maar zoveel slagen hoger is wel veel, herstel je dan wel goed/word je wel relaxed wakker?
En nee, ik word meestal niet relaxed wakker. Altijd wel een wekker of kind die aandacht vraag voor 7 uur.![]()
Ga ik proberen! Heb ik de hele zooi straks in drie websites zitten... is er nou niet eentje die gewoon alles goed doet?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:06 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Misschien Strava gaan gebruiken, daar kan je wel de laps bekijken. 10 meter opwarmen vind ik wel een beetje karig moet ik zeggen.![]()
Laten we er dan maar gewoon een autoriteit bij halenquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hahaha, het clubblad van de AV viel net in de bus. Die hebben het dus niet begrepen, of toch Pijll niet?http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1188/ijsland_ijsland/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooow, dan hoef ik nu nog niks te beslissen. Thnx!quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij kun je je op de dag zelf ook nog inschrijven. Dacht ik. Ik heb me ook nog niet ingeschreven...
Jup, op de site:
[..]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Waar vind je dat dan in Strava? Ik zie 't nergens staanquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:06 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Misschien Strava gaan gebruiken, daar kan je wel de laps bekijken. 10 meter opwarmen vind ik wel een beetje karig moet ik zeggen.![]()
![]()
Heeft TomTom ook geen eigen website/interface? Ik vind voor mijn Garmin horloge Garmin connect het handigste om laps te bekijken, dan krijg ik ook gemiddelde en maximale hartslag per interval.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef TMan het volgende:
[..]
Waar vind je dat dan in Strava? Ik zie 't nergens staanIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
tomtom website is waardeloos, enige info die je daar kunt vinden waar je wat aan hebt is je strides.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, mysports.tomtom.com. Daar word je helemaal simpel van, je hebt bijna meer aan een excelletje.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heeft TomTom ook geen eigen website/interface? Ik vind voor mijn Garmin horloge Garmin connect het handigste om laps te bekijken, dan krijg ik ook gemiddelde en maximale hartslag per interval.![]()
GMTAquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:39 schreef Guard het volgende:
tomtom website is waardeloos, enige info die je daar kunt vinden waar je wat aan hebt is je strides.![]()
![]()
Na het trainen net even op de weegschaal gestaan, ik kom weer mooi in de buurt van het zwaarst dat ik ooit geweest ben!
Hoe kan dat nou weer?
It has to mean something
Boh, wat een wind vandaag zeg! Ik had een loop ingepland van 13km. Beetje wind, prima. Maar niet de hele tijd tegenwind!.
(Okee, ik had misschien ook een iets slimmere route in kunnen plannen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Ehh toen ik jou een paar weken geleden zag was je superdun, dus zoveel kan er niet aan de hand zijn toch?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:41 schreef Cynic het volgende:
Na het trainen net even op de weegschaal gestaan, ik kom weer mooi in de buurt van het zwaarst dat ik ooit geweest ben!
Hoe kan dat nou weer?Misschien gewoon veel gedronken vandaag?
Spieren?quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:41 schreef Cynic het volgende:
Hoe kan dat nou weer?
Je moet naar de kapperquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:41 schreef Cynic het volgende:
Hoe kan dat nou weer?
Toen ik een jaar of 3 geleden begon met survivallen en later hardlopen woog ik 78kg, dat was ik toen ook al wel minstens 10 jaar. Geleidelijk werd dat tussen de 80 en 82 en vandaag ineens 84.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehh toen ik jou een paar weken geleden zag was je superdun, dus zoveel kan er niet aan de hand zijn toch?Misschien gewoon veel gedronken vandaag?
Volgens mij heb ik ineens dat mannen-omslagpunt bereikt!
Of ik heb de dosering van de eiwitshakes niet helemaal goed begrepen
It has to mean something
Of juist welquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Of ik heb de dosering van de eiwitshakes niet helemaal goed begrepenJe bent ook bijna 2 meter denk ik? Dus is een beetje zwaarder dan niet juist goed?
Klopt, wat dat betreft mag het ook wel. Maar ik weeg al haast zolang ik me kan herinneren hetzelfde.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Of juist welJe bent ook bijna 2 meter denk ik? Dus is een beetje zwaarder dan niet juist goed?
Tarrels wegknippenquote:It has to mean something
Ik ga morgen voor het eerst sinds Parijs weer lopen. Ik had eigenlijk de intentie om tot eind mei niets te doen maar ik trek het echt niet meer. Ik ga wel rustig beginnen met 5x500 op de baan en dan de komende dagen kijken of er een reactie komt.![]()
Dat draag ik nog steeds zelf.quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jij hebt een shirt van Corniel's eerste 18-er ?
Hier, dit shirt, te IJsselstein.
Al ben ik wel benieuwd hoe het Guppy staat natuurlijk.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Zo! Dat is nog eens een pittig brandje! Je maakt nog wat mee tijdens het hardlopen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:55 schreef TMan het volgende:
Gisteren was ik 400jes aan het lopen (wat overigens flink pittig was!), hoor ik op een gegeven moment allemaal knallen, leek wel vuurwerk. Kijk ik die kant op, zie ik een dikke fik bij een boerderij waar ik 200 meter terug langs was gelopen. In eerste instantie dacht ik nog dat er misschien wat afvalhout werd verbrand ofzo, maar al vrij snel kwam ik tot de conclusie dat het toch wat meer was.
Terugrennen dus. Staan er inmiddels een paar jongeren op de weg, eentje al 112 aan het bellen. Stond een grote opslagschuur in de fik en niet zo'n beetje ook! Dak was kapot aan het springen (dat waren de knallen die ik hoorde). Woonhuis stond een paar meter voor die schuur en nog niet in brand, dus ik daarheen gerend om te kijken of er iemand thuis was. Alleen een hond en er was geen direct gevaar, dus ook maar geen ramen in gaan trappen ofzo.
Toen ik terugliep richting de weg was de eerste politie er al, dus meegedeeld wat ik wist, nog een paar minuten gekeken en toen weer verder gelopen. Thuisgekomen bleek het hierom te gaan: http://www.rtvutrecht.nl/(...)tbedrijf-houten.html. Zo maak je nog eens wat mee!![]()
![]()
Poeh! Schrik je je ook het leplazarus.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:55 schreef TMan het volgende:
Toen ik terugliep richting de weg was de eerste politie er al, dus meegedeeld wat ik wist, nog een paar minuten gekeken en toen weer verder gelopen. Thuisgekomen bleek het hierom te gaan: http://www.rtvutrecht.nl/(...)tbedrijf-houten.html. Zo maak je nog eens wat mee!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik vind het ook heel lelijk als de IJ als Ij wordt geschreven. Bah.
Oh ja, ik heb ook gerend vandaag. Ik had er vanochtend in de trein al zo veel zin in.Beetje doodgaan in laatste intervalrondje, telkens iets verder gekomen.
Dat het langer licht is helpt zeker mee met zin maken. Dat ik op het werk weer wat meer afkrijg ook.![]()
Bij mij staat er gewoon Rondes. Daar heb je alle intervallen, ook met hartslag enzo erbij.quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:33 schreef TMan het volgende:
[..]
Waar vind je dat dan in Strava? Ik zie 't nergens staan
Maar misschien dat je TomTom het heel anders opslaat? Dan zou ik het ook niet weten...![]()
![]()
Hmm raar, dat zie ik dus nergens. Vanavond nog maar even mee pielen ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:26 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Bij mij staat er gewoon Rondes. Daar heb je alle intervallen, ook met hartslag enzo erbij.
Maar misschien dat je TomTom het heel anders opslaat? Dan zou ik het ook niet weten...
[ afbeelding ]![]()
Boh, ze hebben hier bergen 8)
t was best zwaar gisteravond, t lekkerste blijft toch de berg af als je eenmaal boven gekomen bent.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Je kunt pielen wat je wil, je gaat het niet zien, je tomtom verzamelt (nog) geen gegevens van een interval.quote:Op donderdag 7 mei 2015 07:51 schreef TMan het volgende:
[..]
Hmm raar, dat zie ik dus nergens. Vanavond nog maar even mee pielen ofzo.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
wat stomquote:Op donderdag 7 mei 2015 08:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Je kunt pielen wat je wil, je gaat het niet zien, je tomtom verzamelt (nog) geen gegevens van een interval.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Loop jij dit jaar weer in Roozendaal?quote:Op woensdag 6 mei 2015 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij kun je je op de dag zelf ook nog inschrijven. Dacht ik. Ik heb me ook nog niet ingeschreven...
Jup, op de site:![]()
tomtom is nog niet zo heel lang bezig met sporthorloges, dus je kan ook niet meteen verwachten dat ze alles wat je met een garmin en polar kan ook meteen kunnen aanbieden.quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik wel waarschijnlijk. Ik heb hem op de planning voor mijn eerste HM onder de 2 uur.quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:09 schreef streamnl het volgende:
[..]
Loop jij dit jaar weer in Roozendaal?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik loop hem waarschijnlijk ook. Tenminste, als er leerlingen mee lopen waaraan ik les geef.quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:25 schreef mosselmossel het volgende:
Ik wel waarschijnlijk. Ik heb hem op de planning voor mijn eerste HM onder de 2 uur.
Gezellig! Lang geleden dat ik je gezien heb irl.
En...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is er kei gezellig en dat voor een asfalt wedstrijd![]()
![]()
Ik las het net ja. Beetje teleurstellend, het lijkt me toch geen heel ingewikkelde feature.quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Je kunt pielen wat je wil, je gaat het niet zien, je tomtom verzamelt (nog) geen gegevens van een interval.
Eens kijken wat er nog over is van m'n vakantiegeld straks en dan op zoek naar iets anders, want dit vind ik toch wel echt een gemis.![]()
Ik vond het ook vreemd dat ze het niet hebben, maar ik heb geen flauw idee of het simpel is of juist niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:44 schreef TMan het volgende:
[..]
Ik las het net ja. Beetje teleurstellend, het lijkt me toch geen heel ingewikkelde feature.
Eens kijken wat er nog over is van m'n vakantiegeld straks en dan op zoek naar iets anders, want dit vind ik toch wel echt een gemis.
Maar nu heb ik er eigenlijk geen problemen mee, snelheid in intervallen is voor mij niet zo heel erg van belang. De gemiddelde hartslag van een interval zou wel fijn zijn, maar voor de rest.... Ik word weer wat minder "afhankelijk" van mijn horloge en loop wat meer op gevoel. Vind ik toch wel fijner uiteindelijk.
Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik gebruik ook Tomtom en ervaar het ontbreken van die functie ook niet als gemis. Het gaat me er vooral om dat ik tijdens het lopen kan zien waar ik mee bezig ben. Wat ie achteraf precies laat zien is bijzaak. En wie weet voegen ze de functie nog wel toe, ga ik wel vanuit, want het horloge houdt het wel bij.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Ik ben gister na een kilometer weer omgedraaid naar huis. Het pad waar ik momenteel langs moet (het andere mogelijke pad ligt er al 2 maanden uit wegens werkzaamheden die in 3 weken klaar zouden zijn) was niet bepaald begaanbaar tegen de wind in. Werd daar nogal pijnlijk gezandstraald. Nu regent het, dus als het goed is kan ik voor de herkansing daar straks wel langs
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Ik vind het zelf wel een basisfunctionaliteit, dat een horloge dat allemaal kan. Ik denk ook dat het niet moeilijk is om toe te voegen, dus in die zin is het onbegrijpelijk en kan ik me niet voorstellen dat het niet wordt rechtgetrokken met een firmwareupdate. Ik heb zelf ook gekeken of de tomtom wat voor mij zou zijn, maar naast het ontbreken van eerder genoemde onderdelen was ook de beperking die aan optische HS-metingen kleeft een dealbreaker. Maar dat is persoonlijk.![]()
Welke beperkingen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:53 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik vind het zelf wel een basisfunctionaliteit, dat een horloge dat allemaal kan. Ik denk ook dat het niet moeilijk is om toe te voegen, dus in die zin is het onbegrijpelijk en kan ik me niet voorstellen dat het niet wordt rechtgetrokken met een firmwareupdate. Ik heb zelf ook gekeken of de tomtom wat voor mij zou zijn, maar naast het ontbreken van eerder genoemde onderdelen was ook de beperking die aan optische HS-metingen kleeft een dealbreaker. Maar dat is persoonlijk.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb ooit bewust voor Garmin gekozen omdat dat horloge ook goed blijft functioneren ook dichte bladerdekken. Niet onbelangrijk als je altijd in het bos loopt.
De rondetijden is standaard feature bij Garmin.![]()
Ik vond dat idd ook belangrijk.quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:55 schreef Oceanonix het volgende:
Ik heb ooit bewust voor Garmin gekozen omdat dat horloge ook goed blijft functioneren ook dichte bladerdekken. Niet onbelangrijk als je altijd in het bos loopt.
De rondetijden is standaard feature bij Garmin.Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:
deze zieke geest las heul wat anders
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Er komt iets nieuws op de markt zeer binnenkort op het gebied van TomTom en sporthorloge. Wat dat is, daarover laat mijn daar werkzame buurman alleen echt niets los. Als ik er eentje wilde gaan aanschaffen kon ik iig beter even wachten, volgens hem![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:10 schreef Quoi het volgende:
Er komt iets nieuws op de markt zeer binnenkort op het gebied van TomTom en sporthorloge. Wat dat is, daarover laat mijn daar werkzame buurman alleen echt niets los. Als ik er eentje wilde gaan aanschaffen kon ik iig beter even wachten, volgens hem![]()
Dat wil ik al helemaal niet weten, dan moet ik straks ook weer een nieuwe kopen
![]()
zou wel kunnen verklaren waarom er minimale inspanning wordt gedaan aan ontwikkeling op bestaande modellen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik hoef al die nieuwe horloges nog niet. Zolang mijn Garmin blijft werken, doe ik er lekker nog jaaaaaren mee.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Misschien kun je je buurman vragen of daar intervallen wel geregistreerd wordenquote:Op donderdag 7 mei 2015 10:10 schreef Quoi het volgende:
![]()
![]()
Kan geen HRV meten, waardoor andere statistieken als Cal-gebruik hele groffe benaderingen zijn. Mij interesseert dat ook niet, maar tóch vond ik dat een domper. Maar belangrijkste reden was dat ik bij Garmin wilde blijven i.v.m. continuïteit.quote:![]()
Ze hebben net een action camera aangekondigd, toch?quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:10 schreef Quoi het volgende:
![]()
Dat vertelde hij wél.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ze hebben net een action camera aangekondigd, toch?
@Tman: Te laat vrees ikMaar ik zal het eens terugkoppelen als ik hem spreek.
![]()
oh zo. Calorieverbruik vind ik ook niet zo heel erg interessant, al let ik wel in zeker mate op calorie inname.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Kan geen HRV meten, waardoor andere statistieken als Cal-gebruik hele groffe benaderingen zijn. Mij interesseert dat ook niet, maar tóch vond ik dat een domper. Maar belangrijkste reden was dat ik bij Garmin wilde blijven i.v.m. continuïteit.
Ik dacht even dat je tattoo op je onderarm wilde gaan zetten, dat blijkt namelijk ook niet zo fijn te zijn voor de optische sensorenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Op zich zou optische HS-meting bij mij heel goed moeten werken omdat ik een hele lichte huid heb.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:29 schreef Guard het volgende:
[..]
oh zo. Calorieverbruik vind ik ook niet zo heel erg interessant, al let ik wel in zeker mate op calorie inname.
Ik dacht even dat je tattoo op je onderarm wilde gaan zetten, dat blijkt namelijk ook niet zo fijn te zijn voor de optische sensoren
Overigens, je zult het niet geloven, ik heb net getraild. 5 km met 27 hoogtemeters. Maar die gingen wel bijna allemaal over mul zand met wind tegen. Traagheid liep op dat stuk op naar 8:30/km. Niettemin heb ik genoten![]()
![]()
Welcome to the dark sidequote:Op donderdag 7 mei 2015 11:19 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Overigens, je zult het niet geloven, ik heb net getraild. 5 km met 27 hoogtemeters. Maar die gingen wel bijna allemaal over mul zand met wind tegen. Traagheid liep op dat stuk op naar 8:30/km. Niettemin heb ik genoten![]()
![]()
mooi he, hardlopenquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:19 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Op zich zou optische HS-meting bij mij heel goed moeten werken omdat ik een hele lichte huid heb.
Overigens, je zult het niet geloven, ik heb net getraild. 5 km met 27 hoogtemeters. Maar die gingen wel bijna allemaal over mul zand met wind tegen. Traagheid liep op dat stuk op naar 8:30/km. Niettemin heb ik genoten
maar 5 km, das meer dan 3. Voortuitgang
Is wel m'n plan, ik weet alleen nog niet welke afstandquote:Op donderdag 7 mei 2015 08:09 schreef streamnl het volgende:
[..]
Loop jij dit jaar weer in Roozendaal?jij ook?
Alleen als er leerlingen die ik les geef mee rennen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Is wel m'n plan, ik weet alleen nog niet welke afstandjij ook?
Wat was het warm vorig jaar. Terrasweer was het, geen loop weer![]()
![]()
Heb besloten dat ik volgende week aan 2 wedstrijden ga mee doen! Beide zijn 5km en aangezien mijn trainingsrondje ook 5km is tegenwoordig, zie ik ze maar als veredelde trainingde eerste is donderdag, de andere zaterdag.
![]()
Verschrikkelijk was dat... Al ben ik de twee jaar daarvoor weggespoeldquote:Op donderdag 7 mei 2015 12:01 schreef streamnl het volgende:
[..]
Alleen als er leerlingen die ik les geef mee rennen.
Wat was het warm vorig jaar. Terrasweer was het, geen loop weer
Vertelde jij niet laatst dat je slecht herstelde van hardlooptrainingen? Is 2 wedstrijden in 3 dagen dan wel verstandig?quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:10 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Heb besloten dat ik volgende week aan 2 wedstrijden ga mee doen! Beide zijn 5km en aangezien mijn trainingsrondje ook 5km is tegenwoordig, zie ik ze maar als veredelde trainingde eerste is donderdag, de andere zaterdag.
Dat was ik en het is idd helemaal niet verstandig..ik zal het iets beter uitleggen: ik schrijf me in voor die van donderdag, en als ik me zaterdag goed voel dan doe ik daar ook aan mee.
Ze lijken me allebei zo leuk..Maar het is idd weer even afwachten hoe ik herstel.
(Ik heb wat moeite met het bepalen van mijn grenzen...) (nee, ik ken mijn grenzen wel, maar ik overschrijd ze nogal, ik wil graag leven zoals ieder ander en ga daardoor nogal over mijn grenzen.)
![]()
oja, als inschrijving op de dag zelf mogelijk is op zaterdag kun je idd altijd nog kijken of het haalbaar is of niet! Tijdens een wedstrijd ga je toch meestal harder dan tijdens je trainingsrondjequote:Op donderdag 7 mei 2015 12:15 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Dat was ik en het is idd helemaal niet verstandig..ik zal het iets beter uitleggen: ik schrijf me in voor die van donderdag, en als ik me zaterdag goed voel dan doe ik daar ook aan mee.
Ze lijken me allebei zo leuk..Maar het is idd weer even afwachten hoe ik herstel.
(Ik heb wat moeite met het bepalen van mijn grenzen...) (nee, ik ken mijn grenzen wel, maar ik overschrijd ze nogal, ik wil graag leven zoals ieder ander en ga daardoor nogal over mijn grenzen.)
Maar succes iig donderdag en misschien zaterdag dan!
Ik las hetzelfde. Blijkbaar ook een zieke geest.quote:Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Oh grappig. Mijn vriend wil ook een Tomtom horloge, maar hij loopt ook al maanden te zeuren dat ie een action cam wil. Moet ie maar even wachten dus en 2 vliegen in 1 klap slaan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ze hebben net een action camera aangekondigd, toch?Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Dank je!quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
oja, als inschrijving op de dag zelf mogelijk is op zaterdag kun je idd altijd nog kijken of het haalbaar is of niet! Tijdens een wedstrijd ga je toch meestal harder dan tijdens je trainingsrondjeMaar succes iig donderdag en misschien zaterdag dan!
![]()
![]()
Net mijn herkansing van gister gelopen. 5km lang 100'tjes. Stond nog een flinke woei, maar het zand was zodanig natgeregend dat dit geen probleem meer gaf. Ik ben tevreden, benieuwd of ik volgende week onder de 30min kom
Ik zou wel weer eens zin willen hebben om te gaan lopen. Denk dat ik vandaag maar weer niet ga. Misschien als het weer eens mooi weer is (20 graden, zon).Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gaat het zo moeizaam ja?quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:13 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zou wel weer eens zin willen hebben om te gaan lopen. Denk dat ik vandaag maar weer niet ga. Misschien als het weer eens mooi weer is (20 graden, zon).It has to mean something
Al bijna 4 weken geen zin. In die tijd ook al wel het geweldige totaal van 15km gelopen.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tijd voor een aanmoedigingsprijs voor jouquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Al bijna 4 weken geen zin. In die tijd ook al wel het geweldige totaal van 15km gelopen.
Niet lekker op je gemakje achteraan je loopgroep aanhaken?![]()
Ik wilde dat ik daar zin in had.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tijd voor een aanmoedigingsprijs voor jou
Niet lekker op je gemakje achteraan je loopgroep aanhaken?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
OK. En even zin máken? Voor die ene keer. En die keer wordt dan heel leuk zodat je de volgende keer wel zin hebt?quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik daar zin in had.
Ik weet het ook niet![]()
![]()
Die plannen voor een snelle tijd in Roosendaal zijn ook geen motivatie?quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik daar zin in had.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja ziet er mooi uit, vooral als het mooi laag blijft. Komt het hoger dat is minder tofquote:
Tja, is het erg om gewoon even geen zin te hebben? Of ben je echt ergens voor aan het trainen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Al bijna 4 weken geen zin. In die tijd ook al wel het geweldige totaal van 15km gelopen.
En is het vooral het beginnen? Of ook tijdens en na afloop zo'n gevoel van "blegh".![]()
Joepieee mijn startnummer voor de Marikenloop is binnen. Nu krijg ik er echt zin in
![]()
Vanavond weer trainen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:32 schreef xMissi het volgende:
Joepieee mijn startnummer voor de Marikenloop is binnen. Nu krijg ik er echt zin in
![]()
Vanavond weer trainen..
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dat deed ik maandag. Toen kreeg ik weer dat stomme pijntje van vorige week in mijn dijbeen. Dus nee, dat werkte ook niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
OK. En even zin máken? Voor die ene keer. En die keer wordt dan heel leuk zodat je de volgende keer wel zin hebt?
Ik weet het ook nietNee, terwijl het dat wel zou moeten zijn. Maar volgens mij duurt het nog best lang voor die loop is en zie ik de urgentie ook nog niet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Die plannen voor een snelle tijd in Roosendaal zijn ook geen motivatie?Maandag was het voor, tijdens en na ja. Ik heb geen idee. Ik kijk wel wanneer ik weer zin heb,quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:10 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Tja, is het erg om gewoon even geen zin te hebben? Of ben je echt ergens voor aan het trainen.
En is het vooral het beginnen? Of ook tijdens en na afloop zo'n gevoel van "blegh".
Fijn dat jullie weer even naar mijn geweeklaag hebben geluisterd!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gewoon ff niet lopen mossel...komt vanzelf wel weer!
Ik ga mn Hoka's vanavond weer eens een rondje uitlaten denk ik
Ach, het is soms ook gewoon veel lekkerder om met een biertje en wat chips lekker op de bank te ploffen en een filmpje te kijken. Niks mis mee... Als je er echt geen plezier aan hebt nu dan gewoon lekker niet lopen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat deed ik maandag. Toen kreeg ik weer dat stomme pijntje van vorige week in mijn dijbeen. Dus nee, dat werkte ook niet.
[..]
Nee, terwijl het dat wel zou moeten zijn. Maar volgens mij duurt het nog best lang voor die loop is en zie ik de urgentie ook nog niet.
[..]
Maandag was het voor, tijdens en na ja. Ik heb geen idee. Ik kijk wel wanneer ik weer zin heb,
Fijn dat jullie weer even naar mijn geweeklaag hebben geluisterd!![]()
Niks mis met niet lopen! Gewoon even ontspannen niks doen ipv met tegenzin en pijntjes lopen. Komt vanzelf wel weer, en anders niet![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:26 schreef GotC het volgende:
Niks mis met niet lopen! Gewoon even ontspannen niks doen ipv met tegenzin en pijntjes lopen. Komt vanzelf wel weer, en anders niet![]()
!
Hier nog steeds moeie benen van dinsdag. Spierpijn zit alleen nog in mijn liezen. Wtf, mijn liezen! Alsof ik heb paardgereden (of, sja...). Iemand dat ook eens gehad na snelheidswerk (lees: sprinttraining, wat het eigenlijk toch was)?![]()
Ik wacht ook nog effe met lopen, na toch een dag of 4 koorts. Dit weekend vol aan de bak om mijn vrouw te helpen met de door haar georganiseerde Agilitykampioenschappen (zie UI van zwabber) hier in Bariloche, maandag maar weer het schema oppakken.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Ik las mooie benen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik zie nu dat in myapps van tomtom de rondes wel bijgehouden worden. Dus als je intervallen gelijk zijn gewoon daarop zetten in plaats van de interval optie.
Mijn 100tjes waren wel vreselijk wisselvallig, variërend van 24s tot 35s. Maarja, woei enzo..Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Ik ga vanavond ook maar weer lopen, het is mooi weer. Voor het eerst sinds november dat ik weer eens 2x in een week op de baan train![]()
![]()
Als ik het haal ga ik ook trainen. Nog 70 min om thuis te komen (nog n kwartier), te eten, om te kleden en iets meer dan een kwartier te fietsenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zaterdag wordt bij ons nationale startnummer-ophaal-dagZowel het startnummer voor de Golden Ten als de Brandsgrensrun (startnummer=tshirt) moeten worden opgehaald.
Toch erg benieuwd hoe dat gaat, 2x op 1 dag.
Hats en Murm: trainze!![]()
Wat een intervaltraining was dat zeg, 10*5 min met 2 min rust.
Dacht het allemaal redelijk rustig aan te gaan doen, maar dat was dus niet echt zo, 6 van de intervallen onder de 4:20min/km gedaan en 9 onder de 4:30......![]()
Dit was tevens langste IV van mijn schema, dus langste duurloop en IV gehad, vanaf nu afbouwen
Geen zin bleek besmettelijk, niet gaan trainen. Zo wat pilatesdingen doen en dan lekker douchen en bank hangen.![]()
TV-tip: 21 juni Andere Tijden Sport over Jan Knippenberg.
Zou nog weleens een warme Golden Tenloop kunnen worden BTW...![]()
ik heb vandaag trouwens eens een experimentje met de manual laps van tomtom gedaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging best goed, alleen is zo'n aanraakscherm nog best gevoelig, dus paar keer extra lap aangemaakt
Nou idd. Wordt leukquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:29 schreef Zwabberhark het volgende:
TV-tip: 21 juni Andere Tijden Sport over Jan Knippenberg.
Zou nog weleens een warme Golden Tenloop kunnen worden BTW...Ga jij nog aan de wandel?
En trouwens: voor dinsdsg wordt 27 graden voorspeld. Hoe kán dat? Absurd! Lijkt wel een typfout.![]()
Weet ik nog niet. Sinds maandag wel voldoende wandeltraining gehad in het Vechtdal. Uitzonderlijk goede bewegwijzering hier van wandelroutes trouwens. Dat hebben die OverIJsselers goed voor elkaar.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nou idd. Wordt leukGa jij nog aan de wandel?
dinsdsg lijkt mij inderdaad een typfout.quote:En trouwens: voor dinsdsg wordt 27 graden voorspeld. Hoe kán dat? Absurd! Lijkt wel een typfout.![]()
Hier ook m'n startnummer van de Marikenloop binnen![]()
Oh, en mag ik in de OP
1
2[b]15 mei 2015 - [url=www.puttenpower.nl]Putten Power Run (Putten)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - kwart marathon
1
2[b]23 mei 2015 - [url=www.http://thecolorrun.co.nl/home]The Color Run (Amsterdam)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 5km
1
2[b]27 september 2015 - [url=http://posbankloop.nl/hardloop/]Posbankloop (Velp)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 6km
Die laatste staat er geloof ik al in.
Zo, nu ben ik wel weer even klaar geloof ik. Voor Roosendaal weet ik nog steeds niet welke afstand ik wil, en dat geldt eigenlijk ook voor de Bridge to Bridge... Dus daar twijfel ik nog even verder
ik moet nog gaan opbouwen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:14 schreef Guard het volgende:
Wat een intervaltraining was dat zeg, 10*5 min met 2 min rust.
Dacht het allemaal redelijk rustig aan te gaan doen, maar dat was dus niet echt zo, 6 van de intervallen onder de 4:20min/km gedaan en 9 onder de 4:30......![]()
Dit was tevens langste IV van mijn schema, dus langste duurloop en IV gehad, vanaf nu afbouwen![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Sinds maandag wel voldoende wandeltraining gehad in het Vechtdal. Uitzonderlijk goede bewegwijzering hier van wandelroutes trouwens. Dat hebben die OverIJsselers goed voor elkaar.
[..]
dinsdsg lijkt mij inderdaad een typfout.![]()
![]()
Training weer gehad! Vandaag was het 10 min. op zone 1 , 3x2 minuten zone 3 ( met juiste arm en knie techniek) 1x 5 minuten zone 2& we hebben een soort wielrenners iets gedaan, we moesten 5 minuten op zone 3 lopen, en dan ging steeds iemand anders op kop voor een minuut. En toen nog 1x 10 minuten op zone 1. Ging goed en ik liep tijdens de 3x2 zelfs voorop. Knie was wel zwaar vervelend, vooral op het eind...
Maar ik heb weer een bekertje voor de 5km dit keer in 38:43 jippie! Ben echt blij.
![]()
1
2[b]16-05-2015 - [url=www.runvangieten.nl]Run van Gieten (Gieten)[/url][/b]
[*] zouzomaarkunnen - 5 km
1
2[b]14-05-2015 - [url=www.nachtvangroningen.nl]Nacht van Groningen (Groningen)[/url][/b]
[*] zouzomaarkunnen - 5 km
Mag ik met deze 2 nog in de OP?![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:29 schreef Murmeli het volgende:
Ziek geworden tijdens de training dus ben alweer thuisBeterschap
![]()
![]()
Jij hebt een duurloopje van 60 km gedaan, das best aardig opbouwenquote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Yeahhh!!!! YUR is on his way backquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:35 schreef YUR het volgende:
Pijnloos hardlopen...dat is me toch een partij fijn!
Beterschap Murmel
En thanxjes all
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Staat erbij, colorrun met slacker weer?quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier ook m'n startnummer van de Marikenloop binnen![]()
Oh, en mag ik in de OP
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Die laatste staat er geloof ik al in.
Zo, nu ben ik wel weer even klaar geloof ik. Voor Roosendaal weet ik nog steeds niet welke afstand ik wil, en dat geldt eigenlijk ook voor de Bridge to Bridge... Dus daar twijfel ik nog even verderMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Donequote:Op donderdag 7 mei 2015 20:26 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Mag ik met deze 2 nog in de OP?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:24 schreef xMissi het volgende:
Training weer gehad! Vandaag was het 10 min. op zone 1 , 3x2 minuten zone 3 ( met juiste arm en knie techniek) 1x 5 minuten zone 2& we hebben een soort wielrenners iets gedaan, we moesten 5 minuten op zone 3 lopen, en dan ging steeds iemand anders op kop voor een minuut. En toen nog 1x 10 minuten op zone 1. Ging goed en ik liep tijdens de 3x2 zelfs voorop. Knie was wel zwaar vervelend, vooral op het eind...
Maar ik heb weer een bekertje voor de 5km dit keer in 38:43 jippie! Ben echt blij.
Topper! Je doel was dus eigenlijk wel heel goed ingeschat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hoop niet dat het door ons loopje komt dat Mossel geen zin meer heeft in hardlopen ! Denk aan de Kustmarathon![]()
Beterschap Murmeli![]()
![]()
Het goede nieuws is dat het volgende week 25 graden wordt Mossel!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Voor het eerst in eeuwig weer 300'jes gelopen. Niet zo veel, dus lekker hard. Was ook wel een beetje dwangarbeid, want ik moest met van een snellerd met hem meelopen omdat ik "de enige was die nog over was". Snelheid zit er nog wel een beetje in, maar is nog wel even wat onwennig. 6x300 in 3:54, 3:46, 3:39, 3:55, 4:02 en 4:01. Niet heel constant, en bij de 5e waren m'n pootjes echt wel op, maar was wel weer eens fijn![]()
![]()
Jaaa thanks en hier zit nog wandelen tussen dus denk dat het dan wel nog sneller word/kan? Ik ben iig al heel blij, en blij dat ik het zo volhoud want dat had ik niet verwacht toen ik begon hoorquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Topper! Je doel was dus eigenlijk wel heel goed ingeschat!.
![]()
Zeker niet! Dat was heel leuk, maar ik had er wel behoorlijk last van gekregen. Een aanhechting in mijn dijbeen. Heel raar, nog nooit gehad.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:00 schreef thelaudprince het volgende:
Hoop niet dat het door ons loopje komt dat Mossel geen zin meer heeft in hardlopen ! Denk aan de Kustmarathon![]()
Beterschap MurmeliIk kijk er naar uit ja!quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Het goede nieuws is dat het volgende week 25 graden wordt Mossel!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja dat lijkt me wel! Ga je nog een keer een 5km zonder wandelen doen of wordt de Marikenloop de eerste keer?quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:02 schreef xMissi het volgende:
[..]
Jaaa thanks en hier zit nog wandelen tussen dus denk dat het dan wel nog sneller word/kan? Ik ben iig al heel blij, en blij dat ik het zo volhoud want dat had ik niet verwacht toen ik begon hoor.
Hoop dat je snel herstelt daarvan danquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zeker niet! Dat was heel leuk, maar ik had er wel behoorlijk last van gekregen. Een aanhechting in mijn dijbeen. Heel raar, nog nooit gehad.
[..]
Ik kijk er naar uit ja!En in Roosendaal ga je knallen
En Gogo ook
![]()
![]()
Ja ik zit daarmee nog even in twijfel. Volgende week donderdag is er geen training want dan is het Hemelvaartsdag, dus misschien kan ik dan 5 km doen. Ik heb ook al best lang geen 30 min aan een stuk meer gerend door tijdsgebrek op zaterdag. Weet niet echt wat verstandig is eigenlijk. Maar als ik ga vlgnde week donderdag word het sws die 30 min denk ik. Dus denk dan idd dat de Marikenloop echt voor het eerst 5 km aan een stuk word maar daar voorzie ik eigk niet echt een probleem inquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel! Ga je nog een keer een 5km zonder wandelen doen of wordt de Marikenloop de eerste keer?![]()
![]()
https://www.endomondo.com/workouts/518008217/21867900
Pff, onder de 6min/km was echt niet vast te houden vandaag![]()
![]()
Ja, prima strategie toch? Zelf 30 minuten aan één stuk lopen volgende week, en dan op de Marikenloop 5km zo hard mogelijk lopenquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:09 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ja ik zit daarmee nog even in twijfel. Volgende week donderdag is er geen training want dan is het Hemelvaartsdag, dus misschien kan ik dan 5 km doen. Ik heb ook al best lang geen 30 min aan een stuk meer gerend door tijdsgebrek op zaterdag. Weet niet echt wat verstandig is eigenlijk. Maar als ik ga vlgnde week donderdag word het sws die 30 min denk ik. Dus denk dan idd dat de Marikenloop echt voor het eerst 5 km aan een stuk word maar daar voorzie ik eigk niet echt een probleem in
Ik ben het toch nog niet helemaal kwijt. Ik ben voor 400, 4x400 progressief, 800 gegaan om te kijken of het pijnvrij zou gaan en dat ging helemaal goed. Het is nog een lange weg terug maar dit is toch wel hoopvol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi dan doe ik dat. Thanks voor de bevestiging die had ik even nodigquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, prima strategie toch? Zelf 30 minuten aan één stuk lopen volgende week, en dan op de Marikenloop 5km zo hard mogelijk lopen![]()
![]()
Oh misschien beetje een dom vraagje, hoe zet je dat startnummer goed vast. Las al iets over veiligheidsspeldjes maar krijg je dan niet van die gaatjes enzo. En magneetjes ofzoiets is dat wat?
![]()
![]()
Veiligheidsspelden ja, die gaatjes zijn echt miniscuul, en de meeste sportshirts zijn toch al van een soort gaatjesstof dus die vind je echt nooit meer terug. Je zou het ook met bibbits (die magneetjes) kunnen proberen, daar zijn velen hier ook wel fan van, maar ik vind zelf de veiligheidsspelden prima.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Speldjes is meest gebruikt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:32 schreef xMissi het volgende:
Oh misschien beetje een dom vraagje, hoe zet je dat startnummer goed vast. Las al iets over veiligheidsspeldjes maar krijg je dan niet van die gaatjes enzo. En magneetjes ofzoiets is dat wat?
Magneetjes kan ook, bijvoorbeeld bibits.
Of stickertjes (startnummersticker heet dat geloof ik)
Of een startnummerbandMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
gaat vast goedkomen, ik ga 'm wel onderverdelen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:09 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ja ik zit daarmee nog even in twijfel. Volgende week donderdag is er geen training want dan is het Hemelvaartsdag, dus misschien kan ik dan 5 km doen. Ik heb ook al best lang geen 30 min aan een stuk meer gerend door tijdsgebrek op zaterdag. Weet niet echt wat verstandig is eigenlijk. Maar als ik ga vlgnde week donderdag word het sws die 30 min denk ik. Dus denk dan idd dat de Marikenloop echt voor het eerst 5 km aan een stuk word maar daar voorzie ik eigk niet echt een probleem inToday is life -
Dale Carnegie![]()
tasje om en daaraan vastmakenquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:32 schreef xMissi het volgende:
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:26 schreef xMissi het volgende:
[..]
Mooi dan doe ik dat. Thanks voor de bevestiging die had ik even nodig
Heerlijk, jouw enthousiasme!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oh ja en de klassieker natuurlijk: startnummer voor je buik houden en zo hard gaan rennen dat ie blijft hangen en je geen speldjes nodig hebt
Okee, ik zie nog wel even moet er sws voor na de winkel, die speldjes hebben we niet eens in huis.& Ynske ik heb geen tasje voor mn middel. En komt bij jou ook vast goed
!
![]()
Die speldjes hebben ze daar meestal wel/zitten bij je nr!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee dat gaat hem niet wordenquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:38 schreef Guard het volgende:
Oh ja en de klassieker natuurlijk: startnummer voor je buik houden en zo hard gaan rennen dat ie blijft hangen en je geen speldjes nodig hebt![]()
![]()
Ik doe mijn best ....Nu voer je de druk wel op hoorquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:51 schreef thelaudprince het volgende:
Als je maar een toptijd loopt de 17e xMissi, speldjes of geen speldjes![]()
Oh & LT bij mijn nummer zaten geen speldjes, dus haal ik ze wel . Geen probleem. Kan ik het thuis op mn gemakkie goed doen![]()
![]()
Dat vind ik leukquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:59 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ik doe mijn best ....Nu voer je de druk wel op hoor![]()
Oh & LT bij mijn nummer zaten geen speldjes, dus haal ik ze wel . Geen probleem. Kan ik het thuis op mn gemakkie goed doen![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:35 schreef Guard het volgende:
ik heb vandaag trouwens eens een experimentje met de manual laps van tomtom gedaan:Zelfs je hartslag intervalt zo mooi. En wat laag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haalde maandag 190 en ik liep niet eens interval.![]()
Ik tikte vandaag de 199 aan.. liep mn intervallen weer eens harder dan bedacht, maar al
wel een stuk beter dan vorige keer![]()
![]()
Dat was eerder afbreken, maar opbouwen gaat gelukkig in rap tempo en voor een tijd gaan we niet echt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Jij hebt een duurloopje van 60 km gedaan, das best aardig opbouwen![]()
Lekkere vakantie gehad hier in de buurt? Da's nou mijn loopterritorium...quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Sinds maandag wel voldoende wandeltraining gehad in het Vechtdal. Uitzonderlijk goede bewegwijzering hier van wandelroutes trouwens. Dat hebben die OverIJsselers goed voor elkaar.
[..]
dinsdsg lijkt mij inderdaad een typfout.
Als je dit najaar nog eens in deze buurt wil rennen raad ik je de Diepe Hel loop aan.
Oh, en ik zie inmiddels dat die toptemperaturen lijken te kloppen.![]()
Dat is inderdaad erg snel 199 km/h.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:57 schreef RunnerAdd het volgende:
Ik tikte vandaag de 199 aan.. liep mn intervallen weer eens harder dan bedacht, maar al
wel een stuk beter dan vorige keer![]()
![]()
Eenheden... Als natuurkundige zou ik beter moeten weten...quote:Op donderdag 7 mei 2015 23:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg snel 199 km/h.
Ten overvloede het ging om een hartslag van 199 bpm.![]()
Ik heb dan ook echt voor het eerst "gedribbeld" tussen de intervallen (normaal ga ik wat langzamer lopen), maar viel inderdaad niet tegen dat ik zo lekker herstelde tijdens het dribbelen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zelfs je hartslag intervalt zo mooi. En wat laag.
Ik haalde maandag 190 en ik liep niet eens interval.
En tja die hartslag, 190 haal ik dan weer niet.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik heb stiekem wel een tijd in mijn hoofdquote:Op donderdag 7 mei 2015 23:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat was eerder afbreken, maar opbouwen gaat gelukkig in rap tempo en voor een tijd gaan we niet echt.
De starttijd?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 07:41 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb stiekem wel een tijd in mijn hoofdF means you're fucked![]()
ja ook dat, ik moet ook nog maar zien hoe ik op tijd bij de start kom...quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:01 schreef hatsaflats het volgende:
Voor het eerst in eeuwig weer 300'jes gelopen. Niet zo veel, dus lekker hard. Was ook wel een beetje dwangarbeid, want ik moest met van een snellerd met hem meelopen omdat ik "de enige was die nog over was". Snelheid zit er nog wel een beetje in, maar is nog wel even wat onwennig. 6x300 in 3:54, 3:46, 3:39, 3:55, 4:02 en 4:01. Niet heel constant, en bij de 5e waren m'n pootjes echt wel op, maar was wel weer eens fijn![]()
Goed bezig Hats! Ook weer eens lekker, om je lekker leeg te lopen!
Ik ben best wel zenuwachtig voor vanavond
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben best wel zenuwachtig voor vanavondWedstrijdspanning
Aha, dat wordt dus een PR.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben best wel zenuwachtig voor vanavond![]()
Dat sowiesoquote:
Best wel herkenbaar, daar had ik dinsdag heeleeeemaaaaaal geeeeeeen last vanquote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben best wel zenuwachtig voor vanavond
Ik ben vooral bang omdat het een heel ander soort kapot gaan is dan de >10km wedstrijdjes die ik normaal doequote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Best wel herkenbaar, daar had ik dinsdag heeleeeemaaaaaal geeeeeeen last vanKan ik dat wel aan? En toch is het stiekem ook wel weer vrij lang, 3000m. Als het nou 800m was, kon ik het totaal verpesten maar 2 rondjes kom je altijd nog wel door
Het is karakter kweken zo'n wedstrijd, maar ook weer zo voorbij. Want je weet wat je op een km kan qua pace en de kunst om dat jezelf wijs te maken in de laatste anderhalve kmquote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang omdat het een heel ander soort kapot gaan is dan de >10km wedstrijdjes die ik normaal doeKan ik dat wel aan? En toch is het stiekem ook wel weer vrij lang, 3000m. Als het nou 800m was, kon ik het totaal verpesten maar 2 rondjes kom je altijd nog wel door
hmmm
Voor de Marikenloop geldt een soepele tijdslimiet. Je moet de 5km kunnen lopen binnen 40 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:21 schreef Ynske het volgende:
hmmm
Voor de Marikenloop geldt een soepele tijdslimiet. Je moet de 5km kunnen lopen binnen 40 minutenHoe lang denk je dat je er over kunt doen dan? Als het 1 of 2 minuutjes scheelt zullen ze je niet zo snel eruit halen gok ik. Anders even een mailtje naar de organisatie hoe ze dat precies gaan aanpakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
46 minquote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat je er over kunt doen dan? Als het 1 of 2 minuutjes scheelt zullen ze je niet zo snel eruit halen gok ik. Anders even een mailtje naar de organisatie hoe ze dat precies gaan aanpakken?denk ik op dit moment. en anders tja dan is het maar helaas pindakaas
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Alvast succes! En succes met de zenuwen. 3 km lijkt me ook wel zwaar.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang omdat het een heel ander soort kapot gaan is dan de >10km wedstrijdjes die ik normaal doeKan ik dat wel aan? En toch is het stiekem ook wel weer vrij lang, 3000m. Als het nou 800m was, kon ik het totaal verpesten maar 2 rondjes kom je altijd nog wel door
Hoeveel ga je warmlopen vantevoren dan eigk?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Das wel jammer. Maar wie weet verbaas je jezelf nog en komt het goedquote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
46 mindenk ik op dit moment. en anders tja dan is het maar helaas pindakaas
Ja dat moet ik zelf ook even bedenken. Ik moet ook nog vrijwilligen van tevoren dus ik weet niet vanaf wanneer ik vrij ben. Maar zou wel 30-40 minuten van tevoren willen beginnen met warmlopen en oefeningen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Alvast succes! En succes met de zenuwen. 3 km lijkt me ook wel zwaar.
Hoeveel ga je warmlopen vantevoren dan eigk?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oeh, 3 km. Ik zou dan ook gespannen zijn LT. Aan de andere kant weet je wat je kunt tijdens intervallen, dus dat wordt de dood of de gladiolenSucces alvast.
@Murmeli: Ben je alweer opgeknapt?
@Ynske: 46 min? Ik durf te wedden dat je dat sneller loopt.![]()
Precies. Je weet nu al dat je na 5 rondjes compleet kapot zit en er dan nog dik 2 moet. Gewoon dood.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je gaat hem lopen vanavond? Succesquote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
![]()
Het is, als je hem goed loopt, inderdaad een heel ander kapot gaan dan de 10km. Je moet dan 5,5 ronde tegen je max aan lopen, en dan nog eens de laatste 2 ronden voluit en echt helemaal leeglopen. Dus je richttijd terugrekenen naar een rondetijd, en die aanhouden of iets rustiger en de twee slotronden een stukje sneller dan die rondetijd. Het kan heel goed helpen als iemand je rondetijden bijhoudt en doorgeeft.![]()
hmmm
Voor de Marikenloop geldt een soepele tijdslimiet. Je moet de 5km kunnen lopen binnen 40 minutenMaak je geen zorgen. Je kunt gewoon meedoen en finishen, ik heb nog nooit gezien dat ze iemand uit de wedstrijd halen. Komt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk maar in de uitslagen van vorig jaar. Er kwamen er nog een heleboel binnen na 40mimutendoen ze echt niet moeilijk over.
Hoe is het met jouw pootje?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:52 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Je gaat hem lopen vanavond? Succes![]()
Het is, als je hem goed loopt, inderdaad een heel ander kapot gaan dan de 10km. Je moet dan 5,5 ronde tegen je max aan lopen, en dan nog eens de laatste 2 ronden voluit en echt helemaal leeglopen. Dus je richttijd terugrekenen naar een rondetijd, en die aanhouden of iets rustiger en de twee slotronden een stukje sneller dan die rondetijd. Het kan heel goed helpen als iemand je rondetijden bijhoudt en doorgeeft.![]()
Geen idee. Ik heb nu nergens last van, maar maandag ga ik de fysio er naar laten kijken en dan weet ik meer.
Ik zit nu wel de hele week al een beetje te stuiteren op mijn werk. Van de energie die ik niet kwijt kan en van de info op allerlei obscure internetpagina's over snel herstel van hamstringblessures vlak voor een wedstrijd...
Weet iemand een betrouwbaar adresje voor paardenplacenta's?
[ Bericht 9% gewijzigd door Mr.B. op 08-05-2015 09:11:43 ]![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:01 schreef Mr.B. het volgende:
Geen idee. Ik heb nu nergens last van, maar maandag ga ik de fysio er naar laten kijken en dan weet ik meer.
Ik zit nu wel de hele week al een beetje te stuiteren op mijn werk. Van de energie die ik niet kwijt kan en van de info op allerlei obscure internetpagina's over snel herstel van hamstringblessures vlak voor een wedstrijd...
Weet iemand een betrouwbaar adresje voor paardenplacenta's?En als ik nu ja zeg?
Balen blijft het. Ga je maandag langs Ronald D. btw?![]()
Ja, ben weer fris&fruitig. Het was dus echt het eten voor de training.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:41 schreef Quoi het volgende:
Oeh, 3 km. Ik zou dan ook gespannen zijn LT. Aan de andere kant weet je wat je kunt tijdens intervallen, dus dat wordt de dood of de gladiolenSucces alvast.
@Murmeli: Ben je alweer opgeknapt?
@Ynske: 46 min? Ik durf te wedden dat je dat sneller loopt.
Hoe doen anderen hier dat? Training is vanaf 7 uur en ik ben meestal pas om 6 uur thuis.
@LT: dat lijkt me ook wel goed ja, zeker 30 min voorbereiden. Alles een beetje losmaken en goed warm lopen.
Je kan natuurlijk ook gewoon de cijfertjes vergeten en dan op gevoel lopen. "Houd ik dit 2,5 km vol?" En de laatste 500m uiteraard op karakter
eten als ik terug ben van t lopenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, ben weer fris&fruitig. Het was dus echt het eten voor de training.
Hoe doen anderen hier dat? Training is vanaf 7 uur en ik ben meestal pas om 6 uur thuis.
@LT: dat lijkt me ook wel goed ja, zeker 30 min voorbereiden. Alles een beetje losmaken en goed warm lopen.
Je kan natuurlijk ook gewoon de cijfertjes vergeten en dan op gevoel lopen. "Houd ik dit 2,5 km vol?" En de laatste 500m uiteraard op karakterToday is life -
Dale Carnegie![]()
Dan moet ik eerst nog eens uit gaan zoeken wat ik er dan precies mee moet doen![]()
Nee geen Ronald D (al weet ik zo snel niet hoe hij wel heet. Een vervanger van mijn fysio die natuurlijk nu net op vakantie is)
Heel stiekem houd ik er trouwens al wel rekening mee dat ik de marathon af moet blazen. Het zou erg zuur zijn, maar het is niet anders. Er zijn ergere dingen![]()
@Mr.B: Funest gewoon dat je niet meteen naar die fysio kan. Intussen gaan je verwachtingen alle kanten op.
Paardenplacenta: opbakken en opeten was het toch?Ik eet altijd 17:30 op z'n laatst als ik om 19:30 train. Nu ik flexibel ben qua werktijden kan dat prima. Toen ik ergens werkte lunchte ik flink en was mijn avondeten een boterham om 17-17:30quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, ben weer fris&fruitig. Het was dus echt het eten voor de training.
Je kan natuurlijk ook gewoon de cijfertjes vergeten en dan op gevoel lopen. "Houd ik dit 2,5 km vol?" En de laatste 500m uiteraard op karakter
Op vrijdag kook ik en eet ik maar een kleine portie. Na de training eet ik dan de rest.![]()
Daar gaat mijn laatste hoop, ik ben vegetariërquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:30 schreef Quoi het volgende:
@Mr.B: Funest gewoon dat je niet meteen naar die fysio kan. Intussen gaan je verwachtingen alle kanten op.
Paardenplacenta: opbakken en opeten was het toch?![]()
![]()
![]()
Nou ja de eerste dagen is rust en koelen zo ongeveer het enige wat je kunt doen, en kan hij niet veel zien/doen. Maar voor mijn gemoed is het inderdaad niet heel bevorderlijk![]()
Ik zal aan jouw altijd positieve kijk op zaken denken als ik bezig benquote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:43 schreef mosselmossel het volgende:
Precies. Je weet nu al dat je na 5 rondjes compleet kapot zit en er dan nog dik 2 moet. Gewoon dood.
Mja, maar ik weet niet of ik dat gevoel heb. Denk dat ik dan toch te langzaam loop, het is zoveel korter dan een HM of zo dus zoals MrB zei het komt echt wel aan op precies je rondetijden lopen, een paar seconden te snel of te langzaam kan al zonde zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:20 schreef Murmeli het volgende:
ook wel goed ja, zeker 30 min voorbereiden. Alles een beetje losmaken en goed warm lopen.
Aan de andere kant, het is de eerste keer dus helemaal precies goed/vlak zal het toch niet gaan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
In delen eten is wel een plan jaquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:30 schreef Quoi het volgende:
Paardenplacenta: opbakken en opeten was het toch?
[..]
Ik eet altijd 17:30 op z'n laatst als ik om 19:30 train. Nu ik flexibel ben qua werktijden kan dat prima. Toen ik ergens werkte lunchte ik flink en was mijn avondeten een boterham om 17-17:30
Op vrijdag kook ik en eet ik maar een kleine portie. Na de training eet ik dan de rest.![]()
Alles na de training eten vind ik teveel, ik ben vaak na 9 uur pas thuis.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik moet vandaag ook echt raar eten, mijn wedstrijd begint pas als ik normaal al op bed lig. Dus nu is het plan; tijdens lunchtijd een lichte lunch, rond een uur of 5/6 portie warm eten opwarmen op mijn werk, en dan rond 8 uur nog wat boterhammen of een banaan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Leuk om eens te testen danquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, maar ik weet niet of ik dat gevoel heb. Denk dat ik dan toch te langzaam loop, het is zoveel korter dan een HM of zo dus zoals MrB zei het komt echt wel aan op precies je rondetijden lopen, een paar seconden te snel of te langzaam kan al zonde zijn.
Aan de andere kant, het is de eerste keer dus helemaal precies goed/vlak zal het toch niet gaan.
Maar ik snap je wel, gezien jouw inspanningen/prestaties wil je wat preciezer lopen dan ik zou doen. Mijn tijden zijn alles behalve scherp nuSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Klinkt als een prima plan. Hoe laat is je wedstrijd ook alweer?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet vandaag ook echt raar eten, mijn wedstrijd begint pas als ik normaal al op bed lig. Dus nu is het plan; tijdens lunchtijd een lichte lunch, rond een uur of 5/6 portie warm eten opwarmen op mijn werk, en dan rond 8 uur nog wat boterhammen of een banaan.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
22.15quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Klinkt als een prima plan. Hoe laat is je wedstrijd ook alweer?
hmmm
Voor de Marikenloop geldt een soepele tijdslimiet. Je moet de 5km kunnen lopen binnen 40 minuten"We zullen soepel omgaan met de netto tijdslimieten van 40 minuten (5km) en 80 minuten (10 km)"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees hierin dat je er best wat langer over mag doen dan de limiet.![]()
Ja en bedankt he, nu zit "die" foto weer in mijn hoofdquote:Op vrijdag 8 mei 2015 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
Goed bezig Hats! Ook weer eens lekker, om je lekker leeg te lopen!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
en daar zit meteen mijn probleem, ik draag mijn startnummer vaak op mijn shorts.....quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:38 schreef Guard het volgende:
Oh ja en de klassieker natuurlijk: startnummer voor je buik houden en zo hard gaan rennen dat ie blijft hangen en je geen speldjes nodig hebt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ja, dat magquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:39 schreef Voccar het volgende:
Guard, mag ik erbij in de op bij de marathon Amersfoort op 7 juni met de HM?
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja en bedankt he, nu zit "die" foto weer in mijn hoofdWelke foto?
Nu ik weer begonnen ben, kan ik net zo goed wedstrijden gaan lopen. Ik wil begin juni een snelle 5 kilometer lopen en eind juni een snelle 10 kilometer. Dan hoop ik een goede basis te hebben voor de marathontraining die vanaf juli begint.
1
2[b]4 juni 2015 - [url=http://www.vupolderloop.nl/]Uilenstede VU Polderloop (Amstelveen)[/url][/b]
[*] Devv - 5 km![]()
Net even een rondje gedaan. De ronde uitgebreid naar 7,3 km. Gaat best lekker met de kilometers. De 10 km in oktober moet op deze manier ruimschoots lukken.![]()
OP please![]()
1
2[b]27 september 2015 - [url=http://www.singellooptegenreuma.nl/]Singelloop Utrecht (Utrecht)[/url][/b]
[*] thelaudprince - 10 km
1
2[b]25 oktober 2015 - [url=http://www.marathonbrabant.nl/]Van Oers Marathon Brabant (Etten-Leur)[/url][/b]
[*] thelaudprince - HM
![]()
![]()
Vanavond m'n allereerste 5 kmIs een kilometer of 4 van m'n huis dus ik ga denk ik m'n warming up maar rennend doen vanaf huis
![]()
![]()
Over de marikenloop: kijk maar eens bij uitslagen van voorgaande jaren. Don't worry!
Bovendien start de 10 na de 5 dus er hoeft niks opgeruimd te worden ofzo. Lekker eigen tempo en doe medaille krijg je gewoon Ynske![]()
![]()
Volgens mij start de 10 ook ruim na de 5km toch??? En die van de 10km halen je echt niet in binnen een kwartier ofzo
Komt goed Ynske. al maak ik me ook zorgen om mijn tijd, maar das meer mijn eigen eindtijd![]()
![]()
Jullie zijn lief
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Wat maakt het uit? As ze maar leut het.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:02 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik zou het wel teleurstellend vinden als LT vanavond niet sub12 loopt.
Wat verwacht je eigenlijk zondag van mij? Ik ga waarschijnlijk de Ronde Hoep lopen.
En wat was jouw tijd op die wedstrijd?![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:02 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik zou het wel teleurstellend vinden als LT vanavond niet sub12 loopt.
Wie mag eigenlijk topic #1000 openen? Gewoon degene die 999 sluit of de oudste user in deze reeks?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
oudste user in leeftijd of langst postende?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:07 schreef flipsen het volgende:
Wie mag eigenlijk topic #1000 openen? Gewoon degene die 999 sluit of de oudste user in deze reeks?
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik zat net topic #1 door te lezen. Er is hier helaas niemand meer van helemaal in het begin. Het topic is in 2007 gestart; nog voordat het eerste deel vol was heeft het 3 jaar lang stil gelegen. De eerste bekenden in 2010 zijn Lastpost (ook al weer een tijd niet gezien) en GotC.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
oudste user in leeftijd of langst postende?
Oudste in leeftijd, daar kom ik dichter bij in de buurt
Edit: het was mooi geweest als KinkyGiraf, de eerste OP ever, topic #1000 kon openen. Maar die heeft na 2009 niet meer op Fok gepost.![]()
De LT's van deze wereld vinden het pas leuk als ze goede tijden neerzetten. En hebben groot gelijk en zijn tenminste eerlijk.quote:Alles boven 1:32:30 zou ik heel matig van je vinden. Ik liep vorig jaar 1:37 met windkracht 6 en een zondvloed. Jij kunt beter.quote:Wat verwacht je eigenlijk zondag van mij? Ik ga waarschijnlijk de Ronde Hoep lopen.
En wat was jouw tijd op die wedstrijd?Kom kom, ik heb veel vertrouwen in jouw loopkwaliteiten. Jij kunt dat!quote:Na #999 gaan we door met #1001.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:07 schreef flipsen het volgende:
Wie mag eigenlijk topic #1000 openen? Gewoon degene die 999 sluit of de oudste user in deze reeks?![]()
Volgens corniel/runs kan ik op basis van mijn meest recente 10k 12.19, dus zo dicht mogelijk bij de 12 zou ik ook al goed vinden.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:02 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik zou het wel teleurstellend vinden als LT vanavond niet sub12 loopt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gaat niet gebeuren. Het doel is marathontempo, en dat is 6:00 psies. Dus 1:42 is mijn streeftijd; strafpunten voor iedere minuut daarboven en daaronder.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:12 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Alles boven 1:32:30 zou ik heel matig van je vinden. Ik liep vorig jaar 1:37 met windkracht 6 en een zondvloed. Jij kunt beter.![]()
En YUR: LIF / Hardlopen voor beginners!quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:11 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik zat net topic #1 door te lezen. Er is hier helaas niemand meer van helemaal in het begin. Het topic is in 2007 gestart; nog voordat het eerste deel vol was heeft het 3 jaar lang stil gelegen. De eerste bekenden in 2010 zijn Lastpost (ook al weer een tijd niet gezien) en GotC.KinkyGiraf heeft nu een knotje, poepbaardje en werkt in een capuccinobar waar hij kunst van eigen makelij verkoopt.quote:Edit: het was mooi geweest als KinkyGiraf, de eerste OP ever, topic #1000 kon openen. Maar die heeft na 2009 niet meer op Fok gepost.Kotsend over de finish komen en dan concluderen dat d'n Zwabber wéér gelijk had. Dat wordt je lot.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens corniel/runs kan ik op basis van mijn meest recente 10k 12.19, dus zo dicht mogelijk bij de 12 zou ik ook al goed vinden.![]()
Ik was daar ook, maar dan onder mijn vorige nicknamequote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:11 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik zat net topic #1 door te lezen. Er is hier helaas niemand meer van helemaal in het begin. Het topic is in 2007 gestart; nog voordat het eerste deel vol was heeft het 3 jaar lang stil gelegen. De eerste bekenden in 2010 zijn Lastpost (ook al weer een tijd niet gezien) en GotC.
en die was?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik was daar ook, maar dan onder mijn vorige nicknameToday is life -
Dale Carnegie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: