abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152281411

Primark

quote:
'Primark naar Damrak Amsterdam'

De Ierse modeketen Primark gaat een pand delen met C&A aan het Amsterdamse Damrak. Dat schrijft RetailActueel. Ook de ondernemersvereniging Damrak-Beursplein schrijft in een nieuwsbrief over de komst van de budgetketen naar Amsterdam.

In het bouwwerk waar nu C&A is gevestigd gaat volgens de ondernemersvereniging een ingrijpende verbouwing plaatsvinden. Het huidige pand gaat verdwijnen en wordt opnieuw gebouwd.

In het nieuwe pand zal C&A terugkeren. Een groot deel zal echter in beslag worden genomen door de winkelketen Primark, schrijft de vereniging. Volgens Retailacuteel gaat het om een winkelruimte van 20.000 vierkante meter, voor beide bedrijven, verdeeld over zes verdiepingen.

Vastgoedvermogensbeheerder Bouwinvest en projectontwikkelaar Top Vastgoed schrijven dat de bouwwerkzaamheden aan de Nieuwendijk in oktober zullen starten. Het Damrak wordt vanaf begin 2014 onder handen genomen. De bouwtijd is vermoedelijk anderhalf jaar. Wanneer Primark precies de deuren gaat openen is nog niet bekend. De winkelketen zelf was niet bereikbaar voor commentaar.
bron
pi_152281455
Nogmaals:
quote:
13s.gif Op maandag 4 mei 2015 21:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je bent dus een naar mens die van uitbuiting van kinderen wenst te profiteren. Ook goed.
Misschien kun je even naar het andere topic gaan zoals je al meer gevraagd is.
Mokkel met stuntstok
pi_152289252
Het idee om de helft van de V&D een primark te maken, is blijkbaar een gerucht. http://nieuws.nl/trending(...)echt-blijkt-gerucht/

Op zich snap ik dat V&D wat moet doen om uit de rode cijfers te komen, en wellicht is inkrimpen niet eens zo'n slecht idee. Niet dat ik het zou toejuichen om er een primark voor in de plaats te krijgen, maar wellicht kunnen de in-stores die er nu zitten meer verzelfstandigen. Een Bennetton store zie ik wel zitten, de enige zelfstandige die ik weet in Nederland zit in Zeist.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:31:32 #4
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_152291951
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 09:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het idee om de helft van de V&D een primark te maken, is blijkbaar een gerucht. http://nieuws.nl/trending(...)echt-blijkt-gerucht/

Op zich snap ik dat V&D wat moet doen om uit de rode cijfers te komen, en wellicht is inkrimpen niet eens zo'n slecht idee. Niet dat ik het zou toejuichen om er een primark voor in de plaats te krijgen, maar wellicht kunnen de in-stores die er nu zitten meer verzelfstandigen. Een Bennetton store zie ik wel zitten, de enige zelfstandige die ik weet in Nederland zit in Zeist.
Volgens had Maastricht er ook sowieso een of die moet dicht zijn gegaan. Maar Benneton gaat het niet zo goed mee dus hebben denk ik liever shop in shops.
吴 曼 迪
pi_152292140
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:31 schreef megamandy het volgende:

[..]

Volgens had Maastricht er ook sowieso een of die moet dicht zijn gegaan. Maar Benneton gaat het niet zo goed mee dus hebben denk ik liever shop in shops.
Waarom hebben ze er buiten Nederland nog zoveel dan? En Maastricht zou kunnen, maar da's nogal buiten mijn normale winkelgebied, kom dan vaker in Antwerpen. :@
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 mei 2015 @ 13:52:35 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_152295828
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:31 schreef megamandy het volgende:

[..]

in de Wolfstraat, die is er nog gewoon. En in Sluis ligt er ook nog eentje.

Primark in het pand van V&D lijkt me in Maastricht geen optie. Denk niet dat de Bijenkorf daar blij van zal worden.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 23:35:07 #7
407312 AssiMar.
Met een lange A.
pi_152317474
Nog nooit bij de Primark geweest. Maar voor een winkel waarvan ik vaak hoor dat het een ''goedkope plebs winkel is'' vind ik de winkel op de foto er netjes en mooi uitzien.
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
pi_152320868
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 23:35 schreef AssiMar. het volgende:
Nog nooit bij de Primark geweest. Maar voor een winkel waarvan ik vaak hoor dat het een ''goedkope plebs winkel is'' vind ik de winkel op de foto er netjes en mooi uitzien.
Dit is het oude V&D pand in Rotterdam-Alexander. Ik heb er nog even gewoond anti-kraak in de tussenliggende periode. Vorig topic staat een mooie foto op pg 6 van de troep die gemaakt wordt.
pi_152322971
quote:
De buitenkant ziet er mooi uit idd. De binnenkant is alleen wat minder :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 18:15:53 #10
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_152338820
Het grootste voordeel voor mij is eigenlijk niet eens de prijs maar het aanbod van de maten en de sortering ervan.
Die gekleurde stickers op de kleding/kleerhangers zijn echt ideaal om snel je maat te pakken, in zoveel winkels ligt alles maar door elkaar heen en moet je alle prijskaartjes langs :')
Daarnaast is er bij Primark ook steeds goede voorraad van S en XS (don't judge me :@ ), in andere winkels is het me vaak genoeg voorgekomen dat er alleen nog M en XL te krijgen was :') :r

Als je daar dan ook nog eens de ongelooflijk lage prijzen bij optelt...
Primark O+

Baal er alleen van dat er geen winkels zijn met hetzelfde qua maten en voorraad van kleine maten, maar dan kwalitatief veel betere kleding voor een goede prijs.
Ik heb nu een overhemd dat zo perfect zit, alsof het op maat gemaakt is, voor 6 euro _O_
Maar heb dan toch liever een overhemd van 40 euro dat ik ook een lange tijd kan dragen en waar niet een week na aankoop draadjes beginnen te rafelen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_152339226
Net een regenjas van 18 voor 5 euro bij de Primark gekocht. Vorig jaar volgens mij 13 euro en die was compleet van plastic, dus deze is nog beter ook :') Had de laatste van mijn maat, rest was allemaal kleiner, dus geluk. Merk wel dat ik het zelfde als bij de Action krijg: snel meenemen voordat iemand anders er mee van doorgaat, want 5 euro voor een degelijke regenjas is natuurlijk niks. En bij de Primark doen ze totaal niet moeilijk met ruilen en krijg je gewoon je geld terug dus eigenlijk nog een gratis mooie 30 dagen bedenktijd voor impulsaankopen :)

Waar ik normaal met een jas twee jaar (twee seizoenen dus) deed, haal ik nu elk jaar een nieuwe jas ook al is de ander nog niet kapot. Met deze prijzen is dat gewoon haalbaar in plaats van een jas van 90 euro kopen (gaan ook niet altijd langer mee dan goedkope prul hoor.

Enig minpuntje is vaak wel de afwerking: zie thuis dat er nog veel draadjes (naadjes) aanhangen, dus die moet ik ff afknippen.
  woensdag 6 mei 2015 @ 21:49:05 #12
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_152347733
Die afwerking zie ik ook ja, bij dit overhemd ook de eerste 2 die ik pakte hadden aan de mouw al losse draadjes. Ach ja, 6 euro he.

Ik zie het ook als bedenktijd, net als Zalando en zulke zaken :P
pi_152363977
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 18:15 schreef MacorgaZ het volgende:

Baal er alleen van dat er geen winkels zijn met hetzelfde qua maten en voorraad van kleine maten, maar dan kwalitatief veel betere kleding voor een goede prijs.
Italiaanse merken zoeken. Die hebben vaak vooral kleine maten.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_152367513
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 12:29 schreef DS4 het volgende:

[..]

Italiaanse merken zoeken. Die hebben vaak vooral kleine maten.
Ik heb maatje xs/s (ja, ik ben een tuinkabouter) en ik vind genoeg leuke kleding en daar heb ik geen Italiaans merk voor nodig.
pi_152369001
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 14:08 schreef mascara-klodder het volgende:

Ik heb maatje xs/s (ja, ik ben een tuinkabouter) en ik vind genoeg leuke kleding en daar heb ik geen Italiaans merk voor nodig.
Tsja, ik reageer ook maar op de klacht dat buiten Primark het zo lastig te vinden is...
  donderdag 7 mei 2015 @ 15:44:37 #16
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_152371114
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 14:08 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Voor vrouwen vast wel ja -edit: net als dat er in Primark Enschede 2 verdiepingen voor vrouwen zijn en een halve afdeling voor mannen ;( -, en dan is de gemiddelde vrouw ook nog eens kleiner.
Ga maar eens in een normale kledingwinkel XS voor mannen zoeken, je hebt al geluk als je nog een S vindt.
Meestal is er 1 S voor elke 5 M :').

En thanks DS4, ik zal eens kijken.

[ Bericht 10% gewijzigd door MacorgaZ op 07-05-2015 15:56:16 ]
pi_152371841
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 14:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

Tsja, ik reageer ook maar op de klacht dat buiten Primark het zo lastig te vinden is...
I know en ik heb nu ook gewoon een Armani-jeans aan :P
Het gaat er mij meer om dat je alles zo afkraakt als het geen merk is :)
  donderdag 7 mei 2015 @ 16:35:24 #18
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_152372969
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 18:29 schreef Deezertje het volgende:
Net een regenjas van 18 voor 5 euro bij de Primark gekocht. Vorig jaar volgens mij 13 euro en die was compleet van plastic, dus deze is nog beter ook :') Had de laatste van mijn maat, rest was allemaal kleiner, dus geluk. Merk wel dat ik het zelfde als bij de Action krijg: snel meenemen voordat iemand anders er mee van doorgaat, want 5 euro voor een degelijke regenjas is natuurlijk niks. En bij de Primark doen ze totaal niet moeilijk met ruilen en krijg je gewoon je geld terug dus eigenlijk nog een gratis mooie 30 dagen bedenktijd voor impulsaankopen :)

Waar ik normaal met een jas twee jaar (twee seizoenen dus) deed, haal ik nu elk jaar een nieuwe jas ook al is de ander nog niet kapot. Met deze prijzen is dat gewoon haalbaar in plaats van een jas van 90 euro kopen (gaan ook niet altijd langer mee dan goedkope prul hoor.

Enig minpuntje is vaak wel de afwerking: zie thuis dat er nog veel draadjes (naadjes) aanhangen, dus die moet ik ff afknippen.
:')

Toen ik een colbert wou terugbrengen één dag na aankoop gingen ze mij belazeren door het mee naar achteren te nemen, er penstrepen op te zetten, en vervolgens dan vertellen dat het niet mogelijk is vanwege dat...

Penstrepen onder je oksel? Is volgens hun normaal bij een man :')_!
Irene is bae <3
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2015 @ 16:54:05 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_152373566
quote:

Ook van dichtbij? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 7 mei 2015 @ 17:00:16 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152373709
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:54 schreef Cynix ® het volgende:

[ afbeelding ]

Wat een tyfuszooi. In het kwadraat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_152374030
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:54 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Damzzz in al mijn 3 bezoekjes aan de Primark heb ik echt nog nooit zo'n rommel gezien :D
  donderdag 7 mei 2015 @ 17:40:37 #22
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_152374618
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:35 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

:')

Toen ik een colbert wou terugbrengen één dag na aankoop gingen ze mij belazeren door het mee naar achteren te nemen, er penstrepen op te zetten, en vervolgens dan vertellen dat het niet mogelijk is vanwege dat...

Penstrepen onder je oksel? Is volgens hun normaal bij een man :')_!
Daar was meer mee dan dat je alleen wilde terugbrengen meen ik mij te herinneren. Ik heb nog nooit gedonder gehad als ik netjes met bon en aangehecht prijskaartje terugkwam.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_152376069
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 16:04 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

I know en ik heb nu ook gewoon een Armani-jeans aan :P
Het gaat er mij meer om dat je alles zo afkraakt als het geen merk is :)
Italië is een land... ;)
pi_152376105
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat een tyfuszooi. In het kwadraat.
Nog erger dan bij zeeman!
  donderdag 7 mei 2015 @ 20:10:09 #25
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_152379949
quote:
17s.gif Op donderdag 7 mei 2015 17:40 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Daar was meer mee dan dat je alleen wilde terugbrengen meen ik mij te herinneren. Ik heb nog nooit gedonder gehad als ik netjes met bon en aangehecht prijskaartje terugkwam.
Vlekje dat er al op zat. Daarom wou ik het juist terugbrengen.

Maar om daarheen te gaan en vervolgens terug te komen met extra penstrepen erop ja dan voel je je wel belazert ja :')

Blij dat ik ervan af ben. Hoef ik ook nooit meer naar de vestiging in Rotterdam-Zuid te gaan waar het stikt van de criminelen/oplichters. Is vast gebruikelijk bij dat soort types. _O-
Irene is bae <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')