Nee, dat gedeelte is rukquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja? Ben je voorstander van het verbranden van asielzoekers?
Nee hoor. Zijn gewoon luchtvibraties. In de VS hebben ze verregaande vrijheid van expressie en daar gaat het ook prima dus dat hele betuttelende "de staat gaat bepalen wat wel en niet gevaarlijk is" (stasi) gelul van je is totale onzinquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Vrijheid van expressie kan een heel gevaarlijk iets zijn
Valse beschuldigingen uiten is niet erg netjes ondanks dat jij blijkbaar te dom bent om te kunnen begrijpen wat iemand schrijft.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Eerst verdedig je verkrachting van vrouwen met korte rokjes en nu kom je op voor imams die op tv oproepen tot een eindoplossing voor joden. Wat is er mis met jou?
Moet hij maar niet met dat soort termen aankomen over andere groepen dan moslims.quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Alleen het woord ''Haatsjeik'' al
Zelfde geldt voor jou. Niet gaan lopen mekkeren dat mensen een bepaalde intolerante groep associėren met een bepaalde term, als ze dat ook praktiseren.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Vrijheid van expressie kan een heel gevaarlijk iets zijn, anders zou men niet zo bang zijn voor wat haatimams komen vertellen. Haatzaaien is niet voor niets verboden en als je veelvuldig en onterecht het woord haat gaat verbinden aan alles wat met moslims te maken krijgt gaat dat ook sterk op haatzaaien lijken. Het is triest dat men te pas en te onpas spreekt over haatbaard, haatpaleis en haatimam. Men zou dat alleen moeten doen als echt sprake is van iemand ie aantoonbaar een haatzaaier is.
Oh sorry ik meende dat jij laatst een half topic vol had geschreven over dat mensen die geen geweld gebruiken mede schuldig zijn voor de acties van mensen die het niet met hun eens zijn. Blijkbaar heb je een dubbelganger met dezelfde naam en usericoon die wel aan slachtoffer beschuldiging doet. Ik zou een mod erbij halen!quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Valse beschuldigingen uiten is niet erg netjes ondanks dat jij blijkbaar te dom bent om te kunnen begrijpen wat iemand schrijft.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moet hij maar niet met dat soort termen aankomen over andere groepen dan moslims.
Dan krijg je vanzelf die naam. Ligt niet aan diegene die het woord verzint, maar aan diegene die praktiseert.
[..]
Zelfde geldt voor jou. Niet gaan lopen mekkeren dat mensen een bepaalde intolerante groep associėren met een bepaalde term, als ze dat ook praktiseren.
Je bent boos op het beeld in de spiegel en geeft de spiegel de schuld. Alleen moet je je even realiseren dat die lelijkheid in de spiegel niet door de spiegel komt, maar door je eigen uiterlijk.
Eerst dat realiseren en oplossen, dan pas dit soort huilie huilie gaan doen. Doe je dat niet, is bij voorbaat alle discussie overbodig.
Boehoeh, we mogen geen haatpredikers uitnodigen die oproepen tot jihad en dus geweld.quote:De brief gaat verder: 'Voor ons als bestuurders van gebedshuizen, wordt het steeds moeilijker onze achterban te overtuigen dat zij als volwaardige Nederlandse burgers kunnen participeren in onze samenleving.'
Duitsland?quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:00 schreef DrMabuse het volgende:
En als dat niet gaat lukken fijn opzouten naar je paradijs.
Ik durf zelfs te stellen dat ze hiermee zichzelf in de voet schieten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:40 schreef Perrin het volgende:
Wat ik doe is aangeven waarom ze steeds meer maatschappelijke tegenwind ervaren. Zolang ze de oorzaken van die tegenwind negeren maar wel klagen over de tegenwind, komen we idd geen stap verder.
Huillie doen en vingerwijzen is wat ze doen zie de artikelen op al yaqeenquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:13 schreef erodome het volgende:
Ze hadden meer moeten vertellen over wat zij dan doen
Moah, toen Frankrijk met het boerka-verbod kwam stond het Malieveld afgeladen vol.quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, waar baseer je in godsnaam de aanname op dat dit soort praktijken niet veroordeeld worden?
Dat is nou juist het probleem. Die haatbaarden ZIJN gewoon haatbaarden. Als er moslims zijn die dat niet (willen) inzien, dan hebben zij een ernstig gebrek aan inzicht.quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien zeg ik iets geks, maar heel misschien zien moskeebesturen die imams niet als haatimam, maar gewoon als islamitische geestelijken.
Vergeleken met de massa die meende te moeten protesteren tegen het Franse (!) boerka-verbod, is dat veel te weinig, te laat en te slap.quote:Verder blijft het wat flauw dat nog steeds wordt geroepen dat moslims geen afstand nemen van IS, terwijl dat herhaaldelijk is gebeurd de voorbije maanden.
dus je erkent dat Nederland discrimineertquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:12 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen dat ze hiermee zichzelf in de voet schieten.
ZIJ (moslimgemeenschap) klaagt over hypocrisie en discriminatie, maar zijn zelf werkelijk geen haar beter. En zolang dat niet verandert, zal de rest van de samenleving (terecht) niet ophouden hen daarop te wijzen.
Blijkbaar begrijp jij er nog steeds niets van maar dat jij er een mod zou bijhalen wil ik wel geloven.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh sorry ik meende dat jij laatst een half topic vol had geschreven over dat mensen die geen geweld gebruiken mede schuldig zijn voor de acties van mensen die het niet met hun eens zijn. Blijkbaar heb je een dubbelganger met dezelfde naam en usericoon die wel aan slachtoffer beschuldiging doet. Ik zou een mod erbij halen!
Dit.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:30 schreef DrMabuse het volgende:
Bedreiging vanuit moslim hoek i.p.v. zelfinzicht en de realiteit onder ogen komen.
Ultieme bevestiging van het moslim probleem.
Even rondgekeken op die website:quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:03 schreef Perrin het volgende:
Hierzo de hele brief:
http://al-yaqeen.com/nieuws/nieuws.php?id=2676
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |