quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:54 schreef JufMariska het volgende:
Begin een eigen bedrijf, dan ben je nooit altijd vrij![]()
Je bent bekend met de term Niet Van Toepassing (N.v.t)quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:57 schreef DJMO het volgende:
Ik moest een aanmeldformulier voor de fysio invullen. Verplichte velden: school, groep, en namen leerkrachten. antwoord: thuisonderwijs, groep 0 en mama. Ik moest iets invullen
joah, maar dit vond ik leukerquote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je bent bekend met de term Niet Van Toepassing (N.v.t)
Saar kan zwaaien![]()
Nu hebben wij thuis de bumbo al verkocht maar ik kreeg deze foto gister van het kdv:quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:14 schreef Loj het volgende:
Zwaaien is tof!
Goed op tijd begonnen met het onderwijs DJMO
Ik durf Js niet meer in de bumbo te zetten, hij kroop er net uit
We gaan door met de ikeastoel! (En eindigen met een tripptrapp)
Regeldag, kan best hoor....quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:03 schreef MevrouwCactus het volgende:
Na vijf uur huilen sliep Sjaak van 1.00u-10.00u, met twee voedingen tussendoor. Sindsdien is het weer huilen, behalve als hij de fles krijgt. Regeldag? Kan dat met de fles? Hij slaapt heel soms even 20 minuten, maar is verder compleet ontroostbaar. Ik vind het hartverscheurend maar krijg er ook een ontzettende hoofdpijn van. Ben er heel erg klaar mee maar dat kan niet, want mijn kind enzo. Vrouw is thuis tot 15.00u en moet daarna een paar uur werken. Dan ben ik dus alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotoalbumpjes gemaakt voor mijn oma's, want ze wonen op ongeveer 3 uur rijden en hebben geen internet (goh).
Even spamselen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ingee, jij bent ook niet zo van tule en roze strikjes enzo he? Leuk kind heb je, lekker blij
oh ik zou in mn broek zeikenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:23 schreef ingee het volgende:
[..]Had ik je bijna gerapporteerd, nou ja, handel je zelf wel even af he.
Maar wat ik zeggen wilde: het eerste pakje wat we kregen was een lichtroze jurkje van kant met tule randjes, met daarbij een bijpassende tule hoofdband en armbandje, mooie doopjurk voor op het kamp. Probeer dan maar eens blij verrast te blijven kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Envoor de sprongetjesmama's, sneu jullie kindjes
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
hoe oud is L nu? Mijn E heeft nog steeds Hema rompers van 50-56 aanquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:17 schreef Dyre het volgende:
Hier ook vrij vandaag(ziekenhuis, maar geen verpleging, we hebben gewoon de afdeling voor de dag gesloten m.u.v. spoedgevallen
)
L heeft vandaag een 74/80-romper aan en afgezien van de veel te lange mouwen past hij prima
10 maanden is ze nu. Wat arm- en beenlengte betreft passen kleertjes maat 68 nu perfect, alleen voor de rompers moet ze toch wel een maatje omhoog, want anders staat er zoveel spanning op die drukknoopjesquote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:36 schreef LadyTagliatelle het volgende:
hoe oud is L nu? Mijn E heeft nog steeds Hema rompers van 50-56 aanmaar ik prop haar graag in een maatje groter omdat ik het zat ben dat ze altijd maar t zelfde aan heeft
en de nieuwe kleertjes vind ik zo snoezig
Kruidvat heeft do/vrij/za 40% korting op Pampers. Maar Baby Dry zat er volgens mij weer niet bij.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wilde nog iets zeggen. Oh ja, wehkampf heeft nu 7,50 korting met de code "vrij", kun je combineren met de aanbieding op de pampers en dan heb je een maandbox voor 39 euro![]()
(de echte goede aanbiedingen zijn volgens mij verleden tijd namelijk)
Jup! Voornamelijk lange mouw, dat welquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Zijn het stretchrompers soesa? Ik wil die alleen nog maar
Baby Dry zijn er 198, las ik net.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:13 schreef ingee het volgende:
Hoeveel luiers zitten er eigenlijk in zo'n maandbox?
Ik heb gisteren 3 pakken van 68 kruidvat luiers maat 3 voor 25 euro gehaald. Was ik ook blij mee.
Graag! Ik gebruik bijna alleen langemouwenrompersquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Jup! Voornamelijk lange mouw, dat wel
Ik zal vanavond even foto's maken
Er is vast iemand die dat hard nodig heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:38 schreef JufMariska het volgende:
Qua luiers -haakt in- wij hebben nog een stapel Jumbo maat 3 over. De onderste laag van de luiertaart (), maar wij krijgen daar z'n billen niet meer in gewurmd
Tegen verzendkosten?
Dit zijn de eerste sinds Lucas er isquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
JM ook weer mooi, jullie laten vaak gezinsfoto's maken of niet?
Ja klopt, maar ik ben zo'n pampersnob.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:13 schreef ingee het volgende:
Hoeveel luiers zitten er eigenlijk in zo'n maandbox?
Ik heb gisteren 3 pakken van 68 kruidvat luiers maat 3 voor 25 euro gehaald. Was ik ook blij mee.
oooh boerin Harmkequote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Die kdv foto is overigens echt heel leuk, soesa!en ik sta een beetje te kijken van hoe groot MiauwQueen overkomt! En zo echt als een bijnadreumes haar eten zit te eten
ik vond haar op die bijdedeurfoto ook al zo gegroeid.
Inge jouwe is ook al groot zeg, wat een vrolijk gezicht ook
Wij zijn nu dus bijna verhuisd naar een durp hè. Dus dan krijg je dit:
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cactus wat naar... hoe is het nu met sjaak?
Ingee, die sensor had W ook in het begin. reismok? Ik zette mijn koffie binnen handbereik en ging voeden, dronk het dan lauw- want stel je voor dat je het op je kind laat vallen- maar dat is beter dan koud![]()
Voorlopig niet, laat hem maar lekker slapen en tegen ons aanhangen. Misschien wel voor de nacht als de koorts hoor is maar koorts heeft toch een functie.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:16 schreef Dyre het volgende:
Arme L met koorts
Ik ben normaal niet zo van de pilletjes, maar als hij er echt last van heeft misschien een paracetamolletje erin?
ja, ze absorberen duidelijk minder.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:14 schreef Cholula het volgende:
Die foto's
pampersnob hier. Iedere keer als ik een ander merk pak dan lekt Frits er dwars doorheen. Ik ben dus blij met de tip van SQ!
Zijn die simply dry heel erg anders dan de baby dry luiers?
Ja joh tis een wonder dat ik nog kan lopen!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Crumpette, wat zijn jullie leuken wat lijkt zn hooft groot!!
Suus kom naar huus! Wat een pretletter.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Die kdv foto is overigens echt heel leuk, soesa!en ik sta een beetje te kijken van hoe groot MiauwQueen overkomt! En zo echt als een bijnadreumes haar eten zit te eten
ik vond haar op die bijdedeurfoto ook al zo gegroeid.
Inge jouwe is ook al groot zeg, wat een vrolijk gezicht ook
Wij zijn nu dus bijna verhuisd naar een durp hè. Dus dan krijg je dit:
[ afbeelding ]![]()
Ik keek gister toevallig, luiers van Kruidvat zijn 11 cent per stuk. Vind ik toch een veel betere prijs dan de Pampers.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:53 schreef Hilmo het volgende:
Volgens mij zijn de beste aanbiedingen voor pampers ook wat voorbij ja. Al is die wehkamp actie niet gek, baby dry voor 23 cent per luier. Ik berekenze per stuk. Laatst in Duitsland goede actie; maat 4, 78 stuks baby dryvoor17 euro. Dat is 21 cent per luier.
Hier al maanden in 74,80 rompers.kruidvat zit meest ruim, HEMA zit bij onze dikke buik baby strak, de stretch ja...
Prachtige foto's weer!!
Chanty beterschap!![]()
Ze is echt petite, of niet? Wat weegt ze nu?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:09 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Hier maat 2 van de AH. Echt m'n favoriet incl plasindicatie.
Hema stretch rompers zijn idd een feest. Zeeman vind ik ook érg prettig. Daarvan zit ze ook nog in 50-56 maar bijna van alles zijn E haar armpjes te kort...
ja kloptquote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze is echt petite, of niet? Wat weegt ze nu?
Smal is hier perfect, qua billen kan Sjaak nog in maat 0. Maar maat 2 ligt klaar om te passen straks.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:21 schreef Hilmo het volgende:
Kruidvat valt smal vind ik. Aldi, AH, jumbo, kruidvat allemaal geprobeerd. De luieruitslag hier komt denk ik toch door billendoekjes in combi met AH luiers en kruidvat luiers. Toen we overgingen op pampers weer, was het zo beter. Hier dus ook pamper fan, al hebben we in maat 5 vast etos, kwamen als beste uit de test
Neeee, gelukkig nog nietquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Graag! Ik gebruik bijna alleen langemouwenrompers![]()
Maar... Jouw suus is toch nog niet uit 74-80? Mijne begint zich net goed naar 68 te vormen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |