Ik gebruik gewoon normale koeltasjes van stipenbloem.nl . Bij de action verkopen ze ook goedkope koeltasjes. En kleine koelelementen die er precies impassen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:22 schreef Chanty het volgende:
Ahh blue ook gestopt met kolven! Geen stuwing gehad ook?
Benieuwd of ik straks nog moet kolven om de druk eraf te halen. Zo'n koeltas voor melktransport? Is dat iets heel bijzonders waarin de melk heel koud blijft onderweg of kan ik gewoon een koeltas van de xenos meenemen en daar de gekolfde melk in doen voor die ene keer dat ik misschien moet kolven nog?
Ik deed er wel een vrieselement in en bij voorkeur ook mijn draagdoek omheen voor extra isolatie.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:22 schreef Chanty het volgende:
Ahh blue ook gestopt met kolven! Geen stuwing gehad ook?
Benieuwd of ik straks nog moet kolven om de druk eraf te halen. Zo'n koeltas voor melktransport? Is dat iets heel bijzonders waarin de melk heel koud blijft onderweg of kan ik gewoon een koeltas van de xenos meenemen en daar de gekolfde melk in doen voor die ene keer dat ik misschien moet kolven nog?
ik kwam laatst dit tegen: klik. wellicht ter overweging meenemen ?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:30 schreef Amsel het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe noodzakelijk zuivel voor een kindje is en alle info lijkt zo gekleurd.
Mijnes krijgen geen melk. Rond het jaar bij allebei gestopt met voeden en nooit verder gegaan met melk. Het is eerlijk gezegd gewoon zo gegroeid. Ik drink zelf geen melk omdat ik daar niet tegen kan, B. drinkt het sporadisch. Het zit dus ook gewoon echt niet in ons systeem. Ze drinken hier thuis water en zo af en toe limo. Zuivel krijgen ze wel, maar meer voor de lekker dan omdat het moet. Een schaaltje vanille yoghurt, zuivel ijs, E. drinkt nog wel eens een glas melk ergens bij opa en oma ofzo, en soms haal ik wel eens yokidrink (vooruit, bonomel want das de lekkerstequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:30 schreef Amsel het volgende:
Gras onder je voeten heeft leuke koeltasjes
Ik denk dat ik van de zomer ook wil stoppen met kolven overdag. Baby is dan een jaar. Wat zou ze dan overdag moeten gaan drinken? Moet er dan meer zuivel in en wordt dat dus gewone melk? Of is gewoon water en verder vast voedsel tegen ide tijd genoeg? Ik snap niet zo goed hoe noodzakelijk zuivel voor een kindje is en alle info lijkt zo gekleurd.
Ik heb toen water en thee laten aanbieden, hij dronk geen koemelk en ik vond dat eerlijk gezegd wel prima, dus heb dat niet gestimuleerd (wij drinken zelf ook geen melk). Verder heb ik extra yoghurt gegeven vanwege de calcium, dat at en eet hij heel graag.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:30 schreef Amsel het volgende:
Gras onder je voeten heeft leuke koeltasjes
Ik denk dat ik van de zomer ook wil stoppen met kolven overdag. Baby is dan een jaar. Wat zou ze dan overdag moeten gaan drinken? Moet er dan meer zuivel in en wordt dat dus gewone melk? Of is gewoon water en verder vast voedsel tegen ide tijd genoeg? Ik snap niet zo goed hoe noodzakelijk zuivel voor een kindje is en alle info lijkt zo gekleurd.
Ik vind deze leuker: http://www.stipenbloem.nl/c-2009743/koeltasjes/quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:48 schreef lunapuella het volgende:
Wat betreft koeltasjes: Groupon heeft nu wat in de aanbieding? http://m.groupon.nl/deals(...)bution-1-35/65568584
Kan jij niet eens met mijn kuiken gaan praten?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:44 schreef Morretje het volgende:
Als kindjes buiten werkuren gewoon onbeperkt mogen drinken naar behoefte, is er geen extra zuivel nodig na een jaar. Of ze ook voldoende eten en anders drinken om dat zelf te vinden is een ander punt
Ik weet het niet, want hij eet echt veel op een dag en drinkt op een dag ook meestal twee rietjesbekers drinken helemaal leeg, plus dan nog 2-5 keer bv.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:16 schreef Morretje het volgende:
Burdie, heeft hij als hij die fles per ongeluk overslaat honger of dorst denk je? Zou het helpen om hem over de dag heen meer te geven misschien? Ik merk hier bijvoorbeeld dat T na de borst voor het slapen gaan vaak nog dorst heeft op dit soort dagen, en daarom staat er een rietjesbeker bij het bed. Lastig wel.
Wow wat drinkt kuiken veel! Hier 2 slokjes uit de beker en verder niets helaas. Geen tip trouwens al zou ik een rietjes beker gewoon proberen bij zijn bedje! Wie weet werkt hetquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, want hij eet echt veel op een dag en drinkt op een dag ook meestal twee rietjesbekers drinken helemaal leeg, plus dan nog 2-5 keer bv.
Rietjesbeker bij het bed kan natuurlijk niet met een ledikant, of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |