Ik las het verkeerd jongequote:Op maandag 4 mei 2015 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, een hater.
Ik wens je een goede nachtrust, het zal je goed doen.
Ik snap niet hoe je het verkeerd kan lezen en dan helemaal losgaan op mijn persoontje, dat "ik in een gekkenhuis" zou horen of "psychotisch" zou zijn...quote:
Ben je familie van TS?quote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 20:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zou het respecteren als ze het plaatje bovenaan zouden vervangen gedurende twee minuten, zo gauw je het oplegt aan anderen ga je te ver. Ik ben maar eventjes gaan stofzuigen.
Bram is gewoon aan het trollenquote:Op maandag 4 mei 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
Iedereen meteen helemaal mad, terwijl Bram gewoon netjes reageert.
Zoiets zou Bram nooit doen.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:49 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Bram is gewoon aan het trollenAandachtshoer is het. Een mannelijke.
Gezien zijn pohi lijkt het me een type damschreeuwer, zo'n langharige stinkende anarchist.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
Iedereen meteen helemaal mad, terwijl Bram gewoon netjes reageert.
Nieuw account trouwens?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:49 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Bram is gewoon aan het trollenAandachtshoer is het. Een mannelijke.
Klopt. Na 1 jaar vond ik het wel mooi geweest met dat account. Topic geopend met wachtwoord en toen heeft Yvonne 'm overgenomen en geslotenquote:Op maandag 4 mei 2015 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nieuw account trouwens?
BloedendeVagina
Ik denk dat Frank_drebin dat zelf wel uitmaaktquote:Op maandag 4 mei 2015 23:57 schreef PizzametKebab het volgende:
Baggertopic.
Sluiten aub. Frank_debrin
quote:
Je impliceert nu met een jammerlijke drogreden dat deze twee elkaar uitsluiten. Wat nou als er mensen zijn die zich inzetten voor vrede én graag op 4 mei herdenken? Mag dat ook, TS?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind het allemaal prima als mensen mee willen doen met een of ander nationaal gebeuren maar laat het iedereen toch lekker voor zichzelf bepalen of dat hij er wel of niet aan meedoet. Ik heb liever dat iemand er niet aan meedoet maar zich dagelijks inzet voor vrede, het voorkomen van oorlogen, machtsmisbruik van autoriteiten etc. dan dat iemand 1 keer per jaar vanwege een of ander collectivisme meedoet aan een herdenking en er de overig 364/365 dagen van het jaar niets mee doet.
Jammer dan, dan ga je maar naar een ander forum. Niemand verplicht je te FOK!en.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind het allemaal prima als mensen mee willen doen met een of ander nationaal gebeuren maar laat het iedereen toch lekker voor zichzelf bepalen of dat hij er wel of niet aan meedoet. Ik heb liever dat iemand er niet aan meedoet maar zich dagelijks inzet voor vrede, het voorkomen van oorlogen, machtsmisbruik van autoriteiten etc. dan dat iemand 1 keer per jaar vanwege een of ander collectivisme meedoet aan een herdenking en er de overig 364/365 dagen van het jaar niets mee doet.
dus jij bent er "het hele jaar mee bezig". Behalve op deze 2 minuten. Das pas een partijtje sneu zegquote:Op maandag 4 mei 2015 20:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij dat bepalen, ik mag mijn mening over deze actie geven. Aangezien hij duidelijk een zeer groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting is zal hij het prima vinden dat ik die ongezouten mening geef. Ik streef heel het jaar naar vrede, ik sta er heel het jaar bij stil dat essentiële vrijheden worden ingeperkt, wat doen de meeste mensen die meedoen aan deze nationale 'feest'dag? Even meedoen omdat het een ritueel is en de rest van het jaar interesseert het hen niets. Ik heb moeite met hypocrisie, dus zeg ik er wat van.
meer gewoon interesse waar die commotie allemaal voor wasquote:Op maandag 4 mei 2015 20:29 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Vuile pedo, kan je dan een fapje doen op een meisje van 14 jaar he.
Ben je zelf niet die schreeuwlelijk die pleit voor verplichte verhoging van belasting voor de rijkste 10% van Nederland ? Die verplichting vind je prima maar hier ga je over huilen ?quote:Op maandag 4 mei 2015 20:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je mist het punt, het gaat er om dat je het anderen oplegt om mee te doen aan nationale hysterie. 99% van de mensen die meedoet aan de herdenking staat de rest van het jaar nooit stil bij het feit dat vrede niet vanzelfsprekend is etc. Ik heb liever dat mensen zich daar daadwerkelijk bewust van zijn dan dat ze dat ene moment in het jaar meedoen. Als jij een hekel hebt aan carnaval dan ga ik jou toch ook niet dwingen om daaraan mee te doen?
quote:Op maandag 4 mei 2015 20:53 schreef CoolGuy het volgende:
Deze TS is hoe dan ook een beetje een rare kwibus, maar dit topic slaat echt alles
Fuck zeg, je snapt het echt niet he?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 07:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd dat - nog buiten het feit dat ik het voor zichzelf vind spreken - mensen er nog zo zwaar aan kunnen tillen dat je 2 hele minuten even niet kunt posten. Zo'n ramp is dat allemaal toch niet lijkt me. En je kunt er zelf helemaal niets mee hebben, maar veel mensen die stellen dat op de prijs. Is het dan zo'n ramp dat 2 minuten even zo'n site uit de lucht gaat?
En dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:56 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind die dodenherdenking niet zo boeiend, maar ik pak iedere gelegenheid aan om even stil te zitten en mijn bek te houden. Zouden meer mensen moeten doen.
Met deze redenatie kan je ook winkels verwijten dat ze op bepaalde (feest)dagen (eerder) dicht zijn. Er zullen genoeg mensen zijn die niks met die dagen hebben, maar het hoort er gewoon bij en hoort iets vanzelfsprekends te zijn. Gewoon niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Fuck zeg, je snapt het echt niet he?
Prima dat je 2 minuten stil wilt zijn en niet wilt posten. Maar je gaat je bezoekers toch niet dwingen om mee te doen. Laat mensen zelf bepalen of ze er aan mee doen maar ga ze niet dwingen.
Net zoals de christelijke websites die op zondag offline gaan
Lol!? Je staat in POL bij uitstek bekend als DE user die altijd alles en iedereen van alles wil opleggen en verbieden en dan is DIT je verweer wanneer je toelicht waarom je zo'n respectloze autist bent? Epic fail ^ 1000, nieuw dieptepunt.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zou het respecteren als ze het plaatje bovenaan zouden vervangen gedurende twee minuten, zo gauw je het oplegt aan anderen ga je te ver. Ik ben maar eventjes gaan stofzuigen.
Zelfs Kees Momma zou zich niet zo autistisch opstellen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:33 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Lol!? Je staat in POL bij uitstek bekend als DE user die altijd alles en iedereen van alles wil opleggen en verbieden en dan is DIT je verweer wanneer je toelicht waarom je zo'n respectloze autist bent? Epic fail ^ 1000, nieuw dieptepunt.
Echt hequote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:33 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Lol!? Je staat in POL bij uitstek bekend als DE user die altijd alles en iedereen van alles wil opleggen en verbieden en dan is DIT je verweer wanneer je toelicht waarom je zo'n respectloze autist bent? Epic fail ^ 1000, nieuw dieptepunt.
quote:Op maandag 4 mei 2015 20:08 schreef Verbodsbord het volgende:
Danny bepaalt dat toch lekker voor zichzelf?
Correct, die heeft bovendien nog net ietsje meer respect.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Zelfs Kees Momma zou zich niet zo autistisch opstellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |