abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153712469
Rotterdam Alexandrium heb ik idd ook slechte ervaringen mee. Een keer stond er zelfs een soort Efteling-wachttijden-bordjes bij de kassarij. 'Vanaf hier nog 90min'. Ja, 90min.
Erg rommelig ook na de eerste 2 uur.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Loki op 21-06-2015 12:08:17 ]
pi_153712483
Ik ga bijna altijd naar Alexandrium. Gewoon vroeg gaan, heb je nergens last van!
  zondag 21 juni 2015 @ 11:48:00 #78
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_153712771
Ik vind Zuidplein juist fijner, die winkel is veel ruimer heb ik het idee, in Alexandrium kan je echt je kont niet keren vind ik :P
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_153717941
Ik vind Arnhem ook wel prettig.
pi_153718049
Wat ik vooral zo irritant vindt is dat niet alle Primarks dezelfde prijzen hanteren... Zie je een leuk product afgeprijsd maar niet in je maat meer verkrijgbaar... andere vestiging... volle prijs. Nagevraagd: prijs kan per vestiging verschillen... Mocht je dus dicht bij twee vestigingen wonen kan het lonen ff te kijken bij de andere Primark.
pi_153718400
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef _Loki het volgende:
Een keer stond er zelfs een soort Efteling-wachttijden-bordjes bij de kassarij. 'Vanaf hier nog 90min'. Ja, 90min.
Serieus? Er zijn mensen die dan ook echt de schouders ophalen, achteraan de rij aansluiten en anderhalf uur (!) gaan wachten of ze pretty please mogen afrekenen?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 21 juni 2015 @ 16:34:05 #82
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153720603
Hier in Enschede is er een speciale pashokjes afdeling alleen voor vrouwen..
En ik moest mijn shirt maar bij een van de andere kleedhokjes ruimtes proberen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_153731531
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 15:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Serieus? Er zijn mensen die dan ook echt de schouders ophalen, achteraan de rij aansluiten en anderhalf uur (!) gaan wachten of ze pretty please mogen afrekenen?
Jasicher, genoeg die gewoon aansloten. Te gek voor woorden.
pi_153738409
Ik ga altijd naar Den Haag. Weinig mensen weten dat Primark daar tot 20.00 open is doordeweeks. Rond 19.00 gewoon op mijn gemakje rondlopen en passen :) Rotterdam Alexander is te druk en te krap.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  maandag 22 juni 2015 @ 17:30:54 #85
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_153751099
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:17 schreef laziness het volgende:
Ik ken Almere, Hoofddorp, Rotterdam Zuidplein, Rotterdam Alexandrium, Zoetermeer en Den Haag en prefereer de laatste.
Eindhoven :)
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  † In Memoriam † maandag 22 juni 2015 @ 19:53:25 #86
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_153754420
Even een sentimenteel berichtje, ik heb vandaag mijn allereerste Primark jurkje (Een jaar of 6 geleden in Engeland gekocht) in de zak voor de kringloop gedaan. Hij is nog heel mooi hoor en ik heb hem veel gedragen (altijd op de hand gewassen), maar hij is te groot geworden en nu mag iemand anders er plezier van hebben. Heb nog net geen traantje weggepinkt.

:P.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  maandag 22 juni 2015 @ 20:11:12 #87
47102 Elvi
miemkwien
pi_153754938
Ik heb wel het idee dat het bij de Primark steeds rustiger aan het worden is. Misschien dat men erachter komt dat de kwaliteit niet echt top is? :P

quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2015 19:53 schreef Skaai het volgende:
Even een sentimenteel berichtje, ik heb vandaag mijn allereerste Primark jurkje (Een jaar of 6 geleden in Engeland gekocht) in de zak voor de kringloop gedaan. Hij is nog heel mooi hoor en ik heb hem veel gedragen (altijd op de hand gewassen), maar hij is te groot geworden en nu mag iemand anders er plezier van hebben. Heb nog net geen traantje weggepinkt.

Alleen wel apart dat jij er dan nog wel 6 jaar mee doet :o Je wastte het jurkje met de hand?
pi_153762837
Rotterdam vond ik verschrikkelijk. Bizar druk en een grote bende elke keer.
Arnhem is voor mij vlakbij en die is nooit overdreven druk, vriendelijk personeel en netjes.
  † In Memoriam † dinsdag 23 juni 2015 @ 07:12:33 #89
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_153766707
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:11 schreef Elvi het volgende:
Ik heb wel het idee dat het bij de Primark steeds rustiger aan het worden is. Misschien dat men erachter komt dat de kwaliteit niet echt top is? :P

[..]

Alleen wel apart dat jij er dan nog wel 6 jaar mee doet :o Je wastte het jurkje met de hand?
Ja het materiaal waa een soort kant. Redelijk grove kant en ik was altijd bang dat de wasmachine het zou slopen :P
Ik heb ook nog een broek uit die periode die nog heel is :D.
Moet zeggen dat ik de kwaliteit van vroeger wel beter vind.

Alleen nu heb ik een broek liggen (vorige maand gekocht) die bij nader inzien niet goed is (pasvorm is waardeloos, na een uur dragen is het een hobbezak :D). Ben ik de bon kwijt en ik ben altijd zuinig op bonnetjes. Stomstomstom!
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_153766722
11 euro weggegooid?
dag
  † In Memoriam † dinsdag 23 juni 2015 @ 08:18:12 #91
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_153767008
Nee 15 euro zelfs. :'(. Heb nog geprobeerd of ze iets met een uitdraai van mijn afschrift konden maar dat was uit den boze. Men wilde geen moeite doen wat op zich niet heel gek is want ook bij de retouren balie staat elke keer en rij. Nouja massa he, eigen schuld dikke bult in dit geval. Misschien wil mijn zus hem hebbenn of ik maak er en rok van :P
  dinsdag 23 juni 2015 @ 08:29:52 #92
47102 Elvi
miemkwien
pi_153767127
Gewoon doorverkopen op marktplaats of facebook.
pi_153767251
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 08:29 schreef Elvi het volgende:
Gewoon doorverkopen op marktplaats of facebook.
Als het een hobbezak is, beter op marktplaats... Voordat je het weet ben je een facebookvriend armer. ;)

Edit: waarom wordt marktplaats automatisch een url?
pi_153768137
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2015 19:53 schreef Skaai het volgende:

Ik moet nog altijd een beetje huilen om mijn allereerste H&M-jurkje wat ik 18 jaar geleden had gekocht en helaas door omstandigheden kwijt ben geraakt.

Het was destijds maar 19 gulden maar altijd zo zuinig op geweest.
En bijna elke winter ook gewoon dragen O+
pi_153768196
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik moet nog altijd een beetje huilen om mijn allereerste H&M-jurkje wat ik 18 jaar geleden had gekocht en helaas door omstandigheden kwijt ben geraakt.

Het was destijds maar 19 gulden maar altijd zo zuinig op geweest.
En bijna elke winter ook gewoon dragen O+
Primark heeft niet echt verrassende collecties meer vind ik . Sowieso is het aanbod best karig als man zijnde, maar ik merk nu dat het eigenlijk ieder jaar dezelfde shirts zijn maar dan in een ander kleurtje/print. Wacht nu dus sowieso tot ze het afprijzen, en er zijn gewoon bijna geen dingen die ik meteen full price zou kopen omdat ik het gewoon wil hebben.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 09:54:42 #96
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_153768342
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Primark heeft niet echt verrassende collecties meer vind ik . Sowieso is het aanbod best karig als man zijnde, maar ik merk nu dat het eigenlijk ieder jaar dezelfde shirts zijn maar dan in een ander kleurtje/print. Wacht nu dus sowieso tot ze het afprijzen, en er zijn gewoon bijna geen dingen die ik meteen full price zou kopen omdat ik het gewoon wil hebben.
Maar waarom zou je iets kopen wat je eigenlijk niet wilt hebben? Dit snap ik dus nooit. Zeker met de prijzen van de Primark, dat is geen excuus om te wachten tot een sale want waarschijnlijk heb je het geld wel.
Waarom dan wel de drang om iets te moeten kopen terwijl je het niet "echt" wilt hebben? Kun je dan niet beter dat geld bewaren voor een volgende aankoop?
吴 曼 迪
  dinsdag 23 juni 2015 @ 09:56:11 #97
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_153768375
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 08:18 schreef Skaai het volgende:
Nee 15 euro zelfs. :'(. Heb nog geprobeerd of ze iets met een uitdraai van mijn afschrift konden maar dat was uit den boze. Men wilde geen moeite doen wat op zich niet heel gek is want ook bij de retouren balie staat elke keer en rij. Nouja massa he, eigen schuld dikke bult in dit geval. Misschien wil mijn zus hem hebbenn of ik maak er en rok van :P
Het afschrift moeten ze ook accepteren. Is gewoon een aankoopbewijs.
吴 曼 迪
  † In Memoriam † dinsdag 23 juni 2015 @ 10:01:09 #98
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_153768455
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:56 schreef megamandy het volgende:

[..]

Het afschrift moeten ze ook accepteren. Is gewoon een aankoopbewijs.
Nee dat is voor garantie vaak wel zo, maar een verkoper mag verlangen dat er alleen met bon kan worden geruild. Been there done that :P
pi_153768492
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:54 schreef megamandy het volgende:

[..]

Maar waarom zou je iets kopen wat je eigenlijk niet wilt hebben? Dit snap ik dus nooit. Zeker met de prijzen van de Primark, dat is geen excuus om te wachten tot een sale want waarschijnlijk heb je het geld wel.
Waarom dan wel de drang om iets te moeten kopen terwijl je het niet "echt" wilt hebben? Kun je dan niet beter dat geld bewaren voor een volgende aankoop?
Joh, hij heeft ook 40 chocolade-repen van de Lidl in zijn voorraadkast.

Klaagt over de prijzen van de Lidl.
En hij woont nog bij zijn ouders thuis die klaarblijkelijk nooit boskippen doen.
pi_153768516
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 08:18 schreef Skaai het volgende:
Uhm wettelijk gezien is een uitdraai afschrift voldoende om te dienen als bon.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:25:53 #101
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_153768882
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:03 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Joh, hij heeft ook 40 chocolade-repen van de Lidl in zijn voorraadkast.

Klaagt over de prijzen van de Lidl.
En hij woont nog bij zijn ouders thuis die klaarblijkelijk nooit boskippen doen.
Boskippen doen, mijn favoriete zaterdag besteding!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 23 juni 2015 @ 10:26:38 #102
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_153768898
En de Primark kan o.b.v. de info wanneer je iets gekocht hebt de bon opzoeken in het systeem. Je krijgt dan zelfs gewoon cash terug (zonder bonnetje).
pi_153769077
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Boskippen doen, mijn favoriete zaterdag besteding!
Van mij ook. En dan het liefste een rondje IKEA als afsluiter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153769122
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:54 schreef megamandy het volgende:

[..]

De prijzen van de Primark zijn soms nog best hoog hoor. Nou ja, niet hoog hoog, maar als ik het vergelijk met eerdere jaren zijn ze wel duurder geworden. En ik had laatst een regenjas gekocht (prima ding hoor) moet normaal 18 euro kosten, toen 5 en nu hangt ie er voor 3 omdat ze 'm maar niet kwijt krijgen... Dus ik ben dan gewoon dom om er 18 voor te betalen, heb er dus 5 voor betaald. Zeker bij de mannen prijzen ze veel af want de meeste dingen blijven er gewoon hangen. Mannen kopen het dus inderdaad niet als ze het niet willen.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:00:01 #105
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_153769584
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

De prijzen van de Primark zijn soms nog best hoog hoor. Nou ja, niet hoog hoog, maar als ik het vergelijk met eerdere jaren zijn ze wel duurder geworden. En ik had laatst een regenjas gekocht (prima ding hoor) moet normaal 18 euro kosten, toen 5 en nu hangt ie er voor 3 omdat ze 'm maar niet kwijt krijgen... Dus ik ben dan gewoon dom om er 18 voor te betalen, heb er dus 5 voor betaald. Zeker bij de mannen prijzen ze veel af want de meeste dingen blijven er gewoon hangen. Mannen kopen het dus inderdaad niet als ze het niet willen.
De primark is nooit hoog. Het is het laagste segment wat er op de markt is dus hou op met hoge prijzen. En je bent niet dom om er 18 euro voor te betalen want dan kunnen ze de stof, maakwerk, verzendingen over de wereld en de winkel ervan betalen. Denk je nou serieus dat een regenjas voor 5 euro dat ook doet? Ze verkopen dat gewoon onder inkoopprijs om er dan maar vanaf te zijn.

Maar dat vroeg ik eigenlijk niet. Je koopt die jas uiteindelijk omdat het "maar 5 euro is" en niet omdat je de jas zelf zo graag zou willen hebben. Ik vind het gewoon jammer dat mensen zo winkelen want je bent daar niet de enige in.
Zelf was ik ook zo toen ik 15 was bij de H&M, alles meenemen omdat het ook nog eens zo goedkoop is.
吴 曼 迪
pi_153769632
quote:

[..]

Even serieus: wie koopt er in 2015 nog een regenjas :D

Ohhhh en als je echt een fietsertje bent die door storm en regen de wind trotseert: koop er eentje bij de ANWB-winkel of Beversport enz enz.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2015 11:04:21 ]
pi_153769796
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:04 schreef Stimorol- het volgende:

Ja, maar je hebt geen recht om te mogen ruilen. Dus mag men daar wel eisen aan stellen.

(al vind ik het wel klantonvriendelijk om per sé de bon te eisen als de aankoop aangetoond kan worden)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:11:03 #108
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_153769799
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:02 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ohhhh en als je echt een fietsertje bent die door storm en regen de wind trotseert: koop er eentje bij de ANWB-winkel of Beversport enz enz.
Erg genoeg, door dit weer, is het product in de winkel waar ik werk de regenjas van Rains datgene wat het beste verkoopt :'( :')
Nederlandse zomer.
吴 曼 迪
pi_153770162
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:00 schreef megamandy het volgende:

[..]

De primark is nooit hoog. Het is het laagste segment wat er op de markt is dus hou op met hoge prijzen. En je bent niet dom om er 18 euro voor te betalen want dan kunnen ze de stof, maakwerk, verzendingen over de wereld en de winkel ervan betalen. Denk je nou serieus dat een regenjas voor 5 euro dat ook doet? Ze verkopen dat gewoon onder inkoopprijs om er dan maar vanaf te zijn.

Maar dat vroeg ik eigenlijk niet. Je koopt die jas uiteindelijk omdat het "maar 5 euro is" en niet omdat je de jas zelf zo graag zou willen hebben. Ik vind het gewoon jammer dat mensen zo winkelen want je bent daar niet de enige in.
Zelf was ik ook zo toen ik 15 was bij de H&M, alles meenemen omdat het ook nog eens zo goedkoop is.
Ik kon wel een regenjas gebruiken. Hij is best stevig, maar inderdaad als ie dan maar 5 euro kost heb ik ook wel minder eisen/verwachtingen. Al koop ik tegenwoordig ook minder in de sale hoor. Zijn vaak niet voor niks afgeprijsd, vaak omdat het er gewoon niet uitziet. Personeel was laatst aan het bijvullen en zeiden gewoon tegen elkaar: uchh.... dit raken we aan de straatstenen niet kwijt, maar goed. Het hangt er inderdaad weken later nog...

Maar ja sale is sale. Als jij t niet koopt doet een ander dat wel en soms zitten er wel leuke dingen tussen.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:27:26 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153770200
Want bij een regenjas van 18 piek stel je wel eisen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:33:08 #111
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_153770346
Teruglopende kwaliteit is trouwens wel waar, ik ook heb nog kledingstukken van een paar jaar oud die er nog goed uitzien, i.t.t. recenter aangeschafte producten die wel al gaan verwassen of lelijk worden.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 12:16:30 #112
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_153771309
De inkopers/ontwerpers hebben toch ook ogen lijkt mij? Zie zelf ook zo vaak spullen in primark die zelfs een zwerver niet aan zou trekken omdat een vuilniszak nog beter staat.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  dinsdag 23 juni 2015 @ 12:18:54 #113
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_153771364
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:16 schreef Zelfscanner het volgende:
De inkopers/ontwerpers hebben toch ook ogen lijkt mij? Zie zelf ook zo vaak spullen in primark die zelfs een zwerver niet aan zou trekken omdat een vuilniszak nog beter staat.
Het enige wat ik kan bedenken is dat er wereldwijd 1 inkoop/productiebeleid is? Alhoewel, zie soms ook "lokale" producten zoals "houdoe" shirts.
pi_153784785
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:04 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee helaas niet bij ruilen/retourneren (van producten gekocht in een fysieke winkel) aangezien dit een service is en geen recht.
Je hebt als klant zijnde wel recht op garantie en dan geldt dat een aankoopbewijs niet persé een kassabon hoeft te zijn.

Edit. DS4 was me voor... :@
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_153791956
Krijg je bij ruilen, ongeacht de reden, geld terug of een tegoed bon?
  woensdag 24 juni 2015 @ 09:30:05 #116
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_153797177
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 23:44 schreef Rozekwarts het volgende:
Krijg je bij ruilen, ongeacht de reden, geld terug of een tegoed bon?
Bij retourneren bedoel je? Aangezien je bij ruilen iets anders mee terug neemt...

Ik heb tot nu toe altijd geld terug gekregen.
pi_153852293
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juni 2015 09:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Bij retourneren bedoel je? Aangezien je bij ruilen iets anders mee terug neemt...

Hier krijg je alleen geld terug. Ruilen kan alleen als je vooraf met een nieuw product komt en dan met je oude product naar de klantenservice loopt.

Snap de verschillen in prijzen niet echt. Arnhem en Nijmegen zelfde artikelen schelen soms (afgeprijsd) 3 euro of meer. Waarom niet gewoon landelijk prijzen? Arnhem heeft wel groter assortiment maar toch vervelend als niet overal dezelfde prijzen gelden.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 12:16:38 #118
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_153852906
Dat doen ze om te pesten.
吴 曼 迪
pi_153860439
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 12:16 schreef megamandy het volgende:
Dat doen ze om te pesten.
Voornamelijk om Deezertje te pesten, want de prijzen zijn zo hoog.

Ze hebben sowieso geen wereldwijd inkoopbeleid, want in Engeland en Ierland verkopen ze hele andere kleding dan hier. :)
  vrijdag 26 juni 2015 @ 20:38:14 #120
130755 Kinga
versier hier
pi_153866065
Hoe is de Primark in Hasselt?
  Moderator dinsdag 30 juni 2015 @ 19:21:46 #121
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_153959305
Godsamme, emmeren over een prijsverschil van wel 3 euro bij de verscheidene Primarks.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_154048685
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juni 2015 09:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ja, haha. Thnx.
pi_154051769
Ik heb gezworen nooit meer een stap in de Primark te zetten wegens te druk maar zag een leuke pyjama.

Dus ik ga het overwinnen.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_154051809
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 05:24 schreef sararaats het volgende:
Ik heb gezworen nooit meer een stap in de Primark te zetten wegens te druk maar zag een leuke pyjama.

Dus ik ga het overwinnen.
Met dit weer een pyjama?! Jij woont in een ijskasteel mag ik hopen.
pi_154053814
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 05:38 schreef EPiCAPPEL het volgende:

[..]

Met dit weer een pyjama?! Jij woont in een ijskasteel mag ik hopen.
Idd. Het is nooit goed weer voor een pyjama, maar met dit weer is kou op te lossen door de airco minder hard te zetten... ;)
  zondag 5 juli 2015 @ 09:56:46 #127
58711 soapie
Zeeperd
pi_154078310
quote:
Heel triest verhaal!!
pi_155327483
Binnenkort voor het eerst naar de Primark :@ Ik loop een beetje achter..

Almere of Enschede? Welke heeft het grootste assortiment? Eventueel met kinderkleding.
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:08:58 #129
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_155330000
Afgelopen week twee mooie colberts gescoord, zwart en lichtblauw voor ¤9 het stuk! En een broek die wél goed zit en met afrekenen ¤7 bleek te zijn. Ik ben een gelukkig meisje.
pi_155331684
Het loont om op vakantie even te kijken of er een primark vlakbij is. Er bleek er eentje op 10 minuten lopen vanaf ons hotel. (Spanje)
Nette winkel, geen rijen bij de paskamers, kleine rij bij de kassa.
Zolang er was is, is er leven.
pi_155348312
Primark is duurder geworden en de collecties steeds meer van het zelfde... (= verrassende factor vanaf). Herkenbaar?
pi_155348782
Zwakke euro zal een rol spelen ten aanzien van de prijs. Alles komt van buiten de EU.
pi_155351667
quote:

[..]

Kan ik me wel iets bij voorstellen. Het is ook allemaal lelijke meuk die er hangt. Moest laatst heel lang wachten op m'n trein in Eindhoven dus besloot maar eens die Primark daar te bezoeken. Ik was er nog nooit geweest maar wat een bagger zeg. Serieus, alleen maar lelijke kleding voor paupers en viswijven.

Het enige boeiende wat ik er kon vinden was een t-shirt van de Minions voor m'n dochter en een zwembroek voor mezelf. Maar m'n dagelijkse casual kleding kopen zal ik er nooit kopen.

Die zwembroek gaat na een paar keer gebruiken / dragen trouwens ook al stuk. Baggerkwaliteit.
pi_155351691
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:02 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Te duur voor het Primark-publiek.
pi_155351799
-edit: Topicreeks: De keerzijde van Primark

[ Bericht 77% gewijzigd door Mylene op 19-08-2015 16:24:07 ]
pi_155357150
quote:
6s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Te duur voor het Primark-publiek.
Neuh, niks met prijs.
Ik hoef geen oude wijven regenjas, of iets sportiefs. :X Kleding van de ANWB winkel. Nee bedankt.

(*Noteert jas*, ben nog geen Primark binnen geweest, wacht met smart tot Primark Alkmaar volgend jaar af is :Y )
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_155357587
Topic opgeschoond.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 19:17:17 #138
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_155359733
quote:
6s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kan ik me wel iets bij voorstellen. Het is ook allemaal lelijke meuk die er hangt. Moest laatst heel lang wachten op m'n trein in Eindhoven dus besloot maar eens die Primark daar te bezoeken. Ik was er nog nooit geweest maar wat een bagger zeg. Serieus, alleen maar lelijke kleding voor paupers en viswijven.

Het enige boeiende wat ik er kon vinden was een t-shirt van de Minions voor m'n dochter en een zwembroek voor mezelf. Maar m'n dagelijkse casual kleding kopen zal ik er nooit kopen.

Die zwembroek gaat na een paar keer gebruiken / dragen trouwens ook al stuk. Baggerkwaliteit.
Ik heb voormijn dochter ook een Minions t-shirt bij de Primark gekocht :D en een shirt met allemaal emoticons. En voor mezelf..... bedsokken :D.

Ik vind de kleding voor volwassenen niks. De stofjes, de modellen, het is allemaal niet mijn ding. Voor kinderen zit er soms wel wat leuks tussen :).
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_155364802
Ja jongens, Enschede of Almere? :?
pi_156497915
Beetje inspiratieloos dit jaar? Zie weer dezelfde dingen hangen als vorig najaar bij de mannen.... En dat waren al geen leuke stukken :P Zelfde kerstruis, overhemden etc.
pi_156636876
De afdeling met nachtkleding _O_ _O_ _O-
Tap tap tap
pi_156637552
Wilde gisteren zo'n lange gebreide jurk halen, helaas was mijn maat er niet meer. :(
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_156639492
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 12:29 schreef mytec het volgende:

[..]

Haha nee die heb ik wel, ik heb het overigens over de 2,50 shirts.. V-hals in allerlei kleuren. zit boven goed maar onder is het net een jurk.
Daarom handig onder een overhemd of sweater, met shirt in je broek.
pi_156639506
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:49 schreef CherryLips het volgende:
De afdeling met nachtkleding _O_ _O_ _O-
It's Soooooo FLUFFY!!!!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2015 13:38:28 ]
pi_156640004
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:37 schreef MCH het volgende:

[..]

Daarom handig onder een overhemd of sweater, met shirt in je broek.
Klopt gebruik ze dan ook veel onder een trui, prima prijs voor die dingen dan.
pi_156640404
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:38 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

It's Soooooo FLUFFY!!!!!!!
Ja DIE! Ze hadden hem in Den Haag niet in mijn maat ;( Vrijdag kijken of ze het huispak in Arnhem hebben.
Tap tap tap
pi_156640421
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 14:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja DIE! Ze hadden hem in Den Haag niet in mijn maat ;( Vrijdag kijken of ze het huispak in Arnhem hebben.
Ik moest vandaag even een vest omruilen, het was een stuk fijner door die winkel dan zaterdagochtend om die tijd.
pi_156880011
LIF / 'Primark en H&M naar V&D'

Lookbook: Primark kerstcollectie

Leuk dat tweetpakje en kimonojurkje. Ik ben geen fan van broekpakken.
pi_156998089
Is de primark in Amsterdam trouwens al open?
Tap tap tap
  † In Memoriam † woensdag 21 oktober 2015 @ 19:22:16 #150
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_156998311
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 14:50 schreef Deezertje het volgende:
Beetje inspiratieloos dit jaar? Zie weer dezelfde dingen hangen als vorig najaar bij de mannen.... En dat waren al geen leuke stukken :P Zelfde kerstruis, overhemden etc.
Kerstruis? :?

Of bedoel je kerst-truien?
Daar wil ik dit jaar een zo fout mogelijke van, met elanden met rooie neuzen en zo er op! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')