Gebeurt dat niet in vele topics? Je post nooit op K&L, discussieert niet mee, waarom lees je er dan? En waarom geef je je mening dan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Gezien de manier waarop een vaste kliek elkaar het licht in de ogen niet gunt: wat mij betreft zal het topic op Fok! niet worden gemist. Ik vind het een tenenkrommende vertoning.
je leest het anders maar wat graagquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Flikker die reeks nou eens op slot. Als het niet is omdat hypocriete Stacey en narcistische Mata niet van elkaar kunnen afblijven, dan is er een prima andere reden voor: Er is niks BNW-erigs aan. Er is geen te wantrouwen MSM, geen BigPharma die belangen in het oerwoud moet verdedigen, geen samenzwering van achter-de-schermen-heersers, geen false flag en het speelt zich niet op de maan af. Dit is geen BNW topic. De enige reden dat het in BNW staat is omdat het ooit uit NWS is gekotst. En dat was i.m.o. terecht.
Daar heb je gelijk in,maar Als er dat toch een topic is moet je ook rekening houden met de nabestaanden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Gezien de manier waarop een vaste kliek elkaar het licht in de ogen niet gunt: wat mij betreft zal het topic op Fok! niet worden gemist. Ik vind het een tenenkrommende vertoning.
Ja en dat filmpje daar boven isquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:59 schreef marsan het volgende:
[..]
Dan staat die tekst dus vanaf t begin boven t filmpje en slaat hij dus vanaf het begin op het filmpje daar boven
Moet je verplicht posten als je wil lezen? Ik geef mijn mening omdat ik dat topic, en het onderlinge gekleuter en gekift Fok!onwaardig vind. Je zou er kromme tenen van kunnen krijgen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gebeurt dat niet in vele topics? Je post nooit op K&L, discussieert niet mee, waarom lees je er dan? En waarom geef je je mening dan?
Precies. En dat filmpje is van de ouders.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:14 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ja en dat filmpje daar boven is
'answers for Kris'
zoals het te zien is in de quote (bericht nr. 3) van Stacey ( want die quote is correct zegt Stacey zelf).
Duidelijk.
Ja ik heb het filmpje teruggeplaatst. Get over it. Als mata spul eruit sloopt zet ik het ook terug.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:04 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dit zei Mata
Dit "klote filmpje" (sic) heb jij uit de OP gesloopt en is door de mods teruggeplaatst.
bijzonderquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja ik heb het filmpje teruggeplaatst. Get over it. Als mata spul er uit sloopt zet ik het ook terug.
Als de openingspost aangepast/opgeschoond moet worden dan doen HRH K&L werkgroep 1 en 2 dat maar samen, in samenspraak. Misschien een leuk samenwerkingsprojectje om nader tot elkaar te komen.
Als mata er onzinnige zooi bij zet ,sloop je het er blijkbaar niet uit ?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja ik heb het filmpje teruggeplaatst. Get over it. Als mata spul eruit sloopt zet ik het ook terug.
Als de openingspost aangepast/opgeschoond moet worden dan doen HRH K&L werkgroep 1 en 2 dat maar samen, in samenspraak. Misschien een leuk samenwerkingsprojectje om nader tot elkaar te komen.
jogy, zie hier mijn reactie over deze "onzinnige zooi", vervangen, niet wegsmijten:quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Als mata er onzinnige zooi bij zet ,sloop je het er blijkbaar niet uit ?
Wat kun jij zuigen zeg. Allemaal persoonlijke vetes.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
onzin want ik ken niemand persoonlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:37 schreef agter het volgende:
[..]
Wat kun jij zuigen zeg. Allemaal persoonlijke vetes.
En als jij er bende bij gooit gooi ik het er ook niet uit. In een normale redelijke reeks is de op zelfregelend maar ja.. dat is dit niet meer. Jullie komen er samen maar uit. Ik ben geen kleuterjuf.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Jawel dat ben je wel.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:36 schreef jogy het volgende:
[..]
En als jij er bende bij gooit gooi ik het er ook niet uit. In een normale redelijke reeks is de op zelfregelend maar ja.. dat is dit niet meer. Jullie komen er samen maar uit. Ik ben geen kleuterjuf.
Ik heb helaas geen tijd gehad om uitgebreid te reageren, maar daar heb ik nog wel wat aan toe te voegen..quote:Op zondag 17 mei 2015 01:36 schreef jogy het volgende:
[..]
En als jij er bende bij gooit gooi ik het er ook niet uit. In een normale redelijke reeks is de op zelfregelend maar ja.. dat is dit niet meer. Jullie komen er samen maar uit. Ik ben geen kleuterjuf.
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen tijd gehad om uitgebreid te reageren, maar daar heb ik nog wel wat aan toe te voegen..
De één vind het jammer en de ander vind het fijn. En de één vind het gekkies en de ander niet. Een beetje 'gekkigheid' is juist interessant in BNW, imo.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:32 schreef Tjacka het volgende:
jammer dat de gekkies steeds meer vrij spel krijgen
daar heb je wel gelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:35 schreef jogy het volgende:
[..]
De één vind het jammer en de ander vind het fijn. En de één vind het gekkies en de ander niet. Een beetje 'gekkigheid' is juist interessant in BNW, imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |