abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152322455
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Daar staat dat moslims verantwoording af moeten leggen voor wat andere moslims doen?
Er staat dat moslims de hand in eigen boezem moeten steken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_152322463
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[..]

Ter verantwoording roepen omdat geloofsgenoten ...
Het lijkt me duidelijk dat dat gaat over het gebruik van termen als 'haatimam' en 'jihadgezin'.

Maar het lijkt me dat Perrin dat beter zelf uit kan leggen.
pi_152322464
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2015 08:27 schreef empa1010 het volgende:
Hand in eigen baard O~)
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:30:12 #79
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_152322483
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:22 schreef -AMG- het volgende:
Nederland is kalifaat in wording.
:')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_152322493
Het is vrij makkelijk voor moslims om escalatie te voorkomen. Schaar je achter de mening dat extremisten en criminelen worden opgejaagd en geneutraliseerd, en klaar ben je. Gooi daar nog economische onafhankelijkheid bij en meer integreren is amper nodig.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:30:31 #81
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_152322494
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 08:45 schreef NotYou het volgende:

[..]

Tja, er blijkt ook in Nederlandse klaslokalen begrip en draagvlak te bestaan voor bijvoorbeeld de aanslag op de redactie van Charlie Hebdo begin dit jaar, logisch dat iig ook die mensen daarop aangekeken worden.
Ach geen onderwijs aan de tere moslim zieltjes over de Joden moord. Geen kerstboom in het ziekenhuis of op school want dat kan aanstootgevend zijn ga zo maar door. En dan maar blijven denken dat het allemaal wel los zal lopen. Het drijft de mensen uit elkaar.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:31:05 #82
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_152322505
Huh? Waar dreigen ze dan? Ik zie alleen dat ze ervoor waarschuwen dat de huidige toon van het debat tot escalatie gaat leiden.

De rest van de brief is overigens nog steeds om te janken.
Als je niet wilt dat de woorden 'haatimam' en 'jihadgezin' worden gebruikt, moet je ervoor zorgen dat die imams geen haat meer prediken en die gezinnen de jihad niet meer steunen.
Als je geen negatieve media-aandacht wilt voor je gala's, dan moet je geen extreem controversiële figuren uitnodigen.
Als je graag als volwaardig lid aan de Nederlandse samenleving wilt deelnemen, dan is de eerste stap om te accepteren dat sommige mensen soms dingen zeggen die je niet aanstaan. Dat moet iedereen hier.
pi_152322519
Ikzelf ben voor de sharia voor moslims die woonachtig zijn in ons land. Eens zien hoelang het duurt voordat de massa weer weggaat.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_152322521
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:28 schreef Glazenmaker het volgende:
Misschien zeg ik wat geks, maar heel misschien zou je dat als iets verontrustends moeten zien. Tenzij je zelf een hardcore moslim bent is het namelijk niet zo fijn en of veilig om in een land te leven met veel hardcore moslims. De meeste haatimams worden zo genoemd omdat ze homo's enzo aan kranen willen hangen.

[..]

Ik vind jou grappig.
Tsja, hoe je het wendt of keert, de toon richting moslims is harder geworden. Ze zitten, al dan niet terecht, in de hoek waar de klappen vallen. Moslims kunnen nog maar weinig goed doen en worden om het minste of geringste verbaal aangevallen.

Niet zo gek dat een belangenorganisatie daar aandacht voor vraagt.
pi_152322529
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het lijkt me duidelijk dat dat gaat over het gebruik van termen als 'haatimam' en 'jihadgezin'.

Maar het lijkt me dat Perrin dat beter zelf uit kan leggen.
Oh ja nee dat is anders. Je moet de geuite zorgen van moslimorganisaties vooral interpreteren als dreigement, maar als je moslims ter verantwoording roept voor iets waar ze geen deel aan hebben moet je dat niet zo letterlijk nemen :')
pi_152322531
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er staat dat moslims de hand in eigen boezem moeten steken.
Alleen bij de islam hebben de belangrijkste verspreiders van een ideologie niks te maken met de acties van de volgers. We hebben het hier niet over Achmed van de kebabzaak, maar een vereniging van priesters.
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:32:44 #87
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_152322544
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:31 schreef -AMG- het volgende:
Ikzelf ben voor de sharia voor moslims die woonachtig zijn in ons land. Eens zien hoelang het duurt voordat de massa weer weggaat.
Hmm al die mensen zonder handen en voeten die dan niet meer kunnen werken is niet slim denk ik. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_152322557
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Alleen bij de islam hebben de belangrijkste verspreiders van een ideologie niks te maken met de acties van de volgers. We hebben het hier niet over Achmed van de kebabzaak, maar een vereniging van priesters.
Punt is vooral dat tal van moslimorganisaties (wereldwijd) al herhaaldelijk afstand hebben genomen van IS. Maar dat soort berichten gaat blijkbaar het ene oor in en het andere weer uit.
pi_152322567
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
:')
Oké, dan geloof je wat anders. Net waar je bozer van wordt.
pi_152322601
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Oké, dan geloof je wat anders. Net waar je bozer van wordt.
Ah de argumenten zijn op. Dan neem ik aan dat ik gewonnen heb.
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:35:26 #91
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_152322608
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Punt is vooral dat tal van moslimorganisaties (wereldwijd) al herhaaldelijk afstand hebben genomen van IS. Maar dat soort berichten gaat blijkbaar het ene oor in en het andere weer uit.
Ik heb nog niet in de Gelderlander gelezen dat de imam van de moskee hier in de wijk afstand heeft genomen van die schietpartij in Texas. Dat maakt hem mede verantwoordelijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_152322640
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ah de argumenten zijn op. Dan neem ik aan dat ik gewonnen heb.
Gewonnen? Je valt een standpunt aan dat helemaal niemand heeft!
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:37:21 #93
168739 Red_85
'echt wel'
pi_152322658
Wij hebben een hekel aan Joden.
Wij hebben een hekel aan Christenen.
Wij hebben een hekel aan homo's.
Wij hebben een hekel aan westerse vrouwen.
We feesten op internet en op straat bij aanslagen.
Wij willen ons niet aanpassen naar westerse maatstaven, die maatschappij heeft zich maar te schikken naar de onze.
Wij kunnen geen respect opbrengen voor de oorlogsdoden.
Alleen onze eigen 'cultuur' is goed.
We beroven oude vrouwen.
We rijden met scooters mensen aan.
We overvallen juweliers.
We mishandelen mensen alleen maar omdat ze ons aan kijken.
We willen niet werken met westerse ongelovigen.
Alle joden moeten geprikt worden.
Maar wij moeten geaccepteerd worden, Nederland discrimineert ons, we worden niet geaccepteerd!!!!!

Blijf maar janken dat je gediscrimineerd wordt, wel even in de spiegel kijken voordat je dat ook maar durft te zeggen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_152322682
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Gewonnen? Je valt een standpunt aan dat helemaal niemand heeft!
Niemand vindt dat Nederlandse moslims de daden van IS af moeten keuren?

Dat is nieuws voor mij.
pi_152322700
quote:
15s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niemand vindt dat Nederlandse moslims de daden van IS af moeten keuren?

Dat is nieuws voor mij.
Niemand vindt dat alle Nederlandse moslims zich moeten verantwoorden voor de daden van IS. Althans, ik ken die mensen niet.
pi_152322754
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Niemand vindt dat alle Nederlandse moslims zich moeten verantwoorden voor de daden van IS. Althans, ik ken die mensen niet.
Er wordt van Nederlandse moslims verlangd dat zij afstand nemen van IS. En als ze dat vervolgens doen, dan is het nog niet goed.
pi_152322793
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er wordt van Nederlandse moslims verlangd dat zij afstand nemen van IS. En als ze dat vervolgens doen, dan is het nog niet goed.
Er waren moslims die afstand namen van IS en toen was er iemand die zei dat dat niet goed was? Wanneer? Waar?
pi_152322806
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, hoe je het wendt of keert, de toon richting moslims is harder geworden. Ze zitten, al dan niet terecht, in de hoek waar de klappen vallen. Moslims kunnen nog maar weinig goed doen en worden om het minste of geringste verbaal aangevallen.

Niet zo gek dat een belangenorganisatie daar aandacht voor vraagt.
Moslims kunnen het meest makkelijke van heel Nederland iets goeds doen. Deze club had vandaag naar buiten kunnen komen met een actieplan waarin ze gaan proberen geen haatimams meer uit te nodigen. Islamitische jongeren die radicaliseren gaan begeleiden en al dan niet samen met de overheid aan werk, regelmaat en een sociaal vangnet helpen. En goed ouderschap te promoten waardoor we over een paar jaar wat minder straattuig hebben.

In plaats daarvan kozen ze ervoor om te gaan huilen over woordjes die gaan over mensen waarvan ze zeggen dat ze er niks mee te maken hebben.
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:43:56 #99
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_152322820
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een jaar of 50 dan herdenken we eerst de doden van de strijd tegen de IS. Dan 50 jaar later gezamenlijke herdenken met de dan wellicht wat tolerantere IS staat. Zo iets zal het wel weer gaan worden denk ik. :') Of niet als er wat atomaire wapen gebruikt gaan worden.
pi_152322833
Ik ben moslimberichtgeving-moe en vooral de immer domme reacties erop..

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2015 09:45:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')