Dit. Dom teringgejank, 2 minuten even stil teveel gevraagd jongens poehpoeh schaam je kneus.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:07 schreef HPLC het volgende:
Wat verschrikkelijk, twee hele minuten niet reageren
Ik zou het respecteren als ze het plaatje bovenaan zouden vervangen gedurende twee minuten, zo gauw je het oplegt aan anderen ga je te ver. Ik ben maar eventjes gaan stofzuigen.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:06 schreef Nelvalhil het volgende:
Ben het met de OP eens, maar dan kan ik zo'n actie van FOK! ook wel gewoon respecteren.
Man man manquote:Op maandag 4 mei 2015 20:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zou het respecteren als ze het plaatje bovenaan zouden vervangen gedurende twee minuten, zo gauw je het oplegt aan anderen ga je te ver. Ik ben maar eventjes gaan stofzuigen.
quote:Op maandag 4 mei 2015 20:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zou het respecteren als ze het plaatje bovenaan zouden vervangen gedurende twee minuten, zo gauw je het oplegt aan anderen ga je te ver. Ik ben maar eventjes gaan stofzuigen.
Je mist het punt, het gaat er om dat je het anderen oplegt om mee te doen aan nationale hysterie. 99% van de mensen die meedoet aan de herdenking staat de rest van het jaar nooit stil bij het feit dat vrede niet vanzelfsprekend is etc. Ik heb liever dat mensen zich daar daadwerkelijk bewust van zijn dan dat ze dat ene moment in het jaar meedoen. Als jij een hekel hebt aan carnaval dan ga ik jou toch ook niet dwingen om daaraan mee te doen?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:07 schreef HPLC het volgende:
Wat verschrikkelijk, twee hele minuten niet reageren
niemand verplicht je uberhaupt (oeps Duits woord gespot!quote:Op maandag 4 mei 2015 20:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dan opent hij vast en zeker een topic over het kapsel van de scheids bij ajax psv. Dat topic opent hij dan puur om duidelijk te maken dat hij carnaval kut vindtquote:Op maandag 4 mei 2015 20:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je mist het punt, het gaat er om dat je het anderen oplegt om mee te doen aan nationale hysterie. 99% van de mensen die meedoet aan de herdenking staat de rest van het jaar nooit stil bij het feit dat vrede niet vanzelfsprekend is etc. Ik heb liever dat mensen zich daar daadwerkelijk bewust van zijn dan dat ze dat ene moment in het jaar meedoen. Als jij een hekel hebt aan carnaval dan ga ik jou toch ook niet dwingen om daaraan mee te doen?
ik denk eerder dat jij het punt mist...quote:Op maandag 4 mei 2015 20:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je mist het punt, het gaat er om dat je het anderen oplegt om mee te doen aan nationale hysterie. 99% van de mensen die meedoet aan de herdenking staat de rest van het jaar nooit stil bij het feit dat vrede niet vanzelfsprekend is etc. Ik heb liever dat mensen zich daar daadwerkelijk bewust van zijn dan dat ze dat ene moment in het jaar meedoen. Als jij een hekel hebt aan carnaval dan ga ik jou toch ook niet dwingen om daaraan mee te doen?
Wat een kromme en wereldvreemde redenatiequote:Op maandag 4 mei 2015 20:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Kijk ik ben het wel met je eens wat betreft iets als zwarte piet bijvoorbeeld, dat hier zo wordt opgehemeld, maar om 2 minuten zwart ga ik niet zo moeilijk doen. En carnaval opdringen gaat je nooit lukkenquote:Op maandag 4 mei 2015 20:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
dat begrijp je verkeerd. Danny legt je niets op en verplicht je niets.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Want het is verplicht om op Fok te zitten ofzo?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij dat bepalen, ik mag mijn mening over deze actie geven. Aangezien hij duidelijk een zeer groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting is zal hij het prima vinden dat ik die ongezouten mening geef. Ik streef heel het jaar naar vrede, ik sta er heel het jaar bij stil dat essentiële vrijheden worden ingeperkt, wat doen de meeste mensen die meedoen aan deze nationale 'feest'dag? Even meedoen omdat het een ritueel is en de rest van het jaar interesseert het hen niets. Ik heb moeite met hypocrisie, dus zeg ik er wat van.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:08 schreef Verbodsbord het volgende:
Danny bepaalt dat toch lekker voor zichzelf?
Van mij had het ook niet per se gehoeven, maar als het bepaald is het bepaald rn daar ben ik het dan ook gewoon mee eens. Ik kan het ook wel begrijpen.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:08 schreef Verbodsbord het volgende:
Danny bepaalt dat toch lekker voor zichzelf?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |