abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152290603
Bah. Dat je serieus de moeite neemt om een topic te openen omdat je twee minuten niet kunt FOK!ken vind ik al absurd, maar die arrogantie waarmee je wel even stelt dat jíj je ten minste druk maakt om andere mensen en iedereen die stil is op vier mei niet :') :') Want dat is toch maar massahysterie.

Ik vind de Nationale Dodenherdenking een van de mooiste tradities die we hebben in dit land. Daar zo'n schijt aan hebben en dan ook nog gaan klagen dat andere mensen je niet toestaan daar schijt aan te hebben staat wat mij betreft op hetzelfde niveau als van die mensen die lollige foto's maken voor de poort van Auschwitz. Totaal respectloos.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 10:40:11 #102
93664 waht
Mushir
pi_152290706
Wat een onzin man.

Twee verdomde minuten is te veel? Rot toch op.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 10:42:23 #103
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_152290759
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 10:40 schreef waht het volgende:
Twee verdomde minuten is te veel? Rot toch op.
Dit.
pi_152292229
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind het allemaal prima als mensen mee willen doen met een of ander nationaal gebeuren maar laat het iedereen toch lekker voor zichzelf bepalen of dat hij er wel of niet aan meedoet. Ik heb liever dat iemand er niet aan meedoet maar zich dagelijks inzet voor vrede, het voorkomen van oorlogen, machtsmisbruik van autoriteiten etc. dan dat iemand 1 keer per jaar vanwege een of ander collectivisme meedoet aan een herdenking en er de overig 364/365 dagen van het jaar niets mee doet.
Anderen hebben al je argumenten op zowel de TT als de inhoud daarvan weerlegt en ik kan alleen maar toevoegen dat ze groot gelijk hebben want je klacht is een hele dikke faal. }:|
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:58:18 #105
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_152292577
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 02:02 schreef 3M1N3M het volgende:
Vrijheidsdag is een grapje totdat palestijnen zijn verlost van zionistische wannabe nazi’s
En wij van jou.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_152293948
was veel beter geweest als het internet en de tv werd afgesloten voor een dag en iedereen verplicht verlof werd geven op bevrijdingsdag.
pi_152294259
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind het allemaal prima als mensen mee willen doen met een of ander nationaal gebeuren maar laat het iedereen toch lekker voor zichzelf bepalen of dat hij er wel of niet aan meedoet. Ik heb liever dat iemand er niet aan meedoet maar zich dagelijks inzet voor vrede, het voorkomen van oorlogen, machtsmisbruik van autoriteiten etc. dan dat iemand 1 keer per jaar vanwege een of ander collectivisme meedoet aan een herdenking en er de overig 364/365 dagen van het jaar niets mee doet.
Je bent een ogelooflijke loser. Idioot.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_152294293
Die 2 min stil zijn. Beetje geforceerd 2 min om je heen kijken en jezelf wijsmaken dat je goed bezig bent met de kneuzen om je heen die meedoen. Hersenloze kuddegedrag

[ Bericht 9% gewijzigd door NobodyKers op 05-05-2015 13:07:09 ]
pi_152294637
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 12:58 schreef NobodyKers het volgende:
Die 2 min stil zijn. Beetje geforceerd 2 min om je heen kijken en jezelf wijsmaken dat je goed bezig bent met de kneuzen om je heen die meedoen. Hersenloze kuddegedrag
Dat jij het niet begrijpt wil niet zeggen dat niemand het begrijpt.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:12:04 #110
442308 De_Kaas
Maak me gek
pi_152294702
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 12:58 schreef NobodyKers het volgende:
De term hersenloos gebruiken in deze situatie.

Er lopen dus echt mensen rond die dit denken en dan gelijk menen te hebben. Bram is tenminste nog autistisch, maar wat is jouw excuus?
pi_152294718
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:12 schreef De_Kaas het volgende:

[..]

De term hersenloos gebruiken in deze situatie.

Er lopen dus echt mensen rond die dit denken en dan gelijk menen te hebben. Bram is tenminste nog autistisch, maar wat is jouw excuus?
Geef me een reden waarom massaal stilzijn nuttig is.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:14:23 #112
442308 De_Kaas
Maak me gek
pi_152294764
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:12 schreef NobodyKers het volgende:

[..]

Ik denk dat de allerbeste reden zou zijn dat jij dan even niets zegt, want het is weinig verheffend.
pi_152294832
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:14 schreef De_Kaas het volgende:

[..]

Ik denk dat de allerbeste reden zou zijn dat jij dan even niets zegt, want het is weinig verheffend.
Je voldoet wel perfect aan het plaatje wat ik vooral bij de hersenloze versies van herdenkers verwacht. Je hebt er natuurlijk ook een paar tussenzitten die meedoen omdat dat wel zo netjes en gepast is. Maar jij valt echt onder het categoie onwetende kneus die niks weet over de geschiedenis of wat er nu gaande is maar blijft hangen bij één enkele evenement puur omdat die, simpel gezegd, beroemd is.
pi_152294840
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:12 schreef NobodyKers het volgende:

[..]

Stilstaan bij degenen die hun leven gegeven hebben voor onze vrijheid en het herdenken van slachtoffers van oorlogsmisdrijven is zéér nuttig. Al levert het jou niet direct persoonlijk iets op blijkbaar.
pi_152294853
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:17 schreef NobodyKers het volgende:

[..]

Je voldoet wel perfect aan het plaatje wat ik vooral bij de hersenloze versies van herdenkers verwacht. Je hebt er natuurlijk ook een paar tussenzitten die meedoen omdat dat wel zo netjes en gepast is. Maar jij valt echt onder het categoie onwetende kneus die niks weet over de geschiedenis of wat er nu gaande is maar blijft hangen bij één enkele evenement puur omdat die, simpel gezegd, beroemd is.
De Nationale Dodenherdenking gaat niet over één evenement. Alle Nederlandse oorlogsslachtoffers worden herdacht.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:18:08 #116
303028 Broder
kevinsangel
pi_152294864
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 02:02 schreef 3M1N3M het volgende:
Vrijheidsdag is een grapje totdat palestijnen zijn verlost van zionistische wannabe nazi’s
team is eng ready for whatever als het moet
pi_152294885
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

De Nationale Dodenherdenking gaat niet over één evenement. Alle Nederlandse oorlogsslachtoffers worden herdacht.
Nee klopt het IS een evenement. Godsamme man :')
pi_152294919
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

Stilstaan bij degenen die hun leven gegeven hebben voor onze vrijheid en het herdenken van slachtoffers van oorlogsmisdrijven is zéér nuttig. Al levert het jou niet direct persoonlijk iets op blijkbaar.
Goeie cirkelredenering.

"Het is nuttig omdat het zeer nuttig is"

Plz ga door, ik wil nog meer lachen
pi_152295006
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:18 schreef NobodyKers het volgende:

[..]

Nee klopt het IS een evenement. Godsamme man :')
Oh, je bedoelt de nationale herdenking? Het is toch logisch dat we op nationaal niveau geen aandacht kunnen besteden aan de ruim driehonderd lokale herdenkingen die er gisteren waren? :?
pi_152295025
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:19 schreef NobodyKers het volgende:

[..]

Goeie cirkelredenering.

"Het is nuttig omdat het zeer nuttig is"

Plz ga door, ik wil nog meer lachen
Ik zei alleen dát het nuttig is, niet waarom.
pi_152295187
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Oh, je bedoelt de nationale herdenking? Het is toch logisch dat we op nationaal niveau geen aandacht kunnen besteden aan de ruim driehonderd lokale herdenkingen die er gisteren waren? :?
Het gaat er mij om dat haast niemand aandacht schenkt aan de wereld om zich heen en alleen meedoet met de herdenking omdat deze geforceerd wordt en beroemd is als evenement.

Ik sta constant stil bij wat er gebeurd is. Heb me veel ingelezen op de 2e wereld oorlog. Ik houd me bezig met dingen die in het verleden zijn gebeurd, en dingen die nu gebeuren en daar sta ik bij stil. Soms lig ik er wakker van en vraag me af hoe dit gestopt moet worden. Maar als ik om me heen kijk en vragen stel, blijk het dat 99% zich niet bewust is van onze bedorven wereld in zowel de geschiedenis als het heden, en dan mij gaat aanvallen op mijn mening jegens dit nutteloze evenement die verdomme gevierd wordt omdat we een mening mogen hebben!

Kostmisselijk word ik er van. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door NobodyKers op 05-05-2015 13:41:35 ]
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:29:43 #122
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_152295210
Terechte klacht TS. Kuddegedrag wat nergens goed voor is.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_152295855
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:28 schreef NobodyKers het volgende:

[..]

Het gaat er mij om dat haast niemand aandacht schenkt aan de wereld om zich heen en alleen meedoet met de herdenking omdat deze geforceerd wordt en beroemd is als evenement.

Ik sta constant stil bij wat er gebeurd is. Heb me veel ingelezen op de 2e wereld oorlog. Ik houd me bezig met dingen die in het verleden zijn gebeurd, en dingen die nu gebeuren en daar sta ik bij stil. Soms lig ik er wakker van en vraag me af hoe dit gestopt moet worden. Maar als ik om me heen kijk en vragen stel, blijk het dat 99% zich niet bewust is van onze bedorven wereld in zowel de geschiedenis als het heden, en dan mij gaat aanvallen op mijn mening jegens dit nutteloze evenement die verdomme gevierd wordt omdat we een mening mogen hebben!

Ah, jij "staat constant stil" (achteruitgang?), maar beweert dat ánderen (die je niet kent) niet over de 'verdorven' wereld nadenken?

Met welke autoriteit beweer je dat jij in 17 miljoen hoofden kan kijken??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152296376
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:28 schreef NobodyKers het volgende:

[..]

Ik word misselijk van die stuitende arrogantie waarmee jij beweert te kunnen claimen dat je, in tegenstelling tot 99% van de bevolking, wél historisch besef hebt. En dat je dan moet schoppen tegen een herdenking waar het overgrote deel van Nederland veel waarde aan hecht om die valse verhevenheid te kunnen uiten. Triest.
pi_152296460
Wat heeft het voor zin om twee minuten niet te fokken :')
Vervolgens gaat iedereen naar Gmail, of weet ik veel naartoe om gewoon door te gaan met de dagdagelijkse dingen.
Beetje een populaire actie van FOK om maar aan de buitenwereld te tonen hoe betrokken ze zijn. Stil zijn op een forum van toepassingen laten zijn :') Kom op zeg.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')