Serieus? Er zijn mensen die dan ook echt de schouders ophalen, achteraan de rij aansluiten en anderhalf uur (!) gaan wachten of ze pretty please mogen afrekenen?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef _Loki het volgende:
Een keer stond er zelfs een soort Efteling-wachttijden-bordjes bij de kassarij. 'Vanaf hier nog 90min'. Ja, 90min.
Jasicher, genoeg die gewoon aansloten. Te gek voor woorden.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Serieus? Er zijn mensen die dan ook echt de schouders ophalen, achteraan de rij aansluiten en anderhalf uur (!) gaan wachten of ze pretty please mogen afrekenen?
Eindhovenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:17 schreef laziness het volgende:
Ik ken Almere, Hoofddorp, Rotterdam Zuidplein, Rotterdam Alexandrium, Zoetermeer en Den Haag en prefereer de laatste.
Alleen wel apart dat jij er dan nog wel 6 jaar mee doetquote:Op maandag 22 juni 2015 19:53 schreef Skaai het volgende:
Even een sentimenteel berichtje, ik heb vandaag mijn allereerste Primark jurkje (Een jaar of 6 geleden in Engeland gekocht) in de zak voor de kringloop gedaan. Hij is nog heel mooi hoor en ik heb hem veel gedragen (altijd op de hand gewassen), maar hij is te groot geworden en nu mag iemand anders er plezier van hebben. Heb nog net geen traantje weggepinkt..
Ja het materiaal waa een soort kant. Redelijk grove kant en ik was altijd bang dat de wasmachine het zou slopenquote:Op maandag 22 juni 2015 20:11 schreef Elvi het volgende:
Ik heb wel het idee dat het bij de Primark steeds rustiger aan het worden is. Misschien dat men erachter komt dat de kwaliteit niet echt top is?
[..]
Alleen wel apart dat jij er dan nog wel 6 jaar mee doetJe wastte het jurkje met de hand?
Als het een hobbezak is, beter op marktplaats... Voordat je het weet ben je een facebookvriend armer.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:29 schreef Elvi het volgende:
Gewoon doorverkopen op marktplaats of facebook.
Ik moet nog altijd een beetje huilen om mijn allereerste H&M-jurkje wat ik 18 jaar geleden had gekocht en helaas door omstandigheden kwijt ben geraakt.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:53 schreef Skaai het volgende:
Even een sentimenteel berichtje, ik heb vandaag mijn allereerste Primark jurkje (Een jaar of 6 geleden in Engeland gekocht) in de zak voor de kringloop gedaan. Hij is nog heel mooi hoor en ik heb hem veel gedragen (altijd op de hand gewassen), maar hij is te groot geworden en nu mag iemand anders er plezier van hebben. Heb nog net geen traantje weggepinkt..
Primark heeft niet echt verrassende collecties meer vind ik . Sowieso is het aanbod best karig als man zijnde, maar ik merk nu dat het eigenlijk ieder jaar dezelfde shirts zijn maar dan in een ander kleurtje/print. Wacht nu dus sowieso tot ze het afprijzen, en er zijn gewoon bijna geen dingen die ik meteen full price zou kopen omdat ik het gewoon wil hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd een beetje huilen om mijn allereerste H&M-jurkje wat ik 18 jaar geleden had gekocht en helaas door omstandigheden kwijt ben geraakt.
Het was destijds maar 19 gulden maar altijd zo zuinig op geweest.
En bijna elke winter ook gewoon dragen
Maar waarom zou je iets kopen wat je eigenlijk niet wilt hebben? Dit snap ik dus nooit. Zeker met de prijzen van de Primark, dat is geen excuus om te wachten tot een sale want waarschijnlijk heb je het geld wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Primark heeft niet echt verrassende collecties meer vind ik . Sowieso is het aanbod best karig als man zijnde, maar ik merk nu dat het eigenlijk ieder jaar dezelfde shirts zijn maar dan in een ander kleurtje/print. Wacht nu dus sowieso tot ze het afprijzen, en er zijn gewoon bijna geen dingen die ik meteen full price zou kopen omdat ik het gewoon wil hebben.
Het afschrift moeten ze ook accepteren. Is gewoon een aankoopbewijs.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:18 schreef Skaai het volgende:
Nee 15 euro zelfs.. Heb nog geprobeerd of ze iets met een uitdraai van mijn afschrift konden maar dat was uit den boze. Men wilde geen moeite doen wat op zich niet heel gek is want ook bij de retouren balie staat elke keer en rij. Nouja massa he, eigen schuld dikke bult in dit geval. Misschien wil mijn zus hem hebbenn of ik maak er en rok van
Nee dat is voor garantie vaak wel zo, maar een verkoper mag verlangen dat er alleen met bon kan worden geruild. Been there done thatquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het afschrift moeten ze ook accepteren. Is gewoon een aankoopbewijs.
Joh, hij heeft ook 40 chocolade-repen van de Lidl in zijn voorraadkast.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar waarom zou je iets kopen wat je eigenlijk niet wilt hebben? Dit snap ik dus nooit. Zeker met de prijzen van de Primark, dat is geen excuus om te wachten tot een sale want waarschijnlijk heb je het geld wel.
Waarom dan wel de drang om iets te moeten kopen terwijl je het niet "echt" wilt hebben? Kun je dan niet beter dat geld bewaren voor een volgende aankoop?
Uhm wettelijk gezien is een uitdraai afschrift voldoende om te dienen als bon.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:18 schreef Skaai het volgende:
Nee 15 euro zelfs.. Heb nog geprobeerd of ze iets met een uitdraai van mijn afschrift konden maar dat was uit den boze. Men wilde geen moeite doen wat op zich niet heel gek is want ook bij de retouren balie staat elke keer en rij. Nouja massa he, eigen schuld dikke bult in dit geval. Misschien wil mijn zus hem hebbenn of ik maak er en rok van
Boskippen doen, mijn favoriete zaterdag besteding!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Joh, hij heeft ook 40 chocolade-repen van de Lidl in zijn voorraadkast.
Klaagt over de prijzen van de Lidl.
En hij woont nog bij zijn ouders thuis die klaarblijkelijk nooit boskippen doen.
Van mij ook. En dan het liefste een rondje IKEA als afsluiter.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Boskippen doen, mijn favoriete zaterdag besteding!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De prijzen van de Primark zijn soms nog best hoog hoor. Nou ja, niet hoog hoog, maar als ik het vergelijk met eerdere jaren zijn ze wel duurder geworden. En ik had laatst een regenjas gekocht (prima ding hoor) moet normaal 18 euro kosten, toen 5 en nu hangt ie er voor 3 omdat ze 'm maar niet kwijt krijgen... Dus ik ben dan gewoon dom om er 18 voor te betalen, heb er dus 5 voor betaald. Zeker bij de mannen prijzen ze veel af want de meeste dingen blijven er gewoon hangen. Mannen kopen het dus inderdaad niet als ze het niet willen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar waarom zou je iets kopen wat je eigenlijk niet wilt hebben? Dit snap ik dus nooit. Zeker met de prijzen van de Primark, dat is geen excuus om te wachten tot een sale want waarschijnlijk heb je het geld wel.
Waarom dan wel de drang om iets te moeten kopen terwijl je het niet "echt" wilt hebben? Kun je dan niet beter dat geld bewaren voor een volgende aankoop?
De primark is nooit hoog. Het is het laagste segment wat er op de markt is dus hou op met hoge prijzen. En je bent niet dom om er 18 euro voor te betalen want dan kunnen ze de stof, maakwerk, verzendingen over de wereld en de winkel ervan betalen. Denk je nou serieus dat een regenjas voor 5 euro dat ook doet? Ze verkopen dat gewoon onder inkoopprijs om er dan maar vanaf te zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De prijzen van de Primark zijn soms nog best hoog hoor. Nou ja, niet hoog hoog, maar als ik het vergelijk met eerdere jaren zijn ze wel duurder geworden. En ik had laatst een regenjas gekocht (prima ding hoor) moet normaal 18 euro kosten, toen 5 en nu hangt ie er voor 3 omdat ze 'm maar niet kwijt krijgen... Dus ik ben dan gewoon dom om er 18 voor te betalen, heb er dus 5 voor betaald. Zeker bij de mannen prijzen ze veel af want de meeste dingen blijven er gewoon hangen. Mannen kopen het dus inderdaad niet als ze het niet willen.
Even serieus: wie koopt er in 2015 nog een regenjasquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De prijzen van de Primark zijn soms nog best hoog hoor. Nou ja, niet hoog hoog, maar als ik het vergelijk met eerdere jaren zijn ze wel duurder geworden. En ik had laatst een regenjas gekocht (prima ding hoor) moet normaal 18 euro kosten, toen 5 en nu hangt ie er voor 3 omdat ze 'm maar niet kwijt krijgen... Dus ik ben dan gewoon dom om er 18 voor te betalen, heb er dus 5 voor betaald. Zeker bij de mannen prijzen ze veel af want de meeste dingen blijven er gewoon hangen. Mannen kopen het dus inderdaad niet als ze het niet willen.
Ja, maar je hebt geen recht om te mogen ruilen. Dus mag men daar wel eisen aan stellen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:04 schreef Stimorol- het volgende:
Uhm wettelijk gezien is een uitdraai afschrift voldoende om te dienen als bon.
Erg genoeg, door dit weer, is het product in de winkel waar ik werk de regenjas van Rains datgene wat het beste verkooptquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even serieus: wie koopt er in 2015 nog een regenjas
Ohhhh en als je echt een fietsertje bent die door storm en regen de wind trotseert: koop er eentje bij de ANWB-winkel of Beversport enz enz.
Ik kon wel een regenjas gebruiken. Hij is best stevig, maar inderdaad als ie dan maar 5 euro kost heb ik ook wel minder eisen/verwachtingen. Al koop ik tegenwoordig ook minder in de sale hoor. Zijn vaak niet voor niks afgeprijsd, vaak omdat het er gewoon niet uitziet. Personeel was laatst aan het bijvullen en zeiden gewoon tegen elkaar: uchh.... dit raken we aan de straatstenen niet kwijt, maar goed. Het hangt er inderdaad weken later nog...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
De primark is nooit hoog. Het is het laagste segment wat er op de markt is dus hou op met hoge prijzen. En je bent niet dom om er 18 euro voor te betalen want dan kunnen ze de stof, maakwerk, verzendingen over de wereld en de winkel ervan betalen. Denk je nou serieus dat een regenjas voor 5 euro dat ook doet? Ze verkopen dat gewoon onder inkoopprijs om er dan maar vanaf te zijn.
Maar dat vroeg ik eigenlijk niet. Je koopt die jas uiteindelijk omdat het "maar 5 euro is" en niet omdat je de jas zelf zo graag zou willen hebben. Ik vind het gewoon jammer dat mensen zo winkelen want je bent daar niet de enige in.
Zelf was ik ook zo toen ik 15 was bij de H&M, alles meenemen omdat het ook nog eens zo goedkoop is.
Het enige wat ik kan bedenken is dat er wereldwijd 1 inkoop/productiebeleid is? Alhoewel, zie soms ook "lokale" producten zoals "houdoe" shirts.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:16 schreef Zelfscanner het volgende:
De inkopers/ontwerpers hebben toch ook ogen lijkt mij? Zie zelf ook zo vaak spullen in primark die zelfs een zwerver niet aan zou trekken omdat een vuilniszak nog beter staat.
Nee helaas niet bij ruilen/retourneren (van producten gekocht in een fysieke winkel) aangezien dit een service is en geen recht.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Uhm wettelijk gezien is een uitdraai afschrift voldoende om te dienen als bon.
Bij retourneren bedoel je? Aangezien je bij ruilen iets anders mee terug neemt...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:44 schreef Rozekwarts het volgende:
Krijg je bij ruilen, ongeacht de reden, geld terug of een tegoed bon?
Hier krijg je alleen geld terug. Ruilen kan alleen als je vooraf met een nieuw product komt en dan met je oude product naar de klantenservice loopt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij retourneren bedoel je? Aangezien je bij ruilen iets anders mee terug neemt...
Ik heb tot nu toe altijd geld terug gekregen.
Voornamelijk om Deezertje te pesten, want de prijzen zijn zo hoog.quote:
Dat bedoelde ik ja, haha. Thnx.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij retourneren bedoel je? Aangezien je bij ruilen iets anders mee terug neemt...
Ik heb tot nu toe altijd geld terug gekregen.
Met dit weer een pyjama?! Jij woont in een ijskasteel mag ik hopen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 05:24 schreef sararaats het volgende:
Ik heb gezworen nooit meer een stap in de Primark te zetten wegens te druk maar zag een leuke pyjama.
Dus ik ga het overwinnen.
Idd. Het is nooit goed weer voor een pyjama, maar met dit weer is kou op te lossen door de airco minder hard te zetten...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 05:38 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Met dit weer een pyjama?! Jij woont in een ijskasteel mag ik hopen.
Heel triest verhaal!!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:25 schreef Deezertje het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)or-oprichter-primark
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Het is ook allemaal lelijke meuk die er hangt. Moest laatst heel lang wachten op m'n trein in Eindhoven dus besloot maar eens die Primark daar te bezoeken. Ik was er nog nooit geweest maar wat een bagger zeg. Serieus, alleen maar lelijke kleding voor paupers en viswijven.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Te duur voor het Primark-publiek.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even serieus: wie koopt er in 2015 nog een regenjas
Ohhhh en als je echt een fietsertje bent die door storm en regen de wind trotseert: koop er eentje bij de ANWB-winkel of Beversport enz enz.
Neuh, niks met prijs.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Te duur voor het Primark-publiek.
Ik heb voormijn dochter ook een Minions t-shirt bij de Primark gekochtquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Het is ook allemaal lelijke meuk die er hangt. Moest laatst heel lang wachten op m'n trein in Eindhoven dus besloot maar eens die Primark daar te bezoeken. Ik was er nog nooit geweest maar wat een bagger zeg. Serieus, alleen maar lelijke kleding voor paupers en viswijven.
Het enige boeiende wat ik er kon vinden was een t-shirt van de Minions voor m'n dochter en een zwembroek voor mezelf. Maar m'n dagelijkse casual kleding kopen zal ik er nooit kopen.
Die zwembroek gaat na een paar keer gebruiken / dragen trouwens ook al stuk. Baggerkwaliteit.
Daarom handig onder een overhemd of sweater, met shirt in je broek.quote:Op zondag 14 juni 2015 12:29 schreef mytec het volgende:
[..]
Haha nee die heb ik wel, ik heb het overigens over de 2,50 shirts.. V-hals in allerlei kleuren. zit boven goed maar onder is het net een jurk.
Klopt gebruik ze dan ook veel onder een trui, prima prijs voor die dingen dan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Daarom handig onder een overhemd of sweater, met shirt in je broek.
Ja DIE! Ze hadden hem in Den Haag niet in mijn maatquote:
Ik moest vandaag even een vest omruilen, het was een stuk fijner door die winkel dan zaterdagochtend om die tijd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja DIE! Ze hadden hem in Den Haag niet in mijn maatVrijdag kijken of ze het huispak in Arnhem hebben.
Kerstruis?quote:Op woensdag 30 september 2015 14:50 schreef Deezertje het volgende:
Beetje inspiratieloos dit jaar? Zie weer dezelfde dingen hangen als vorig najaar bij de mannen.... En dat waren al geen leuke stukkenZelfde kerstruis, overhemden etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |