abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:29:56 #176
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_152978973
Het ging inderdaad een tijdje goed, bedankt voor hetuitproberen Jogy.
Het gaat ook, imo, niet meer goed. Er zijn in 1 dag 4 users gestopt met posten daar vanwege de atmosfeer. Als je de threads doorleest is het ook wel duidelijk te zien wat er veranderd is in de eerdere delen waar mensen met elkaar in discussie gingen en dingen van elkaar aannamen en nu.

Ik vond die eerdere delen een veel prettigere manier van interactie, dat is ook de reden dat ik er nu niet meer post, wordt er alleen maar chagerijnig en opgefokt van terwijl ik er niks van leer. Sommige mensen vinden misschien deze manier prettiger, dat is hun goed recht en uiteindelijk ga ik er niet over wat, en welke stijl, wel en niet in BNW hoort. Toch zou ik graag van je horen wat jij uiteindelijk uit deze trial haalt en of het invloed heeft op he je verder wilt met BNW.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:41:18 #177
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152979392
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:29 schreef oompaloompa het volgende:
Het ging inderdaad een tijdje goed, bedankt voor hetuitproberen Jogy.
Het gaat ook, imo, niet meer goed. Er zijn in 1 dag 4 users gestopt met posten daar vanwege de atmosfeer. Als je de threads doorleest is het ook wel duidelijk te zien wat er veranderd is in de eerdere delen waar mensen met elkaar in discussie gingen en dingen van elkaar aannamen en nu.
Dat was inderdaad kwalijk, op een gegeven moment was blijkbaar de rek er helemaal uit en gingen mensen op elkaar lopen kiften en was het weer ouderwets zwart-wit en fuck iedereen die nuance wil zien.

quote:
Ik vond die eerdere delen een veel prettigere manier van interactie, dat is ook de reden dat ik er nu niet meer post, wordt er alleen maar chagerijnig en opgefokt van terwijl ik er niks van leer. Sommige mensen vinden misschien deze manier prettiger, dat is hun goed recht en uiteindelijk ga ik er niet over wat, en welke stijl, wel en niet in BNW hoort. Toch zou ik graag van je horen wat jij uiteindelijk uit deze trial haalt en of het invloed heeft op hoe je verder wilt met BNW.
Daar moeten we nog ff op broeden maar voor een eerste experiment voor een gematigd BNW topic vond ik het op zich best geslaagd in de tijd dat het goed ging. persoonlijk vind ik wel dat voor elk niveau van BNW-achtigheid een plek gevonden moet worden, misschien wel met een bepaalde grens ergens maar liever niet. Dus ook dat er een constructie in plaats moet zijn om de genuanceerde mede posters met elkaar in discussie te laten gaan.

De genuanceerde manier van discussiëren is wat mij betreft een stuk gezonder dan de vastgeroeste variant. Daar maken pro- en anti- samenzweringstheoristen zich allemaal even hard schuldig aan helaas. maar strijd is leuker dan samenwerken op een onderwerp, denk ik.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152979660
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:41 schreef jogy het volgende:

pro- en anti- samenzweringstheoristen
Het fundamentele probleem is dat je het zo indeelt. Zo is het niet.

Er zijn allerlei verschillende mensen met verschillende insteek en verschillende achtergronden die op verschillende manieren posten, aan hun verschillende informatie komen en die delen.

dus niet A of B, maar n tot een aantal machten verschillende posts en posters.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152979839
Feedback:

Jogy, kun je dit plaatje in de OP van het Kris-en-Lisanne-topic erbij zetten in de onderste spoiler over de Mirador, please?

quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 12:54 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Hoe het pad loopt daar ben ik het mee eens, maar de fotoplaatsen moeten bijna wel zeker als onderstaand zijn.
Met name #499 is nauwkeurig vast te stellen door het huis in de verte tegen de heuvel welke we gelokaliseerd hebben op satellietfoto's.


The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:52:12 #180
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_152979848
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat was inderdaad kwalijk, op een gegeven moment was blijkbaar de rek er helemaal uit en gingen mensen op elkaar lopen kiften en was het weer ouderwets zwart-wit en fuck iedereen die nuance wil zien.

[..]

Daar moeten we nog ff op broeden maar voor een eerste experiment voor een gematigd BNW topic vond ik het op zich best geslaagd in de tijd dat het goed ging. persoonlijk vind ik wel dat voor elk niveau van BNW-achtigheid een plek gevonden moet worden, misschien wel met een bepaalde grens ergens maar liever niet. Dus ook dat er een constructie in plaats moet zijn om de genuanceerde mede posters met elkaar in discussie te laten gaan.

De genuanceerde manier van discussiëren is wat mij betreft een stuk gezonder dan de vastgeroeste variant. Daar maken pro- en anti- samenzweringstheoristen zich allemaal even hard schuldig aan helaas. maar strijd is leuker dan samenwerken op een onderwerp, denk ik.
Maar dan leg je het probleem dus bij de users, niet bij de guidelines toch?
Mensen gingen kiften omdat de rek er uit was, en mensen zijn allemaal schuldig aan strijd omdat ze strijd leuker vinden dan samenwerken lees ik in je post.
In mijn ervaring zijn de samenwerkers massaal gevlucht in reactie op de kifters.

Die twee interpretaties lijken misschien op elkaar maar hebben totaal verschillende implicaties. Onder jouw interpretatie hebben regels en guidelines eigenlijk geen zin, de users zijn ruziezoekers en zullen ruzie blijven zoeken. Niets aan doen dus.
Onder de tweede interpretatie zijn er veel users die, eventueel door guidelines, normaal kunnen discussieren die dat of niet doen omdat ze geen zin hebben in ruzie, of ruzie zoeken ipv normaal posten omdat dat de norm is.

Er van uitgaande dat er users zijn die geen zin hebben in ruzie en gedram, en er van uitgaande dat er users zijn die alleen maar zin hebben in ruzie en gedrag, gaat elke keuze uiteindelijk leiden tot uitsluiting. Het is tof dat je ruimte wilt voor iedereen, maar dat is onmogelijk sinds de ene groep de andere uitsluit. Ik denk dat een expliciete keuze daarin heel veel gedoe zal verminderen, ongeacht welke richting je kiest zal het voor alle users in ieder geval een stuk duidelijker zijn wat ze wel en niet in BNW moeten zoeken en kunnen doen.

Just my 2 cents, niet persoonlijk bedoeld, doe er mee wat je wilt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_152980039
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:52 schreef oompaloompa het volgende:
Het is tof dat je ruimte wilt voor iedereen, maar dat is onmogelijk sinds de ene groep de andere uitsluit.
Je bent al aardig verVSAmerikaansd ;) (ik merk bij mezelf dat mijn Nederlands ook soms wat Spaansig wordt...).

Since zou je hier gebruiken als "aangezien", niet "sinds".

quote:
Just my 2 cents, niet persoonlijk bedoeld, doe er mee wat je wilt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:56:45 #182
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_152980069
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je bent al aardig verVSAmerikaansd ;) (ik merk bij mezelf dat mijn Nederlands ook soms wat Spaansig wordt...).

Since zou je hier gebruiken als "aangezien", niet "sinds".

[..]

shit je hebt gelijk :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 26 mei 2015 @ 16:56:58 #183
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_152980082
euh ik bedoel kak je hebt gelijk ;)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 26 mei 2015 @ 17:00:08 #184
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152980216
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het fundamentele probleem is dat je het zo indeelt. Zo is het niet.

Er zijn allerlei verschillende mensen met verschillende insteek en verschillende achtergronden die op verschillende manieren posten, aan hun verschillende informatie komen en die delen.

dus niet A of B, maar n tot een aantal machten verschillende posts en posters.
Dat is inderdaad het ideaalbeeld. Verschillende mensen met verschillende insteken die bereid zijn tot het delen en accepteren van verschillende inzichten.

En niet, verschillende mensen met verschillende achtergronden die hun perspectief uit alle macht vast willen houden ook wanneer dat perspectief helemaal niet klopt of bijgeschaafd moet worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 26 mei 2015 @ 17:03:13 #185
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152980335
quote:
4s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:52 schreef El_Matador het volgende:
Feedback:

Jogy, kun je dit plaatje in de OP van het Kris-en-Lisanne-topic erbij zetten in de onderste spoiler over de Mirador, please?

[..]

Ik kan er geen patat van bakken hoor, mata :{. Kan dat niet wachten tot een eventueel nieuw deel oid?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152980424
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik kan er geen patat van bakken hoor, mata :{. Kan dat niet wachten tot een eventueel nieuw deel oid?
Gewoon [img]<plaatje>[/img] in de onderste spoiler onderaan erbij zetten?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152980475
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 10:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, in jouw negatieve geest zal dat heus zo zijn.
laten nou ex mods hier het zelf
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De huidige "discussie" is anders veel minder BNW.

De discussie over kritisch denken was inhoudelijk, jogy. Jammer dat juist dat wat BNW zou moeten kenmerken, weg is (en dit gelul van Stacey blijkbaar wel erg BNW-feedback is).
Het is heel simpel Matador > uit deze post van je over Lisanne en Kris blijkt wel
wat voor een enorm smerige achterbaks sujet je bent -dit soort walgelijke teksten posten in een topic over 2 vermiste meisjes - en dan stuur je de familie ook nog vol trots je in elkaar geprutste filmpje op met Horror muziek en noem je dat een Fok project ?

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152980565
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:07 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

laten nou ex mods hier het zelf

[..]

Het is heel simpel Matador > uit deze post van je over Lisanne en Kris blijkt wel
wat voor een enorm smerige achterbaks sujet je bent -dit soort walgelijke teksten posten in een topic over 2 vermiste meisjes - en dan stuur je de familie ook nog vol trots je in elkaar geprutste filmpje op met Horror muziek en noem je dat een Fok project ?

[ afbeelding ]
Een post uit 2014?
Waar ben je mee bezig, wat is je doel hiervan?
Make my day!
pi_152980598
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:07 schreef StaceySinger het volgende:

Het is heel simpel Matador > uit deze post van je over Lisanne en Kris blijkt wel
wat voor een enorm smerige achterbaks sujet je bent

[ afbeelding ]
Whut? _O-

Waren geniale tijden, in NWS, met Halcon en meer scherpe users. Leuke grappen. Hoort bij het leven, leef er maar mee.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152980779
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat was inderdaad kwalijk, op een gegeven moment was blijkbaar de rek er helemaal uit en gingen mensen op elkaar lopen kiften en was het weer ouderwets zwart-wit en fuck iedereen die nuance wil zien.

[..]

Daar moeten we nog ff op broeden maar voor een eerste experiment voor een gematigd BNW topic vond ik het op zich best geslaagd in de tijd dat het goed ging. persoonlijk vind ik wel dat voor elk niveau van BNW-achtigheid een plek gevonden moet worden, misschien wel met een bepaalde grens ergens maar liever niet. Dus ook dat er een constructie in plaats moet zijn om de genuanceerde mede posters met elkaar in discussie te laten gaan.

De genuanceerde manier van discussiëren is wat mij betreft een stuk gezonder dan de vastgeroeste variant. Daar maken pro- en anti- samenzweringstheoristen zich allemaal even hard schuldig aan helaas. maar strijd is leuker dan samenwerken op een onderwerp, denk ik.
Is het niveau nu eigenlijk duidelijk omhoog aan het gaan?
pi_152980852
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Is het niveau nu eigenlijk duidelijk omhoog aan het gaan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik zag het al aankomen toen de policy opeens flexibel - dus willekeurig - toegepast zou worden.
Hoewel ik het pijnlijk vindt om een bloeiend forum naar de knoppen te zien gaan, wil ik voorlopig iig niet terug.
Je vindt zelf van niet. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152980896
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:09 schreef agter het volgende:

[..]

Een post uit 2014?
Waar ben je mee bezig, wat is je doel hiervan?
waar ben jij mee bezig ?
prive namen van allerlei users op fok posten ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_152980972
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Je vindt zelf van niet. :')
Jij vindt van wel? :')
pi_152980994
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:19 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

waar ben jij mee bezig ?
prive namen van allerlei users op fok posten ?
Nog liegen ook.
'Allerlei users'... :')

Get a life.
Droom je al van Mata?
Make my day!
  dinsdag 26 mei 2015 @ 17:23:21 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152980995
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:19 schreef StaceySinger het volgende:

waar ben jij mee bezig ?
prive namen van allerlei users op fok posten ?
Vind je zelf ook niet dat je een beetje aan het doorslaan bent in je blinde haat richting El_Matador?
Echt, get over him. And yourself.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_152981061
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vind je zelf ook niet dat je een beetje aan het doorslaan bent in je blinde haat richting El_Matador?
Echt, get over him. And yourself.
Steun uit onverdachte hoek. O+

Wat BNW-FB betreft, jogy, Stacey post consequent zaken expres zonder bron. Dat maakt het meeste van haar posts volledig oncontroleerbaar. Dat vind ik niet door de beugel kunnen, maar jij bent de baasch.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 26 mei 2015 @ 17:25:48 #197
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_152981064
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vind je zelf ook niet dat je een beetje aan het doorslaan bent in je blinde haat richting El_Matador?
Echt, get over him. And yourself.
Dit. :D
wooblabalurg
  dinsdag 26 mei 2015 @ 17:25:57 #198
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152981068
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 16:52 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Maar dan leg je het probleem dus bij de users, niet bij de guidelines toch?
Mensen gingen kiften omdat de rek er uit was, en mensen zijn allemaal schuldig aan strijd omdat ze strijd leuker vinden dan samenwerken lees ik in je post.
In mijn ervaring zijn de samenwerkers massaal gevlucht in reactie op de kifters.
Mja deels wel maar wat ik ook wel zie is dat de één subtieler kan flamen dan een ander maar dat het uiteindelijke resultaat dan wel hetzelfde is. Of je nou passief agressief mensen dom noemt, verbloemd ingepakt in lange verhalen of dat je gewoon plat zegt dat iemand een ei is maakt uiteindelijk niet heel erg uit. Deze monsanto-reeks was een beetje onofficieel een gematigd BNW topic en als dat bij een ander topic daadwerkelijk meteen duidelijk wordt gemaakt in de openingspost of op een andere manier dan kunnen er echt guidelines op losgelaten worden, dan is het nog steeds zaak van strakke teugels en in de periode dat het van de rails af vloog was ik verminderd aanwezig dus kon ik pas de zooi opruimen toen het al te laat was. Heel spijtig verder, dat zeker. Daar moet ook iets op gevonden worden natuurlijk. het liefst heb ik een zelfsturende userbase maar ja, dan kan ik net zo goed wensen dat ik kan vliegen als ik heel hard met mijn armen wapper :').

quote:
Die twee interpretaties lijken misschien op elkaar maar hebben totaal verschillende implicaties. Onder jouw interpretatie hebben regels en guidelines eigenlijk geen zin, de users zijn ruziezoekers en zullen ruzie blijven zoeken. Niets aan doen dus.
Onder de tweede interpretatie zijn er veel users die, eventueel door guidelines, normaal kunnen discussieren die dat of niet doen omdat ze geen zin hebben in ruzie, of ruzie zoeken ipv normaal posten omdat dat de norm is.
Het probleem ligt als eerste bij users die zich niet gedragen en als tweede bij guidelines die niet heel helder zijn. Een relatief groot aandeel van de BNW bezoekende mede-users zijn ruziezoekers, standpunt-oorlogvoerders en zitten het liefst in de loopgraven van hun eigen mening, dat blijkt elke dag wel weer. Op zich geen punt maar het zorgt er wel voor dat wanneer de vlam in de pan vliegt het ook heel mooi en volledig in de fik gaat.

quote:
Er van uitgaande dat er users zijn die geen zin hebben in ruzie en gedram, en er van uitgaande dat er users zijn die alleen maar zin hebben in ruzie en gedrag, gaat elke keuze uiteindelijk leiden tot uitsluiting. Het is tof dat je ruimte wilt voor iedereen, maar dat is onmogelijk sinds de ene groep de andere uitsluit. Ik denk dat een expliciete keuze daarin heel veel gedoe zal verminderen, ongeacht welke richting je kiest zal het voor alle users in ieder geval een stuk duidelijker zijn wat ze wel en niet in BNW moeten zoeken en kunnen doen.

Just my 2 cents, niet persoonlijk bedoeld, doe er mee wat je wilt.
Ik zie het zeker niet als een persoonlijke aanval ergens eerlijk gezegd en waardeer je input ten zeerste. Het weren van een bepaald soort users vind ik persoonlijk onwenselijk, het zijn ook de zwart-wit users die soms met de interessante onderwerpen komen. Neemt niet weg dat er topics gemaakt moeten kunnen worden waar de nuance en samenwerking verplicht is en daar ook op gestuurd kan worden. Is er wel ruimte voor iedereen en alles maar ook ruimte voor elk soort onderwerp met welke insteek dan ook.

Er is hier ook ergens een space fakery GPS topic aanwezig waar in de openingspost heel duidelijk aangegeven staat wat de aanvullende regels zijn vood discussie en die gaat op zich ook best redelijk, het is nu een beetje doodgevallen omdat er geen antwoord op komt maar dat is bijzaak.

Bottom line is dat de strijd niet altijd komt vanuit degene die schreeuwt, soms, als je goed de discussie terugleest zie je dat een ander heel stiekem begon met het knijpen. Mijn zus was vroeger ook zo'n trut. Ze kneep mij stiekem in de arm en als ik begon te schreeuwen en te slaan moest ik normaal doen, gelukkig staat het op het forum zwart op wit :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator dinsdag 26 mei 2015 @ 17:37:20 #199
236264 crew  capricia
pi_152981396
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:07 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

laten nou ex mods hier het zelf

[..]

Het is heel simpel Matador > uit deze post van je over Lisanne en Kris blijkt wel
wat voor een enorm smerige achterbaks sujet je bent -dit soort walgelijke teksten posten in een topic over 2 vermiste meisjes - en dan stuur je de familie ook nog vol trots je in elkaar geprutste filmpje op met Horror muziek en noem je dat een Fok project ?

[ afbeelding ]
@Mod: kun je wat doen aan dit taalgebruik?
Vind het niet passen bij het onderwerp van de 2 vermiste meisjes.
Definitely not CIA
  dinsdag 26 mei 2015 @ 17:46:59 #200
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152981679
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 17:23 schreef agter het volgende:

[..]

Nog liegen ook.
'Allerlei users'... :')

Get a life.
Droom je al van Mata?
Klaar

[ Bericht 2% gewijzigd door ootjekatootje op 26-05-2015 18:06:33 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')