bronquote:'Primark naar Damrak Amsterdam'
De Ierse modeketen Primark gaat een pand delen met C&A aan het Amsterdamse Damrak. Dat schrijft RetailActueel. Ook de ondernemersvereniging Damrak-Beursplein schrijft in een nieuwsbrief over de komst van de budgetketen naar Amsterdam.
In het bouwwerk waar nu C&A is gevestigd gaat volgens de ondernemersvereniging een ingrijpende verbouwing plaatsvinden. Het huidige pand gaat verdwijnen en wordt opnieuw gebouwd.
In het nieuwe pand zal C&A terugkeren. Een groot deel zal echter in beslag worden genomen door de winkelketen Primark, schrijft de vereniging. Volgens Retailacuteel gaat het om een winkelruimte van 20.000 vierkante meter, voor beide bedrijven, verdeeld over zes verdiepingen.
Vastgoedvermogensbeheerder Bouwinvest en projectontwikkelaar Top Vastgoed schrijven dat de bouwwerkzaamheden aan de Nieuwendijk in oktober zullen starten. Het Damrak wordt vanaf begin 2014 onder handen genomen. De bouwtijd is vermoedelijk anderhalf jaar. Wanneer Primark precies de deuren gaat openen is nog niet bekend. De winkelketen zelf was niet bereikbaar voor commentaar.
Misschien kun je even naar het andere topic gaan zoals je al meer gevraagd is.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je bent dus een naar mens die van uitbuiting van kinderen wenst te profiteren. Ook goed.
Volgens had Maastricht er ook sowieso een of die moet dicht zijn gegaan. Maar Benneton gaat het niet zo goed mee dus hebben denk ik liever shop in shops.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het idee om de helft van de V&D een primark te maken, is blijkbaar een gerucht. http://nieuws.nl/trending(...)echt-blijkt-gerucht/
Op zich snap ik dat V&D wat moet doen om uit de rode cijfers te komen, en wellicht is inkrimpen niet eens zo'n slecht idee. Niet dat ik het zou toejuichen om er een primark voor in de plaats te krijgen, maar wellicht kunnen de in-stores die er nu zitten meer verzelfstandigen. Een Bennetton store zie ik wel zitten, de enige zelfstandige die ik weet in Nederland zit in Zeist.
Waarom hebben ze er buiten Nederland nog zoveel dan? En Maastricht zou kunnen, maar da's nogal buiten mijn normale winkelgebied, kom dan vaker in Antwerpen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens had Maastricht er ook sowieso een of die moet dicht zijn gegaan. Maar Benneton gaat het niet zo goed mee dus hebben denk ik liever shop in shops.
in de Wolfstraat, die is er nog gewoon. En in Sluis ligt er ook nog eentje.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens had Maastricht er ook sowieso een of die moet dicht zijn gegaan. Maar Benneton gaat het niet zo goed mee dus hebben denk ik liever shop in shops.
Dit is het oude V&D pand in Rotterdam-Alexander. Ik heb er nog even gewoond anti-kraak in de tussenliggende periode. Vorig topic staat een mooie foto op pg 6 van de troep die gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:35 schreef AssiMar. het volgende:
Nog nooit bij de Primark geweest. Maar voor een winkel waarvan ik vaak hoor dat het een ''goedkope plebs winkel is'' vind ik de winkel op de foto er netjes en mooi uitzien.
De buitenkant ziet er mooi uit idd. De binnenkant is alleen wat minderquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:35 schreef AssiMar. het volgende:
Nog nooit bij de Primark geweest. Maar voor een winkel waarvan ik vaak hoor dat het een ''goedkope plebs winkel is'' vind ik de winkel op de foto er netjes en mooi uitzien.
Italiaanse merken zoeken. Die hebben vaak vooral kleine maten.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Baal er alleen van dat er geen winkels zijn met hetzelfde qua maten en voorraad van kleine maten, maar dan kwalitatief veel betere kleding voor een goede prijs.
Ik heb maatje xs/s (ja, ik ben een tuinkabouter) en ik vind genoeg leuke kleding en daar heb ik geen Italiaans merk voor nodig.quote:Op donderdag 7 mei 2015 12:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Italiaanse merken zoeken. Die hebben vaak vooral kleine maten.
Tsja, ik reageer ook maar op de klacht dat buiten Primark het zo lastig te vinden is...quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb maatje xs/s (ja, ik ben een tuinkabouter) en ik vind genoeg leuke kleding en daar heb ik geen Italiaans merk voor nodig.
Voor vrouwen vast wel ja -edit: net als dat er in Primark Enschede 2 verdiepingen voor vrouwen zijn en een halve afdeling voor mannenquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb maatje xs/s (ja, ik ben een tuinkabouter) en ik vind genoeg leuke kleding en daar heb ik geen Italiaans merk voor nodig.
I know en ik heb nu ook gewoon een Armani-jeans aanquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tsja, ik reageer ook maar op de klacht dat buiten Primark het zo lastig te vinden is...
quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:29 schreef Deezertje het volgende:
Net een regenjas van 18 voor 5 euro bij de Primark gekocht. Vorig jaar volgens mij 13 euro en die was compleet van plastic, dus deze is nog beter ookHad de laatste van mijn maat, rest was allemaal kleiner, dus geluk. Merk wel dat ik het zelfde als bij de Action krijg: snel meenemen voordat iemand anders er mee van doorgaat, want 5 euro voor een degelijke regenjas is natuurlijk niks. En bij de Primark doen ze totaal niet moeilijk met ruilen en krijg je gewoon je geld terug dus eigenlijk nog een gratis mooie 30 dagen bedenktijd voor impulsaankopen
Waar ik normaal met een jas twee jaar (twee seizoenen dus) deed, haal ik nu elk jaar een nieuwe jas ook al is de ander nog niet kapot. Met deze prijzen is dat gewoon haalbaar in plaats van een jas van 90 euro kopen (gaan ook niet altijd langer mee dan goedkope prul hoor.
Enig minpuntje is vaak wel de afwerking: zie thuis dat er nog veel draadjes (naadjes) aanhangen, dus die moet ik ff afknippen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:35 schreef AssiMar. het volgende:
Wat een tyfuszooi. In het kwadraat.quote:
Daar was meer mee dan dat je alleen wilde terugbrengen meen ik mij te herinneren. Ik heb nog nooit gedonder gehad als ik netjes met bon en aangehecht prijskaartje terugkwam.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:35 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Toen ik een colbert wou terugbrengen één dag na aankoop gingen ze mij belazeren door het mee naar achteren te nemen, er penstrepen op te zetten, en vervolgens dan vertellen dat het niet mogelijk is vanwege dat...
Penstrepen onder je oksel? Is volgens hun normaal bij een man_!
Italië is een land...quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
I know en ik heb nu ook gewoon een Armani-jeans aan
Het gaat er mij meer om dat je alles zo afkraakt als het geen merk is
Vlekje dat er al op zat. Daarom wou ik het juist terugbrengen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar was meer mee dan dat je alleen wilde terugbrengen meen ik mij te herinneren. Ik heb nog nooit gedonder gehad als ik netjes met bon en aangehecht prijskaartje terugkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |