Ik las het verkeerd jongequote:Op maandag 4 mei 2015 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, een hater.
Ik wens je een goede nachtrust, het zal je goed doen.
Ik snap niet hoe je het verkeerd kan lezen en dan helemaal losgaan op mijn persoontje, dat "ik in een gekkenhuis" zou horen of "psychotisch" zou zijn...quote:
Ben je familie van TS?quote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 20:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zou het respecteren als ze het plaatje bovenaan zouden vervangen gedurende twee minuten, zo gauw je het oplegt aan anderen ga je te ver. Ik ben maar eventjes gaan stofzuigen.
Bram is gewoon aan het trollenquote:Op maandag 4 mei 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
Iedereen meteen helemaal mad, terwijl Bram gewoon netjes reageert.
Zoiets zou Bram nooit doen.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:49 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Bram is gewoon aan het trollenAandachtshoer is het. Een mannelijke.
Gezien zijn pohi lijkt het me een type damschreeuwer, zo'n langharige stinkende anarchist.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
Iedereen meteen helemaal mad, terwijl Bram gewoon netjes reageert.
Nieuw account trouwens?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:49 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Bram is gewoon aan het trollenAandachtshoer is het. Een mannelijke.
Klopt. Na 1 jaar vond ik het wel mooi geweest met dat account. Topic geopend met wachtwoord en toen heeft Yvonne 'm overgenomen en geslotenquote:Op maandag 4 mei 2015 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nieuw account trouwens?
BloedendeVagina
Ik denk dat Frank_drebin dat zelf wel uitmaaktquote:Op maandag 4 mei 2015 23:57 schreef PizzametKebab het volgende:
Baggertopic.
Sluiten aub. Frank_debrin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |