Dat.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:47 schreef Gewas het volgende:
Ik heb weleens het idee dat veel jongeren denken dat WO2 een ver, ver verleden was terwijl het eigenlijk toch echt heel recent was.
Misschien dan niet. Maar nu nog wel. Zal me niks verbazen als de slachtoffers van de 80-jarige oorlog ook nog jarenlang herdacht zijn. Vind 't eerlijk gezegd een drogreden van de bovenste plank: "Als we het over 500 jaar niet meer nodig is, waarom nu dan nog wel!?".quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En over 500 jaar dan, vind je dat we dan nog steeds FOK op zwart moeten zetten?
Eens. Maar dat is denk ik meer de keuze aan de eigenaar. En als wij van dit forum gebruik maken, stemmen we daarmee in. Zal wel weer te rechtvaardigen zijn via de verklaring die je accepteert.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tuurlijk is het belangrijk om te herdenken, maar ik vind het net als vele anderen belachelijk dat een forum dan op zwart gaat.
Wie verplicht jou om te treuren?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat.
En dat ik moet treuren om wat Afrikanen die ik niet ken maar niet om 39 vergaste directe familieleden, maakt het nog waanzinniger.
Wanneer ik een mening geef dat ik iets onzin vind wil dat niet zeggen dat iemand er wat aan moet gaan doen. Je bevindingen slaan als een tang op een varken.quote:
Ik kreeg de indruk dat je het er niet mee eens was dat FOK! op zwart ging. Dat is dan jammer voor jou, dan zoek je maar een ander forum. Of je legt je er bij neer.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer ik een mening geef dat ik iets onzin vind wil dat niet zeggen dat iemand er wat aan moet gaan doen. Je bevindingen slaan als een tang op een varken.
Ben je autistisch?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:54 schreef sneakydesert het volgende:
Ik kreeg de indruk dat je het er niet mee eens was dat FOK! op zwart ging. Dat is dan jammer voor jou, dan zoek je maar een ander forum. Of je legt je er bij neer.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat.
En dat ik moet treuren om wat Afrikanen die ik niet ken maar niet om 39 vergaste directe familieleden, maakt het nog waanzinniger.
Mijn stelling gaat over de mensen die geforceerd treuren omdat iedereen het doet. Niet over mensen die treuren vanwege vergaste familieleden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:58 schreef NobodyKers het volgende:
Die 2 min stil zijn. Beetje geforceerd 2 min om je heen kijken en jezelf wijsmaken dat je goed bezig bent met de kneuzen om je heen die meedoen. Hersenloze kuddegedrag
Dan is het goedquote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je autistisch?
Ik ben het er ook niet mee eens. Net zozeer als jij het er wel mee eens bent, geef ik mijn mening.
Gozer, jij hebt werkelijk NUL idee van wat ik weet van "de problemen" in "de wereld" maar begint er wel over.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 15:56 schreef NobodyKers het volgende:
[..]
[..]
Mijn stelling gaat over de mensen die geforceerd treuren omdat iedereen het doet. Niet over mensen die treuren vanwege vergaste familieleden.
Het evenement gaat toch om de leed dat heeft plaatsgevonden, niet om mensen met vergaste familieleden een handje te helpen met een vast tijdstip.
Je bent echt achterlijk. Ik noem de veeindustrie als een VOORBEELD van nare hedendaagse gebeurtenissen, jij vertaalt dat in "moeten treuren om afrikanen".![]()
![]()
NIVEAU MENSEN
Dit.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:33 schreef Piger het volgende:
Dit topic laat weer het echte Nederlandse 'vrijheid van meningsuiting' zien. Je mag zeggen wat je wil, als het maar wel het gewenste is. Lekker hypocriet. Snap niet waarom iedereen altijd zo panisch doet over mensen die niets met herdenkingsdag hebben.
Het boeit geen fuck of het nou 2 minuten, 3 seconde of 6 uur is, je bereikt met het offline gooien van een website/radio/tv of het stil zetten van een trein helemaal fuck. Mensen die er niets mee hebben hebben daar geen boodschap aan. Iemand die last heeft van de TV die zet hem gewoon lekker uit en als je niet tegen het geluid kan van een rijdende trein dan kan je beter in isolement gaan leven.
Dit opdringerige gedoe heeft niemand wat aan.
Het staat er gewoon echt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
Dit in tegenstelling tot het tokkievolk dat hier even de moralist komt uithangen door TS uit te schelden voor autist.
Aan je posts te zien weet je vrij weinig, anders zou je er niet automatisch vanuit gaan dat ik bij "veeïndustrie" over de dieren spreek. Dat je zegt dat er een "wereldwijde vraag naar vlees is" laat ook weer opnieuw blijken dat je werkelijk geen enkel idee hebt over hoe de veeïndustrie werkt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 16:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gozer, jij hebt werkelijk NUL idee van wat ik weet van "de problemen" in "de wereld" maar begint er wel over.
Ik heb ook minder met massale events als die herdenking, maar laat die mensen toch lekker zeg.
Niks "geforceerds" aan en zeker niet minder geforceerd dan jouw getreur om "Afrika".
En dat mensen over vrijheid van meningsuiting beginnen te janken als je de mening van Bram met argumenten bekritiseert.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:24 schreef Gewas het volgende:
Maar dat je er ook nog een fucking topic over opent is te triest voor woorden.
Iedereen op Fok! is een autist! Algemeen bekend toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
Dit in tegenstelling tot het tokkievolk dat hier even de moralist komt uithangen door TS uit te schelden voor autist.
Vervelend he, dat ik niet met je zelfhatende selectieve hypocriete blinde vlek der Gutmenscheb meega?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:37 schreef NobodyKers het volgende:
[..]
Aan je posts te zien weet je vrij weinig, anders zou je er niet automatisch vanuit gaan dat ik bij "veeïndustrie" over de dieren spreek. Dat je zegt dat er een "wereldwijde vraag naar vlees is" laat ook weer opnieuw blijken dat je werkelijk geen enkel idee hebt over hoe de veeïndustrie werkt.
Verder heb ik het niet expliciet over Afrika, het gaat mij om allerlei narigheden die zich nu in de wereld afspelen overal ter wereld. Maar je blijft maar inhaken op Afrika vanwege een enkel voorbeeldje omdat je alleen middels een red herring kan redeneren.
Somt wel mooi je niveau op.
Want ik verwacht ook echt dat mensen in me mee gaan. Zijn dat wellicht altijd jouw eigen motieven bij het starten van een discussie op internet, want dan moet je toch echt een hobbie zoeken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vervelend he, dat ik niet met je zelfhatende selectieve hypocriete blinde vlek der Gutmenscheb meega?
En dan anderen van gebrek aan (wereldse) kennis betichten.
Normaal zijn doe je maar bij je moeder.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:24 schreef Gewas het volgende:
Het punt is dat het hier om 2 minuten gaat. Normale mensen zijn dan stil. En als je niet stil wil zijn, prima, zet je muziek extra hard. Maar dat je er ook nog een fucking topic over opent is te triest voor woorden.
Wel typisch dat Bram zich niet meer laat zien hier.
Gelijk persoonlijk worden. Voel je je op je pik getrapt?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:59 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Normaal zijn doe je maar bij je moeder.
Alsof een ander rekening moet houden met wat jij normaal vindt. Persoonlijk vind ik het ook niet per se nodig om er een topic over te openen maar TS klaarblijkelijk wel. Kan toch? Om dat nou triest te noemen is nogal triest.
Ik bedoel het in het algemeen hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:02 schreef Gewas het volgende:
[..]
Gelijk persoonlijk worden. Voel je je op je pik getrapt?
Nou en?quote:Ik ken simpelweg niemand die Dodenherdenking niet herdenkt.
Jij houd er van om mensen te manipuleren?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:06 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik bedoel het in het algemeen hoor.
Bijzonder ironische opmerking trouwens, maar dat zul je wel niet snappen.
[..]
Nou en?
Wat?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:08 schreef Gewas het volgende:
[..]
Jij houd er van om mensen te manipuleren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |