lijkt me duidelijkquote:The Netherlands. With a score of 5.2, this country has a very good safety level, but its good rating for intensity of use stems from low freight utilization. Its quality-of-service rating is poor.
Er zijn er 7 in totaal waarvan 2 alleen voor abbonementen...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:18 schreef Ireyon het volgende:
Er zijn toch ook veel te weinig automaten daar... Een stuk of drie aan de linkerkant en dat is het wel? Of kijk ik telkens zo scheel?
Oh ja, ik heb mijn Facebook beëindigd en jij was een vriendje.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Driek, ik heb je ontvriend op Facebook. Neem het niet te persoonlijk, je hebt te veel vrienden die te slecht in mijn profiel passenNo hard feelings verder
Ik hoop dat je op het onderzoek doelt. Ze hebben parameters gekozen om landen met elkaar te kunnen vergelijken. Wij als Nederland scoren vooral laag op het gebied van HSL's en op basis van tarieven. Dat zijn zaken die je niet snel kunt veranderen.quote:
Die van ACTS?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb mijn Facebook beëindigd en jij was een vriendje.
Als tegenprestatie heb ik een YouTube-filmpje van je gepromoot op de Twittert.
Het onderzoek is bullshit. In Nederland liggen rivieren die voor trage cargo veel interessanter zijn dan spoor. Ze vergelijken appels met peren.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op het onderzoek doelt. Ze hebben parameters gekozen om landen met elkaar te kunnen vergelijken. Wij als Nederland scoren vooral laag op het gebied van HSL's en op basis van tarieven. Dat zijn zaken die je niet snel kunt veranderen.
Andere conclusie uit het rapport is dat er relatief weinig cargo's rijden. Daar zit nog wel een puntje, omdat de NS de tak NS spooraansluitingen af wil stoten. Dit kan bedrijven op kosten jagen, waardoor ze af gaan zien van vervoer per spoor.
Oh dat hoor ik ook steeds meer mensen doen ja. Bijzonder.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja, ik heb mijn Facebook beëindigd
En ze komen allemaal weer terug!quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hoor ik ook steeds meer mensen doen ja. Bijzonder.
Ik kwam de laatste tijd voornamelijk filmpjes tegen met honden en deel-like-win-posts met tuinmeubilair. Dus dan is het wel weer klaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hoor ik ook steeds meer mensen doen ja. Bijzonder.
Nee, een originele. Met een pan kokend water.quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Het plaatje is toch niet weer stuk hoop ik?
True, maar het betekent niet dat het cargo per spoor niet een groter aandeel zou moeten hebben dan nu het geval is. De rechterbaan van de A15 zit nu al bijna verstopt met vrachtwagens die op weg zijn naar Duitsland ...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het onderzoek is bullshit. In Nederland liggen rivieren die voor trage cargo veel interessanter zijn dan spoor. Ze vergelijken appels met peren.
Op de A1 is het niet veel anders.quote:Op woensdag 6 mei 2015 00:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
True, maar het betekent niet dat het cargo per spoor niet een groter aandeel zou moeten hebben dan nu het geval is. De rechterbaan van de A15 zit nu al bijna verstopt met vrachtwagens die op weg zijn naar Duitsland ...
quote:Op woensdag 6 mei 2015 00:14 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ja daar heb ik geen care voor. Ik krijg daar zo'n locomotief van als links op de foto zichtbaar is.
Gratis op je kin!quote:Op woensdag 6 mei 2015 00:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik wil er een. Ze kunnen toch niet duur zijn.
Nee, de paal staat voor dat dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |