quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:54 schreef JufMariska het volgende:
Begin een eigen bedrijf, dan ben je nooit altijd vrij![]()
Je bent bekend met de term Niet Van Toepassing (N.v.t)quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:57 schreef DJMO het volgende:
Ik moest een aanmeldformulier voor de fysio invullen. Verplichte velden: school, groep, en namen leerkrachten. antwoord: thuisonderwijs, groep 0 en mama. Ik moest iets invullen
joah, maar dit vond ik leukerquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je bent bekend met de term Niet Van Toepassing (N.v.t)
Saar kan zwaaien![]()
Nu hebben wij thuis de bumbo al verkocht maar ik kreeg deze foto gister van het kdv:quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:14 schreef Loj het volgende:
Zwaaien is tof!
Goed op tijd begonnen met het onderwijs DJMO
Ik durf Js niet meer in de bumbo te zetten, hij kroop er net uit
We gaan door met de ikeastoel! (En eindigen met een tripptrapp)
Regeldag, kan best hoor....quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:03 schreef MevrouwCactus het volgende:
Na vijf uur huilen sliep Sjaak van 1.00u-10.00u, met twee voedingen tussendoor. Sindsdien is het weer huilen, behalve als hij de fles krijgt. Regeldag? Kan dat met de fles? Hij slaapt heel soms even 20 minuten, maar is verder compleet ontroostbaar. Ik vind het hartverscheurend maar krijg er ook een ontzettende hoofdpijn van. Ben er heel erg klaar mee maar dat kan niet, want mijn kind enzo. Vrouw is thuis tot 15.00u en moet daarna een paar uur werken. Dan ben ik dus alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotoalbumpjes gemaakt voor mijn oma's, want ze wonen op ongeveer 3 uur rijden en hebben geen internet (goh).
Even spamselen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ingee, jij bent ook niet zo van tule en roze strikjes enzo he? Leuk kind heb je, lekker blij
oh ik zou in mn broek zeikenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:23 schreef ingee het volgende:
[..]Had ik je bijna gerapporteerd, nou ja, handel je zelf wel even af he.
Maar wat ik zeggen wilde: het eerste pakje wat we kregen was een lichtroze jurkje van kant met tule randjes, met daarbij een bijpassende tule hoofdband en armbandje, mooie doopjurk voor op het kamp. Probeer dan maar eens blij verrast te blijven kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Envoor de sprongetjesmama's, sneu jullie kindjes
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
hoe oud is L nu? Mijn E heeft nog steeds Hema rompers van 50-56 aanquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:17 schreef Dyre het volgende:
Hier ook vrij vandaag(ziekenhuis, maar geen verpleging, we hebben gewoon de afdeling voor de dag gesloten m.u.v. spoedgevallen
)
L heeft vandaag een 74/80-romper aan en afgezien van de veel te lange mouwen past hij prima
10 maanden is ze nu. Wat arm- en beenlengte betreft passen kleertjes maat 68 nu perfect, alleen voor de rompers moet ze toch wel een maatje omhoog, want anders staat er zoveel spanning op die drukknoopjesquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:36 schreef LadyTagliatelle het volgende:
hoe oud is L nu? Mijn E heeft nog steeds Hema rompers van 50-56 aanmaar ik prop haar graag in een maatje groter omdat ik het zat ben dat ze altijd maar t zelfde aan heeft
en de nieuwe kleertjes vind ik zo snoezig
Kruidvat heeft do/vrij/za 40% korting op Pampers. Maar Baby Dry zat er volgens mij weer niet bij.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wilde nog iets zeggen. Oh ja, wehkampf heeft nu 7,50 korting met de code "vrij", kun je combineren met de aanbieding op de pampers en dan heb je een maandbox voor 39 euro![]()
(de echte goede aanbiedingen zijn volgens mij verleden tijd namelijk)
Jup! Voornamelijk lange mouw, dat welquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Zijn het stretchrompers soesa? Ik wil die alleen nog maar
Baby Dry zijn er 198, las ik net.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:13 schreef ingee het volgende:
Hoeveel luiers zitten er eigenlijk in zo'n maandbox?
Ik heb gisteren 3 pakken van 68 kruidvat luiers maat 3 voor 25 euro gehaald. Was ik ook blij mee.
Graag! Ik gebruik bijna alleen langemouwenrompersquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Jup! Voornamelijk lange mouw, dat wel
Ik zal vanavond even foto's maken
Er is vast iemand die dat hard nodig heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:38 schreef JufMariska het volgende:
Qua luiers -haakt in- wij hebben nog een stapel Jumbo maat 3 over. De onderste laag van de luiertaart (), maar wij krijgen daar z'n billen niet meer in gewurmd
Tegen verzendkosten?
Dit zijn de eerste sinds Lucas er isquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
JM ook weer mooi, jullie laten vaak gezinsfoto's maken of niet?
Ja klopt, maar ik ben zo'n pampersnob.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:13 schreef ingee het volgende:
Hoeveel luiers zitten er eigenlijk in zo'n maandbox?
Ik heb gisteren 3 pakken van 68 kruidvat luiers maat 3 voor 25 euro gehaald. Was ik ook blij mee.
oooh boerin Harmkequote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Die kdv foto is overigens echt heel leuk, soesa!en ik sta een beetje te kijken van hoe groot MiauwQueen overkomt! En zo echt als een bijnadreumes haar eten zit te eten
ik vond haar op die bijdedeurfoto ook al zo gegroeid.
Inge jouwe is ook al groot zeg, wat een vrolijk gezicht ook
Wij zijn nu dus bijna verhuisd naar een durp hè. Dus dan krijg je dit:
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cactus wat naar... hoe is het nu met sjaak?
Ingee, die sensor had W ook in het begin. reismok? Ik zette mijn koffie binnen handbereik en ging voeden, dronk het dan lauw- want stel je voor dat je het op je kind laat vallen- maar dat is beter dan koud![]()
Voorlopig niet, laat hem maar lekker slapen en tegen ons aanhangen. Misschien wel voor de nacht als de koorts hoor is maar koorts heeft toch een functie.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:16 schreef Dyre het volgende:
Arme L met koorts
Ik ben normaal niet zo van de pilletjes, maar als hij er echt last van heeft misschien een paracetamolletje erin?
ja, ze absorberen duidelijk minder.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:14 schreef Cholula het volgende:
Die foto's
pampersnob hier. Iedere keer als ik een ander merk pak dan lekt Frits er dwars doorheen. Ik ben dus blij met de tip van SQ!
Zijn die simply dry heel erg anders dan de baby dry luiers?
Ja joh tis een wonder dat ik nog kan lopen!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Crumpette, wat zijn jullie leuken wat lijkt zn hooft groot!!
Suus kom naar huus! Wat een pretletter.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Die kdv foto is overigens echt heel leuk, soesa!en ik sta een beetje te kijken van hoe groot MiauwQueen overkomt! En zo echt als een bijnadreumes haar eten zit te eten
ik vond haar op die bijdedeurfoto ook al zo gegroeid.
Inge jouwe is ook al groot zeg, wat een vrolijk gezicht ook
Wij zijn nu dus bijna verhuisd naar een durp hè. Dus dan krijg je dit:
[ afbeelding ]![]()
Ik keek gister toevallig, luiers van Kruidvat zijn 11 cent per stuk. Vind ik toch een veel betere prijs dan de Pampers.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:53 schreef Hilmo het volgende:
Volgens mij zijn de beste aanbiedingen voor pampers ook wat voorbij ja. Al is die wehkamp actie niet gek, baby dry voor 23 cent per luier. Ik berekenze per stuk. Laatst in Duitsland goede actie; maat 4, 78 stuks baby dryvoor17 euro. Dat is 21 cent per luier.
Hier al maanden in 74,80 rompers.kruidvat zit meest ruim, HEMA zit bij onze dikke buik baby strak, de stretch ja...
Prachtige foto's weer!!
Chanty beterschap!![]()
Ze is echt petite, of niet? Wat weegt ze nu?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:09 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Hier maat 2 van de AH. Echt m'n favoriet incl plasindicatie.
Hema stretch rompers zijn idd een feest. Zeeman vind ik ook érg prettig. Daarvan zit ze ook nog in 50-56 maar bijna van alles zijn E haar armpjes te kort...
ja kloptquote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze is echt petite, of niet? Wat weegt ze nu?
Smal is hier perfect, qua billen kan Sjaak nog in maat 0. Maar maat 2 ligt klaar om te passen straks.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:21 schreef Hilmo het volgende:
Kruidvat valt smal vind ik. Aldi, AH, jumbo, kruidvat allemaal geprobeerd. De luieruitslag hier komt denk ik toch door billendoekjes in combi met AH luiers en kruidvat luiers. Toen we overgingen op pampers weer, was het zo beter. Hier dus ook pamper fan, al hebben we in maat 5 vast etos, kwamen als beste uit de test
Neeee, gelukkig nog nietquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Graag! Ik gebruik bijna alleen langemouwenrompers![]()
Maar... Jouw suus is toch nog niet uit 74-80? Mijne begint zich net goed naar 68 te vormen!
Kun je niet tussendoor wegen @ cb? Hier zijn daar spreekuren voor nl.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:14 schreef krijgerrtje het volgende:
LT, wat leuk!![]()
Wat een kleine Dame heb je!
Al is die van mij ook niet groot, maak me nog steeds constant zorgen of ze nog wel groeitVolgens onze eigen weegschaal niet echt
maar die is natuurlijk lang niet zo secuur. En ze is vrolijk, alert, plast prima, eet als een bootwerker, maar toch he.. Die stomme getalletjes
20 mei mag ik weer wegen, als het dan weer goed is hoop ik dat ik eens van die onzekerheid af kom, want ik vind 't verskrikkeluk
![]()
En JM, die foto!Prachtig! Vind jouw eigen foto's ook altijd zo mooi, doe je ook shoots in frl?
vriend heeft een hekel aan foto's van zichzelf, dus ook geen fatsoenlijke foto van ons drieen
sjah. een schone luier poept nou eenmaal het fijnstquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:37 schreef Risu het volgende:
Goffer...altijd he. Net gewassen, mooi schoon kindje. Poepluier, echt 5 minuten schoon geweest. En na het verschonen, hup nog een lading erachteraan. En ik had nog wel netjes een kwartier gewacht. Nou moe.
Dat vroeg ik me vandaag ook al afquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja en A. zit. Vandaag een record-zit van 3 hele minuten stevig zitten voordat ze omkukelde. Waarom doet ze dat altijd zo HARD trouwens, en zonder zich op te vangen met haar handjes
. Niet dat ze gaat huilen hoor, maar je hoort echt zo'n BONK dat ik me afvraag of ze zonder hersenbeschadiging uit de babytijd komt
.
Jeeeeej voor zittenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja en A. zit. Vandaag een record-zit van 3 hele minuten stevig zitten voordat ze omkukelde. Waarom doet ze dat altijd zo HARD trouwens, en zonder zich op te vangen met haar handjes
. Niet dat ze gaat huilen hoor, maar je hoort echt zo'n BONK dat ik me afvraag of ze zonder hersenbeschadiging uit de babytijd komt
.
Daar heb ik zelf nog onder gelegenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:57 schreef Gevalletje het volgende:
Snel bijgelezen (eh vooral plaatjes kijken dus..) Jullie foto's. En Ingee, heb toevallig precies dat zelfde boxspeeltje als op de laatste foto! Vorige week gevonden bij de kringloopwinkel waar ik heb gewerkt en Q ging showen!
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ja zo doe ik t ook idd, ze slaapt bij ons op de kamer dus leg haar dan na t knuffwlen weer in bed en dan ga ik zelf op bed zitten, en als ze huilt praat ik tegen haar, en dan af en toe kijkt ze of ik er nog ben en uiteindelijk valt ze dan in slaap en moet ik nog zachtjes weg zien te komen
quote:
Zitten! Wat gaaf!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:14 schreef Razztwizzle het volgende:
.
Ik plas normaal ook altijd 's nachts als ik Sjaak zijn flesje klaarmaak. Dat heb ik nu niet gedaan en ik moest net wel rennenquote:Op woensdag 6 mei 2015 06:32 schreef krijgerrtje het volgende:
Wat heerlijk, MC!Of het blijvend is, geen idee, maar even bijtanken aan slaap is altijd goed
je bent met bijvoeding begonnen zag ik, dat is dus normaal en niks om je zorgen over te makenquote:Op woensdag 6 mei 2015 02:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
E maakt wel eens keutels/knikkers als poep... En best wat dagen achter elkaar en dan ineens weer gele drap/ mosterd.. Is dat normaal? Of moet ik aan de laxo beginnen?
gebeurt bij michael ook wel eens. Dan lijkt hij zo vast geslapen te hebben dat hij zelfs niet eens plast. De twee luiers daarna zitten vaak overvol.quote:Op woensdag 6 mei 2015 05:00 schreef faptist het volgende:
Overigens heeft R van 21:00 tot 04:00 geslapen ( om 23:30 wakker gemaakt, maar toen dronk ze al slapende aan de borst) en nu heeft ze maar een matige plasluier.. Eigenlijk zat er gewoon niks in.
Toen m'n inmens stuwende tet gegeven die ze leeg gedronken heeft, luier check: minimaal beetje.
2e borst een beetje gedronken.. Buik massage gegeven van zo'n 15 min maar nog geen plas.
En nu ploft ze weer in slaap..
Zorgen maken of normaal?
lekker hoor, ik word soms wel eens wakker voor de eerste nachtvoeding en dan is michael chagrijnig en wil hij niet drinken ("laat me slapen mens" ) en dan ga ik zelf maar piesen. Tweede nachtvoeding is het dan wel net een hongerige kraaiquote:Op woensdag 6 mei 2015 06:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
LT, wat een geweldige foto's van Elin! Wat een vrolijke meid zo op de foto's.
Faptist, hier ook minder plas in de nacht, de afgelopen drie nachten. Dat haalt hij in de ochtend weer in.
Al het huilen hier was ergens goed voor, lijkt wel. Nieuwe feature is doorslapen! Vannacht hebben we geslapen van 23.30u-6.00u. Wat is dat heerlijk. Zal het blijvend zijn?
niet elke dag want ze heeft et niet echt behoefte aan. Eigenlijk niet...quote:Op woensdag 6 mei 2015 07:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
je bent met bijvoeding begonnen zag ik, dat is dus normaal en niks om je zorgen over te maken
awquote:Op woensdag 6 mei 2015 04:57 schreef faptist het volgende:
O wow, wat ziet elin er goed uit!
Die rol foto vind ik echt geweldig.
Alsof ze van het lachen is omgetold.. Zo aandoenlijk.
Ik wil meer elin!
Over de keuteltjes/etc weet ik nog niks af..sorry!
maar die darmpjes ontwikkelen zich wel verder en zijn dus beter in staat om voeding te verteren. Dat zorgt ervoor dat de ontlasting steviger/harder wordt. Het af en toe bijvoeding geven, werkt daar ook aan mee. Dat ze dan na een paar dagen weer alleen maar gele drab heeft komt omdat ze een paar dagen geen bijvoeding heeft gehad. Het is echt niets om je zorgen om te maken, maar *insert disclaimer* Bij twijfel altijd je arts raadplegenquote:Op woensdag 6 mei 2015 08:07 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
niet elke dag want ze heeft et niet echt behoefte aan. Eigenlijk niet...
klinkt logisch ja... Hmmmm. Wat zou ik dan doen, fruit en groenten erin proppen.. Of nog ff wachten?quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
maar die darmpjes ontwikkelen zich wel verder en zijn dus beter in staat om voeding te verteren. Dat zorgt ervoor dat de ontlasting steviger/harder wordt. Het af en toe bijvoeding geven, werkt daar ook aan mee. Dat ze dan na een paar dagen weer alleen maar gele drab heeft komt omdat ze een paar dagen geen bijvoeding heeft gehad. Het is echt niets om je zorgen om te maken, maar *insert disclaimer* Bij twijfel altijd je arts raadplegen
hoeveel maanden is ze nu precies? Je zou kunnen beginnen met een fruit momentje dagelijks, en als dat een tijdje goed gaat, ook een groente momentje . https://www.borstvoeding.com/bijvoeding/schema/nederlands.html dit schema vond ik altijd wel fijn als leidraad.quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:14 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
klinkt logisch ja... Hmmmm. Wat zou ik dan doen, fruit en groenten erin proppen.. Of nog ff wachten?
ik heb een schema, maar omdat ze er geen behoefte aan lijkt te hebben weet ik niet of ik nu wel moet blijven proberen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoeveel maanden is ze nu precies? Je zou kunnen beginnen met een fruit momentje dagelijks, en als dat een tijdje goed gaat, ook een groente momentje . https://www.borstvoeding.com/bijvoeding/schema/nederlands.html dit schema vond ik altijd wel fijn als leidraad.
whehe. Jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 08:18 schreef Stormqueen het volgende:
Er in proppen lijkt me sowieso niet handig
klinkt bijna als onze situatie bij 5,5 maand. Nu slacht ze tomaten. Komt vanzelf!quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik heb een schema, maar omdat ze er geen behoefte aan lijkt te hebben weet ik niet of ik nu wel moet blijven proberen.
Ze eet het wel, maar traag, en zonder enthousiasme. En als ik het niet geef lijkt het d'r niks te boeien. Ook niet als ik eet of als een ander eet. Niet zoals anderen beschrijven.
Ze is 5 maand en een beetje.
ik zie nu fruit ninja voor mequote:Op woensdag 6 mei 2015 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klinkt bijna als onze situatie bij 5,5 maand. Nu slacht ze tomaten. Komt vanzelf!
wannneer "moet" het?quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:25 schreef DJMO het volgende:
in dat geval zou ik nog even wachten en het over een paar weken nog eens proberen. Het is niet dat ze nu al afhankelijk is van bijvoedinghaar voornaamste bron is nu nog melk
Staat er toch nog wat nuttigs in dat blauwe boekje waar ik nooit in kijkquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:42 schreef Crumpette het volgende:
Amsel, ik zit in de trein en kan het niet opzoeken.. maar volgens mij stond er iets in het cb boekje over de verzorging van 'omloopjes'? Dat is dit dacht ik?
Nora heeft met 9 maanden nog steeds een broek van hema aan die maat 50/56 isquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:15 schreef DJMO het volgende:
dat je baby ineens een romper maat 62 aanheeft zonder erin te verzuipen![]()
![]()
gelukkig past ie nog wel in z'n nijntje pakje maat 56
thnx!quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:15 schreef JufMariska het volgende:
Bij Lucas kwam de interesse echt pas bij 6 maanden, en toen ging het eerst ook nog om een paar happen of wat aan een stronkhe broccoli likkenNa een week of 1 1/2 werden de porties ineens snel groter. Wij begonnen juist met groente, 2 wk daarna ook fruit. En kijk ook 's in het bijvoedingstopic voor meer ervaringen & tips!
Haha ja op die foto was ze eigenlijk aan het niesenquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chanty, hoe is het nu met de koorts van L?
LT, wat een leuke foto's! Die rolfoto vind ik echt heel schattig, met dat tongetje. En die staartjes..
Zittende A, wat knap! En Melba rolt!.
Away met haar trollijf.. Lekker even weg, met zijn tweetjes dus begrijp ik?
Hier sloeg meneer ineens de late avondvoeding over. Geslapen van 19.30 tot 3 en daarna weer tot 6.30. Toen wilde hij alleen maar even knuffelen, niet drinken, en nu slaapt hij nog.
Zenuwachtig? Welnee, als er kindjes van zijn leeftijd zijn die 12 uur achter elkaar slapen (en dus niet drinken) geloof ik wel dat de mijne 6 uur zonder kan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Haha ja op die foto was ze eigenlijk aan het niesenmaar vond hem te schattig
![]()
Oh! Dat ken ik, word je daar niet zenuwachtig van?
ja die van mij slaapt 12u. Je zou d'r haast vergetenquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zenuwachtig? Welnee, als er kindjes van zijn leeftijd zijn die 12 uur achter elkaar slapen (en dus niet drinken) geloof ik wel dat de mijne 6 uur zonder kan.. En het is een bekend patroon dat hij bij de ochtendvoeding slecht drinkt. Haalt ie wel weer in.
Hij heeft net om half 10 weer gedronken..
ik zie nu dat het shirtje wel erg aan de korte kant is en dat z'n benen zichtbaar beginnen te worden onder z'n broekspijpen vandaan dus het duurt niet lang meer voor hij naar 62 en maat 3 van pampers kanquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nora heeft met 9 maanden nog steeds een broek van hema aan die maat 50/56 is
Iets zegt me dat het verkeerde labeltje erop genaaid is
sorry maar WTF?!?quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Er lag een kerel te slapen in de kolfkamer
Nu bijlezen.
wow jouw baby heeft de mijne ingehaald !quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zie nu dat het shirtje wel erg aan de korte kant is en dat z'n benen zichtbaar beginnen te worden onder z'n broekspijpen vandaan dus het duurt niet lang meer voor hij naar 62 en maat 3 van pampers kan
[..]
sorry maar WTF?!?![]()
staande kindjeskeek hij zelf ook verbaasd Fazz?
dat betwijfel ik hoor, bij de laatste meting woog hij 3900 gram (thuis, op de babyweegschaal) en lengte was 53 cm toen hij 5 weken was. Nu geen idee van lengte eerlijk gezegdquote:Op woensdag 6 mei 2015 10:57 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
wow jouw baby heeft de mijne ingehaald !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:02 schreef BlueEyes het volgende:
Wel eens een beer op de fiets gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe vond ie het?disclaimer
Wel eens een beer op de fiets gezien?wat een gaaf pak! Staat hem echt heel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:07 schreef BlueEyes het volgende:
Pak van H&M! Heb ik mij een hele herfst en winter mee vermaakt.
En het fietsen was top, heb hem alleen maar huhuhuhuh over de hobbeltjes horen doen en lachen en omzich heen kijken en bijten in het 'stuurtje' voor zijn neus![]()
Plus na 20 minuten oogjeswrijven dus snel naar huis gegaan en in bed gekukelt
elin is 60 cmquote:Op woensdag 6 mei 2015 11:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat betwijfel ik hoor, bij de laatste meting woog hij 3900 gram (thuis, op de babyweegschaal) en lengte was 53 cm toen hij 5 weken was. Nu geen idee van lengte eerlijk gezegd
Wel eens een beer op de fiets gezien?oooohhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! Cuteness overload
Born to Lose, but Built to Win.
ja,nieuwe modellen zijn véél lichter!quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh echt! Welke merken/types hebben jullie? Ik heb op een Cortina van een vriendin en een Sparta van een collega gefietst. Maar die zijn allebei al best oud, zou dat uitmaken?
Wat is dat toch met die kinderen? Ze liggen zes maanden hulpeloos te spartelen op hun rug, en dan ineens willen ze binnen een maand kunnen traplopen met een volledig melkgebit?quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:51 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mental image![]()
Ik zag een lief meisje van LT en een schattig en grooooot beertje op de fiets!
A kan zitten![]()
Soesie trok zich vandaag op aan de speelgoedkist, alleen het laatste beentje wilde niet meeZe wordt zo groot nu
Nou, dat ja! Op het melkgebit na dan hierquote:Op woensdag 6 mei 2015 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die kinderen? Ze liggen zes maanden hulpeloos te spartelen op hun rug, en dan ineens willen ze binnen een maand kunnen traplopen met een volledig melkgebit?![]()
Ik vraag me bij dit soort reacties van jou altijd af of je nu serieus bent of niet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:08 schreef Risu het volgende:
Die spin...gelukkig heb je het overleefd. Poeh.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:05 schreef BlueEyes het volgende:
Je zocht een excuus voor weer samen douchen Risu![]()
Soes wat gaat ze rap joh!
(En weeeeeer... voor mijn gevoel is Suus nog maar 4 mnd)
Nts succes straks![]()
Chanty jij doet niks fout met je jochie hoor qua eten.
Meneer heeft gewoon een mening![]()
Ruk dat hij weer ziek is
Dat duurt nog 7 weken. En dat "het eerste jaar hebben ze genoeg aan borstvoeding en is bijvoeding BIJvoeding" hangt als een zwaard van Damocles boven mijn hoofd...quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]ze is bijna 8 maanden blue!
Ohh Chanty wat stom. Gelukkig is L bijna 12 maanden toch
![]()
Die kleine van mij wil alles doen wat zus ook doet, ze wil ook alleen nog maar met E's speelgoed spelen, niet met haar eigen spul
. Grootheidswaanzin
wat kan ie nog niet dan? Ik sluit me bij de mening van de anderen hier aan, maar jij bent z'n moeder jij kent hem het beste.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:23 schreef Chanty het volgende:
Dit gaat vast lomper klinken dat ik het bedoel. Maar ik krijg echt het gevoel dat ik een enorme faalbaby heb als ik lees wat jullie baby's allemaal doen. Ze vreten dat het een lieve lust is, ontwikkelen de ene na de andere fancy feature en groeien als kool… En die van mij blijft voor mijn gevoel ergens steken. Af en toe leert hij iets nieuws maar hij gaat niet zo hard als die van jullie. Eten is een drama. Groei loopt hij ook achter. Ik word er gewoon zo onzeker van. Zeker nu hij toch richting de 1 jaar oud kruipt en ik over een paar weken weer naar het CB mag![]()
Ik heb echt het idee dat ik iets verkeerd doe. Had ik toch maar wel potjes moeten geven met 4 maanden ipv hip willen rapleyen? Zou hij dan beter eten, beter zijn gegroeid, beter slapen, zich sneller ontwikkelen?
zo.... even mijn typtyfus geedit. pfoei!quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:51 schreef ingee het volgende:
Ik kan E van LT niet zien op de mobiel.
Wel een beer op een fiets! Leuk lijkt me dat.
Chanty, dat komt toch allemaal vanzelf! Ik kon bijvoorbeeld lopen met 10 maanden en mijn vriend was al bijna 2. Tegenwoordig loopt hij echt sneller dan / als / mij / ik (hersenverweking door te lang thuis zitten). Hij is ook zindelijk enzo.
Kwak, ik wil ook een keikeurig kindje.
Grapje, maar ik snap dat het eng is.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort reacties van jou altijd af of je nu serieus bent of niet..
Nou ja zeg, heb je geen luiers?quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zo.... even mijn typtyfus geedit. pfoei!
is jouw vriend wel zindelijk?die van mij moet ik nog vier keer per dag uitlaten helaas...
Lieve Chanty, ik snap je frustratie. Hoop dat ik je iets gerust kan stellen. V heeft geen rapley gehad, gewoon gepureerd gevoerd en die is ook altijd klein gebleven.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:23 schreef Chanty het volgende:
Dit gaat vast lomper klinken dat ik het bedoel. Maar ik krijg echt het gevoel dat ik een enorme faalbaby heb als ik lees wat jullie baby's allemaal doen. Ze vreten dat het een lieve lust is, ontwikkelen de ene na de andere fancy feature en groeien als kool… En die van mij blijft voor mijn gevoel ergens steken. Af en toe leert hij iets nieuws maar hij gaat niet zo hard als die van jullie. Eten is een drama. Groei loopt hij ook achter. Ik word er gewoon zo onzeker van. Zeker nu hij toch richting de 1 jaar oud kruipt en ik over een paar weken weer naar het CB mag![]()
Ik heb echt het idee dat ik iets verkeerd doe. Had ik toch maar wel potjes moeten geven met 4 maanden ipv hip willen rapleyen? Zou hij dan beter eten, beter zijn gegroeid, beter slapen, zich sneller ontwikkelen?
Spinnen zijn altijd met z'n tweeënquote:Op woensdag 6 mei 2015 08:35 schreef Gevalletje het volgende:
Vriend mepte vannacht ineens op de deken, sliep nog niet echt na fles. "Dacht dat er een spin zat" " nee joh!" die lag vast te dromen. Maar na fles 2 liet ik Q nog net niet uit m'n handen donderen: zo'n vieze, grote spin.. He gatver, Q gauw even op de bank gelegd, kommetje wat ik zag gepakt en erover heen gegooid. En dan niks meer durven doen verder. Mn moeder en sm komen vandaag nog langs en ik heb getwijfeld het kommetje daar te laten en er vanuit te gaan dat 1 van hun em wel weg kon halen.. Toen toch maar wat blaadjes eronder gefrummeld en richting deur geschoven, ietsje optillen voor drempel, ineens pootjes eronder vandaan
. Gauw weer losgelaten, poging 2 lukte wel! In de tuin de hele zooi half weggesmeten en gewacht tot spin zelf wegliep, helaas m'n kat er gelijk weer achteraan.. Dat ie em maar buiten laat! Nou maar niks tegen vriend zeggen, die is nog veel banger voor spinnen, gaat er vast vanuit dat het vannacht echt die spin in bed was (wat nog zou kunnen ook
).
Softijsjes zijn gewoon bezig hun gevoelige kant te ontwikkelenquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
Jouw V is ook een hele lieve vrolijke knuffeljongen, Away. Ik zie een verband
Ik dacht ik zeg het maar nietquote:
En dan ga ik op mijn beurt weer zeggen dat dat waarschijnlijk steeds minder wordtquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:16 schreef Risu het volgende:
Het is wel een ding wat iedere ouder bezighoudt denk ik. Want ook ik was blij dat mijn meisje met 4 weken en 6 dagen netjes naar me ging lachen alsof ze nooit anders deed. Want dat hoort zo. Mijn moeder vroeg ook al of ze al lachte, want dat moest vanaf 5 weken en dan gerekend vanaf UD. Dus dan was ze zelfs al bijna een week te laat. Maar boeiend, ze kan het en doet het ook nog eens vaak.
Goed, nou las ik dus weer ergens dat ze vanaf 8 weken hun handen gaan zien en bekijken enzo. Dat doet ze dan weer niet. Dusmaar het komt vanzelf.
waarom nietquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:51 schreef ingee het volgende:
Ik kan E van LT niet zien op de mobiel.
Wel een beer op een fiets! Leuk lijkt me dat.
Chanty, dat komt toch allemaal vanzelf! Ik kon bijvoorbeeld lopen met 10 maanden en mijn vriend was al bijna 2. Tegenwoordig loopt hij echt sneller dan / als / mij / ik (hersenverweking door te lang thuis zitten). Hij is ook zindelijk enzo.
Kwak, ik wil ook een keikeurig kindje.
You know mequote:
Heel begrijpelijk & herkenbaar, ook al duurde het bij mij 'maar' een maand of 2.. Rotgevoel is datquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:08 schreef geppie het volgende:
Ik heb/had weer een ander pijnpuntje mbt dit topic; ik ben wel eens jaloers (geweest) over hoe leuk jullie je kind vinden en er lyrisch over vertellen en dat slaat dan om in irritatie![]()
Ik schaam me er best voor dat ik mijn baby de eerste zes maanden zéker, gewoon een soort van stom vond. En dat het woord 'genieten' in combinatie met baby, als een rode lap op een Stier fungeerde. Ik zou soms willen dat ik er met de kalmte en liefde als Skittles bijvoorbeeld mee had om kunnen gaan
Nu ze steeds meer kan en ik haar meer begrijp voel ik me immens schuldig naar haar toe dat ik geen leuke moeder ben (geweest)*einde online biecht*
hey gep. Ik snap je heel heel goed. Zoals de meeste weten werd ik zwanger door de pil. Kerel weg en ik moest het alleen doen. Hoe? Zonder baan? En dan in het zwangerschaps topic zag ik allemaal vrolijke mama's die enorm stralend zwanger waren. Hoe voelde ik me? Ik schaamde me.. Kon niet blij zijn.. Voelde me stom. Vond m'n buik stom... Was ontzettend bang dat ik m'n baby achterlijk vond en lelijk. Wat als ik haar niet lief vond? En zulke dingen "kun" je niet zeggen of denken. Want je "moet"quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:08 schreef geppie het volgende:
Wat een lief fietsbeertje Blue![]()
Wat een popje LT! En wat fijn dat je weer een nieuwe liefde hebt![]()
Ik snap je wel Chanty, onze A kan net pas rollen met ruim 8 maanden... Gelukkig is het mijn tweede kindje en kan ik het beter relativeren dan bij mijn oudste. Maar als ik soms lees wat A van Razz bijvoorbeeld allemaal doet en kan dan ga je toch 'stiekem' vergelijken.
Volgens mij is L een blij en gezond kind maak je niet zo druk![]()
Ik heb/had weer een ander pijnpuntje mbt dit topic; ik ben wel eens jaloers (geweest) over hoe leuk jullie je kind vinden en er lyrisch over vertellen en dat slaat dan om in irritatie![]()
Ik schaam me er best voor dat ik mijn baby de eerste zes maanden zéker, gewoon een soort van stom vond. En dat het woord 'genieten' in combinatie met baby, als een rode lap op een Stier fungeerde. Ik zou soms willen dat ik er met de kalmte en liefde als Skittles bijvoorbeeld mee had om kunnen gaan
Nu ze steeds meer kan en ik haar meer begrijp voel ik me immens schuldig naar haar toe dat ik geen leuke moeder ben (geweest)*einde online biecht*
quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:47 schreef Chanty het volgende:
Ik kreeg net wel een lekker nat kwijlkusje op mijn mond. Dat dan weer wel
Mijn Fje vervangen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:09 schreef BlueEyes het volgende:
En dan ineens knietjes optrekken en overal op willen klimmen.
Ik zie een waardig vervanger van F van Fazz in mijn stuiterbal ontstaan.
En hij heeft 2 standen, druk en hyperdepiep of slapend.
Iets er tussen moet nog ontwikkeld worden geloof ik of is stuk.
Amenquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Weet je jongens. Er is geen moeder in dit topic waarvan ik denk "Nou, die maakt er echt een potje van." Iedereen hier zit zo allemachtig haar best te doen om het goed te doen voor haar kind.
Met slaap of zonder slaap, met Rapley of met potjes, met slapen in papa en mama's bed of slapen in eigen bed, met borstvoeding of kunstvoeding, met langemouwenrompers of kortemouwenrompers, met snotzuigers of zoutoplossing, met sokken of maillots, met fietszitjes of bumbostoelen, met draagdoeken of buggy's, met houten speelgoed of toettoetlawaaiplastic, met biologische pap of bambix, met thuisblijven of KDV of oppasoma's.
Maar vooral: Met liefde. Want zelfs op dagen / weken / maanden dat je je kind niet leuk vindt of niet trekt of het hele moederschap zó met die halve pan groentesoep die al een week in de koelkast staat te schimmelen door de plee wil spoelen blijft er toch ergens liefde voor je kind. En daarom ga je toch maar weer verder, totdat het weer leuk wordt. En dat doen we toch maar goed met z'n allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Weet je jongens. Er is geen moeder in dit topic waarvan ik denk "Nou, die maakt er echt een potje van." Iedereen hier zit zo allemachtig haar best te doen om het goed te doen voor haar kind.
Met slaap of zonder slaap, met Rapley of met potjes, met slapen in papa en mama's bed of slapen in eigen bed, met borstvoeding of kunstvoeding, met langemouwenrompers of kortemouwenrompers, met snotzuigers of zoutoplossing, met sokken of maillots, met fietszitjes of bumbostoelen, met draagdoeken of buggy's, met houten speelgoed of toettoetlawaaiplastic, met biologische pap of bambix, met thuisblijven of KDV of oppasoma's.
Maar vooral: Met liefde. Want zelfs op dagen / weken / maanden dat je je kind niet leuk vindt of niet trekt of het hele moederschap zó met die halve pan groentesoep die al een week in de koelkast staat te schimmelen door de plee wil spoelen blijft er toch ergens liefde voor je kind. En daarom ga je toch maar weer verder, totdat het weer leuk wordt. En dat doen we toch maar goed met z'n allen.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:20 schreef Razztwizzle het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:28 schreef AwayTL het volgende:
Ja zeg eu langemouwenrompers kunnen gewoon echt niet hoor.
Verder +1 op de wijze razz en de wijze rest.
En een extravoor geppie .
vestjes en rompers 62 68 ook wel wat. ik maak zo even fotos voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2015 17:02:29 ]
en deze mag in een topicpointer .. want dit zijn pas echt wijze woorden waar een newborn mama iets aan heeftquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:20 schreef Razztwizzle het volgende:
ik heb gisteren gemengd en ben sinds vandaag over op nutrilon 2 en merk geen verschil. M was de laatste tijd al erg rustig tussen zn flessen (drinkt nu eigenlijk altijd rond 7 pap (nou ja eet), rond 14 en rond 21. en dan rond 1 nog een fles. daartussen fruit en groente.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:04 schreef Zoë23 het volgende:
Loj
Doet me altijd goed om te lezen hoe het nu met jullie gaat.
Wel rot dat mensen destijds zoiets vonden/zeiden
Razzje schattige pluizenbol!
S heeft ook van dat pluishaarE heeft veel dikker haar. Ik was vroeger ook een pluizebolletje
![]()
Hoe ging de overgang van fv 1 naar 2 bij andere fv kindjes?
We zijn van nutrilon 1 overgegaan op Jumbo 2. We doen de flessen nu halfomhalf en ze zijn opeens veel rustiger
niet op het ene, maar wel op het andere kind willen passen? dat zou voor mij ook niet hoeven, dus ik geef je groot gelijk !quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:37 schreef Loj het volgende:
Ehmz, als ik vraag of ze willen oppassen hebben ze altijd wel een reden om niet op te passen DJMO. Alhoewel ze op Js het laatst wel wilden, maar dat hoeft van mij niet meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loj wat lijkt me dat rot zeg! Fijn dat het nu beter gaat.
[ Bericht 26% gewijzigd door Phaidra op 06-05-2015 19:22:52 ]Venus in pocketformaat
© loveli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |